mitä selluliittivoiteita suosittelette mitkä oikeasti toimisi??
voisiko joku kertoa mistä voi hankkia ne kuppauskupit ja miten ne toimisi? tarviiko jotain voidetta??
selluliittivoiteet...
4
1756
Vastaukset
- pallo pylly :)
Itse hankin kupit hyvinvoinnin tavaratalosta. Kyllä siihen tarvii rasvaa, ihan tavallinen kosteusvoide käy siihen hommaan :)
Itse en ole saanut oikeen mitään apua noista voiteista. Ja niistä olen kuullut sen että jos ei sit koko loppuelämäänsä jaksa niillä rasvailla niin ei sellutkaan pysy poissa.
Tällä palstalla on toki toi yves rocherin selluvoide testattu hyväksi. Sitä on mullakin käytössä mutta en ole huomannut että se olisi kiihdyttänyt sellun poistumista, kun kuppaan siis joka päivä :)- Kuppaus?
Siis...mitä se on? Teet päivittäin? Mä luulin että se tarkoittaa sitä kun tehdään neuloilla reikiä ihoon ja otetaan verta pois, ja luulin että niin on tehty vain muinoin...
- pallo pylly :)
Kuppaus? kirjoitti:
Siis...mitä se on? Teet päivittäin? Mä luulin että se tarkoittaa sitä kun tehdään neuloilla reikiä ihoon ja otetaan verta pois, ja luulin että niin on tehty vain muinoin...
kuivakuppausta tietenkin. Sitä mistä tällä palstalla paljon kirjoitetaan :)
- mieluummin mulle
Omani tilasin: Nhs.fi. Mä käytän ilman muuta öljyä, luonnonsellaista. Parhaiten on toiminut Frantsilan selluliittiöljy!
Sitä saa joistain luontaistuotekaupoista ja kai netistäkin tilattua. Joo, sanovat että haurastuttaa kumia, mutta ajattelin että ostan sitten uudet jos menee rikki. Ja josko enää tarviinkaan, :).En halua iholleni mitään vaseliineja tai silikoneja. Ja tuossa selluöljyssä on vaikuttavia aineita, enkä siksi tiestystikään pese sitä pois. Kannattaa kokeilla. Mun iho on muuttunut tosi nopeasti, aluksi tuli mustelmia kuppaamisesta. Enään ei tule ja ihon on sileämpi ja reidet ohuemmat. Olen myös vatsaa siloitellut, toimii siihenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832344
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722070Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442023Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia731705- 1281700
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971550Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771271Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni811183Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321154- 711113