Montako ruusua?

Tapani

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku neuvoisi minua tässä. Haluan antaa yhdelle mukavalle tytölle ruusuja ja mieluusti haluaisin antaa mahdollisimman paljon.

Oheisestä linkistä löysin jotain mutta määrä loppuu 15:sta. määrä olisi riittävä mutta sanoamasta en tiedä. Vai onko sillä niin väliä kuinka monta antaa kunhan ei 13. Noiden sanomien perusteella antaisin 10 mutta kun jossain sanotaan taas että vain pariton määrä naisille???

Niin jos toi linkki kiinostaa niin
http://fi.soneraplaza.net/onnittelukeskus/apurit/

->kukkien kieli
->kukkien lukumäärän merkitys

9

7124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

anna pariton määrä, en mä ainakaan muuta tiedä, määrällä ei kai väliä. kysy kukkakaupasta!

• täältä
      • määrällä...

...jotain, sinun on se kyllä myös sanoin sanottava! En haluaisi 13:a ruusua, mutta jos antaisit vaikka tuon 10, en kyllä tietäisi mitään sen sivumerkityksistä! 10 on vain 10 minulle...nuo määrät on aika lailla sellaista tietoa, että niitä harva tietää.

Tusina tai 2 tusinaa kuulostaa hyvältä...mutta en osaa sanoa onko niilläkään mitään sivumerkityksiä (enkä jaksa katsoa linkistä). Yritän tässä vain sanoa, että jos haluat tyttösi ymmärtävän luvun merkityksen tai viestin, niin se on sanoin kerrottava!

• Nainen
        määrällä... kirjoitti:

...jotain, sinun on se kyllä myös sanoin sanottava! En haluaisi 13:a ruusua, mutta jos antaisit vaikka tuon 10, en kyllä tietäisi mitään sen sivumerkityksistä! 10 on vain 10 minulle...nuo määrät on aika lailla sellaista tietoa, että niitä harva tietää.

Tusina tai 2 tusinaa kuulostaa hyvältä...mutta en osaa sanoa onko niilläkään mitään sivumerkityksiä (enkä jaksa katsoa linkistä). Yritän tässä vain sanoa, että jos haluat tyttösi ymmärtävän luvun merkityksen tai viestin, niin se on sanoin kerrottava!

Parillinen määrä on minusta aina henkilökohtaisempi kuin pariton. Parillisia ostaa vain mies, joka on todella läheinen tai haluaa siihen asemaan. Mieti mitä halua viestiä.

Romanttisisn ele on antaa naiselle hänen lempiväreissä olevia kukkia tai hänen lempikukkia. ( Mies on nähnyt vaivaa ja selvittänyt sen / kysynyt ja muistanut sen ) Riippumatta ns. yleiskielestä, pariskunnilla on aina oma kukkaiskieli. Miehen ensimäisellä kukkakinpulla on aina erikoisasema, se viestii välittämisestä ja halusta olla. Kun mies antaa kukkia sen perusteella että se tuo jonku paikan tai hetken mieleen... romantista... mies muistaa...

Naiselle jota mies pitää vain ystävänä annetaan pariton määrä kukkia, sekakimppu ja mielellään ei verenpunaisia kukkia.

Mielestäni kymmenen viestittää suuresta tunteesta. Shampanjaruusu 10 kappaletta... on lähinnä se kukka jota käytetään kun aikomuksena on kosia lähiaikoina...

• nuorinainen.
        Nainen kirjoitti:

Parillinen määrä on minusta aina henkilökohtaisempi kuin pariton. Parillisia ostaa vain mies, joka on todella läheinen tai haluaa siihen asemaan. Mieti mitä halua viestiä.

Romanttisisn ele on antaa naiselle hänen lempiväreissä olevia kukkia tai hänen lempikukkia. ( Mies on nähnyt vaivaa ja selvittänyt sen / kysynyt ja muistanut sen ) Riippumatta ns. yleiskielestä, pariskunnilla on aina oma kukkaiskieli. Miehen ensimäisellä kukkakinpulla on aina erikoisasema, se viestii välittämisestä ja halusta olla. Kun mies antaa kukkia sen perusteella että se tuo jonku paikan tai hetken mieleen... romantista... mies muistaa...

Naiselle jota mies pitää vain ystävänä annetaan pariton määrä kukkia, sekakimppu ja mielellään ei verenpunaisia kukkia.

Mielestäni kymmenen viestittää suuresta tunteesta. Shampanjaruusu 10 kappaletta... on lähinnä se kukka jota käytetään kun aikomuksena on kosia lähiaikoina...

Minun mielestä taas pariton määrä on kauniimpi riippuen kuinka monta on, kolme on mielestäni kauniimman näköinen kun kaksi tai neljä, sitten taas kuusi ja kymmenen on hieno.

• vielä...

...että minuun kyllä tekisi hyvin suuren vaikutuksen kaunis luonnonkukkakimppukin! Siinähän joutuu tekemään ja näkemään itse vaivaa, ei "vain hakemaan" kukat kaupasta. (Ei minun kukkapenkistäni tietysti: ne ei ole luonnonkukkia!)

Kimpun kalleudella ei ole merkitystä. Ajatuksella on. Eli viittaan tuohon edelliseenkin mielipiteeseen: mitkä ovat teille merkitykselliset kukat? "Omat" kukkkanne?

• maria1986

Olen samaa mieltä, että ei välttämättä tartte olla juuri ruusuja, luonnonkukat tekisi muhun ainakin enemmän vaikutuksen, tai sitten kukkakaupasta ostetut jotkut muut kukat kun ruusut, ruusut kuulostaa vähän tylsältä. Mieti minkä tyylinen se nainen on kenelle ne kukat annat, mikä kukka hänestä tulee mieleen..

• qwertyasd
        maria1986 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että ei välttämättä tartte olla juuri ruusuja, luonnonkukat tekisi muhun ainakin enemmän vaikutuksen, tai sitten kukkakaupasta ostetut jotkut muut kukat kun ruusut, ruusut kuulostaa vähän tylsältä. Mieti minkä tyylinen se nainen on kenelle ne kukat annat, mikä kukka hänestä tulee mieleen..

Koska netissä osui vastaan ohjeet (www.mommymakesroses.com), niin minä tein ruusun itse -- kahvinsuodattimista. Eihän tuo yhtä hieno ole kuin kuvissa, mutta itselleni kelpaa. Onpahan ainakin itsetehdyn fiilis. Nyt mietin, että kehtaako tuota antaa, vai tuleeko friikin maine, kun en mikään miehinen mies ole muutenkaan.

• ösifhlufh
        qwertyasd kirjoitti:

Koska netissä osui vastaan ohjeet (www.mommymakesroses.com), niin minä tein ruusun itse -- kahvinsuodattimista. Eihän tuo yhtä hieno ole kuin kuvissa, mutta itselleni kelpaa. Onpahan ainakin itsetehdyn fiilis. Nyt mietin, että kehtaako tuota antaa, vai tuleeko friikin maine, kun en mikään miehinen mies ole muutenkaan.

Minusta tämä olisi todella kaunis ele! Itse ilahtuisin kyllä :) Naisen oma häpeä, jos friikkinä pitää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      125
      5003
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      173
      3752
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      46
      3198
    4. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      22
      3168
    5. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      39
      1737
    6. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      40
      1279
    7. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      38
      1175
    8. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      1098
    9. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      30
      1071
    10. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1036
    Aihe