Nora liikettä Mannerheimintie 98 on kuulemma mainostettu "isojen tyttöjen" palstalla -mutta käytän itse kokoa 36-38 ja olen jo yli vuoden tehnyt parhaat löytöni sieltä. (todellakin, siellä on löytöpöytä 5e/kpl ympäri vuoden !)
Toki valikoimissa on paljon muutakin, nyt erikoisuutena myös ranskalaisia vaatteita, perinteisten intialaisten lisäksi......
Joten kannaattaa poiketa !
Nora liike Helsingissä
ei pelkästään....
3
318
Vastaukset
- Tänään kävin
Joo, kaukanahan se oli -kun olen tottunut pyörimään keskustassa:)))
Mut tein ihan kivoja löytöjä - aivan järjettömän halvalla ! - etsiskelijä N
joo kiitti vaan mut en löytänyt yhtään mitään -mielestäni niillä ei oo juurikaan nuorille....
onneks yksi UFF on ihan samalla suoralla ja sieltä löysinkin ihanan nahkatakin - hyiolkoot
Ei kannata mennä Noora liikkeeseen,hinnat on korkeat,onko omistaja vai työntekijä,mutta palvelu on ala-arvoista,valhejeesustelija,limaista käytöstä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913