Pitkät naiset

kyllä vai ei?

Tästäkin on varmaan puhuttu täällä biljoona kertaa...mutta siis, mitä mihet on mieltä pitkistä naisista? Onko 177cm jo tosi paha? Entäs jos on hoikka, onko se sitten jees? :)

31

2574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sampsa83

Tämähän on ihan makuasia,mut ite tykkään kyl enemmän sellasista pienikokoisista naisista..ovat jotenkin naisellisempia ja monesti kasvoistakin kauniimpia.
      Mut sehän riippuu tapauksesta tosi paljon!
      Ja hoikkuus(ei liiallinen)on aina jee..

Pieni,tumma ja hoikka..nam! :P

• MML

MOLEMMAT KELPAA.

• Nainen 177cm

Ei voi muuta sanoa kuin ei sulla itseluottamusta kovin paljoa ole,jos kyselet täällä palstoilla pitääkö miehet pitkistä naisista. JOs sulla on treenattu kroppa ja nuo mainitsemasi mitat niin haloo,maailma on sinun.Terveisin eräs pitkä nainen,joka on ylpeä jokaisesta luojan luomasta upeasta sentistä.

• eräs pätkä nainen

kateellinen pitkille naisille. Olkaa ylpeitä pituudestanne!

• pituudestaan
        eräs pätkä nainen kirjoitti:

kateellinen pitkille naisille. Olkaa ylpeitä pituudestanne!

ei kannata olla kade pitkistä. Minä olen 154 cm ja hoikka pätkä ja ylpeä koko mahtavasta pituudestani :)
        Ongelmia tulee vaatehankinnoissa, kun pienille naisille ei tahdo löytyä hameita ja housuistakin saa aina lyhentää parikytäsenttiä pois.
        Ole ylpeä itsestäsi. Perustetaan pätkien kerho ;)

• kateellinen pätkä
        pituudestaan kirjoitti:

ei kannata olla kade pitkistä. Minä olen 154 cm ja hoikka pätkä ja ylpeä koko mahtavasta pituudestani :)
        Ongelmia tulee vaatehankinnoissa, kun pienille naisille ei tahdo löytyä hameita ja housuistakin saa aina lyhentää parikytäsenttiä pois.
        Ole ylpeä itsestäsi. Perustetaan pätkien kerho ;)

Siinäpä se. Vaatteet tehdään pitkille, ei pätkille. Ongelmia aina vaateostoksilla.

• keskimittaisille
        kateellinen pätkä kirjoitti:

Siinäpä se. Vaatteet tehdään pitkille, ei pätkille. Ongelmia aina vaateostoksilla.

Lähes kaikki vaatteet tehdään 168-senttisellä standardilla. Teille tuo mitta on liian pitkä, minulle taas (178 cm) kaikki on ihan liian lyhyttä, epäsopusuhtaista ja väärän muotoista. Samassa veneessä ollaan. Tai melkein: vaatteiden lyhentäminen on huomattavasti helpompaa kuin pidentäminen.

Kenkäkaupat ovat toinen jännä paikka. Oletteko huomanneet, että "hajakoko" tarkoittaa väistämättä joko jättikokoista tai hirvittävän pientä limenvärisestä muovista laadittua piikkarikumpparia? :[

• nainen 177cm
        keskimittaisille kirjoitti:

Lähes kaikki vaatteet tehdään 168-senttisellä standardilla. Teille tuo mitta on liian pitkä, minulle taas (178 cm) kaikki on ihan liian lyhyttä, epäsopusuhtaista ja väärän muotoista. Samassa veneessä ollaan. Tai melkein: vaatteiden lyhentäminen on huomattavasti helpompaa kuin pidentäminen.

Kenkäkaupat ovat toinen jännä paikka. Oletteko huomanneet, että "hajakoko" tarkoittaa väistämättä joko jättikokoista tai hirvittävän pientä limenvärisestä muovista laadittua piikkarikumpparia? :[

Käytän itse laatuvaatteita, mm.Your Facelta löytyy hyviä pitkien naisten housuja yms.Aleksi 13 onkin lempparikauppani (your face kuuluu mallistoihin). Ko. kaupasta löytyy myös oikeanpituisia farkkuja. Mulla ongelmana kuitenkin tiukka yläosa (alhainen rasvaprossa),joten joskus käytän liikkeen ompelijaa esim.iltapuku tai muu istuvuutta vaativa asuste.Omalla kohdalla ongelmana on siis vain housujen pituudessa,jossa saa aina vaivata myyjää.Kengistä...ostin vasta hajakoon kengät,strassikoristellut narupiikkarit, 7cm korolla ...Entisestä koulukiusatusta(pituuden vuoksi) tuli "prinsessa" aikuisella iällä, joten ei ihme että nautin senteistäni täysillä.

• mml
        nainen 177cm kirjoitti:

Käytän itse laatuvaatteita, mm.Your Facelta löytyy hyviä pitkien naisten housuja yms.Aleksi 13 onkin lempparikauppani (your face kuuluu mallistoihin). Ko. kaupasta löytyy myös oikeanpituisia farkkuja. Mulla ongelmana kuitenkin tiukka yläosa (alhainen rasvaprossa),joten joskus käytän liikkeen ompelijaa esim.iltapuku tai muu istuvuutta vaativa asuste.Omalla kohdalla ongelmana on siis vain housujen pituudessa,jossa saa aina vaivata myyjää.Kengistä...ostin vasta hajakoon kengät,strassikoristellut narupiikkarit, 7cm korolla ...Entisestä koulukiusatusta(pituuden vuoksi) tuli "prinsessa" aikuisella iällä, joten ei ihme että nautin senteistäni täysillä.

mulla < nitten nimet ois
        annika 175 cm
        marianne 176 cm
        linda 177 cm
        pirita 178 cm
        linda 179 cm
        teresa 180 cm
        hanna 181 cm
        miia 182 cm
        linda 183 cm
        saara 184 cm
        hanna 185 cm
        molla 186 cm
        marjut 187 cm
        saara 188 cm
        inka 189 cm
        hanna 190 cm
        anne 191 cm
        miia 192 cm
        anne 193 cm
        siinä nimiä

• mmlk

miksei

• nöösi_poika

miehen omista mitoista.

Itse olen 175 cm, joten en katsele kovinkaan usein itseäni pidempiä naisia.

Toki on paljon itseäni pitempi miehiä, jotka ovat kiinnostuneet oman pituisistaan.

• mulla

mun naiset
        miia 173 cm
        kirsi 174 cm
        linda 175 cm
        anne 176 cm
        miia 177 cm
        hanna 178 cm
        henna 179 cm
        linda 180 cm
        anne 181 cm
        kirsi 182 cm

• Keskimittainen nainen

Olen huomannut, että pitkät naiset saavat aina katseita, varsinkin jos ovat hoikkia, mallimittaisia. Itse olen keskimittainen, 170 cm, ja en olisi pahoillani jos muutaman sentin vielä olisin varteeni lisää saanut. Mutta olen tyytyväinen näinkin. Pitkien naisten etuna on myös se, että jos heille tulee kiloja lisää, ne eivät heti näy, vaan "tasoittuvat" vartaloon melko sopusuhtaisesti. Pätkillä naisilla taas ylikilot ovat heti näkyvissä, kun ei ole sitä pitkää kroppaa, johon ne tasaisesti sulautuisivat. Itse olisin sinuna ylpeä pituudestani. Mutta loppujen lopuksihan se on niin, että jokaisen tulisi olla omasta itsestään ylpeä sellaisena kuin on, pitkä tai pätkä tai siltä väliltä, who cares! Miehiäkin on kaiken mittaisia!

• MML

MALLIMITTAISUUDESTA VIIS..KYLLÄ SELLAINEN KELPAIS IHAN YSTÄVÄNÄ.TYTTÖYSTÄVÄNÄ.KIHLATTUNA.AVOVAIMONA.
        AVIOVAIMONA JA ENNEN KAIKKEA ELÄINRAKKAANA JA EIKÄ MUA HAITTAIS VAIKKA OIS LYHYTKIN JA SANOTAAN SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA OLISIMME TUTTU PARIVALJAKKO ROCK-KONSERTEISSA.ELOKUVISSA.JÄÄKIEKKOOTTELUISSA.
        JALKAPALLOOTTELUISSA.KOIRANAYTTELYISSA.AUTONAYTTELYISSA YMS JA SITTEN JOPA TALLINNAN LAIVALLA MM TALLINKILLA
        TALLINK ROMANTIKA JA NORDIC JET LINE JA MIKÄS SIINÄ

• MML

MUA EI YHTÄÄN HAITTAIS JOS MUN TULEVA TYTTÖYSTÄVÄNI < MYÖHEMPI VAIMONI OLISI PITKÄ.HOIKKA.VAALEA.SINISET SILMÄT 189 CM JA SITTEN ENNEN KAIKKEA PITKÄ VAALEA TUKKA JA LEIJONAHARJAKAMPAUS OLISI IHANAA TIIRATA HÄNTÄ KUN HÄN PÖRRÄISI YSTÄVÄTTÄRIENSÄ KANSSA HELSINGIN KARAOKEPAIKOISSA JA TAMPEREEN.TURUN YMS JA SITTEN KÄVISIMME RUISROCKISSAKIN.RMJIISSÄ JA SEINÄJOELLA JA TAMMERFESTISSA HÄNEN KANSSA JOSSA HÄN OLISI SITTEN KAVEREITTENSA KANSSA JUHLIMASSA.JA SITTEN OLISIMME TUTTUJA KOIRANAYTTELYISTA YMS TAPAHTUMISTA JA MÄ KUSKAISIN TYTTÖJÄ KUN OL KORTTI NIIN MM SIERRA COSWORTHILLA JA MERCEDEKSELLÄ JA SITTEN HYVÄN KAVERINI MYÖH VAIMO
        TYTTÖYSTÄVÄ OLISI 186 CENTTINEN PUNAPÄÄ JOTA TIIRAILISIN YHDEN KARAOKEILLAN KERA JA SILLEEN

• tapittelija

Kaverin ex-vaimo on 184 pitkä, isorintainen, hyväsäärinen, leveälanteinen pisamanaama. Joudun tunnustamaan, että katselin häntä useinkin sillä silmällä. Ihania pitkiä,pitkiä sääriä.
      Mun mielestä pitkä nainen on seksikäs.

• On jees

Tyttöystäväni on 176 ja minä 188. Hän on pitkäsäärinen ja hoikka. On upeaa, että kävellessämme pysymme samassa tahdissa, ei tarvitse toisen kipittää rinnalla. Samoin lähes samanpituisten on helppo suudella ja muutakin....

• IHAN JEES

MUN UNELMATYTTÖYSTÄVÄ OIS 163-186 CM TAIKKA
        174-187 CM JA SELLAINEN SIISTI IHMINEN JOKA ON TODELLA ÄLYKÄS..PUNAPÄÄ..SAISI OLLA KOTOISIN VAIKKAPA LAPPEENRANNASTA TAIKKA LOHJALTA TAIKKA KOKKOLASTA..JA EIKÄ HAITTAIS VAIKKA OIS KOUVOLASTA
        TAI LAHDESTA SAATI MIKKELISTÄ.TAMPEREELTA TAIKKA PORISTA.RAUMALTA..ENNEN KAIKKEA ELÄINRAKAS.

• ja hei

mikäs siinä ja ei mua haittais ainakaa jos sill ois kaks tanskandoggiaki joilla se tulis mua tapamaan

• MML
        On jees kirjoitti:

Tyttöystäväni on 176 ja minä 188. Hän on pitkäsäärinen ja hoikka. On upeaa, että kävellessämme pysymme samassa tahdissa, ei tarvitse toisen kipittää rinnalla. Samoin lähes samanpituisten on helppo suudella ja muutakin....

EI MUA SE AINAKAAN HAITTAIS JOS MUN TYTTÖYSTÄVÄ OIS KAUNIS.PITKÄ.VAALEA JA HOIKKA.JA SITTE SILLÄ OIS KAKSI ISOA TANSKANDOGGIA JA BERNHARDILAISTA JA SITTE KAKS MUUTAKIN JOILLA SE TULIS MUA TAPAAMAAN EN TIEDÄ

• mml

mikäs siinä kyllä mulle ainakin kelpais ois siinä
        monilla ihmettelemistä.esim vaikka Hanna-mari 178 cm ja sitte joonas 196

• MML

MUSTA OIS IHANAA JOS MUN UNELMATYTTÖYSTÄVÄNI
        MYÖHEMPI VAIMONI OLISI 189 CM..HOIKKA.JA VAALEA
        SINISET SILMÄT JA PITKÄT VAALEAN RUSKEAT HIUKSET
        JA HYVÄSÄÄRINEN..NIIN KYLLÄ SELLAISEN KANSSA KEHTAIS LIIKKUA LENKKIPOLULLA JA KOIRAPOLUILLA VIIDEN KOIRAN KANSSA < NEWFOUNDLANDINKOIRA JA BERNINPAIMENKOIRA MANDI < JA SITTEN KAKSI BERNHARDILAISTA JA KOLME BERNHARDILAISTA JA SITTEN KOLME SUURSNAUTSERIA JA SITTEN SAKSANPAIMENKOIRA..SITTEN OLISI IHANAA KATSOA OMAA VAIMOAAN 189 CM JOSSAIN OOPPERASSA TAI KOTONAMME KUIN MIKÄKIN PIKKUPOIKA..JA ENNEN KAIKKEA KUN HÄNELLÄ OLISI PITKÄT VAALEAT HIUKSET
        JA SINISET SILMÄT..JA KARAOKEPAIKOISSA ESITTÄISIMME ERI ARTISTIEN TUOTANTOA..

• mies 188 cm

Itse ihailen pitkiä naisia. 170 cm ja siitä ylöspäin. Kerran seurustelin 178 pitkän daamin kanssa, näyttävä nainen. Lyhyitä naisia en edes huomaa, joten ole ylpeä pituudestasi!

• kuulostaa

joku pituuskompleksi on vaivannut vissiin aina, koulussa olin kaurajätti ym....nyt 30v pituus vaivaa aina hetkittäin, mutta olen oppinut vähitellen olemaan ylpeäkin jokaisesta 174sentistäni :) kiva silti aina kuulla tollasii kommentteja

• KYLLÄ KELPAIS
        kuulostaa kirjoitti:

joku pituuskompleksi on vaivannut vissiin aina, koulussa olin kaurajätti ym....nyt 30v pituus vaivaa aina hetkittäin, mutta olen oppinut vähitellen olemaan ylpeäkin jokaisesta 174sentistäni :) kiva silti aina kuulla tollasii kommentteja

ESIM JOKU KIRSI 175-182 CM
        ANNIKA 176-183 CM
        MIIA 177-184 CM
        LINDA 178-192 CM
        HANNA 179-190 CM
        TIIA 180-191 CM
        SANNA 181-192 CM
        LINDA 182-193 CM
        ELIKKÄS SILLÄ LAILLA

• mml

miksei...kuulostaa hyvältä...kyllä mulle kelpais

• MML
        mml kirjoitti:

miksei...kuulostaa hyvältä...kyllä mulle kelpais

JOS OMA KULTA OIS VAIKKA 186-191 CM JA VAALEA

• mml

itte 196
      unelmakumppani 189 cm

• mml

MIKÄS SIINÄ KUN KERRAN ITTE ON 196 niin ois Mahtavaa kun TYTTÖYSTÄVÄ OIS 188 CM OIS SIINÄ IHAILEMISTA

• MML

SELLAINEN OIS JUST JEES LOPPUELÄMÄNI AJAN JA SITTEN
      MEILLÄ OIS NELJÄ KOIRAAKIN...KYLLÄ SELLAINEN MULLE KELPAIS JOS VAIMO OIS MALLI.OPETTAJA.SAIRAANHOITAJA.
      YMS..JA MEILLÄ OIS KUKA TIES LAPSIAKIN < 4 POIKAA.3 TYTTÖÄ TAIKKA SITTEN 2 POIKAA 2 TYTTÖÄ..PERIAATTEESSA OLISI IHANAA JOS MUN VAIMONI NIMI < TYTTÖYSTÄVÄNI NIMI OLISI KIRSI.MIIA.MIRA.HANNA.SAARA.ANNE.HELENA.MIIA.MARJO.
      ANNIKA.ANU.LINDA.JULITA.RITA.JONNA.JAANA.JANITA.SAARA.MARJO.ANNE.
      LINDA.HANNA.KIRSI.TIIA.SAARA.MIIA.HENNA.MAGDALENA SWE.LINDA EST.MIRA.LINDA.HANNA.TIIA.MARIKA.HENNA.JONNA.ANNE.ANNE.ANNE.TIIA.
      MIRA.SAARA.HENNA.NIINA.JANITA JA SITTE EI HAITTAIS JOS OIS PITKÄ.HOIKKA JA VAALEA.TAI SITTE PUNAPÄÄ

• MML

EI HAITTAIS VAIKKA NAAPURIN TYTTÖYSTÄVÄ OIS 179
      MUN TYTTÖYSTÄVÄ 180CM JA SITTEN MYÖHEMPI VAIMONI 181 CM...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3485
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2679
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      118
      2632
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      2303
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1723
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1658
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1586
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1315
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      140
      1293
    10. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      11
      1249
    Aihe