Naisten "viikset"

oovo

Tossa äsken huomasin erittäin inhottavan asian ja oli pakko tulla tänne sydäntä purkamaan.. poistin tuossa noin 1kk sitten ensimmäisen kerran tuossa nenän alla olevat kiusalliset karvat. Ne ovat piinanneet minua jo monia vuosia! (olen 22-vuotias) ja nyt vasta ensimmäisen kerran uskalsin poistaa ne koska pelkäsin niin kovasti sitä että karvoista tulee paksumpia ja kasvaa inhottava sänki. poistin karvat weetin kasvoihin tarkoitetuilla kylmävahaliuskoilla.. olen tehnyt sen nyt kaksi kertaa ja joudun kuitenkin nyppiä niitä vähäsen joka päivä!!! ja ne ovat vieläkin tummempia kuin ennen!! olen niiin masentunut asiasta, kun tiedän sen piinaavan minua koko loppuikäni! haluaisin nyt kuulla mielipiteitä ja keinoja karvojen pysyvään poistoon kohtalotovereilta. auttakaa.. purskahdin äsken pieneen itkuun kun huomasin asian. kokemuksistanne olisi suuri helpotus minulle.

10

6812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne pois

      Jos karvat on riittävän tummat, niihin tehoaa laser. Mutta kun puhut vain viiksistä, halvemmaksi tulee neulaepilaatio. Kysypä kotipaikkakunnan kosmetologeilta tekevätkö he neulaepilaatiota. Mutta siinäkin pitää löytää taitava ja tehokas neulan käyttäjä että karvat poistuvat lopullisesti. Hoitokertoja tarvitaan useita 4-6 viikon välein, mutta joka kerralla karvat vähenee kunnes ne ovat hävinneet lopullisesti. Minullakin on enää vain yksittäisiä karvoja ja perjantaina menen taas kosmetologille.

      • nella789

        oon just tänään tänne kirjautunu apua hakemaan...
        ja oon lukenu muitten ongelmatki ja saanu vinkkejä,mutta kaipaisin lisää tietoa!!!
        esim kuinka hyvin tää neula juttu toimii???


    • mkaa

      moi!! juu mäkin olen poistellu kans ylähuuli karvoja vahaliuskilla sekä nyppiny pinseteillä.tuota onko sulla muualla kasvoissa karvoja?

    • viiksekäs

      minulle ihan kosmetologi ehdotti hieman tummien viiksikarvojen poistoa,vahaa käytti. monilla naisilla kasvaa näkyvää karvoitusta ylähuulen päällä. et ole ainoa!!!! miten tyhmä ihminen voikaan olla!!

      • .......

        Tuskin on ainoa, mutta ymmärrän hyvin, jos sellainen asia kiusaa..itse olisin aivan paniikissa. Joten turpa rullalle vain, ei tässä haukkuja tarvittu vaan apua ongelmaan..-.^


    • poika22v

      Hitsi että oon kateellinen teille viiksivalluille! Mä oon jätkä ja 22v eikä kasva parta eikä viikset. Karvotus muutenkin heikko ja karvat vaaleita. Hiukset kuitenkin todella paksut. Ton heikon karvankasvun lisäksi oon siroluinen ja perse on muijamainen, eli taitaa olla testosteronin puutetta mulla. No, sentään kivekset toimii jotenkin, on mulla 1,5-vuotias poika :D
      Mä ottaisin mielelläni vastaan sun mieshormonis, voisin vaihtokaupaks antaa sulle ylimääräset naishormonini. Silloin mä voisin elää miehenä ja sä voisit elää naisena.
      Älä suutu tästä tekstistä, emmä väitä ettet sä olis nainen (tai että mä en olisi mies), onhan sul pimppa ja mul penis. Muijil joil on paljon mieshormonia on yleensä isot häppärit (ja mahdollisesti klitta), oon huomannu. Toisaalta se että on pieni ja siro tyttö ei takaa sitä että olisi pieni ja "nätti" pimppa. Koskaan ei voi tietää miltä kadulla vastaan tulevan tytön pimppa näyttää, mutta vartalotyyppi saattaa antaa jotain osviittaa.
      Ohops, nyt eksyin vähän asiasta. Ikävä toi sun ongelmas. Mun tädillä on ihan järjetön parrankasvu, pahempi kuin useimmilla miehillä. Kun se ajelee aamusänkensä niin täysin valehtelematta tai liioittelematta 3 tunnin päästä sil on taas sänki. Se herättää mussa väkisinkin hieman kuvotusta mutta myös sääliä. Vaikea elää tollasen ongelman kanssa. Onneks on laser-hoidot sun muut olemassa, että ongelmasta voi päästä jos säästää vähän rahaa. Toivottavasti pääset pian piinastas. Kaikkea hyvää sulle!

      • Se siitä

        Minulla ja tyttärellä ja pojan tyttärellä sekä myös edes menneillä mummollani ja omalla äidilläni sama ongelma. Näin se ikävä kyllä jatkuu geeneissä.
        Tyttäreni poikaluokkakaveri oli sanonut hänelle 15-vuotiaana:"Sullahan kasvaa viikset." Tyttäreni naseva vastaus oli silloin ollut: "Joo, mut sulla ei."
        Pojan pilkanteko lakkasi siihen!!!


    • sähköparrannajokonetta.

      Koska karvat kasvavat kuitenkin,nyppimällä,niin eikö helpompaa ole sähköparrannajokone,tai ehkä kainalokarva-kone.On myös nestemäisiä karvanpoistajia,jos niiden joukosta löytyisi se oikea?

    • xyx

      Minulla sama ongelma. Lisäksi karvoja kasvaa leuassa. Musta tuntuu, että karvojen poistaminen vahalla ja nyppimällä vain lisää niiden kasvua. Lisäksi hormoonitasapaino kannattaisi ehkä tutkituttaa, jos on vaikka miessukuhormoneja tms. liikaa.
      Missä asut? Ainakin suurissa kaupungeissa(mm. Helsinki,Turku,Lahti,Tampere)on kosmetologeja, jotka poistaa sähköisesti karvoja. Taitaa olla ainut keino enää siinä vaiheessa kun ovat villiintyneet.Tsemppiä, olen itsekin monet itkut asiaa päihkäillessäni itkenyt.

    • arska

      Ei se haittaa Italialaisilla naisilla mm on tunnetusti kova karvankasvu. Miehet tykkää....ainakin jotkut..jos vaikka tulisi uusi muoti juttu kun antaisit kasvaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe