Kysymys kupeista..

(:_nainen_:)

Olen täältä saanut innostuksen kokeilla tuota kuppausta:) Olen yrittänyt googlettaa, että mistä niitä sitten saisi tilattua ja löysinkin tämmöisen paikan:www.nhs.fi Siinä heti ekalla sivulla on tuommoiset kolme ja puoli euroa kpl maksavat kupit. Tietääköhän joku, että millaiset ne ovat? Kun olen lukenut, että kaikilla on täällä kamalan kalliit (40-50€ maksavat) ja nuo olisivat suhteellisen edulliset, mutta toimivatko ne sitten yhtä hyvin?

4

1086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo pylly :)

Kävin katsomassa mutta en löytänyt sun löytämiä kuppeja. Ne kupit kuitenkin löysin millä itsekkin kuppaan, eli keep fit jar kupit ja niiden hinta oli sen 39 euroo.. Olen siis varmaan sokea kun en löytänyt niitä...

Tarkoititko siis noita lasisia kuivakuppaukseen tarkoitettuja kuppeja. Olen kuullut että myös ne ovat tehokkaat mulla luulen että paljon vaikeammat käyttää ja helpommin menee rikki kuin nuo luonnonkumiset. Sinuna ostaisin nuo luonnonkumiset, säästät aikaa ja vaivaa ja rahaakin loppupelistä...

• (:_nainen_:)

Päätin nyt sitten tilatakkin nuo kalliimmat kupit, mitkä sinullakin on:)
        Kiitos kuitenkin vastauksesta! Nyt innolla odottelen, koska kupit tulisi postiin!

(:_nainen_:) kirjoitti:

Päätin nyt sitten tilatakkin nuo kalliimmat kupit, mitkä sinullakin on:)
        Kiitos kuitenkin vastauksesta! Nyt innolla odottelen, koska kupit tulisi postiin!

Kiva että oli apua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27