mikä miehii vaivaa?
mä seukkasin ,tai no oltii läheisii ystävii ei sitä voi sano seurusteluksi naapureina vain,,mut viettii iltoi yhdessä. no miehel oli siinä pari vanhaa juttuu joka tuli esiin kun lähikuppilas käytiin vanhat morseimet siä,,ja sit mun kaa sanoi ne unohtavansa,,ja niin tekikin,,
mut nyt täss viikko sit mä lähdin baarista pois jo ajoissa kun olen raitis en viittinyt kuunnel sellasii juttui mitä ny siä puhutaa humalas ,
se nappas sieltä mukaan yhden naisen,joka kas on mun tuttu,ja sit laitoin ystävyyden kokonaa poikki mut hulluinta täs on se ,että tää samanen nainen,,oli 3viikko sit mun ex miehen kanssa josta mä olen eronnut 4 vuot sitten ja tiesi et mä olen avios sen kans ollut,
en tiedä mitä mietin ,,mitä tää mies aattelee,kun mun tuttujen kanssa lähtee , tai onko se sittenkin niin et tää naine ,joka vietti vain yön mun x kans,ja nyt sit tään "ystävän" kans,
mä olen iha katseen kestävä nainen ,raitis ja kaikinpuolin reilu,,mut nää kaikki muut "ystävni" naiset ryppää usein ,onko mus se vika ? mietin,,mut tää mieskin kyl ottaa aika usein,
onko tää tätä lähiökuppila kiertopalkinto juttuu johon minäkin olen langennut?toivottavasti en toista kertaa enään,,olen täällä lähiös nii vähä aikaa asunut että vasta alkaa tuntee "piirie" ,)
mä en jaksa
19
916
Vastaukset
- eräänlajin
muijan touhua. haluaa miehen joka on sullakin ollut. muijalla jotain itsetunto ongelmia. on ehkä sulle jollain lailla kateellinen.
- aloittaja
sekin kävi täs mielessä ,mutta nyt ei tarvi kummaakaan kanssa jutella enään, jopa häpeän että minäkin langesin,mut meen ystävyys olis kestänyt jos oisin sallinut että käy välis naapuris,halailees muijii:)
- niiden alhaisuus
aloittaja kirjoitti:
sekin kävi täs mielessä ,mutta nyt ei tarvi kummaakaan kanssa jutella enään, jopa häpeän että minäkin langesin,mut meen ystävyys olis kestänyt jos oisin sallinut että käy välis naapuris,halailees muijii:)
Jokainen nainen tietää että voi iskee toisen ukon jos haluaa. Mulla on ainakin ollut periaatteena että en skodaa edes entistä. Sen verran ylpee pitää olla.
- Laritsa M
...toinen makaa toisen päällä
toinen syöpi toisen leipää
toinen kaivaa toisen reikää.
Ihmisenä oleminen on tuskaa. Ja joskus suurta nautintoa. Sen kanssa on vain elettävä. - Pirre*
menkääs omalle palstalle, tonne yläoikelle :)
- suvaitsevaisempi
kirjoittajan ikä? minulla ei näy.
Onkohan täällä edes mitään ikärajoitusta muualla kuin k-18 palstalla ? Eiköhän nuo iät ole muuten vain osviittaa antavia, jotta saman ikäiset löytäisivät helpommin ikäistään seuraa.
Mielestäni kukaan meistä ei voi käskeä muita muualle. Jos tänne ei sovi, niin eiköhän se ole seriffin tehtävä siirrellä tai poistaa. suvaitsevaisempi kirjoitti:
Onkohan täällä edes mitään ikärajoitusta muualla kuin k-18 palstalla ? Eiköhän nuo iät ole muuten vain osviittaa antavia, jotta saman ikäiset löytäisivät helpommin ikäistään seuraa.
Mielestäni kukaan meistä ei voi käskeä muita muualle. Jos tänne ei sovi, niin eiköhän se ole seriffin tehtävä siirrellä tai poistaa.Ja suvaitsevainen antaa mielellään 50 iässä neuvoa ja ohjeita mielellään nuoremmille asiassa kuin asiassa, jos osaa.
Ja jos suvaitsevainen ei itse ko asiaan osaa neuvoja antaa, sallii hän toki sen neuvojen antamisen niille jotka tietävät asiasta enemmän.
Joten mielestäni nuoret voivat kyllä tulla kysymään neuvoja kakkiin pulmiinsa, autetaan porukalla jos osataan.- Pirre*
suvaitsevaisempi kirjoitti:
Mielestäni kukaan meistä ei voi käskeä muita muualle. Jos tänne ei sovi, niin eiköhän se ole seriffin tehtävä siirrellä tai poistaa., tekstistä.
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
, tekstistä.
kaikenikäiset ovat tervetulleita palstalle :), ilman muuta.
- olevan oikeus
suvaitsevaisempi kirjoitti:
Mielestäni kukaan meistä ei voi käskeä muita muualle. Jos tänne ei sovi, niin eiköhän se ole seriffin tehtävä siirrellä tai poistaa.ajaa muut ilkeilyllään, sitten kyllä selitellään, en mie, enhän mie tai tämä oli vaan leikkiä. Joka päivä jossain ketjussa.
- Pirre*
olevan oikeus kirjoitti:
ajaa muut ilkeilyllään, sitten kyllä selitellään, en mie, enhän mie tai tämä oli vaan leikkiä. Joka päivä jossain ketjussa.
en vain ymmärtänyt mitä tässä ketjussa sanottiin, - anteeksi jos loukkasin.
- aloittaja
oman ikäni foorumissa..,olen 47 vee..
- aloittaja
Pirre* kirjoitti:
en vain ymmärtänyt mitä tässä ketjussa sanottiin, - anteeksi jos loukkasin.
ymmärist kommentoida.
musta tuntuu että asiaa ei kävitellä olenkaa vain on toisten moittimista.
- henri.2
masennuksen ensi oireita, kun ei jaksa, eikä huvita.
- Pirre*
sitäks se olikin, kun..jne. :)
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
sitäks se olikin, kun..jne. :)
minulla; en jaksanut - jutussa ei ollut minkäänlaista punaista lankaa...sie löysit.
- henri.2
Pirre* kirjoitti:
minulla; en jaksanut - jutussa ei ollut minkäänlaista punaista lankaa...sie löysit.
kuin aoesooo,kohta alkaa huvittamasta muakin.
- Pirre*
henri.2 kirjoitti:
kuin aoesooo,kohta alkaa huvittamasta muakin.
On sellainen maitolämmityskeli.
Joko ne lakat ja mustikat on kerätty, vai eikö siellä pääse sateen takia marjaankaan?
versiota Kauniista ja Rohkeista?
Vai ihan tosielämää?
T.
Paloma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533