Tiedän sellaisen laulajan kuin "Leukku"...nimestä en ole varma, mutta on romaani.
Mistä saisi tilattua hänen levyjä?
Baptisteilla on samantyylistä musiikkia-mistä voisi tilata?
Kysely
3
218
Vastaukset
- Päivä Oy:ltä
eli Vapaakirkon kustantamo Päivä Oy on julkaissuta ainakin kaksi Leonard "Leukku" Stenroosin äänitettä, "Valkea kyyhky" ja "Sydän tuntee". Leukku kuuluu tietääkseni Turun Vapaaseurakuntaan.
- eräsajattelija
-Porin Baptistiseurakunnasta siellä ne varmaan tietävät siellä on paljon romaneja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa205174Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2413696Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5392026- 1421709
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1551606Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5881525- 1211476
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171437- 491159
- 751085