Kannattaako ekaksi viestiksi toiselle laittaa pidempi kertomus itsestään vai muutama lause, jossa kertoo jotain oleellista? Kummasta sinä pitäisit?
Mietin tässä vaan, että jos pitkät kirjeet kirjoittelee, eikä ees toinen lue sitä, tai vaikka lukiskin, ei vastaa? Tietty toisaalta, sen toisen olis helpompi vastata jos enempi ittestään kertois?
eka
3
650
Vastaukset
Sellaiset aloitusviestit ovat tuntuneet mukavimmilta joissa kirjoittaja on löytänyt profiilistani jotain on antanut kimmokkeen lähestyä. Viestin ei tarvitse olla vielä syvällinen kertomus itsestä. Niitä asioita ehtii sitten kertoa jatkossa, jos siitä lähtee juttu luistamaan. Ainahan niin ei käy. Se ei ainakaan tunnu kivalta, jos on jo kirjoittanut itsestään vaikka mitä ja toinen ei edes vaivaudu vastaamaan.
- niin huomaat
että eka viestin ei kannata olla kovinkaan pitkä. Persoonallinen ja fiksu sen silti kannattaa olla.
Pitkät aloitukset vie paljon aikaa ja hukkaprosentti on suuri. Parempi laittaa lyhyt, fiksu kommentti - fiksu ei tarkoita näsäviisasta vaan oikeesti fiksua.
Yksi tapa voisi tietysti olla, että tekee semmoisen "kirjepohjan", aloituskirjeen jota sitten varioi tapauskohtaisesti. Mutta sitä kaikki pelkäävät, että saavat "monistekirjeitä". Itsestä tuntuisi halvalta kopioida samaa kirjettä eri ihmisille.
Eli - lyhyt, fiksu. Fiksuuden arvioi tietysti lopullisesti viestin saaja. - MuroPertti
Sellainen 5-7 lausetta, ei mitään esitelmää ettei vastapuoli puudu. Itsensä esittely ja vastapuolen kehuminen, siitä se lähtee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832