haluaisin kuulla jonkun mielipiteen minua häiritsevästä asiasta eli minun paras kaverini soittelee minun kihlatulleni parhaana påivänä kolme kertaa päivässä tai lähettää viestiä että mitä se on tehny tai että sillä menee hermo johonkin ihmiseen.minun kaverini sanotaan sitä nyt vaikka mintuksi,minttu seurustelee minun kihlattuni parhaan kaverin kanssa (juhan) ja juha asuu toisella paikkkunnalla noin 100km joten minttu ja juha näkevät vain viikonloppuisin.minä ja kihlattuni asutaan yhdessä ja ollaan oltu jo kohta neljä vuotta yhdessä,olen kyllä sanonnut asiasta että se häiritsee munua koska minttu soittelee minun miehelleni useammin kun minulle vaikka asutaan kaikki kolme sammalla paikkakuunnalla,minttu soittaa mulle ehkä kerraan kahessa viikossa mutta nähään joka vikkko.ennen minnttu soitti minulle ja kertoi jos jokin ärsyttää sitä mutta nykyään se on muinun kihlattuni ja asiat joita hän soittaa on ihan turhia..kyllä kavereita saa olla mutta raja menee jossakin.sen tiedän että he eivät tapaile selä'n takanani koska kihlattuni on kahtatoista tuntia töissä päivässä ja käy tossa vieressä töissä ja tämä on pieni kylä niin kyllä joku kertoisi mulle asiasta,auttakaa kuvittelenko vai onko kaverini ihastunnut kihlattuuni?
kuvittelenko vain
3
528
Vastaukset
- --Olen pahoillani puolestasi--
Nyt teet asialle lopun. Ystäväsi on ihastunut. Tai hänellä on hirveä tarve saada poikaystäväsi huomio. Poikaystäväsi voi olla myös ihastunut, tai sitten hän ei pysty sanomaan ei tai hän ehkä kokeen olonsa tarpeelliseksi, koska ystävättäresi hänelle jatkuvasti soittelee.
Sano hänelle, että sinä tai ystäväsi. Ystävättäresi ongelmat eivät kuulu poikaystävällesi. Voihan olla, että ystävättäresi tunteet poikaystävääsi kohtaan ovat kasvaneet niin suuriksi, että hän ei voi olla soittamatta. Hänen on pakko saada itsensä poikaystäväsi ajatuksiin edes tollaisilla keinoin, koska on niin mustasukkainen.
12 tuntia töissä? Ei kukaan jaksa niin pitkiä päiviä. Ota selvää jotenkin. Seuraa vaikka ystävätärtäsi ja hanki todisteita ennen kuin voit kysyä suoraan. Tee hieman salapoliisin töitä. Kaikki on luvallista sodassa ja rakkaudessa. Niinhän sanotaan.
Olen pahoillani puolestais. Yritä jaksaa!- toden totta
pistät pisteen moiselle! sanot että on ok, kun hengailette kolmistaan joskus, mutta se ei että hän soittelee kihlatullesi. Minulla on lievempää kokemusta samankaltaisesta asiasta. Pläjäytin päissäni kaverille, että ei kivaa katseltavaa ku hypit mun ukon syliin ja vingut huomiota. Napautin vielä että mitä jos tekisin niin sen ukolle. Alkoi itkemään eikä ole sen jälkeen käpälöinyt! suorat sanat peliin..ja selvitä hyvä ihminen kusetetaanko sinua selkäsi takana!
- Anonyymi
Vanha ketju sama tilanne mul.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125