kaikkihan varmaan muistavat tämän?:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000110&posting=22000000023989043#22000000023989043
Suru-uutisia: RaptureTV Astra 2:lla on lopettanut lähetyksensä.
Sen sijaan imusic1-kanava (ilmaiskanava, Astra) on jo pidemmän aikaa lähettänyt dance culture-nimistä ohjelmaa. Ohjelma tulee 6 kertaa viikossa, aina klo 23 Suomen aikaa. Tässä maanantain 9.7.2007 soittolista:
Timo Maas ft. Brian Molko - First Day
Fragma - Toca´s Miracle
Scooter - Shake That!
Chris Lake ft. Laura V - Changes
Interactive - Who Is Elvis
Junior Jack - Stupidisco
DJ Timo - The Robots
Gigi D´Agostino - The Riddle
Meck ft. Leo Sayer - Thunder In My Heart Again
Everything But The Girl - Wrong
Novaspace - Beds Are Burning
Zhi-vago - Celebrate The Love
Milk Inc. - La Vache
Faithless ft. Dido - One Step Too Far
ja esimerkiksi vielä 26.4 soittolista:
Ian Van Dahl - Castles Is The Sky
Scooter - Aiii Shot The DJ
Alcazar - Sexual Guarantee
Faithless - I Want More
Milc Inc. - La Vache
Global Deejays - The Sound Of San Francisco
Bob Sinclair - Love Generation
Danzel - Put Your Hands Up In The Air
4 Clubbers - Children
Daft Punk - Robot Rock
David Guetta - Love Don´t Let Me Go
Modjo - No More Tears
Klubbheads - Kickin´ Hard
Atlantic Ocean - Waterfall 2002
Special D - Nothing I Won´t Do
Interactive - Who Is Elvis
Soundde-Zign - Happiness
Viime viikolla huomasin ensimmäistä kertaa Polsat 2:lla (Hotbird, ilmaiskanava) ohjelman nimeltä DJ Party. Vaikutti omaan makuuni ihan hyvälle. Ohjelma tulee useita kertoja viikossa, todennäköisesti sama jakso?
tanssimusaa taivalta 2
2
305
Vastaukset
- BaNaNa
Imusic1:n soittolista näyttää jo paljon paremmalta, kuin tuon raptureTV:n vai mikä olikaan... Pelkkää tusina amispoppia....
- JuustoLeipä
Noita voi varmaan kuunnella netissä..?
Voisko joku ystävällisesti laittaa linkit noiden kanavien nettiradioon? (:
(Jos niitä voi kuunnella netissä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770