Miksi joillekin ei ehkäisykapseli sovi?
Sen kuulemma tietää vasta kun se on laitettu, mikä on inhottavaa sinänsä, että ensin on laittanut siihen paljon rahaa ja sitten ei sovikaan.
Miksi kapseli ei sovi?
4
1302
Vastaukset
- hormonaalinen
Se on hormonaalinen ehkäisykeino ja jotkut saavat mistä tahansa hormonaalisesta keinosta pahoja ja epämieluisia sivuvaikutuksia. Jos olet aiemmin syönyt pillereitä, niin voit hieman päätellä jotain...Eihän sitä ensimmäisestä pillerimerkistäkään voi päätellä sopiiko se vai ei, vai pitääkö kokeilla muuta merkkiä. Joillekin ei sovi mikään hormonaalinen ehkäisy.
Sellast ase elämä vaan on! - minea03
itse olen syönyt useita vuosia yhdistelmäpillereitä (Harmonet). Olisin halunnut ottaa myös ehkäisykapselin, ja minulle annettiin kokeiltavaksi toisenlaiset pillerit, joissa sama aine, kuin kapselissa. Minulle nämä pillerit eivät sopineet, normaalisti kuukautiset kestää noin 3-4 pvää, mutta näillä toisenlaisilla pillereillä saattoi tiputella jopa 3 viikkoa. Joten palasin pian takaisin Harmonet-pilleriin. Kannattaa varmaan kysäistä, että saisit ensin "vastaavat" pillerit kokeiltavaksi, ennenkuin otat kapselin...
- kapseli
Mulle laitettiin kapseli sen jälkeen ku olin kokeillu cerazzette minipillereitä. Hieman on eroa, mut ei paljon, niinku kuukautisten kestos ja silleen.Kannattaa ensin kokeilla minipillereitä ja vaikka sanoa lääkärille, et on laittamas kapselin, niin se osaa määrätä oikeat pillerit. Mulle sopi ihmeen hyvin, pelkäsin jatkuvia vuotoja ja muita hirviöitä, mut tuntuu, et ei mulla oikein vaikuta mitenkään erikoisesti.
- laitan pian
Itsekin syönyt Cerazettejä. Toimivat mulla huomattavasti paljon paremmin kuin Yasmin-pillerit joita aiemmin söin. Tuntuu ettei oikein vaikuta mitenkään mielialoihin tai seksihaluihin (toisin kuin Yasminit teki mulle).
Joten onko eroa positiiviseen vai negatiiviseen suuntaan kapselin laiton jälkeen?? Esim. vuodot onko lisääntynyt Cerazetestä kapseliin?
Kiitos paljon jos viitsit vastata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822