mitä selluliittivoiteita suosittelette mitkä oikeasti toimisi??
voisiko joku kertoa mistä voi hankkia ne kuppauskupit ja miten ne toimisi? tarviiko jotain voidetta??
selluliittivoiteet...
4
1764
Vastaukset
- pallo pylly :)
Itse hankin kupit hyvinvoinnin tavaratalosta. Kyllä siihen tarvii rasvaa, ihan tavallinen kosteusvoide käy siihen hommaan :)
Itse en ole saanut oikeen mitään apua noista voiteista. Ja niistä olen kuullut sen että jos ei sit koko loppuelämäänsä jaksa niillä rasvailla niin ei sellutkaan pysy poissa.
Tällä palstalla on toki toi yves rocherin selluvoide testattu hyväksi. Sitä on mullakin käytössä mutta en ole huomannut että se olisi kiihdyttänyt sellun poistumista, kun kuppaan siis joka päivä :)- Kuppaus?
Siis...mitä se on? Teet päivittäin? Mä luulin että se tarkoittaa sitä kun tehdään neuloilla reikiä ihoon ja otetaan verta pois, ja luulin että niin on tehty vain muinoin...
- pallo pylly :)
Kuppaus? kirjoitti:
Siis...mitä se on? Teet päivittäin? Mä luulin että se tarkoittaa sitä kun tehdään neuloilla reikiä ihoon ja otetaan verta pois, ja luulin että niin on tehty vain muinoin...
kuivakuppausta tietenkin. Sitä mistä tällä palstalla paljon kirjoitetaan :)
- mieluummin mulle
Omani tilasin: Nhs.fi. Mä käytän ilman muuta öljyä, luonnonsellaista. Parhaiten on toiminut Frantsilan selluliittiöljy!
Sitä saa joistain luontaistuotekaupoista ja kai netistäkin tilattua. Joo, sanovat että haurastuttaa kumia, mutta ajattelin että ostan sitten uudet jos menee rikki. Ja josko enää tarviinkaan, :).En halua iholleni mitään vaseliineja tai silikoneja. Ja tuossa selluöljyssä on vaikuttavia aineita, enkä siksi tiestystikään pese sitä pois. Kannattaa kokeilla. Mun iho on muuttunut tosi nopeasti, aluksi tuli mustelmia kuppaamisesta. Enään ei tule ja ihon on sileämpi ja reidet ohuemmat. Olen myös vatsaa siloitellut, toimii siihenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2822574Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001379- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797