Anabolit ovat nykyisin hyvin tunnettuja dopingaineita, jotka lisäävät lihasmassaa urheilijoilla. Muistelen sitä käytetyn myös lääkkeenä vanhuksilla ja eräs valmiste oli Anabolin Tonicum. Ruskeaa litkua minkä piti parantaa ruokahalua. Kuvitelisin tääkkeen olevan tehokkaan, urheilijoilla ainakin. Vanhuksillahan on usein kuihtumista ja kroonisia sairauksia eikä riskiä dopingkokeista. Mistäpä sitä saisi? Sopisi se naisillekin käyttöön.
Anaboliset steroidit lääkkeenä
5
3414
Vastaukset
- Käytössä
Nykyään löytyy vain nandrolonia injektiona ja sen käyttö on harvinaista.
- voidaan käyttää
myelofibroosi-nimisen verisyövän hoitoon, mutta se alkaa olla vähän vanhanaikainen hoito. Eipä dopingia enää juuri mihinkään vaivaan näe käytettävän.
- QED?
Testosteron on anabolinen hormoni, mutta sen sukupuolihormonin vaikutukset eivät sovi aina vanhemmille ihmisille eikä naisille. Anabolien sanottiin lisäävän lihasmassaa ja ruokahalua vanhuksillakin ja kun annokset ovat pieniä on esim. maksahaittojen riski pieni. Nyt suositellaan vanhoille ukoille pienin annoksin testosteronia siis kalliina lämiskänä. Maallikko luulisi anabolin olevan enemmän anabolinen kun pallien teho alenee. Saiskos sitä Virosta tabletteina?
- taida..
QED? kirjoitti:
Testosteron on anabolinen hormoni, mutta sen sukupuolihormonin vaikutukset eivät sovi aina vanhemmille ihmisille eikä naisille. Anabolien sanottiin lisäävän lihasmassaa ja ruokahalua vanhuksillakin ja kun annokset ovat pieniä on esim. maksahaittojen riski pieni. Nyt suositellaan vanhoille ukoille pienin annoksin testosteronia siis kalliina lämiskänä. Maallikko luulisi anabolin olevan enemmän anabolinen kun pallien teho alenee. Saiskos sitä Virosta tabletteina?
tablettimuodossa löytyä. Ihon alle pistettävinä ruiskeina on, ja iholle levitettävänä geelinä.
- Anonyymi
taida.. kirjoitti:
tablettimuodossa löytyä. Ihon alle pistettävinä ruiskeina on, ja iholle levitettävänä geelinä.
Olen 70v. ukko.
Olin 55vuotiaana isossa leikkauksessa. painoin ennen leikkausta 75kg.
Kaikki ei mennyt kohdalleen ja leikkauksen jälkeen aloin laihtua. vuosi leikkauksesta painoin 48kg. Elämä potki päähän. hain kirjastosta kirjoja, selvittöökseni, miten saisin lihakset takaisin ja törmäsin Anatomi tonicum nimiseen hormooniin.
Terveyskeskuksen lääkäri perehtyi tilanteeseni ja anoi Lääkintöhallituksen kautta kyseistä hormoonia.
tilaus tuotti tulokseen. Sain 5 pulloa ruskeeta lääkettä
Kävin kuntosalilla. Painoni nousi vuodessa 80 kiloon, eikä ruipelosta miehestä ollut enää muistoakaan.
Lääke pitää ottaa säännöllisesti jjjjjjja pitää kuntoilla.
Kävin kuntosalilla 4 kertaa viikossa.
Mitään haittaa en huomannut Anapoli tonigumista.
Ihmettelen, että ei enää sairaille ruipeloille määrätä kyseistä lääkettä.
Nyt olen 75v. Hiihdän n. 1500kilsaa vuodessa ja teen viikon vaellusretkiä 2-3kertaa vuodessa. Sienestys ja marjastus on myös intohimoni.
Tupakan ja alkoholin olen jättänyt. Alkoa käytin vain saunaoluena, mutta tupakkaa meni aski päivässä
Ihmettelen, että ei kuntouteta, kuten minä itseäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711490Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221484Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.791186Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922