METALLICA PETTI FANINSA!!

Asiantuntija muka!!

No niin.Juuri kotiuduttiin Metallican keikalta.En jaksanut olla ihan loppuun asti.Kyllä näkyi että ikä alkaa painamaan jo bändin jäseniä.Hiukan oli ehkä pettymys.Odotin ehkä hiukan liikaa.Tunnelmaa latisti jo alussa järjestäjien osaamattomuus.Oli meinaan järkyttävät jonot.Lämppärit oli hyviä tänään joten kiitos heille.Innolla odotan elokuun ensimmäistä päivää kun vielä vanhemmat äijät tulevat keikalle stadikalle.Nimittäin rollarit.Jos vetävät samanlaisen keikan kuin 2003 kun viimeksi kävivät niin on tämä kesä pelastettu.Toivotaan parasta.

80

11815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liputonni

      Voisko joku laittaa biisejä, mitä Metallica soitti?

      • Keikalla ollut

        Täytyy sanoa ettei bändiä ikä paina. Viimeksi näin Metallican livenä 93 Oulunkylässä ja jätkät vetivät luokkaa kovemman setin Helsingissä eilen. Aivan loistavaa.. Tässä vähän biisilistaa, pari meni ohi, mutta varmaan joku osaa täydentää listan.

        0. Intro (Ecstasy Of Gold)
        1. Creeping Death
        2. Four Horsemen
        3. Ride The Lightning
        4. Disposable Heroes
        5. ...And Justice For All
        6. Unforgiven
        7. Memory Remains
        8. No Leaf Clover
        9. Orion
        10. Fade To Black
        11. ?
        12. Master Of Puppets
        13. Whiplash
        ----Encoret----
        14. Sad But True
        15. Nothing Else Matters
        16. One
        17. Enter Sandman
        18. Am I Evil?
        19. Seek And Destroy

        Listaa kun katselee niin huomaa, etteivät kaverit säästelleet itseään kyllä yhtään. Mm. ..and justice for all on niin harvinaista kamaa livenä että karvat nousivat pystyyn.

        Seuraavaa odotellessa...


      • Maailmanmatkaajana metallic...
        Keikalla ollut kirjoitti:

        Täytyy sanoa ettei bändiä ikä paina. Viimeksi näin Metallican livenä 93 Oulunkylässä ja jätkät vetivät luokkaa kovemman setin Helsingissä eilen. Aivan loistavaa.. Tässä vähän biisilistaa, pari meni ohi, mutta varmaan joku osaa täydentää listan.

        0. Intro (Ecstasy Of Gold)
        1. Creeping Death
        2. Four Horsemen
        3. Ride The Lightning
        4. Disposable Heroes
        5. ...And Justice For All
        6. Unforgiven
        7. Memory Remains
        8. No Leaf Clover
        9. Orion
        10. Fade To Black
        11. ?
        12. Master Of Puppets
        13. Whiplash
        ----Encoret----
        14. Sad But True
        15. Nothing Else Matters
        16. One
        17. Enter Sandman
        18. Am I Evil?
        19. Seek And Destroy

        Listaa kun katselee niin huomaa, etteivät kaverit säästelleet itseään kyllä yhtään. Mm. ..and justice for all on niin harvinaista kamaa livenä että karvat nousivat pystyyn.

        Seuraavaa odotellessa...

        Toi sama biisilistahan nillä on ollut koko kiertueen ajan.Ei mitään muutoksia.Samat biisit kuultiin Tukholmassa,Lontoossa ym,ym.Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?


      • ,.-,.-
        Maailmanmatkaajana metallic... kirjoitti:

        Toi sama biisilistahan nillä on ollut koko kiertueen ajan.Ei mitään muutoksia.Samat biisit kuultiin Tukholmassa,Lontoossa ym,ym.Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

        Kuka hemmetti tässä nyt puhuu parista viimeisestä keikasta ku yhtye on kiertänyt jo reippaat 20 vuotta. Orion esimerkiksi soitettiin "ensimmäisen" kerran muistaakseni viime vuonna ja sitä ennen se oli esitetty apaut 20 vuotta sitten. Justice niin ikään...


      • ttg25
        Maailmanmatkaajana metallic... kirjoitti:

        Toi sama biisilistahan nillä on ollut koko kiertueen ajan.Ei mitään muutoksia.Samat biisit kuultiin Tukholmassa,Lontoossa ym,ym.Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

        metallica soittaa aina erit biisit


    • F44 paikka155

      Keikka oli ihan mahtava!! Kaikesta näki ja kuuli, ettei olla ihan vaan rahan takia keikkailemassa vaan omaksi ja fanien HUVIKSI. Metallica nautti ja fanit nautti. KIITOS!!!

      • Landola

        Kyllä soittajat tuntui nauttivan ja varsinkin yleisö.Olihan suurin osa nimenomaan faneja.Mutta silti se "jotain "jäi puuttumaan mikä on aikaisemmin metallican keikoilla ollut.En tiedä.Taida olla väärässä.


    • oli...

      lämppärit oli paskaa ja Metallica RAUTAA. Metallica ylitti odotukset moninkertaisesti, miten voi olla noin hyvä bändi ?

      • Kiesuss

        noin hyvä bändi ja soittaa niin huonosti koko ajan? Siinä onkin kysymys jonka ratkaisemiseksi ihmisikä ei riitä.


    • JamesH

      Ei voi kuin ihmetellä järjestäjien sekoilua jonotusvaiheessa. Mitäköhän siinä oikein oli ajateltu, että tehdään kilsan jono ja sitten yht'äkkiä päästetäänkin kaikki rynnimään sisälle mistä kukin parhaaksi katsoi mennä. Amatöörimäistä touhua ja vaarallista ennen kaikkea, ei ollut mellakka kaukana, kun jonossa tunnelmaa aisti. Jos keikkajärjestäjät haluavat yleisöä jatkossakin, kannattanee ehkä vähän paneutua asioihin, jotka luulisi olevan itsestäänselvyyksiä.


      Keikka sinänsä erittäin hieno ja sääkin lopulta suosi.

    • viestin kello 22:25???

      Paras keikka mitä olen ikinä nähnyt! Äijät jaksaa painaa lavalla vielä vaikka kaikki on jo saavutettu mitä voi saavuttaa. Kyllä huomaa että ne rakastaa ja nauttii mitä tekevät. NIIN JA VIESTIN ALOITTAJALLE OLET KIRJOITTANUT VIESTIN 22.25? SIELLÄ OLI KEIKKA PÄÄLLÄ VIELÄ SIIHEN AIKAAN???
      Järjestelystä voin sanoa että AMATÖÖRIMÄISTÄ, sillä jonotettiin tosiaan 2km. Jäi Him ja Diablo näkemäti vaikka oltiin ajoissa perillä! Suunnittelenkin tässä valitusta. Kiitos ja kumarran Metallicalle!!

      • Asiantuntijako muka!!

        Etkö huomannut kirjoituksesta kun sanoin etten jaksanut olla siellä loppuun asti?Joten ehdin hyvin kotiin puoli yhdeksitoista.Jos olisin joutunut maksamaan lipuista toki olisin ollut loppuun asti.


    • kuka jaksaa???

      Soundit oli yhtä mylvintää. Ihan kuin olisivat soittaneet täysillä jossain pullossa! Lars rummutteli ihan miten sattuu. Trujillon basso oli täysin epävireessä ja se koko ajan soitti väärin. Hemmetti, kun Hemmetti ei saanut yhtään sointua nuotilleen. Silläkin alkaa reuma jo pahasti vaivaamaan sen sormia. Ja James. Mitäpä siitä sanois. Laulu oli ku jostain juoppokaraokesta ja kitarointi jotain perusvirittelyä. Ja kun järjestelytkin pettivät, oli kyseessä totaalinen farssi! Annan tästä */*****

      Diablo ja HIM puolestaan pelastivat koko illan. Molemmille *****.

      • Muksis

        Mä tiesinkin, että näille sivuille tulee kirjoittelemaan kateellisia, jotka EIVÄT olleet eilen paikalla. Kaveri heitti ihan vitsinä, että meinaa näin tehdä (harmitti v*tusti, kun ei saanut lippua), mutta jotkut tekevät näin näköjään ihan oikeasti...

        Älyttömän hyvä keikka, kylläinen olo!!!


      • Metlica

        Mitähän tohon sanois, olen ihan toista mieltä. Se Diablo oli ihan paskaa "perkele, miehekästä touhua". Him ei oikein sopinut tuolle isolle lavalle. Trujillo soitti oikein, laulu oli aivan täydellistä Hetfieldiä jos ymmärsit, kun hän sanoi kurkun olevan kipeänä. Kitaristit oli iskussa, jopa Hammet ei tällä kertaa soitellut omiaan niin kuin joskus on tapahtunut. No, Ulrich nyt paukuttaa välillä miten sattuu vaan ei anneta sen häiritä, ei Metallica rumpalia vaihda. Kaiken kaikkiaan paras Metallica keikka mitä olen nähnyt (aiemmat v. -92, -93, -97, -04 ja -06).


      • Fanittaja jo 25 vuotta

        Aivan tuolta minustakin tuntui.Olen nähnyt Metallican aikaisemmin neljä kertaa ja täytyy kyllä sanoa ettätämä keikka oli kyllä niistä surkein.Tosin viime kesän Viron keikka oli samaa tasoa.Kaiholla muistelen metallican 80-luvun keikkoja.Silloin oli äijät vedossa.Him veti upean keikan kuten myös Diablo.Järjestelyihin jäi hiukan toivomisen varaa.


      • Todella paljon

        Oltiin suhtkoht keskellä, sinne Soundit oli mahtavat mutta uskon että jos seisot sivussa taikka istut katsomossa soundit on perseestä , kun niitä ei voi saada hyväks tulee murphyn lait vastaan.


      • Asiantuntijako muka!!
        Muksis kirjoitti:

        Mä tiesinkin, että näille sivuille tulee kirjoittelemaan kateellisia, jotka EIVÄT olleet eilen paikalla. Kaveri heitti ihan vitsinä, että meinaa näin tehdä (harmitti v*tusti, kun ei saanut lippua), mutta jotkut tekevät näin näköjään ihan oikeasti...

        Älyttömän hyvä keikka, kylläinen olo!!!

        Niin no.Olin keikalla erään firman vieraana joten ei tarvinut kysellä lippuja mistään.Mutta keikasta,taisi olla eka metallican keikka missä itse olit.Silloinhan ei ole mitään vertailupohjaa.Itse olen nähyt metallican useamman kerran ja täytyy kyllä sanoa että kyllä metallica on latistunut aikojen saatossa.Miksi ihmeessä kadehtisin niitä jotka saivat ostaa lipun metallican keikalle?????


      • Elvis Presley

        Olet täysin oikeassa.Musiikin kanssa metallicalla ei ole mitään tekemistä.Huudetaan,riehutaan ja pidetään meteliä.Soittaahan noista ei osaa kukaan.On se kumma että joku viitsii mennä katsomaan moista meteliä ja vielä maksaakin siitä.Kuka tahansahan pystyy musiikillisesti samaan jos ei parempaankin kuin metallica.Siis aivan shittiä koko juttu.Hävetkää.


    • Nautiskelija
      • suuri...

        KIITOS JA KUMARRUS jälleen kerran sekä järjestäjille että etenkin METALLICAN KUNDEILLE!!

        oli mahtavaa olla taas kerran paikalla´kuuntelemassa ja k atsomassa, vanhoja biisejä ilolla soitettuna ja suuremmalla ilolla kuunneltuna,
        /,,/

        fanitettiin kahdessa polvessa täysillä loppuun asti!!


        thank you and good night!!


      • Hyvä muisti

        Kirjoittihan iltalehti aikoinaan varmana tietona että Ruokolahdella on nähty leijona)))).


      • KiesusS

        100% spede.


      • Asiantuntijako muka
        KiesusS kirjoitti:

        100% spede.

        Hetahan nautti suurta luottamusta iltalehdessä ammattitaitonsa vuoksi.Kuka muistaa olisiko Heta Hyttinen antanut ikinä negatiivistä palautetta näille Suomessa käyneille megaesiintyjille?Itse en ainakaan muista.Sitä vartenhan meillä on Suomessa Matti-Esko Hytönen.


    • Onnellinen bändäri

      Eipä tuo eilinen keikka nyt niin kovin paska ollut.Olen ollut huonommillakin keikoilla.Joten se siitä.Itse odotan myös The Rolling Stonesia joka tulee elokuussa Suomeen.Rollareiden keikoilla on aina kivaa ja tunnelma on katossa.Eihän se ole kuin pari vilkkoa kun rollarit keikkailee stadikalla.Kyllä meitä suomalaisia on hemmoteltu tänä kesänä keikkojen suhteen.On ollut Genesistä,George Michaelia ,Aerosmithia,Metallicaa ja ainakin rollarit vielä tulee joten kiitos tästä.Eikä pidä unohtaa festareita ympäri maan.Niissä on ollut kanssa järkyttävän hyviä esiintyjiä Suomesta ja ulkomailta.

    • keikka...

      Itse näin nyt Metallican kolmatta kertaa (v.96,04 ja nyt). Keikka oli mielestäni huimasti parempi kuin vuonna 04. Silloin en meinannut jaksaa edes loppuun asti. Sen takia mietin, että kannattaako nyt edes lähteä. Ja kyllä kannatti! Bändi oli omasta mielestä paljon paremmassa vedossa. Soitossa nyt saattoi olla välillä vikaa, mutta live on liveä!

      Itse mentiin vain katsomaan Metallicaa, ja puoli kahdeksan aikaan käveltiin suoraan sisään ilman jonotteluja.

    • Epätietoinen Sipoosta

      Itse keikkaan puuttumatta.Koska en ollut paikalla.Kiinnostaisi tietää sukupuolijakaumasta hiukan.Itse olen sitä mieltä että n.80% paikalla olleista katsojista olisi miespuolisia.Olenko täysin hakoteillä vai osuko edes lähelle?Kertokaa paikalla olleet.

      • Paikalla ollut

        Miespuolisia oli paljon, varmaan se 80%.


    • aivan upea ilta

      Meillä oli taas ihan mielettömän hyvä fiilis. Aivan mahtava konsertti! Kerrassaan upeaa.

      Itsestäni taas tuntui, että äijät olivat mitä parhaimmassa kunnossa ikinä.

      Meillä oli loistopaikat, eli suora näköyhteys lavalla ja yli koko kentän. Tultiin paikalle joskus puoli seitsemän aikaan ja lähestulkoon käveltiin suoraan sisään. Eli siis ehkä satuttiin sopivaan saumaan, mutta jonoa ei juurikaan ollut.

      Eli kertakaikkisen onnistunut ilta! Ei mitään, ei kerrassaan mitään valittamista.

    • kesken pois?

      Olisi kyllä kannattanut olla loppuun asti. Miten olet voinut olla himasa jo netin äärellä 25 yli 10, kun bändi suurinpiirtein lopetti keikan samoihin aikoihin. Olet siis lähtenyt katsomosta viimeistään jo kymmeneltä. Oliko järkeä? Noloa kyllä enemmänkin minun mielestäni.

      • Elämää oppinut

        Katsopas kun elämässä voi olla jotain muutakin kuin metallica.Ymmärrätkö?


      • Asiantuntijako muka

        Kyllä näin on.Lähdin kotiin n.30min. ennen keikan loppumista.Mitä sitten.Kyllä minä voin aivan hyvällä omatunnolla sanoa että olin metallican keikalla.Vaikka lähdin puoli tuntia aikaisemmin kuin keikka loppui.Ei missään ole mainittu että siellä olisi tarvinnut olla loppuun asti.Vai mitä olet mieltä?


      • Pasi
        Asiantuntijako muka kirjoitti:

        Kyllä näin on.Lähdin kotiin n.30min. ennen keikan loppumista.Mitä sitten.Kyllä minä voin aivan hyvällä omatunnolla sanoa että olin metallican keikalla.Vaikka lähdin puoli tuntia aikaisemmin kuin keikka loppui.Ei missään ole mainittu että siellä olisi tarvinnut olla loppuun asti.Vai mitä olet mieltä?

        Päätit sitten lähteä niihin aikoihin kun metallica räjäytti stadionin kaikista kovimmilla biiseillä... Tuollaisten takia juuri kunnon fanit jäävät nuolemaan näppejään kun lippuja jaetaan....


      • Ökyrokkari
        Pasi kirjoitti:

        Päätit sitten lähteä niihin aikoihin kun metallica räjäytti stadionin kaikista kovimmilla biiseillä... Tuollaisten takia juuri kunnon fanit jäävät nuolemaan näppejään kun lippuja jaetaan....

        Keikan järjestäjäthän haluavat myydä keikat täyteen.Isoilla firmoilla on etuosto-oikeus lippuihin aina ennen kuin liput tulevat julkiseen myyntiin.Se on katsos pelkkää bisnestä.Valitettavasti.


      • punkkarikloppi
        Pasi kirjoitti:

        Päätit sitten lähteä niihin aikoihin kun metallica räjäytti stadionin kaikista kovimmilla biiseillä... Tuollaisten takia juuri kunnon fanit jäävät nuolemaan näppejään kun lippuja jaetaan....

        kanssa että kun metallica lopetti ekan kerran
        ja toivotti hyvät yöt, niin porukka rupes tekeen
        lähtöä. erikoista toimintaa. itse kun maksoin
        64/€ lipusta, ei tullu mieleenkään lähteä.
        kyllä harmittaa kun lippuja jaetaan kaiken
        maailman firmoille, jotka jakaa niitä
        työntekijöilleen. eikä välttämättä edes
        saavu paikalle. väärin tosi fanittajia
        kohtaan. mutta kukin tablaa tyylillään.
        elämä on .


    • ainakaan pettänyt

      Puhu nyt vaan ihan ittes puolesta. Minua, jo lähes 20 vuotta Metallicaa kuunnelleena, ei yhtye ole pettänyt. Joten pyydän korjaamaan otsikon: Metallica petti odotukseni. Jätä meidät muut tosifanit rauhaan äläkä yleistä typerillä kommenteillasi.

    • puolituntia olis

      kestäny vaikka päällä seisoen. Ne parhaat biisithän tulee siinä lopussa.

    • hieno ilta...

      Aloittaja 15.7.2007 klo 22.25
      " En jaksanut olla ihan loppuun asti."

      Mun kellon mukaan bändin jätkät oli lavalla vielä 23.40. Eli ainakin tunnin ennen keikan päättymistä olet ollut jo kotona ja netissä nalkuttamassa... ja näkemättä jäi siis yli puolet, jos lähdit klo 22 aikoihin pois.

      Varmaan oli ihan kiva käydä pyörähtämässä siellä, jos vaihtoehtona ei ollut parempaakaan tekemistä kun pyöriä netissä ;)

      • tallica

        Keikka loppui n. klo 22.40 ja alkoi n. klo 20.10
        Aika moni hätäinen näytti poistuvan Enter Sandmanin jälkeen stadikalta, sen jälkeen vielä pari biisiä...


      • Aikamerkki

        Olet tainnut ostaa mustalaiselta kellon.Sehän ei tuntia kauaa käy)))


      • Raittius kunniaan

        Taisit kaveri olla aika sekaisin jos olit stadionilla vielä puoli kahentoista jälkeen illalla.Eihän siellä enään kukaan silloin esiintynyt.Koittaisit rajoittaa pikkusen sitä ryyppää?????.


    • ei vanhat jaksa

      Mulle jäi samanlainen maku keikasta. Äijät oli jotenkin väsyneitä eikä soundit toiminut mun paikalle ollenkaan. Oli kyllä viimenen kerta, kun kyseisen orkesterin haluan nähdä. Lisäksi Metallican viimesimmät levyt on ollut aikamoista kuraa. Jotenkin vaikuttaa nykyään keskinkertaiselta rockilta, eikä suinkaan heviltä. Lämppärit oli veti kyllä hyvin, ilman HIMiä ja Diabloo ois ollu paska ilta.

      • Nyt eletään 2000-lukua

        Kyllä aika on ajanut lujaa matallican pojista ohi.Nyt näkyy se nuoruusajan rankka elämäntapa.Silloinhan he vetivät keikat läpi piristeiden voimalla.Nykyään he vain rahastavat niinkauan kuin se on jotenkin mahdollista.


      • Parrankasvattaja
        Nyt eletään 2000-lukua kirjoitti:

        Kyllä aika on ajanut lujaa matallican pojista ohi.Nyt näkyy se nuoruusajan rankka elämäntapa.Silloinhan he vetivät keikat läpi piristeiden voimalla.Nykyään he vain rahastavat niinkauan kuin se on jotenkin mahdollista.

        Eipä tuo nyt niin kauhean väsynyttä näytänyt olevan.Hyvän keikan vetivät.Reenaisivat biisejä vain ennen keikkaa.Välillä häiritsi kun soittivat nuotin vierestä.Him veti myös loistokeikan.Sai yleisön sopivasti lämpenemään.Elämä jatkuu vielä metallican jälkeenkin.Rollareita odotellaan.Voi tätä onnen päivää.


      • Pasi

        Himmin keikka oli varsin kuiva! Valoa ei näyttänyt kiinnostavan koko touhu paskan vertaa! Ei ollenkaan välispiikkejä eikä muutenkaan mitään erikoista! Tasapaksua mömmöä oli Villen esiintyminen... Ois nyt luullut että hieman edes kiinnostaa kun Suomessa sentään ollaan! Pettynyt himmiin....


      • Musiikinopettaja
        Pasi kirjoitti:

        Himmin keikka oli varsin kuiva! Valoa ei näyttänyt kiinnostavan koko touhu paskan vertaa! Ei ollenkaan välispiikkejä eikä muutenkaan mitään erikoista! Tasapaksua mömmöä oli Villen esiintyminen... Ois nyt luullut että hieman edes kiinnostaa kun Suomessa sentään ollaan! Pettynyt himmiin....

        Sopittivat ainakin nuotit oikein.Illan pääesiintyjällä olikin välillä vaikeuksia soittaa nuotilleen.Siihen malliin särähti korvaan.


      • tsaipadaipa

        Kovin kummoista kuvaa juu ei saa jos fanituskausi on kestänyt kokonaiset 3 kuukautta. Ja miettikääs nyt uudelleen kun alatte änkyttämään että him ja diablo pelasti Metallican keikan?? :D


    • kuukeli

      Pihalle jääneet provottamassa minkä kerkiävät. Kyllä se minuakin saattaisi hieman vituttaa =)

      Todellisuudessahan ukot veti hemmetin hyvän keikan. Kuluneen 15 vuoden aikana kolmasti olen käyny keikalla ja tämä oli niistä ehdottomasti paras. Jamesilla ollut ääni menneinä vuosina hieman hukassa mutta kuulosti nyt paremmalta kuin moneen vuosikymmeneen...

      • VIP-vieras

        Et ole ainakaan kovin avarakatseinen ihminen.Heti kun hiukankin joku keskustelee negatiiviseen sävyyn niin alkaa järjetön arvostelu ja meteli.Kaikkihan saavat olla mitä mieltä tahansa tämä on vapaa maa.Tiesitkö muuten että eilisellä metallican keikalla oli noin puolet yleisöstä kutsuttuna eri firmojen vieraiksi?Ei siis 100% faneja.Tulivat vaan syömään ja juomaan hyvin kun se oli ilmaista.


      • C G E Mannerheim

        Itse tunnut provoilevan.Koita nyt hyvä ihminen käsittää että ei se metallica kaikkien mielestä ole hyvä.


    • Fani jo vuodesta 1965

      No joo parin viikon päästä on se H-hetki.Nimittäin kun legendaarinen The Rolling Stones saapuu Suomeen esiintymään.Se on tämän kesän kohokohta.Tuskin maltan odottaa.

      • Rollarit

        Kyllä näin on.Rollarit soittaa metallicat suohon koska tahansa.Hyvää kannattaa odottaa vielä pari viikkoa.


      • ahgpaekmb
        Rollarit kirjoitti:

        Kyllä näin on.Rollarit soittaa metallicat suohon koska tahansa.Hyvää kannattaa odottaa vielä pari viikkoa.

        Öh, jos eivät saa sydäriä sitä ennen.


      • Stadikalla nähdään
        ahgpaekmb kirjoitti:

        Öh, jos eivät saa sydäriä sitä ennen.

        Sehän muuttaa tietysti sitten asian .Mutta jos ovat hengissä ja kapuavat lavalle soittamaan niin kannattaisi metallican poikien olla katsomassa.Voisivat nimittäin oppia jotain.


      • James Heidfield
        Rollarit kirjoitti:

        Kyllä näin on.Rollarit soittaa metallicat suohon koska tahansa.Hyvää kannattaa odottaa vielä pari viikkoa.

        Kyllä näin on.Ylivoimaisesti maailman paras rokkibändi varsinkin livenä.Siinä on vielä nuoremmilla paljon oppimista jos aikovat yltää samalle tasolle kuin rollarit.se on sitten elokuun eka päivä kun hesan stadioni ratkee liitoksistaan.On meinaan semmoinen mammuttikeikka tulossa että oksat pois.


    • Enter sandman

      Ei metallica mitään pettänyt.Päinvastoin,ylitti odotukset 1000-kertaisesti.Kyllä veti mahtavan keikan.

    • jn7

      kun et jaksa kuunnella legendaarista metallicaa,mitä sitten jaksat kuunnella en kyllä pysty keksimään varmaan jotain Jari Sillanpäätä,upein keikka missä olen ollut vaikka en tosi fani olekkaan.Kyllä on hienoo kun yli 40 tuhatta ihmistä hurraa Metallicalle.

      • Vikaa

        Jari Sillanpäässä siitten on?


      • Vesipiippu

        Et tainnut katsoa viime yön dokumenttia metallicasta.Huumehörhöjä ja juoppoja koko porukka.Tämä laulaja Jameskin lähti katkolle kesken levyn teon ja viipyi sillä reissulla vuoden.Tämmöinenkö on legendaarista?Kyllä ihmettelen suuresti niitä jotka ihannoivat jotain metallicaa.HERÄTKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • esko ulrich

      muistan joskus yläasteella kun joku toi metallican kasettinsa tai cd:nsä bileisiin. tein johtopäätökseni: sellaista über maskuliinista angstista paskaa,jossa kuuntelijan tuli asettaa sormensa pirunsarvien muotoon. nauratti silloin ja naurattaa nyt.

      useimmiten metallican kuuntelijat olivat silloin, ja oletan että vieläkin ovat, junteimmasta kansanosasta. tuottamalla tuotettua ylimiehisyyttö , so. örinää ja irvistelyä jota idoli arikin imitoi, rahan ahneutta rumpujen takana josta syystä muutama biisi radiosoittoon mummoille kuunneltavaksi.

      kerta kaikkiaan. metallica on pelkkä kapitalistin salajuoni kuten yhtäkkinen anttiloiden metallican levujen sisäänostot osoittavat.

      metallica on paska.

      • Heh heh hee

        No joo tuskin metallica missään levyraadissa tai euroviisuissa pärjäisikään.Solisti ei osaa laulaa ja soittajat soittaa miten sattuu.Taitaa olla fiilispohjainen juttu tämä metallican suosio.En kyllä itse sitä yhtään ymmärrä mutta ei minun tarvitsekkaan.Pärjään todella hyvin ilman metallican ns.musiikkiakin.Ettei nyt vaan "pitkätukkia"jymäytetä taas kerran.


      • chiuass
        Heh heh hee kirjoitti:

        No joo tuskin metallica missään levyraadissa tai euroviisuissa pärjäisikään.Solisti ei osaa laulaa ja soittajat soittaa miten sattuu.Taitaa olla fiilispohjainen juttu tämä metallican suosio.En kyllä itse sitä yhtään ymmärrä mutta ei minun tarvitsekkaan.Pärjään todella hyvin ilman metallican ns.musiikkiakin.Ettei nyt vaan "pitkätukkia"jymäytetä taas kerran.

        pojat ovat teini-iässä leikkineet soittamista bändissä ja sitten kun ei ole jaksanut opetella perusjuttuja, niin sitten on keksitty ite.
        Siltä se myös valitettavasti kuulostaa.


      • eirh eowrq
        chiuass kirjoitti:

        pojat ovat teini-iässä leikkineet soittamista bändissä ja sitten kun ei ole jaksanut opetella perusjuttuja, niin sitten on keksitty ite.
        Siltä se myös valitettavasti kuulostaa.

        Kaikki nämä vasta-argumentit ovat yhdentekeviä niille jotka Metallicasta pitävät ja olivat keikalla todeten sen yhtä hienoksi kokemukseksi kuin aina aiemminkin.


      • p<a¨sjgpei¨jhp

        Taisit olla silloin ja nyt se luokkasi viilein tyyppi joka sai "pesää" silloin kun halusi. Se että sinua kiusattiin pienenä kun ei angstipaska kelvannut ei varmaankaan kiinnosta kovin montaa. Itsekkin kirjoitan vain jotta sinäkin ymmärtäisit. Voi ei, SuurSuomen Idoli-Ari imitoi Metallicaa. Sittenhän bändi hajoaa kohta!! Täälläpäin kehotetaan pitämään turpansa kiinni jos ei keskustelun aiheesta mitään ymmärrä. Suosittelen samaa siis myös sinulle.


      • lololololololol
        chiuass kirjoitti:

        pojat ovat teini-iässä leikkineet soittamista bändissä ja sitten kun ei ole jaksanut opetella perusjuttuja, niin sitten on keksitty ite.
        Siltä se myös valitettavasti kuulostaa.

        Huvittavaa luettavaa. Olikohan isäskään vielä olemassa kun californiassa jo väännettiin speediä ja trashiä kyseisen pumpun toimesta. Yli 90 miljoona myytyä levyä. Luulenpa että tällä kertaa pitkätukkakommuuni tietää paremmin kuin sinä.


      • Asiantuntijako muka
        p<a¨sjgpei¨jhp kirjoitti:

        Taisit olla silloin ja nyt se luokkasi viilein tyyppi joka sai "pesää" silloin kun halusi. Se että sinua kiusattiin pienenä kun ei angstipaska kelvannut ei varmaankaan kiinnosta kovin montaa. Itsekkin kirjoitan vain jotta sinäkin ymmärtäisit. Voi ei, SuurSuomen Idoli-Ari imitoi Metallicaa. Sittenhän bändi hajoaa kohta!! Täälläpäin kehotetaan pitämään turpansa kiinni jos ei keskustelun aiheesta mitään ymmärrä. Suosittelen samaa siis myös sinulle.

        Hei koitahan rauhoittua nyt.Jokainenhan saa olla mitä mieltä tahansa.Voi sen julkisesti sanoa tai kirjoittaakin.Sehän on hieno asia kun syntyy keskustelua aiheesta.Silloinhan olisi tylsää kun kaikki nyökyttelisivät vain ja olisi samaa mieltä asioista.Kyllä sinun täytyy kestää hiukan rakentavaa kritiikkiäkin.Vai mitä?


      • Ei ainutlaatuista
        lololololololol kirjoitti:

        Huvittavaa luettavaa. Olikohan isäskään vielä olemassa kun californiassa jo väännettiin speediä ja trashiä kyseisen pumpun toimesta. Yli 90 miljoona myytyä levyä. Luulenpa että tällä kertaa pitkätukkakommuuni tietää paremmin kuin sinä.

        Julkisen tiedon mukaan metallica on ollut kasassa n.25vuotta.Levyjään metallica on myynyt n.90miljoonaa kappaletta.On muuten aika loistava saavutus.Vai mitä?Mutta ei mikään ainutlaatuinen.Tasapuolisuuden nimissä voidaan ottaa rinnalle toinen megatähti joka on esiintynyt suurin piirtein yhtä kauan.Kyseessähän on tietysti Madonna.Esiintynyt n.25vuotta mutta hänen levymyyntinsä onkin jo aivan toista luokkaa kuin metallicalla.Nimittäin Madonna on kuin onkin myynyt levyjään 25 vuoden aikana n.200 miljoonaa kappaletta.Eli yli kaksi kertaa enemmän kuin metallica.Tämä oli nyt vain yksi esimerkki.Niitä on paljon muitakin.Ylivoimaisesti ykkönen on kuitenkin levymyynnin suhteen legendaarinen The Rolling Stones.Myyneet levyjään tuplasti enemmän kuin esim.Madonna.Mutta ovathan he soitelleet jo melkein 50vuotta yhdessä.Joten vajaa kaksi viikkoa niin stadidakalla esintyy voi kai sanoa elävä legenda The Rolling Stones.
        PS.Luulen että olen nähnyt metallican keikalla ennenkuin sinä olit syntynytkään.Olenko väärässä?


    • mehmedi

      On hienoa että yritykset tarjoavat työntekijöilleen mahdollisuuden päästä nauttimaan erilaisista kulttuuritapahtumista. Tällä kertaa kyseessä siis Metallican konsertti. Vähemmän hienoa on se, kun kauluspaitaiset snobbailijat juotuaan ja syötyään toteavat että eivät pidä musiikista koska "luulivat" tulleensa Il Divon konserttiin. Tästä aiheutuneesta mielipahasta johtuen halutaan sitä pahaa oloa purkaa johonkin ja jonnekkin. Ja mikäpä olisi parempi kanava kuin jokin internetfoorumeista. Sisältöön liitetään sitten kommentointia siitä kuinka huonoa musiikki oli, äänentoiston epäonnistumisesta, esiintyjien huonosta tasosta ym, jne todennäköisesti ymmärtämättä lainkaan kuinka kummalliselta kuulostavat, ainakin fanin korvaan. Vaikka faktoina esitettäisiin mm. se että yhtye on ollut toiminnassa jo 25 vuotta, soittanut kappaleensa tuhansia kertoja, tekninen äänentoisto on loppujen lopuksi yhtyeestä riippumaton asia, ja että vieressä seisoneella fanilla oli kuitenkin jostain syystä taas kaikki erinomaisen hyvin, ei kriitikko siltikään halua ymmärtää miksi joku voi haluta kuunnella yhtyettä.. Kyseisten henkilöiden takia on toki sääli että ihmiset jotka oikeasti haluaisivat nähdä lempibändinsä, eivät saa sitä mahdollisuutta. Makuasioista kiistellään maailman tappiin, toisaalta perusteettomat paskanjauhannat soisi jättää väliin.

      • Asiantuntijako muka

        Siis sinun mielestäsi se on "paskanjauhantaa" kun joku sanoo ettei se metallica nyt niin hyvä ollutkaan,Niinkö?Jos näin on niin kyllä säälittää sinunlaisesi ihmiset.Kovin on suppea tietämys sinulla musiikista.Tiedoksesi vaan että mailmassa on muitakin bändejä kuin metallica.Oliko yllättävä tieto?Loppu kevennykseksi voisin pistää pikku tietokilpailu kysymyksen.Mikä vielä voimissaan oleva rokkibändi on soittanut seitsemällä eri vuosikymmenellä?


      • miitse from juurus
        Asiantuntijako muka kirjoitti:

        Siis sinun mielestäsi se on "paskanjauhantaa" kun joku sanoo ettei se metallica nyt niin hyvä ollutkaan,Niinkö?Jos näin on niin kyllä säälittää sinunlaisesi ihmiset.Kovin on suppea tietämys sinulla musiikista.Tiedoksesi vaan että mailmassa on muitakin bändejä kuin metallica.Oliko yllättävä tieto?Loppu kevennykseksi voisin pistää pikku tietokilpailu kysymyksen.Mikä vielä voimissaan oleva rokkibändi on soittanut seitsemällä eri vuosikymmenellä?

        Jannu kuule,sun ois varmaan kannattanut pysyä tosi kaukana sieltä keikalta jos noin kovasti inhottaa toi sulle selvästikin liian "raskas" musa. Ihmettelen kovin, että ihannoimasi seitsemällä vuosikymmennellä soittanut yhtye olisi vielä edes hengissä. Jos näin on niin ilman muuta se täytyy nähdä, sillä harvoin ne jannut haudan takaa keikkaa vetää vai uskotko todella, että Elvis elää!!!! S..TANA sinä ja kaikki muut tämän palstan asiantuntiat voitte mennä kattoon elvistä ja "pappoja lavalla" sinne stadikalle. Kyllä täyttä paskaa puhut sen voin sanoa, tosi on.Kyllä heti huomaa että oot jotain rokki-paska kamaan joka oli vieny lipun joltaki TOSI fanilta,osaatko ees hävetä,SIKA?


      • VIP-vieras
        miitse from juurus kirjoitti:

        Jannu kuule,sun ois varmaan kannattanut pysyä tosi kaukana sieltä keikalta jos noin kovasti inhottaa toi sulle selvästikin liian "raskas" musa. Ihmettelen kovin, että ihannoimasi seitsemällä vuosikymmennellä soittanut yhtye olisi vielä edes hengissä. Jos näin on niin ilman muuta se täytyy nähdä, sillä harvoin ne jannut haudan takaa keikkaa vetää vai uskotko todella, että Elvis elää!!!! S..TANA sinä ja kaikki muut tämän palstan asiantuntiat voitte mennä kattoon elvistä ja "pappoja lavalla" sinne stadikalle. Kyllä täyttä paskaa puhut sen voin sanoa, tosi on.Kyllä heti huomaa että oot jotain rokki-paska kamaan joka oli vieny lipun joltaki TOSI fanilta,osaatko ees hävetä,SIKA?

        Minkä takia sinä vedit herneet nenään?Etkö kestä rakentavaa kritiikkiä?Taidat olla aika tiukkapipo.Relaisit vähän ettei vaan pää räjähdä.sehän olisi aika noloa.Vai onko kaikki metallicafanit päättömiä?En tiedä,toivottavasti ei.Vaikka tuo metallican ihannointi tuntuu olevan aika päätöntä touhua.Vai mitä?Oletko samaa mieltä asiasta?Tuosta lippuasiasta en tiedä yhtään mitään.Sillä olin paikalla erään monikansallisen suuryhtiön VIP-vieraana.Syötiin ja juotiin hyvin ennen keikkaa.Ja kun piti alkaa nauttimaan illan pääesiintyjästä niin siitähän nousi hirveä meteli.Ei sitä minun mielestäni oikein musiikiksi voinut sanoa.Toivotaan että vajaan kahden viikon päästä asiat toimii paremmin.Silloinhan Helsingin stadionilla esiintyy The Rolling Stones.Ja lopuksi totean vaan että olen aikoinani saanut niin hyvän kasvatuksen että en nimittele ketään.En edes sinua vaikka taitaisi olla ehkä aihetta.Onko?En tiedä.


      • tsaimaani
        Asiantuntijako muka kirjoitti:

        Siis sinun mielestäsi se on "paskanjauhantaa" kun joku sanoo ettei se metallica nyt niin hyvä ollutkaan,Niinkö?Jos näin on niin kyllä säälittää sinunlaisesi ihmiset.Kovin on suppea tietämys sinulla musiikista.Tiedoksesi vaan että mailmassa on muitakin bändejä kuin metallica.Oliko yllättävä tieto?Loppu kevennykseksi voisin pistää pikku tietokilpailu kysymyksen.Mikä vielä voimissaan oleva rokkibändi on soittanut seitsemällä eri vuosikymmenellä?

        Eikö sitä silloin voi kutsua paskanjauhannaksi kun kritiikillä ei ole mitään todellista perustetta? Esimerkiksi toteamus että "eihän ne osaa soittaa edes, kun ovat tollanen alottelijapumppu"? Ja kuten jo totesin, syötyänne ja juotuanne olisi kaiketi ollut hyvä aika todeta olevanne väärässä konsertissa?


    • Rokkimimmi vuodesta toiseen

      Mrtallica niminen rokkiyhtye tuntuu herättävän kovastikin tuntemuksia ja mielipiteitä tällä saitilla.Siitä joko tykätään tai sitten ei tykätä.Väli muotoja ei oikein tuntuisi löytyvän.kyllähän me suomalaiset olemme saaneet tänä kesänä nauttia loistavista esiintyjistä.Ei voi kyllä valittaa.Yksi mammuttikeikka on vielä tulossa.Joten nautitaan nyt täysin rinnoin tätä herkkua kun sitä on tarjolla.

      • hjlkfj

        Luinpa tämän ketjun läpi ja se herätti kyllä muutamia ajatuksia... Ensinnäkin, keskusteluun tuntuu osallistuvan reilusti ihmisiä joita metallica ei kiinnosta ja jotka eivät keikalla olleet. Eikä siinä mitään, sana on vapaa kaikille, mietinpähän vain, että mistä nää ihmiset kaivaa mielenkiinnon asian kommentointiin...? En ite kuuntele esim. paljon täälläkin ylistettyjä rollareita, joten eipä sitten oo tullu roikuttua heitä koskevilla keskustelukanavilla kommentoimassa bändiä, varsinkaan ku en oo heitä livenä nähnyt. Mutta mutta, jokaisella on tietenkin oikeus sanoa mielipiteensä. Toiseksi, mitä sitten vaikka jokainen nuotti ei mee aivan kohilleen? Omasta mielestä livekeikan viehätys on nimenomaan siinä, ettei kaikki oo niin kiiltävää ja siloteltua, vaan virheitä tapahtuu. Iteltä ei ainakaan jääny yhtään biisiä tunnistamatta sen takia että bändi ois soittanu niiiiin huonosti... Kolmanneksi, ja (voitte huokasta helpotuksesta) viimeseksi: miks ihmiset, jotka antaa negatiivista palautetta antaa omasta mielestään aina "rakentavaa kritiikkiä" ja miks ihmiset, jotka ei tätä "rakentavaa kritiikkiä" sulata, automaattisesti tulkitsee sen kateudeksi? Mietinpähän vaan...

        Nii joo, olin ite konsertissa ja aivan loistava meno oli, ainakin siinä kentällä! Ainoastaan jonottaminen alko pikku hiljaa kiristää hermoja, varsinki ku sen takia tuli missattua molemmat lämppärit.


      • Asiantuntijako muka
        hjlkfj kirjoitti:

        Luinpa tämän ketjun läpi ja se herätti kyllä muutamia ajatuksia... Ensinnäkin, keskusteluun tuntuu osallistuvan reilusti ihmisiä joita metallica ei kiinnosta ja jotka eivät keikalla olleet. Eikä siinä mitään, sana on vapaa kaikille, mietinpähän vain, että mistä nää ihmiset kaivaa mielenkiinnon asian kommentointiin...? En ite kuuntele esim. paljon täälläkin ylistettyjä rollareita, joten eipä sitten oo tullu roikuttua heitä koskevilla keskustelukanavilla kommentoimassa bändiä, varsinkaan ku en oo heitä livenä nähnyt. Mutta mutta, jokaisella on tietenkin oikeus sanoa mielipiteensä. Toiseksi, mitä sitten vaikka jokainen nuotti ei mee aivan kohilleen? Omasta mielestä livekeikan viehätys on nimenomaan siinä, ettei kaikki oo niin kiiltävää ja siloteltua, vaan virheitä tapahtuu. Iteltä ei ainakaan jääny yhtään biisiä tunnistamatta sen takia että bändi ois soittanu niiiiin huonosti... Kolmanneksi, ja (voitte huokasta helpotuksesta) viimeseksi: miks ihmiset, jotka antaa negatiivista palautetta antaa omasta mielestään aina "rakentavaa kritiikkiä" ja miks ihmiset, jotka ei tätä "rakentavaa kritiikkiä" sulata, automaattisesti tulkitsee sen kateudeksi? Mietinpähän vaan...

        Nii joo, olin ite konsertissa ja aivan loistava meno oli, ainakin siinä kentällä! Ainoastaan jonottaminen alko pikku hiljaa kiristää hermoja, varsinki ku sen takia tuli missattua molemmat lämppärit.

        Tämä foorumihan on nimellä festivaalit ja konsertit.Yhtyeiden esim.metallica ja Rolling stones foorumit ovat toisaalla.Nyt on kyseessä metallican keikka ja tuleva rollareiden keikka.Metallican keikka tuntuu jakavan tämän foorumin porukkaa kahteen osaan.Osa porukasta kehuu ja osa haukkuu.Maku asioitahan nämä ovat joten ei niistä nyt kauheasti kannata kiistellä.Itsellä muuten on sellainen käsitys että kritiikki on aina negatiivistä ja positiivinen palaute on kehumista.Korjatkaa jos olen väärässä.


    • Miss you

      Heei siitähän on jo melkein viikko kun metallica oli Suomessa keikalla.Sehän on mennyttä aikaa.Keskitytään tulevaisuuteen ja aletaan valmistautumaan legendaarisen The Rolling Stonesin tulevaan mammuttikeikkaan.Kyllä on meinaan kesän kohokohta vielä edessä päin.

      • aikaa..

        Kesän kohokohta meni jo kohta viikko sitten. Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut väsyneet Rollarit !


      • Bändäri
        aikaa.. kirjoitti:

        Kesän kohokohta meni jo kohta viikko sitten. Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut väsyneet Rollarit !

        Minä kyllä pidän kesän kohokohtana elokuun ensimmäistä päivää.Sitä päivämäärää on odotettu puoli vuotta.Eipä ole enään kuin puolitoista viikkoa kyseiseen päivään.Silloin Helsingin stadioni on parhaimillaan erään englantilaisen rockyhtyeen avustamana tosin.Se bändihän on tietysti The Rolling stones.


      • Rokkivaariko?
        Bändäri kirjoitti:

        Minä kyllä pidän kesän kohokohtana elokuun ensimmäistä päivää.Sitä päivämäärää on odotettu puoli vuotta.Eipä ole enään kuin puolitoista viikkoa kyseiseen päivään.Silloin Helsingin stadioni on parhaimillaan erään englantilaisen rockyhtyeen avustamana tosin.Se bändihän on tietysti The Rolling stones.

        Otsikkosihan jo kertoo kaiken.Asia on juuri niin.Ehdottomasti kesän huippuhetki


      • Death Magnetic
        Rokkivaariko? kirjoitti:

        Otsikkosihan jo kertoo kaiken.Asia on juuri niin.Ehdottomasti kesän huippuhetki

        luinpa tässä juuri näitä kommentteja , aika normaalia juttua , ne jotka ei tunnu tajuavan tai ei tykkää Metallicasta haukkuu sen... ja fanit niin kuin minä sanoo ihan rehellisen mielipiteensä asioista koska tietää onko keikka ollut hyvä vai huonompi ku joku toinen... tähän Mennessa Prahan keikka 3.6.08 on ollut paras elämys! uudella jalkapallo stadionilla äijät edelleen tiukassa soittokunnossa ikäänsä nähden! 45w. hieman vauhti rumpalilla hidastunut , mutta tekniikka parantunut:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe