jälkiehkäisypilleristä!

kuinka varma se jälkiehkäisypilleri on että voiko menkkani olla pillerin takia yli viikon myöhässä?
6545
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Je-pilleri on melko varma, mitä nopeemmin otettu, sen tehokkaampi. Itse jouduin turvautumaan myös tuohon vuoden alussa. Muistan että menkat tulivat tosi paljon myöhässä, taisi olla jopa niin että yhdet menkat jäivät välistä. Niissä pillereissä on niin paljon hormoneita, jotka sotkevat kiertoa väistämättä, on siis melko normaalia että kierto häiriintyy.
Varmuuden vuoksi kannattaa tietysti tehdä testi, joko aptekista ostettavalla tai terveyskeskuksessa, jos siltä tuntuu..

Äänestä
  • onkaan kuulla, että jollain muullakin on ihan hirvee paniikki päällä. itse otin je-pillerit ajallaan, ja nyt tässä ootellu kuukautisia ku hullu. Tehny 3 raskaustestiä ja käyny terveyskeskuksessakin tekemässä yhden, kaikki negatiivisia. Mutta kuukautiset ei vaan ala. Myöhässä kaks viikkoa. En mä silleen vainoharhanen oo, mut jos vielä raskaana, niin neitsyt maria oon! Kait se sit vaan on niin, et yhet kuukautiset voi jäädä välistä pois. I hope so...

    Äänestä

Voihan nyt toki. Mulla meni niin pahoin yhdestä kerrasta sekaisin, että ne olivat kaksi kiertoa myöhässä(n.60pvä) ja sitten kun tulivat olivat runsaat ja erittäin kivuliaat.

Äänestä
  • Minulla alkoivat viikon normaalia aikaisemmin, kun tabletin otosta oli kulunut viikko. Vaikuttaakohan tämä seuraaviin kuukautisiin.

    Äänestä

  • janex kirjoitti:

    Minulla alkoivat viikon normaalia aikaisemmin, kun tabletin otosta oli kulunut viikko. Vaikuttaakohan tämä seuraaviin kuukautisiin.

    Ma jouduin myos ottamaan je-pillerin muutama viikko sitten. Mulle tuli vuotoa melkeen heti sen jalkeen, vaikkei menkkojen ois kuulunut sillon viela normaalisti tulla. Jotenkin olin aika helpottunut... mutta nyt mietin, etta voiko kyseessa olla "joku muu" ko. pillerista johtuva vuoto, eika ns. normaalit menkat??? Niissahan on hormoneja niin paljon, etta ihan normaalia, etta menee vahan sekasin... Suurin piirtein naina paivina kuuluisi menkkojen normaalin rytmin mukaan tulla, mutta eipa ole viela nakynyt... Mita mielta olette, tarkoittiko se vuoto kuitenkin sita, etten ole raskaana??? Vahan hermostuttaa :(

    Äänestä

  • janex kirjoitti:

    Minulla alkoivat viikon normaalia aikaisemmin, kun tabletin otosta oli kulunut viikko. Vaikuttaakohan tämä seuraaviin kuukautisiin.

    Ma jouduin myos ottamaan je-pillerin muutama viikko sitten. Mulle tuli vuotoa melkeen heti sen jalkeen, vaikkei menkkojen ois kuulunut sillon viela normaalisti tulla. Jotenkin olin aika helpottunut... mutta nyt mietin, etta voiko kyseessa olla "joku muu" ko. pillerista johtuva vuoto, eika ns. normaalit menkat??? Niissahan on hormoneja niin paljon, etta ihan normaalia, etta menee vahan sekasin... Suurin piirtein naina paivina kuuluisi menkkojen normaalin rytmin mukaan tulla, mutta eipa ole viela nakynyt... Mita mielta olette, tarkoittiko se vuoto kuitenkin sita, etten ole raskaana??? Vahan hermostuttaa :(

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


__alisa kirjoitti:

kuinka varma se jälkiehkäisypilleri on että voiko menkkani olla pillerin takia yli viikon myöhässä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu