tämän palstan voisi poistaa kun lanciallekin tuli oma palsta
palstan poisto
5
1308
Vastaukset
- Verrariklupi
Haittaaks tää palsta sua jotenkin? Ootko unohtanu meidät Ferrarikuskit kokonaan!?
t: Vesa- haitta
jos on halua verrareista jutella niin pyydä sillekin oma palsta. Eihän täällä ole muitakaan esim sakuautopalsta,japsipalsta ja fransmanni palsta puuttuu
- Verrariklupi
haitta kirjoitti:
jos on halua verrareista jutella niin pyydä sillekin oma palsta. Eihän täällä ole muitakaan esim sakuautopalsta,japsipalsta ja fransmanni palsta puuttuu
Jäi vielä epäselväksi: Miten tään palstan olemassaolo sua haittaa?
- epäselvä
Verrariklupi kirjoitti:
Jäi vielä epäselväksi: Miten tään palstan olemassaolo sua haittaa?
se haittaa siten että vähäisetkin jutut jakaantuvat tänne sekalaista ja merkkipalstoille. Minulle jäi epäselväksi mitä tämä sinua hyödyttää????
- Verrariklupi
epäselvä kirjoitti:
se haittaa siten että vähäisetkin jutut jakaantuvat tänne sekalaista ja merkkipalstoille. Minulle jäi epäselväksi mitä tämä sinua hyödyttää????
No perkele, poistetaan kaikki palstat, jätetään vain yks, esim nimikkeellä autot. Ei jakaannu jutut sit liikaa eri palstoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693