Nora liikettä Mannerheimintie 98 on kuulemma mainostettu "isojen tyttöjen" palstalla -mutta käytän itse kokoa 36-38 ja olen jo yli vuoden tehnyt parhaat löytöni sieltä. (todellakin, siellä on löytöpöytä 5e/kpl ympäri vuoden !)
Toki valikoimissa on paljon muutakin, nyt erikoisuutena myös ranskalaisia vaatteita, perinteisten intialaisten lisäksi......
Joten kannaattaa poiketa !
Nora liike Helsingissä
ei pelkästään....
3
365
Vastaukset 3
- Tänään kävin
Joo, kaukanahan se oli -kun olen tottunut pyörimään keskustassa:)))
Mut tein ihan kivoja löytöjä - aivan järjettömän halvalla ! - etsiskelijä N
joo kiitti vaan mut en löytänyt yhtään mitään -mielestäni niillä ei oo juurikaan nuorille....
onneks yksi UFF on ihan samalla suoralla ja sieltä löysinkin ihanan nahkatakin - hyiolkoot
Ei kannata mennä Noora liikkeeseen,hinnat on korkeat,onko omistaja vai työntekijä,mutta palvelu on ala-arvoista,valhejeesustelija,limaista käytöstä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1681838Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 55816
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 46755
- 89731
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”150632