mitä skaala ylipäänsä tarkoittaa??!
mitä tarkoittaa skaala?
10
2419
Vastaukset
- ::..::::..
skaaloja on niin paljon. Siis skaala liittyen mihin?
Googleen haku: skaala tarkoittaa
Siel on paljon vastauksia.- mmmmmmmammamamamamamamama
mitä iloa noita paskoja skaaloja on opetella??!?!?!?!
- on soittamisesta
mmmmmmmammamamamamamamama kirjoitti:
Miks ollenkaan soittaa itse, voihan sitä kuunnella levyjä.
- sanoit
mmmmmmmammamamamamamamama kirjoitti:
Jotkut kelaa skaaloja aivan liikaa ja samalla upottavat itsensä skaalojen kalmikkoon. Viisas ei jauha skaaloja. Skaalojen hinkkaaminen on keskinkertaisten kusipäiden tapa leikkiä ammattilaista.
- yksinkertaisesti
Asteikko = jaotus, jota käytetään mittaamiseen tai havaintojen arvioimiseen.
Erilaisia asteikkoja:
* Richterin asteikko
* Celsiusasteikko
* Fahrenheitasteikko
* Kelvinasteikko
* Sävelasteikko- Vedin äsken
soolon smoke on the wateriin richterin asteikolla. Voi helevata mikä myrsky, kyllä savut häläveni vedestä.
- on talo
La Skaala on italialainen talo. Joku kerto et se on Milanossa.
- huippukitaristilta
Al Dimeola: "Eräs asia jonka opin kauan sitten oli ktaran otelauta, kaikkina skaaloina, kaikista asemista. Se on opittava, siihen ei ole kahta tietä. Kun olet oppinut ne, voit soittaa mitä haluat ja olen sitä mieltä, että soittosi tulee olemaan edistyneempää ja tulet ymmärtämään soittimesi paremmin."
Siinähän se tuli - dimis hyvä
huippukitaristilta kirjoitti:
Al Dimeola: "Eräs asia jonka opin kauan sitten oli ktaran otelauta, kaikkina skaaloina, kaikista asemista. Se on opittava, siihen ei ole kahta tietä. Kun olet oppinut ne, voit soittaa mitä haluat ja olen sitä mieltä, että soittosi tulee olemaan edistyneempää ja tulet ymmärtämään soittimesi paremmin."
Siinähän se tuliOnks dimis sun mielestä joku tietäjä? Aika tyhjä vinguttaja. Huomaa, että soittanut liikaa skaaloja. Sen nuppi ei toimi. Se ei ole luova. Soittaa vaan skaaloja kun pitäis keksiä jotakin. Dimis on skaaloihin kangistunut mekaaninen soittorasia. Ei mitään tekoa nerokkaan ja kaavoja murtavan luovuuden kanssa. Sillä ei räjähdä koskaan.
- kysymykseen
Tässä sitä teoriaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sävelasteikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797