Paljonko maksaa nutriletin patukat? Mistä saa edullisimmin ja mikä maku on paras (ettei tule turhia ostoksia tehtyä). Makuasiat ovat henkilökohtaisia mutta jos joku patukka saa hirmuisesti kannatusta sen täytyy olla siedettävän makuista ;D
Lisäksi kysyisin voiko noilla patukoilla korvata parikin ateriaa päivässä?
Nutrilett patukat
7
804
Vastaukset
- Sulle
Ei kannata haaskata rahoja niihin. Banaanit ja muut hedelmät paljon parempia, välipaloja. Monipuolinen ruokavalio kaikista paras. Kokemuksesta voin kertoa (ja ite sen olen vihdoin tajunut), et noi ravintolisät kannattaa jättää huippu-urheilijoille. Iloista kesän jatkoa Sinulle=)
- nuo patukat
eivät ole mitään ravintolisiä vaan ATERINKORVIKKEITA, siinä on vissi ero!
- typo..
nuo patukat kirjoitti:
eivät ole mitään ravintolisiä vaan ATERINKORVIKKEITA, siinä on vissi ero!
siis ateriankorvikkeita!
T. nutraten - 32 kg
- noin 3,80
halvimmillaan omalla paikkakunnallani. Kannattaa käydä katsomassa isoista tuokakaupoista ja apteekista. Ja paketti sisältää kaksi patukkaa=ateriaa. Oma suosikkini on crispy suklaa ja toffee, huonoin om mielestäni tumma suklaa. Osta jokaista makua aluksi paketti ja maistelemalla etsi mieluisin. Eihän nuo patukat "oikeaa" suklaata maussaan päihitä, mutta on niitten maku ihan ok.
Yksi patukka riittää ainakin minulla mainiosti aterian korvikkeeksi. Yleensä teen niin, että aamulla juon Nutrilett-pirtelön ja evääksi otan patukan. Patukka on tosi kätevä eväs eikä tarvi miettiä missä söisi, miten lämmittäisi ruuan jne. Ainoa miinuspuoli näin kesäisin on se, että lämpimässä ilmassa nuo patukat vähän sulaa...
Painoa on podonnut reilussa 3kk 11kiloa ja ainakin osan kunniasta annan noille Nutrilett-tuotteille. Niillä jaksaa tosi pitkään eikä tule sellaista yllättävän kovaa nälkää. - laihistelija
Kyllä noi patukat on siitä parempia kuin hedelmät, että niistä saa koko aterian verran vitamiineja, hivenaineita ym. Ja voi muutamankin aterian korvata niillä.
Toffeeta suosin. Mutta Naturdietin toffeepatukka on pehmeämpää, jos tykkää pehmeästä!=) Kumpikin kuitenkin menee, ja vaihteluna joskus crispy suklaa. Hyviä kun makuun "tottuu"!;) - Osanutraaja
Nutriletit on heinäkuun ajan tarjouksessa Sokoksella: patukat 2kpl pakkaus 3e ja juomat 2e/kpl. Myös juomajauheet, tehostartti ja kanakeitto on tarjouksessa. Normaalisti patukat maksaa täälläpäin 3,75e-4,20e.
Olen maistellut kaikkia muita makuja paitsi tummaa suklaata, koska en muutenkaan siitä tykkää. Crispy Chocolate on mun mielestä paras, karamellitoffeekin ihan jees mutta hirmu makea. Kannattaa maistella myös Allévon samankaltaisia patukoita.
Luin jostain, että jos haluaa nautiskella eri merkkisiä ateriankorvikkeita, niin kannattaa syödä yhtenä päivänä yhden merkkisiä ja toisena päivänä toisen merkkisiä. Ei siis sekaisin kumpiakin yhtenä päivänä. Näin voi olla varma että saa kaikki ravintoaineet oikeassa suhteessa niinkuin on tarkoitus.
Kyllä patukoilla voi korvata useammankin aterian: 4 patukkaa päivässä on maksimi. Itse olen yleensä ottanut töihin 1-2 patukkaa ja muuten olen syönyt kevyttä kotiruokaa.- Laihistelija
Mä käytän n. yhden patukan päivässä. Silloin kun tuntuu siltä että kaipaa jotain makeaa "ruokaa".
Muuten menee salaattia, 0,1% raejuustoo, 2-3% leikkelettä, tomaattia, banaania..
Lasten piltti-ruuat (vai mitä ne nyt onkaan) on jotkut ihan hyviä, yhessä purkissa on n.160kcal. Sitä silloin kun on "oikean ruuan" nälkä. Eli samalla tavalla käytän kuin noita patukoita.
Tuota oon tehnyt nyt viikon verran, eikä tunnu kovin tuskalliselta tää laihis tällä kertaa. Kuntoiluakin oon lisännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049