olen monesti miettinyt miksi miehet on niin vastaan tatuointeja/ lävistyksiä (vaikka ei olisi monia) naisella?
eihän ne ihmistä rumenna, jos nyt ei ole kilokaupalla naamassa rojua. ja joka paikka täynnä tatuointeja.
tatuointi naisella
31
2313
Vastaukset
- hohoho...ho
mielellään ei lävistyksiä naamaan, joku pien koru silmäkulmassa on viel iha nätti.
- ~nainen~
mutta olen huomannut samaa. Mulla ei kyllä itsellä ole kumpiakaan, mut lävistykset ainakin on monilla naisilla ihan hyvännäköisiä, tietysti paikasta riippuen. Mutta tietysti miehet, jotka itse niistä tykkää, pitää myös naisista joilla niitä on.
- ......
Kai sellainen lävistetty ja tatuoitu nainen vaan sotii sitä kulunutta mielikuvaa vastaan, mikä miehillä on sellaisista pullantuoksuisista kotihengettäristä.
Omalla kohdallani jotkut semmoiset hillityt jutut vielä menevät, mutta jos nainen alkaa näyttää joltain "linnakundilta" tai angstiselta punkkarilta, niin siinä vaiheessa käännän katseeni muualle.
Kauniit korvakorut näyttävät aina mahtavalta mutta kaikenlaiset muut lävistykset sopivat ainoastaan aniharvoille. Joku pieni ja kaunis tatuointi jossain kivassa paikassa vielä menettelee, mutta mielellään ei minkäänlaisia tatskoja.- ihmettelevä__
lävistyksiin/tatuointeihin varmasti myös vaikuttaa ikä. Ymmärrän kyllä jos olisin 40- vuotias mies, niin en haluaisi naisella olevan lävistyksiä naama täynnä :D tai toisin päin.
mutta itse olen reilu parikymppinen, ja todennäköisesti monella ihmisellä löytyy tatuointeja siinä vaiheessa kun olen esim 40- vuotias. Eihän niitä lävistyksiä/tatuointeja silloin 60-70 luvulla ollut kun "linnakundeilla".. ajat muuttuu :D
- Ihmettelevä2
Tatuioinnit ja lävistkset näyttävät kähinnä kivuliailta. Kun näen niitä naisella niin ensimmäinen reaktio on ihmetys siitä miksi kukaan haluaisi silpoa ja lävistää omaa lihaansa vapaaehtoisesti.
Sitten ihan visuaalisesta näkökulmasta 99% tatuoinneista on karmeita. Jotain kliseisiä "tribaalikuvioita" tai ornamentteja joita kaikilla muillakin on. Naisilla joko nilkassa, alaselässä tai vatsassa. Yäg! Lisäksi ylipäätään valkoihoisella ihmisellä tatuointi näyttää pahalta varsinkin kesäisin. Auringonpaisteessa kalvakan punaiseksi käristynyt käsivarsi ja siinä tökerö kuvio niin avot!
Ylipäätään tatuoinnit sopii todella harvoille ihmisille, eikä varsinkaan naisille. Ne vain näyttävät likaisilta. Jollekin katu-uskottavalle Harley-kuskille ne kuuluvat asiaan mutta tavis pehetytöllä ei ei ei ei- AVortac
Nolous on kyllä ensimmäinen sana joka mulla tulee mieleen koettaessani artikuloida mielipidettäni tatuoinneista ja läväreistä. Joltain esikoululaiselta nyt voisi moista pelleilyä vielä odottaa, mutta että aikuisella ihmisellä on jotain lapsellisia tatuointeja tai karmeita rumentavia lävistyksiä ympäri kroppaa.. totaalinen turn-off, iljetys ja nolostus.
Ihan mietityttää että eivätkö moiset ihmiset itse tajua, miten noloilta näyttävät tavoitellessaan noin epätoivoisella tavalla kyseenalaista 'katu-uskottavuutta' (joka sinällään on kanssa noloutta uhkuva termi)?
Jos nyt joku joutuu vankilaan ja siellä sitten laittaa tatuoinnin itseensä kuuluakseen porukkaan, pysyäkseen hengissä, saadakseen harvemmin turpaansa tms. niin sen tajuan, jne.
Mutta että joku nainen, joka koettaa näyttää seksikkäältä, pilaa mahdollisesti söpön ja herkän kauneutensa rumentavalla tatuoinnilla (saati useilla) ja sitten vielä lävistää kasvonsa kuin joku kidutettu härkä, kyllä se vähän pistää suolen mutkalle ja laittaa tunteet "itkeäkö vai nauraako"-akselille sekä nolostumaan kyseisen ihmisen puolesta.
Mikä on ihmisillä vikana, kun luonnollinen kauneus ei riitä, vaan sitä pitää koettaa korostaa kaikenlaisella yhdentekevällä tilpehöörillä niin että tilalle nousee kylmä teräs ja rumat tahrat, niin ettei kauneudesta ole enää tietoakaan?
No, vastapainoksi voinen kertoa, etten kyllä meikkaamistakaan ymmärrä itseään arvostavan ihmisen kohdalla.
- Vortac
- tatuoinneista
En ymmärrä mitä kivaa on paikkojen tai itsensä töhrimisessä, ja etenkin kun vuosia kuluu, tatuointi muuttuu aina vain pahemman näköiseksi. Lävistyksiäkin saisi mielellään olla mahdollisimman vähän. Kummia muoti-ilmiöitä, mutta joillakin on tarve mennä massan mukana...
- ((((((
Ne ovat yleensä huonosti tehtyjä ja aihevalinta paljastaa kantajansa älynlahjat usein aika keveiksi. Väriaineita ei ole testattu ja niissä on usein aika pahoja myrkkyjä. Osalle tulee allergioitakin. Vuosien varrella kuviot sitten käyvät yhä suttuisemmiksi, värit haalistuvat ja leviävät lisäksi eri tahtiin. Mutta ennen kaikkea, miten on mahdollista että joku sitoutuu pysyvästi johonkin muotikuvioon, kun se kuitenkin on jo vanhanaikainen parin vuoden kuluttua.
Lävistyksistä tulee mieleen maatalousnäyttely. Kielikorut ovat sitten vielä erikseen: miksi pitää koko ajan vatkata sitä kieltä suussa. Eikö siihen koruun totu ikinä.
No, tietysti on olut sellainenkin aika jolloin naiset otattivat alimmat kylkiluut pois, eikä silloin tuo nukutuspuoli vielä ollut kunnossa ja antibioottejakaa ei tunnettu.
Seuraava sukupolvi nuo tatuoinnit ja lävistykset taas hylkää ja pitää niitä ällöttävinä ja väittää niitten kuvaavan sitä miten miehet alistavat naisia (tai jotain yhtä outoa).- ...
on teillä ihmiset oudot käsitykset!
täällä taitaakin kirjoitella 50 - vuotiaat! - ~nainen~
... kirjoitti:
täällä taitaakin kirjoitella 50 - vuotiaat!mutta vähän samalla tavalla ajattelen. Tuntuisi miltei mahdottomalta löytää kuva, joka omasta mielestä näyttäisi hyvältä vielä vuosienkin kuluttua ja jota pystyisi katsomaan ilman että siihen kyllästyisi.
- (((((((((
... kirjoitti:
täällä taitaakin kirjoitella 50 - vuotiaat!Vaihdat vaatteitesi tyyliä vähintään kerran vuodessa. Meikkaat eri tavalla. Sisustat kotisi uudestaan. Vaihdat harrastuksia, asuntoa ja työpaikkaa. Ainut mikä pysyy on se tatuointisi ja se muuttuu koko ajan suttuisammaksi.
Tajuatko miten vanhanaikaiselta muoti näyttää muutaman vuoden kuluttua ja miten se kuvasi on jo nyt vähän vanha.
Itse en jaksa pitää samaa kuvaa edes seinällä muutamaa vuotta pidempään.
- mies..
Tatuoitu nainen? Ekaksi tulee mieleen, että nainen on merkattu. Mieleen tulee paheellinen nainen, huora, strippari tai seksiammatissa oleva.
- itse olen 41-vee
kunnollinen perheenäiti jolla on pari tatuointia ja taatusti olen se pullan tuoksuinen, hellan ääressä häärivä mami :)
Pitäisikö stereotypiat jo riisua
- kölj
Varsinkin kasvoissa olevat lävistykset ovat kuvottavia.
Kaikki tatuoinnit ovat rumia ja osoittavat naisen tekevän ajattelemattomia päätöksiä, satunnaisten muotioikkujen johdattelemina. Tatuointien poistaminen ei käy leikiten.- xxxxx
tämä "tatuoinnit muotioikkuja..." ?!? Kun aloin tatuointejani ottamaan, ei edes tullut mieleen ,että se on "muotia"... Minulla niitä löytyy 9 kpl enkä ole mikään stereotyyppinen hippipunkkariheavyrokkari..LOL. Ainoastaan suomalaiset vanhemmat naiset ja /- 3-kymppiset suomipojut ovat jotain negatiivistä kuvista/teksteistäni sanoneet,mutta heidän mielipiteet ei kiinnosta pätkääkään...
- (((((((
xxxxx kirjoitti:
tämä "tatuoinnit muotioikkuja..." ?!? Kun aloin tatuointejani ottamaan, ei edes tullut mieleen ,että se on "muotia"... Minulla niitä löytyy 9 kpl enkä ole mikään stereotyyppinen hippipunkkariheavyrokkari..LOL. Ainoastaan suomalaiset vanhemmat naiset ja /- 3-kymppiset suomipojut ovat jotain negatiivistä kuvista/teksteistäni sanoneet,mutta heidän mielipiteet ei kiinnosta pätkääkään...
Olet siis yksilöllinen ja itsenäinen ja toteutat tätä toimimalla muodin mukaan niin kuin muutkin. Kiinassa oli muotia pilata naisten jalat niillä siteillä. Huomaat miten se oli järjetöntä, mutta et näe miten tatuoinnit ja lävistykset ovat aivan samaa sarjaa. Stereotyyppinen juuri olet, sillä olet juuri se standardin mukainen nuorehko nainen, joka hankiin niin "iki-ihkun lävärin tai kuvan just siihe oikeesee paikkaa vaik äiti ja iskä sai slaagin".
Kymmenen vuoden kuluttua pidät päätöstäsi omituisena ja selität sitä sillä että, "kun muutkin silloin". - xxxxx
((((((( kirjoitti:
Olet siis yksilöllinen ja itsenäinen ja toteutat tätä toimimalla muodin mukaan niin kuin muutkin. Kiinassa oli muotia pilata naisten jalat niillä siteillä. Huomaat miten se oli järjetöntä, mutta et näe miten tatuoinnit ja lävistykset ovat aivan samaa sarjaa. Stereotyyppinen juuri olet, sillä olet juuri se standardin mukainen nuorehko nainen, joka hankiin niin "iki-ihkun lävärin tai kuvan just siihe oikeesee paikkaa vaik äiti ja iskä sai slaagin".
Kymmenen vuoden kuluttua pidät päätöstäsi omituisena ja selität sitä sillä että, "kun muutkin silloin".Niin pieleen meni tuo analyysi kuin vain voi mennä! LOL!! Olen lähes 3-kymppinen äiti-immeinen, joka on nähnyt,että elämää on muuallakin kuin täällä tunkkaisessa Suomessa... ;)
- (((((((((((((
xxxxx kirjoitti:
Niin pieleen meni tuo analyysi kuin vain voi mennä! LOL!! Olen lähes 3-kymppinen äiti-immeinen, joka on nähnyt,että elämää on muuallakin kuin täällä tunkkaisessa Suomessa... ;)
Siis yrität säilyä teininä. No, nuoruuden hölmöydet kai ovat ihan normaaleita, mutta mikä pistää jo vähän kokeneemman pilaamaan nahkansa jollain kuvioilla. Sinulla on varmaan joku mallikirjasta valittu todella yksilöllinen, josta tikkaaja sanoi että tätä ei vielä ole monella (silti tuhansia maailmalla). Lupasiko myös ettei se muutu kauhtuessaan vihreäksi.
- xxxxx
((((((((((((( kirjoitti:
Siis yrität säilyä teininä. No, nuoruuden hölmöydet kai ovat ihan normaaleita, mutta mikä pistää jo vähän kokeneemman pilaamaan nahkansa jollain kuvioilla. Sinulla on varmaan joku mallikirjasta valittu todella yksilöllinen, josta tikkaaja sanoi että tätä ei vielä ole monella (silti tuhansia maailmalla). Lupasiko myös ettei se muutu kauhtuessaan vihreäksi.
...metsään meni taas, LOL! Iällä ei ole minulle mitään merkitystä, elämässsä ja ihmisissä on paljon muuta tärkeämpää... Kuvat ja tekstit, jotka olen ikuistanut vartalooni, ei niitä muilta samanlaisina löydy, siitä olen ihan varma!! Sen verran provosoiviakin ne ovat,että suomipojut monesti närkästyneet,hah..
- (((((((((((
xxxxx kirjoitti:
...metsään meni taas, LOL! Iällä ei ole minulle mitään merkitystä, elämässsä ja ihmisissä on paljon muuta tärkeämpää... Kuvat ja tekstit, jotka olen ikuistanut vartalooni, ei niitä muilta samanlaisina löydy, siitä olen ihan varma!! Sen verran provosoiviakin ne ovat,että suomipojut monesti närkästyneet,hah..
Siis sinulla on noita vessanseinäkuvia, siis niinkuin se pyllistävä Bart navan ympärillä. Vaikutat yhä oudommalta.
- xxxxx
((((((((((( kirjoitti:
Siis sinulla on noita vessanseinäkuvia, siis niinkuin se pyllistävä Bart navan ympärillä. Vaikutat yhä oudommalta.
Ei löydy tatskaa navan ympäriltä...jotain realiteettia sentään kun lapsia rakastan ja toivottavasti vielä lisääkin saan! ;) Outo varmasti mielestäsi olen, jos olet suomalainen mies, lol...
- ((((((((((((((((((
http://www.somethingawful.com/d/fashion-swat/tattoo-swat.php?page=9
http://www.somethingawful.com/d/fashion-swat/tattoo-swat.php?page=13
http://www.somethingawful.com/d/fashion-swat/tattoo-swat.php?page=14
Ja paras loppuun
http://www.somethingawful.com/d/fashion-swat/tattoo-swat.php?page=12
Näitä riittää - Lisää sotkuja
- (((((((((((((((
Tässä edelleen näitä tyylikkäitä esimerkkejä. Ei ehkä kannata katsoa töissä.
http://www.ultimatestupidity.com/pics/tat/- täällähän sitä näkee..
kaikenlaista! Hienoa olet osannut pistää todella hienoja tatuointeja tänne esille, näit varmaan paljon vaivaa! voi kun ystävällistä..
ITSE en kuitenkaan tuollaisia suosi, että vaivasi meni hukkaan. Minulla on yksi tatuointi ylä selässä, joka on ollut jo 4 vuotta. Eli ei voi ihan vastata noita kuviasi!
Miksi ihmiset näkevät kaikki aina niin paljon "suurempana" mitä todellisuudessa asiat ovat ja yliampuvat noilla teennäisillä kuvitelmillansa??! ei pidä arvostella jos ikinä ei ole nähnyt!!
Kukaan ei ole pitänyt minua IKINÄ rumempana tatuoinnin takia, A. se ei näy jos en halua sen näkyvän. B. ei ole miestä joka olisi ottanut jalat alle sen takia! - jeesustelija
täällähän sitä näkee.. kirjoitti:
kaikenlaista! Hienoa olet osannut pistää todella hienoja tatuointeja tänne esille, näit varmaan paljon vaivaa! voi kun ystävällistä..
ITSE en kuitenkaan tuollaisia suosi, että vaivasi meni hukkaan. Minulla on yksi tatuointi ylä selässä, joka on ollut jo 4 vuotta. Eli ei voi ihan vastata noita kuviasi!
Miksi ihmiset näkevät kaikki aina niin paljon "suurempana" mitä todellisuudessa asiat ovat ja yliampuvat noilla teennäisillä kuvitelmillansa??! ei pidä arvostella jos ikinä ei ole nähnyt!!
Kukaan ei ole pitänyt minua IKINÄ rumempana tatuoinnin takia, A. se ei näy jos en halua sen näkyvän. B. ei ole miestä joka olisi ottanut jalat alle sen takia!Veit sanat suusta! Mulla ei riittäisi aikaa ja mielenkiintoa tonkia noita "kammotatskoja", mutta hienoa että jollain riittää tarmoa! Tämähän nyt tarkoittaa sitä että kauniita tatuointeja ei ole olemassakaan.. Näin mielestäni kuvien linkittäjä antaa ymmärtää..
Otin 3-kymppisenä yläselkään kuvan, jota olin 12 vuotta miettinyt. Ajatukset asiasta eivät muuttuneet miksikään ja nyt 7 vuotta tuon kuvan omistaneena olen vieläkin tyytyväinen otokseeni (kyseessä horoskooppimerkkini).. Minua ei tosin kiinnosta pätkääkään mitä jotkut ovat kuvastani mieltä.
Mutta ne miehet jotka ovat jkuvaa kommentoineet ovat kehuneet, mukaan lukien oma mieheni.. Ja nämä miehet ovat ihan "laidasta laitaan" rokkarista - virkamieheen..
Lävistyksiä ei ole, ellei useita korvakoruja lasketa. Ne otin yläaste iässä, mutta eivät haittaa edelleenkään.. :-) - Miehet kehuvat
jeesustelija kirjoitti:
Veit sanat suusta! Mulla ei riittäisi aikaa ja mielenkiintoa tonkia noita "kammotatskoja", mutta hienoa että jollain riittää tarmoa! Tämähän nyt tarkoittaa sitä että kauniita tatuointeja ei ole olemassakaan.. Näin mielestäni kuvien linkittäjä antaa ymmärtää..
Otin 3-kymppisenä yläselkään kuvan, jota olin 12 vuotta miettinyt. Ajatukset asiasta eivät muuttuneet miksikään ja nyt 7 vuotta tuon kuvan omistaneena olen vieläkin tyytyväinen otokseeni (kyseessä horoskooppimerkkini).. Minua ei tosin kiinnosta pätkääkään mitä jotkut ovat kuvastani mieltä.
Mutta ne miehet jotka ovat jkuvaa kommentoineet ovat kehuneet, mukaan lukien oma mieheni.. Ja nämä miehet ovat ihan "laidasta laitaan" rokkarista - virkamieheen..
Lävistyksiä ei ole, ellei useita korvakoruja lasketa. Ne otin yläaste iässä, mutta eivät haittaa edelleenkään.. :-)ihan mitä tahansa jos sillä pääsee naisen suosioon.
- Jeesustelija
Miehet kehuvat kirjoitti:
ihan mitä tahansa jos sillä pääsee naisen suosioon.
Tähdennetään nyt sitten vielä, että kyseiset miehet eivät ole olleet mitään vonkaamassa! :-)
Kavereita, sukulaisia ja duunikavereita.. - onkos
Jeesustelija kirjoitti:
Tähdennetään nyt sitten vielä, että kyseiset miehet eivät ole olleet mitään vonkaamassa! :-)
Kavereita, sukulaisia ja duunikavereita..joku joskus moittinut uutta kampaustasi. Kaikki aina automaattisesti kehuvat noita juttuja, mutta totuus on usein ihan muuta.
- sama....
onkos kirjoitti:
joku joskus moittinut uutta kampaustasi. Kaikki aina automaattisesti kehuvat noita juttuja, mutta totuus on usein ihan muuta.
Isäntä sanoo kyllä rehellisen mielipiteensä.. Samoin työkaverit!
Ja kampauksiakin on ollut monenlaisia, ja osa täysiä fiaskoja!
En tiedä minkälaisissa piireissä liikut, mutta minun lähipiirissäni asiat sanotaan, kuten ne on.
Niin ja onhan osalta miehistä tullut vastaankin kommenttia, mutta ei se paljoa hetkauta.
Minä pidän, ja se kai tässä on pääasia. - sitä
sama.... kirjoitti:
Isäntä sanoo kyllä rehellisen mielipiteensä.. Samoin työkaverit!
Ja kampauksiakin on ollut monenlaisia, ja osa täysiä fiaskoja!
En tiedä minkälaisissa piireissä liikut, mutta minun lähipiirissäni asiat sanotaan, kuten ne on.
Niin ja onhan osalta miehistä tullut vastaankin kommenttia, mutta ei se paljoa hetkauta.
Minä pidän, ja se kai tässä on pääasia.pitää vaikka saunapataa päässään, jos siitä sattuu pitämään, mutta on se silti hölmöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763