kuvittelenko vain

hanneli88

haluaisin kuulla jonkun mielipiteen minua häiritsevästä asiasta eli minun paras kaverini soittelee minun kihlatulleni parhaana påivänä kolme kertaa päivässä tai lähettää viestiä että mitä se on tehny tai että sillä menee hermo johonkin ihmiseen.minun kaverini sanotaan sitä nyt vaikka mintuksi,minttu seurustelee minun kihlattuni parhaan kaverin kanssa (juhan) ja juha asuu toisella paikkkunnalla noin 100km joten minttu ja juha näkevät vain viikonloppuisin.minä ja kihlattuni asutaan yhdessä ja ollaan oltu jo kohta neljä vuotta yhdessä,olen kyllä sanonnut asiasta että se häiritsee munua koska minttu soittelee minun miehelleni useammin kun minulle vaikka asutaan kaikki kolme sammalla paikkakuunnalla,minttu soittaa mulle ehkä kerraan kahessa viikossa mutta nähään joka vikkko.ennen minnttu soitti minulle ja kertoi jos jokin ärsyttää sitä mutta nykyään se on muinun kihlattuni ja asiat joita hän soittaa on ihan turhia..kyllä kavereita saa olla mutta raja menee jossakin.sen tiedän että he eivät tapaile selä'n takanani koska kihlattuni on kahtatoista tuntia töissä päivässä ja käy tossa vieressä töissä ja tämä on pieni kylä niin kyllä joku kertoisi mulle asiasta,auttakaa kuvittelenko vai onko kaverini ihastunnut kihlattuuni?

3

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --Olen pahoillani puolestasi--

Nyt teet asialle lopun. Ystäväsi on ihastunut. Tai hänellä on hirveä tarve saada poikaystäväsi huomio. Poikaystäväsi voi olla myös ihastunut, tai sitten hän ei pysty sanomaan ei tai hän ehkä kokeen olonsa tarpeelliseksi, koska ystävättäresi hänelle jatkuvasti soittelee.

Sano hänelle, että sinä tai ystäväsi. Ystävättäresi ongelmat eivät kuulu poikaystävällesi. Voihan olla, että ystävättäresi tunteet poikaystävääsi kohtaan ovat kasvaneet niin suuriksi, että hän ei voi olla soittamatta. Hänen on pakko saada itsensä poikaystäväsi ajatuksiin edes tollaisilla keinoin, koska on niin mustasukkainen.

12 tuntia töissä? Ei kukaan jaksa niin pitkiä päiviä. Ota selvää jotenkin. Seuraa vaikka ystävätärtäsi ja hanki todisteita ennen kuin voit kysyä suoraan. Tee hieman salapoliisin töitä. Kaikki on luvallista sodassa ja rakkaudessa. Niinhän sanotaan.

Olen pahoillani puolestais. Yritä jaksaa!

• toden totta

pistät pisteen moiselle! sanot että on ok, kun hengailette kolmistaan joskus, mutta se ei että hän soittelee kihlatullesi. Minulla on lievempää kokemusta samankaltaisesta asiasta. Pläjäytin päissäni kaverille, että ei kivaa katseltavaa ku hypit mun ukon syliin ja vingut huomiota. Napautin vielä että mitä jos tekisin niin sen ukolle. Alkoi itkemään eikä ole sen jälkeen käpälöinyt! suorat sanat peliin..ja selvitä hyvä ihminen kusetetaanko sinua selkäsi takana!

• Anonyymi

Vanha ketju sama tilanne mul.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1611
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      268
      1263
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      807
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe