Meijjän suku

On,,,,

Meidän suku on mun mielestä ihan huippu! Kotona asuu minun lisäksi, äitini, joka on hieman vanhanaikainen ja varautunut, muttu osaa kyllä kuunnella ja auttaa jos oikeasti tahtoo puhua! Äiti on ihan älyttömän vahva nainen ja mä ihailen sitä ihan älyttömästi! Sen kolme edellistä miesystävää (sisältää isäni ja siskoni isän) ovat olleet väkivaltaisia alkoholisteja, ja silti minulla on omasta mielestä on ollut turvallinen lapsuus, en muista kertaakaan, jolloin olisin ollut kauhean peloissani äitini seurassa.

Kotona asuu myös isäpuoleni, hän on mukava, ja meillä lähtee juttua vaikka mistä!

Minulla on kaksi siskopuolta ja yksi velipuoli, Veli ja toinen siskoista ovat isän puolelta ja toinen siskoista on äidin puolelta. Minulla on jo kaksi tätitettävää, veljeni tytär ja sisareni tytär, ja yksi vielä tuloillaan, toiselta siskoltani! Olen vasta nyt tutustumassa uudelleen isän puolen sisaruksiini, mutta siskoni kanssa olen aina ollut läheinen! Äitini puolen siskolla on myös velipuoli, hänen kanssaan tulemme juttuun ja olemme usein siskoni luona käymässä samaan aikaan. Saatamme katsella elokuvaa, tai muuten vain jutella, hän on minulle kuin toinen veli konsanaan!

Serkkuja minulla on äidin puolelta kuusi. Nuorin serkuksista olen siis luonnollisesti minä. Äitini veljenpoika on minua lähinnä iässä jonka takia olemme olleet useasti samaan aikaan mummulassa, ja meillä on läheinen suhde, kinastelemme useasti, koska meidän ja muiden serkustemme välillä on niin monta vuotta, meillä ei ollut kotona sisaruksia joiden kanssa tapella, niin tapeltiin toisiemme kanssa. Enoni on kuollut heti syntymäni jälkeen, ja serkkujeni äiti on minun kummini. Olen myös läheinen serkkuni joka asuu lähellä meitä, hän on jo aikuinen, mutta vietämme silti paljon aikaa yhdessä. Yksi serkuistani on jo naimisissa ja hänellä on kaksi vuotias poika, tämä serkku on myös kummini. Vanhemmat verkkupoikani ovat kummatkin autoihmisiä, ja toinen heistä lupasi tänään opettaa minua ajamaan mopolla, ja myöhemmin autolla! Laatuaikaa serkun kanssa ;D

Kaiken kaikkiaan pidän sukuani parhaana mahdollisena, enkä muuttaisi mitään! Sukuni on vahva kaikista vastoinkäymisistä huolimatta, ja juuri ehkä sen takia! kummatkin tätini pitävät perinteitä arvossa, ja aina pitävät huolta että me nuoret autamme, mummua ja käymme siivoamassa sukulaisten hautoja.

1

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin tunnen!

Oma sukuni on pitänyt etäisiä välejä toisiinsa, mutta ex-mieheni karjalaisen suvun kautta olen tuntenut ja oppinut läheisyyttä, joka on vaikuttanut koko elämääni vielä eron jälkeenkin. Olen heille kiitollinen siitä, että olen ymmärtänyt ehkä jotain tästä elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe