Paperikoneenhoitaja palkka

mikä ,.,.

mikä on Paperikoneenhoitaja palkka kun lukee PPY:n tes kun en noista tes jutuista tiedä.Alaan ei ole koulutusta..

9

7719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommista aluksi

Aloitahan kuitenkin se paperimiehen ura vaikkapa pituusleikkurin apumiehen hommista tai hiomolta. Koneenhoitajaksi ei pääse ennen kuin on ollut 10-20 vuotta hommissa siellä tehtaalla. Apumiehenä saat n. 10 - 12 euroa tunnilta riippuen hieman tehtaasta.

• Olipas sulla

Taas mielipide... Neljä vuotta sitten tulin Nokialle paperitehtaalle töihin ilman kokemusta pituusleikkurille ja nyt olen kaks vuotta ollut paperikoneenhoitaja.

• mielipiteestä
        Olipas sulla kirjoitti:

Taas mielipide... Neljä vuotta sitten tulin Nokialle paperitehtaalle töihin ilman kokemusta pituusleikkurille ja nyt olen kaks vuotta ollut paperikoneenhoitaja.

Ja höpö höpö... Ei todellakaan ole kyse mistään mielipiteestä. Oletko nähnytkään isoa paperikonetta? Kyllä se vaan sen 10 vuotta vie tulla koneenhoitajaksi.

En tiedä sitten josko siellä teidän pehmopaperipuolella käsitetään koneenhoitajalla jotain aivan muuta kuin mitä esim. UPM:llä tai Stora Ensolla vaaditaan koneenhoitajaksi tulemiseksi/pääsemiseksi.

• Nimetön
        mielipiteestä kirjoitti:

Ja höpö höpö... Ei todellakaan ole kyse mistään mielipiteestä. Oletko nähnytkään isoa paperikonetta? Kyllä se vaan sen 10 vuotta vie tulla koneenhoitajaksi.

En tiedä sitten josko siellä teidän pehmopaperipuolella käsitetään koneenhoitajalla jotain aivan muuta kuin mitä esim. UPM:llä tai Stora Ensolla vaaditaan koneenhoitajaksi tulemiseksi/pääsemiseksi.

Aikoinaan kun olin ammattikoulussa, niin kouluttajat muistivat mainita vähänväliä että pehmopaperikone on paperikoneen irvikuva.

• -------------------

Ensinnäkin luet väärää tessiä,PPY-tes on pakkaus-alan tes.raskaalla paperilla on oma tes.PPY on tupossa mukana mutta raskas paperi ei.näillä molemmilla paperin sopimuksilla on yhteinen vastapuoli eli metsäteollisuus ry.raskaan puolen,eli isojen paperikoneiden hoitajien palkka on n,17€tunti ilman lisiä.vuosiansiot n, 50-60000€ riippuen firmasta ja tuotantopalkkioiden määrästä jotka vaihtelevat eri firmoissa suuresti.

• paperi-tollo

Saan lisineen hiukkasen yli 4200 euroa kuussa, keskimäärin. Veroa tietty menee ihan sairaasti. Työkin on rankkaa, joten ei kannata kadehtia.

• vuoteen

Mutta riippuu tehtaasta. Itse olen Suomen parhaimmin palkatulla koneella töissä, joten meillä kokeneet kokeenhoitajat saavat lähelle 60t€ vuoteen.
        Ihan jo apupoika meidän linjalla saa 43t€ vuoteen.

• 14.44 ylöspäin...
        vuoteen kirjoitti:

Mutta riippuu tehtaasta. Itse olen Suomen parhaimmin palkatulla koneella töissä, joten meillä kokeneet kokeenhoitajat saavat lähelle 60t€ vuoteen.
        Ihan jo apupoika meidän linjalla saa 43t€ vuoteen.

Meidän koneella.

• molin kautta?

Paperikoneenhoitajan työtä?? Veikkaan, että on liksat kaukana kovan rahan paperikoneenhoitajan palkasta. Koneenhoitajia ei mol:in kautta haeta, eikä haeta muitakaan "kunnon paperintekijöitä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      199
      6649
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      113
      3560
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3029
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      127
      2562
    5. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      187
      1982
    6. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      13
      1834
    7. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120
      1800
    8. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      29
      1701
    9. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      34
      1690
    10. Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!

Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v
      Tv-sarjat
      20
      1578
    Aihe