VLCD-dieeti,eikä paino tipu

neska

olen ollut jo kaksi viikkoa 800kcal/vrk,ja vain muutamia sallittuja vihanneksia.nuo kalorit tulee eräästä ravinne juomasta(ei herbalife).Ensimmäisellä viikolla painoa tippui 4kg,mutta toisella viikolla nousi 800g,ja nyt viikon loppuun mennessä on laskenut 750g.Missä on vika,luulen tekeväni kaiken oikein?

24

3862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisiä vaivaa

Paino ei tipu, ei varmaan kun puhut soopaa.
      Kunnon ruokaa kehiin ja liikuntaa.
      Katsoin mitä lihava siskoni söi.
      Ei ollut mitään järkeä veti yhdessä päivässä sen mitä mä viikossa.
      Lihaa, leipää ja kalaa.
      Mutta sitä pullan ja herkun määrää ei voi varmaan edes tajuta tälläinen tavallinen tallaaja siis tavallisen ruoan lisäksi.
      Pelkkä hiilari ei voi riittää selitykseksi kun grillattiin lihaa ja salaatin kanssa nautittiin jo parin tunnin päästä keitti kakkukahvit.
      Siskolla ei ole elämässä kuin ruoka.
      Painaa 126kiloa ja pituutta on 165sm.
      Ja tämä on tosi.
      On aina inhonut liikuntaa siksipä polvet ja selkä paskana jo 58v.
      Verenpainelääkettä ja kolestroolilääkettä popsii tietty myös.
      Sydän reistaa ja menee ensi viikolla reumakokeisiin Heinolaan.
      Sokeriarvot jo koholla ja epäillään alkavaa kihtiä.
      On kuulemma saanut huonot geenit.
      Kyllä se vika täytyy etsiä päästä kun 100 kiloinen ei halua laihtua ja 45kiloinen 168sm naisihminen vahtii päivät pitkät mitä' suuhunsa pistää.
      Yleensä ei juuri mitään ainakaan lihottavaa hänen mielestään.
      Meinaatko koko ikäsi miettiä mitä painat ja mitä voit syödä.
      Olisiko jo aika miettiä miksi ja miten tähän on tultu. Itse kukin.

• on???

Se että et ole edes tutustunut VHH-dieetteihin.

• Skäri

VLCD on ollut VHH? Neljää kiloa ei voi laihtua viikossa, puolet on nestettä. Ehkä nesteet ovat pikkuhiljaa palanneet takaisin.

• neska

ennen vlcd olin jo kk atkinsonilla,ja paino putos silläkin,mutta halusin nyt pika tippumista.olisko tää pysähdys nyt joku aineen vaihdunta juttu.hiilareita ei tuu kuin joku 25-35 päivässä

• pudotusta
        neska kirjoitti:

ennen vlcd olin jo kk atkinsonilla,ja paino putos silläkin,mutta halusin nyt pika tippumista.olisko tää pysähdys nyt joku aineen vaihdunta juttu.hiilareita ei tuu kuin joku 25-35 päivässä

niin mene leikkaukseen!

• sitten toinen dieetti
        neska kirjoitti:

No ei ole ihme, että paino jumittaa, kun olet jo ollut kuukauden Atkinsillä, jossa lähtee nesteitä, tosin tulee ne heti takaisinkin, jos syömällä täydentää lihasten hiilarivarastoja, jotka sitovat nestettä.

Voi kait sanoa, että olet ollut jo 6 viikkoa jollain dieetillä, ja kyllä ihan kaikilla siinä vaiheessa on monia painon tasanteita. Nestetasapaino se heittelee, niin että jonain aamuna vaaka näyttää enemmän, jonain vähemmän painoa.

Minusta ainoa mitä voit tehdä järkevästi nyt, on koettaa säilyttää mielenmaltti ja edes suurinpiirtein se alempi paino, jonka juuri olet saavuttanut. Eikä ne koettelemukset tähän lopu, sillä jos jossain vaiheessa katsot, että tavoite on saavutettu, juuri silloin entinen elämäntapa ja entiset kilot mieluusti hiipisivät takaisin. Tässä puhuu kokemuksesta viisastunut, jolle on usein käynyt niin, että entiset kilot ovat tulleet korkojen kanssa takaisin, kun on alkanutkin syödä vähänkään enemmän.

Olin itse juuri kuntosalilla ja uin hallissa hidasta uintia vesijuoksua 400-500 metriä (ilman tekniikkaa), ja on nyt hyvä olo, ja tunne, että lisää pitää saada liikuntaa... eli on muistettava, että samalla olo tuntuu hyvältä, kun laihduttaa.

• puppua

Jos paino putoo vaa'an mukaan 4kg, niin kyllä siinä sillon niin käy. Mikä ylijumala sä oikein luulet olevasi tässä asiaassa.

• Skäri
        puppua kirjoitti:

Jos paino putoo vaa'an mukaan 4kg, niin kyllä siinä sillon niin käy. Mikä ylijumala sä oikein luulet olevasi tässä asiaassa.

ei sitä, mitä on elimistöstä hävinnyt. Yli kahta kiloa rasvaa ei saa viikossa pois kropasta vaikket söisi mitään. Loput on nesteitä.

• jälleen.
        Skäri kirjoitti:

ei sitä, mitä on elimistöstä hävinnyt. Yli kahta kiloa rasvaa ei saa viikossa pois kropasta vaikket söisi mitään. Loput on nesteitä.

Mutta ei kai täällä ole edes tarkoitus puhua eiheesta, edes trollien kanssa?

• JariJo

Kyllä VLCD on VHH, ainakin jos hiilarigrammoja katsotaan. :)

• Skäri
        jälleen. kirjoitti:

Mutta ei kai täällä ole edes tarkoitus puhua eiheesta, edes trollien kanssa?

Ja sinun panoksesi itse aiheeseen oli...?

• Skäri
        JariJo kirjoitti:

Kyllä VLCD on VHH, ainakin jos hiilarigrammoja katsotaan. :)

Taisi olla ensimmäinen asiallinen kirjoitus täällä. Danks.

• neska
        sitten toinen dieetti kirjoitti:

No ei ole ihme, että paino jumittaa, kun olet jo ollut kuukauden Atkinsillä, jossa lähtee nesteitä, tosin tulee ne heti takaisinkin, jos syömällä täydentää lihasten hiilarivarastoja, jotka sitovat nestettä.

Voi kait sanoa, että olet ollut jo 6 viikkoa jollain dieetillä, ja kyllä ihan kaikilla siinä vaiheessa on monia painon tasanteita. Nestetasapaino se heittelee, niin että jonain aamuna vaaka näyttää enemmän, jonain vähemmän painoa.

Minusta ainoa mitä voit tehdä järkevästi nyt, on koettaa säilyttää mielenmaltti ja edes suurinpiirtein se alempi paino, jonka juuri olet saavuttanut. Eikä ne koettelemukset tähän lopu, sillä jos jossain vaiheessa katsot, että tavoite on saavutettu, juuri silloin entinen elämäntapa ja entiset kilot mieluusti hiipisivät takaisin. Tässä puhuu kokemuksesta viisastunut, jolle on usein käynyt niin, että entiset kilot ovat tulleet korkojen kanssa takaisin, kun on alkanutkin syödä vähänkään enemmän.

Olin itse juuri kuntosalilla ja uin hallissa hidasta uintia vesijuoksua 400-500 metriä (ilman tekniikkaa), ja on nyt hyvä olo, ja tunne, että lisää pitää saada liikuntaa... eli on muistettava, että samalla olo tuntuu hyvältä, kun laihduttaa.

joo en tullut ajatelleeksi kun päässäni ilman suurempaa asiantuntemusta järkeilin että ne suurimmat ylimääraiset nesteet olis sillä atkinsonilla jo hävinny,mutta huomaa että oma tietämys on aika pieni.kiitokset

• on...
        Skäri kirjoitti:

Ja sinun panoksesi itse aiheeseen oli...?

noin 100% enenemmän kuin sinun.

• palstalla

Tämä on VHH-palsta, ei mikään ihmedieettien palsta.

• neska

ihme diettejä ovat esim.kaikki kaali keitto,avokado,selleri dieetit.vlcd ei ole ihme dieetti.jos sinulla on yli 30kg yli painoa ja itsekuria päästä siitä eroon, toimii kyllä .mutta yhteistyössä terveyden hoito alan ihmisten kanssa.mutta tämähän vain minun oma mieli piteeni.jokaisella omansa

• mielipide.
        neska kirjoitti:

ihme diettejä ovat esim.kaikki kaali keitto,avokado,selleri dieetit.vlcd ei ole ihme dieetti.jos sinulla on yli 30kg yli painoa ja itsekuria päästä siitä eroon, toimii kyllä .mutta yhteistyössä terveyden hoito alan ihmisten kanssa.mutta tämähän vain minun oma mieli piteeni.jokaisella omansa

mutta kyllä aina äärimmäisyydet on ihmeellisyyksiä, ei siitä pääse mihinkään. VLCD:tä käytetään reilusti ylipainoista nopeaan painonpudotukseen esim ennen leikkausta. Normaalilla ihmiselle ei siis ole mitään tarvetta edes kokeilla niitä.

• Mitä Naturdiet on?

• Mitä VLCD tarkoittaa?

VLCD on lyhennys sanoista very low calorie diet. Tällä tarkoitetaan Elintarvikeviraston ohjeiden mukaista ateriankorviketta, joka sisältää korkeintaan 800 kcal/vrk.

Siis pitääkö ateriakorvikkeilla korvata luonnollisia aterioita?

http://www.naturdiet.fi/default.asp?refid=1382&id=1483&ptid=1479

Pitääkö tästä maksaa jotain?

Tuskin Elintarvikevirasto on tässä mukana.

Viittaa huijaukselta.

• zii-sus

Jos pitäisit edes joskus sen yksinkertaisuutesi ihan omana tietonasi.

"Viittaa huijaukselta."
        Pätee lähinnä sinun teksteihisi.

• neska

oasun ulkomailla joten eipä taida elintarvike virasto olla dietin takana vaan on ihan kansainvälinen juttu,jossa ravintojuomalla ,josta saat päivittäin tarvittavan määrän vitamiinejä,mineraaleja,proteiinia ect.sekä mainitut 8oo kacl.lisäksi tiettyjä vihanneksia saa syödä.dietin max.pituus on 8-12vk.ja onnistuaksesi on dietin lopetettua jatkettava uudella terveellisellä ruokavaliolla,jokaiselle itselleen sopivalla.minulle sopii vhh tyyppinen ruokavalio.

• Suomessa
        neska kirjoitti:

oasun ulkomailla joten eipä taida elintarvike virasto olla dietin takana vaan on ihan kansainvälinen juttu,jossa ravintojuomalla ,josta saat päivittäin tarvittavan määrän vitamiinejä,mineraaleja,proteiinia ect.sekä mainitut 8oo kacl.lisäksi tiettyjä vihanneksia saa syödä.dietin max.pituus on 8-12vk.ja onnistuaksesi on dietin lopetettua jatkettava uudella terveellisellä ruokavaliolla,jokaiselle itselleen sopivalla.minulle sopii vhh tyyppinen ruokavalio.

elintarvikevirasto valvoo näitä VLCD-tuotteita, ulkomailla joku eri instanssi, vaikka kyseessä olisi sama tuotemerkki.

Miten voi olla niin vaikeaa ymmärtää?

• Skäri
        zii-sus kirjoitti:

Jos pitäisit edes joskus sen yksinkertaisuutesi ihan omana tietonasi.

"Viittaa huijaukselta."
        Pätee lähinnä sinun teksteihisi.

ja kielioppi kans. :(

• eka alku

oli toiveikas, jopa kolme kiloa kolmessa päivässä. Ja sitten totaalinen pysähdys.

• Kuunkulta1

500g/vkossa on suositus laihduttamises...sitä vauhtia kun paino tippuu niin pysyy ne kilot paremmin poiskin...eli älä hätäile..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe