Hei,
Olen tainnut tehdä suuren virheen?... Olen syönyt Marvelon nimisiä pillereitä nyt vuoden, viime viikolla gynekologini määräsi minulle uusia Yasmin nimisiä pillereitä....
Marvelonpakettini loppui lauantaina, mutta minun piti siirtää pillereitä niin pienessä päässäni mietin että no jos jatkan Yasminilla niin kai ne kuukautiset siirtyvät niinkin (luulin ettei pillereissä niin paljon eroa ole..)
Olen lähdössä tällä viikolla häämatkalle (torstaina), mutta tänään näyttäisi vähän siltä etteä menkat alkavat kuitenkin!!! kaikista huolimatta .... aargh.. Osaisiko joku helpottaa minun oloa ja kertoa että onkohan tämä vaan pientä tiputusta, vai jos otan peräkkäin kahta erilaista pillereiä niin siirto ei onnistu??
Osaisiko kukaan sanoa miten sanoisin menkkojen alkamisen pysähtymään, vai eikö tässä ole mitään tehtävissä!!!
OLISIN ERITTÄIN KIITOLLINEN AVUSTA!!!!!
Olen tainnut tehdä suuren virheen?... Olen syönyt Marvelon nimisiä pillereitä nyt vuoden, viime viikolla gynekologini määräsi minulle uusia Yasmin nimisiä pillereitä....
Marvelonpakettini loppui lauantaina, mutta minun piti siirtää pillereitä niin pienessä päässäni mietin että no jos jatkan Yasminilla niin kai ne kuukautiset siirtyvät niinkin (luulin ettei pillereissä niin paljon eroa ole..)
Olen lähdössä tällä viikolla häämatkalle (torstaina), mutta tänään näyttäisi vähän siltä etteä menkat alkavat kuitenkin!!! kaikista huolimatta .... aargh.. Osaisiko joku helpottaa minun oloa ja kertoa että onkohan tämä vaan pientä tiputusta, vai jos otan peräkkäin kahta erilaista pillereiä niin siirto ei onnistu??
Osaisiko kukaan sanoa miten sanoisin menkkojen alkamisen pysähtymään, vai eikö tässä ole mitään tehtävissä!!!
OLISIN ERITTÄIN KIITOLLINEN AVUSTA!!!!!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kun limakalvo on päättänyt alkaa vuotaa ulos, et itse sitä pysty enää pysäyttämään. Vuoto loppuu sitten kun niin on tarkoitettu. Valitettavasti tämä on fakta.
Eikä nyt varmaan sekään lohduta, että pillereiden vaihdon yhteydessä voi tulla ihan samanlaisia oireita kuin pillereitä ensi kertaa aloitettaessa eli tiputeluvuoto voi jatkua koko ensimmäisen liuskan ajan.
Kyllä varmaan joillakin siirto onnistuu myös noin, mutta ei läheskään kaikilla.
Muutamassa päivässä varmasti huomaat kehittyykö tuo vuoto tuosta kunnon tyhjennykseksi vai pysyykö tiputteluna. Täytyy vaan lähteä matkaa viettämään sitten tilanteen mukaan.
Onnea naimisiinmenosta!
Soita niin pian kuin mahdollista lääkärillesi / gynekologillesi ja kysy häneltä neuvoa! (Saattaa olla, että pillereistä toiseen siirryttäessä esiintyy tiputteluvuotoa, joka saattaa loppua aikanaan, mutta parasta kuitenkin selvittää tilanne, jotta häämatka ei mene pilalle!) Jotakin saattaa olla vielä tehtävissä, mutta olen varma, että lääkärisi osaa neuvoa sinua parhaimmin kuin kukaan meistä palstalaisista!
Hyvää häämatkaa ja paljon onnea! :) Mokia sattuu, tärkeintä on, ettei tee kahta kertaa samaa virhettä. Nyt nopeasti soittamaan, niin tilanteesi selviää.