mikä on Paperikoneenhoitaja palkka kun lukee PPY:n tes kun en noista tes jutuista tiedä.Alaan ei ole koulutusta..
Paperikoneenhoitaja palkka
9
7576
Vastaukset
- hommista aluksi
Aloitahan kuitenkin se paperimiehen ura vaikkapa pituusleikkurin apumiehen hommista tai hiomolta. Koneenhoitajaksi ei pääse ennen kuin on ollut 10-20 vuotta hommissa siellä tehtaalla. Apumiehenä saat n. 10 - 12 euroa tunnilta riippuen hieman tehtaasta.
- Olipas sulla
Taas mielipide... Neljä vuotta sitten tulin Nokialle paperitehtaalle töihin ilman kokemusta pituusleikkurille ja nyt olen kaks vuotta ollut paperikoneenhoitaja.
- mielipiteestä
Olipas sulla kirjoitti:
Taas mielipide... Neljä vuotta sitten tulin Nokialle paperitehtaalle töihin ilman kokemusta pituusleikkurille ja nyt olen kaks vuotta ollut paperikoneenhoitaja.
Ja höpö höpö... Ei todellakaan ole kyse mistään mielipiteestä. Oletko nähnytkään isoa paperikonetta? Kyllä se vaan sen 10 vuotta vie tulla koneenhoitajaksi.
En tiedä sitten josko siellä teidän pehmopaperipuolella käsitetään koneenhoitajalla jotain aivan muuta kuin mitä esim. UPM:llä tai Stora Ensolla vaaditaan koneenhoitajaksi tulemiseksi/pääsemiseksi. - Nimetön
mielipiteestä kirjoitti:
Ja höpö höpö... Ei todellakaan ole kyse mistään mielipiteestä. Oletko nähnytkään isoa paperikonetta? Kyllä se vaan sen 10 vuotta vie tulla koneenhoitajaksi.
En tiedä sitten josko siellä teidän pehmopaperipuolella käsitetään koneenhoitajalla jotain aivan muuta kuin mitä esim. UPM:llä tai Stora Ensolla vaaditaan koneenhoitajaksi tulemiseksi/pääsemiseksi.Aikoinaan kun olin ammattikoulussa, niin kouluttajat muistivat mainita vähänväliä että pehmopaperikone on paperikoneen irvikuva.
- -------------------
Ensinnäkin luet väärää tessiä,PPY-tes on pakkaus-alan tes.raskaalla paperilla on oma tes.PPY on tupossa mukana mutta raskas paperi ei.näillä molemmilla paperin sopimuksilla on yhteinen vastapuoli eli metsäteollisuus ry.raskaan puolen,eli isojen paperikoneiden hoitajien palkka on n,17€tunti ilman lisiä.vuosiansiot n, 50-60000€ riippuen firmasta ja tuotantopalkkioiden määrästä jotka vaihtelevat eri firmoissa suuresti.
- paperi-tollo
Saan lisineen hiukkasen yli 4200 euroa kuussa, keskimäärin. Veroa tietty menee ihan sairaasti. Työkin on rankkaa, joten ei kannata kadehtia.
- vuoteen
Mutta riippuu tehtaasta. Itse olen Suomen parhaimmin palkatulla koneella töissä, joten meillä kokeneet kokeenhoitajat saavat lähelle 60t€ vuoteen.
Ihan jo apupoika meidän linjalla saa 43t€ vuoteen. - 14.44 ylöspäin...
vuoteen kirjoitti:
Mutta riippuu tehtaasta. Itse olen Suomen parhaimmin palkatulla koneella töissä, joten meillä kokeneet kokeenhoitajat saavat lähelle 60t€ vuoteen.
Ihan jo apupoika meidän linjalla saa 43t€ vuoteen.Meidän koneella.
- molin kautta?
Paperikoneenhoitajan työtä?? Veikkaan, että on liksat kaukana kovan rahan paperikoneenhoitajan palkasta. Koneenhoitajia ei mol:in kautta haeta, eikä haeta muitakaan "kunnon paperintekijöitä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733