Ja lihottaa, vai liekö tuo huhupuhetta?
Tekeekö netti
23
1143
Vastaukset
- Pirre*
hyvä varaventtiili, kun oikein paine nousee yli ymmärryksen, pittää vähä pihistä ulos liikoja höyryjä. :)
Nytki ootan että työni ovat syöneet kaikki, ja saan heidät vessoittaa, ja sitten pääsen tuohon ulos nurkan taa mustikkaan. Kahelta on jo kahvi, jos ennen sitä saisi muutaman marjan pakkaseen.
Niin..että lihottaako *pittääpä käyvvä puntarissa*- ki.
Kadehdin ihanaa elämääsi.
- Pirre*
ki. kirjoitti:
Kadehdin ihanaa elämääsi.
Onhan tämä, niinkuin elämä yleensäkin nyt voi olla "ihanaa", puiteet ovat kesäisin hienot, on marjamaat äärellä ja kalaveet tuossa ihan nenän alla, - mutta työtä pittää tehä silti :)
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
Onhan tämä, niinkuin elämä yleensäkin nyt voi olla "ihanaa", puiteet ovat kesäisin hienot, on marjamaat äärellä ja kalaveet tuossa ihan nenän alla, - mutta työtä pittää tehä silti :)
3,5 litraa sain mustikoita; keräsin käsin..
Mustukkaa tulee tänä kesänä hirveästi.. - henri.2
Pirre* kirjoitti:
3,5 litraa sain mustikoita; keräsin käsin..
Mustukkaa tulee tänä kesänä hirveästi..saa taas harmaitahiuksia, jos ja kun jäävät marjat metsästä keräämättä.
- Pirre*
henri.2 kirjoitti:
saa taas harmaitahiuksia, jos ja kun jäävät marjat metsästä keräämättä.
minun takia harmaannu; keräsin tuossa ensimmäiset viisi litraa, sivutöinäni.
Olisi nyt vaikka Thaimaan tytöille mistä kerätä mustikkaa myytäväksi, ja ovat puhtaita jäämistä - täällä ainakin.
On se tosiaan sääli kun niitä jää metsiin, ilimasia vitamiineja ja mitä flavonoideja niissä liekään. - henri.2
Pirre* kirjoitti:
minun takia harmaannu; keräsin tuossa ensimmäiset viisi litraa, sivutöinäni.
Olisi nyt vaikka Thaimaan tytöille mistä kerätä mustikkaa myytäväksi, ja ovat puhtaita jäämistä - täällä ainakin.
On se tosiaan sääli kun niitä jää metsiin, ilimasia vitamiineja ja mitä flavonoideja niissä liekään.ei metsässä näkynyt kun kävin, vaikka ihan ei ollut mustikat kypsiäkään viellä.
Litran verran katarelljä löysin, lakkoja ei näy nyt oikein paljoa tulevan, oliskohan tuuli vienyt kukinnon. henri.2 kirjoitti:
ei metsässä näkynyt kun kävin, vaikka ihan ei ollut mustikat kypsiäkään viellä.
Litran verran katarelljä löysin, lakkoja ei näy nyt oikein paljoa tulevan, oliskohan tuuli vienyt kukinnon.että lakat kukki liian aikaisin, ja kukinta oli ohi nopeasti; ei ollu vielä pölyttäviä hyönteisiä, - siitä se lakkakati johtuupi.
- Baile_Atha_Cliath
netti hieman lihottaa
tää vain nyt vihottaa
vaatteet alkaa kiristää
tuskin voi tää piristää
koko ajan pitää jotain syyä
tekis mieli ihan itteä lyyä
pitää pitää päässä tätä pipoa tiukkaa
pitää pitää mutustaa palasta hiukkaa
Ääärrrgh! netti pitää mielen virkeänä,kun pääsee miettimästä arkihuolia...
- ärreksi;)
eikä kirreeksi, vaikka joskus harvoin tekis
mieli osottaa joitain viittomakielellä, kun
oikein suivauttaa:) Minulla ei netissä istumisesta muuta erikoista ongelmaa ole koitunut kuin, että kotihommat jää repsottamaan.
- tammikuun likka
Teen ensin kaikki hommat ja menen menot. Sitten hyvällä omallatunnolla istuksin jonkin aikaa lukemassa ja "viihtymässä" palstan antimien kanssa. Kyllä joskus saa nauraa ja joskus sitten harmittaa, aivan kuin olisi "läsnä" jutun kirjottajan kanssa. :))
tammikuun likka kirjoitti:
Teen ensin kaikki hommat ja menen menot. Sitten hyvällä omallatunnolla istuksin jonkin aikaa lukemassa ja "viihtymässä" palstan antimien kanssa. Kyllä joskus saa nauraa ja joskus sitten harmittaa, aivan kuin olisi "läsnä" jutun kirjottajan kanssa. :))
Ääneen minäkin välillä naureskelen ja kun mies tulee töistä, ja katsoo telkkaria luen sille parhaita paloja ääneen, hauskaa.
Aamuisin herään jo kuudelta lukemaan nettiä. Mulla on pari muutakin vakipalstaa, mutta en kirjaudu niissä, koska pelkään että jos tunnistetaan. Ne palstat löytyvät kategoriasta tiede.- tammikuun likka
miljoona kirjoitti:
Ääneen minäkin välillä naureskelen ja kun mies tulee töistä, ja katsoo telkkaria luen sille parhaita paloja ääneen, hauskaa.
Aamuisin herään jo kuudelta lukemaan nettiä. Mulla on pari muutakin vakipalstaa, mutta en kirjaudu niissä, koska pelkään että jos tunnistetaan. Ne palstat löytyvät kategoriasta tiede.Kuuntelen ja kattelen kymppiuutiset, laskuja ollessa makselen ne pois.
Kyllä tuo neiti väliin tuiskahtaa ja komentaa olemaan hiljaa. Onneks ei ole muita kuulioita, sais pian jonkinlaisen kummallisen käsityksen ja sehän olis aivan väärä :))) tammikuun likka kirjoitti:
Kuuntelen ja kattelen kymppiuutiset, laskuja ollessa makselen ne pois.
Kyllä tuo neiti väliin tuiskahtaa ja komentaa olemaan hiljaa. Onneks ei ole muita kuulioita, sais pian jonkinlaisen kummallisen käsityksen ja sehän olis aivan väärä :)))Ai, onko sulla aamu klo 10. Mulla se on jo ns. päivä pitkällä.
- tammikuun likka
miljoona kirjoitti:
Ai, onko sulla aamu klo 10. Mulla se on jo ns. päivä pitkällä.
Edellisen ehtoon uutiset :) Tuohon kymmenen aikaan aamulla olen ollut jo monta tuntia työs :)
Laitoin telkan pois ja nyt sitten luen tai katon edellisen ehtoon uutiset aamusin kahveetellessa. - t.l.
Edellisen ehtoon uutiset :) Tuohon kymmenen aikaan aamulla olen ollut jo monta tuntia työs :)
Laitoin telkan pois ja nyt sitten luen tai katon edellisen ehtoon uutiset aamusin kahveetellessa.Nyt voi tuolta mtv3 kattoo uutiset maksutta. Ja se passaa oikein hyvin täs kohtaa. Ei taida ihan reaaliajassa, mutta pikkusen jälkeenpäin.
t.l. kirjoitti:
Nyt voi tuolta mtv3 kattoo uutiset maksutta. Ja se passaa oikein hyvin täs kohtaa. Ei taida ihan reaaliajassa, mutta pikkusen jälkeenpäin.
Eipä tuolla telkkarilla paljoa tule katsottua muuta kuin filmejä dvd.stä ja uutiset. Pari englantilaista sarjaa sentään tulee mitkä minua kiinnostaa.
- henri.2
enäpi, jos pesukone ei linkoa, tai että tietsikka sanoo errerr.
- tammikuun likka
pesukone ei linkoa, se on harmin paikka :( Ja on niin käynytkin. Vielä olen itte pystynyt sen asian hoitamaan.
Tietsikka on ollut muutaman kerran huollossa ja viimeksi syksyllä toista kuukautta ja se teki vaan hyvää :) - henri.2
pesukone ei linkoa, se on harmin paikka :( Ja on niin käynytkin. Vielä olen itte pystynyt sen asian hoitamaan.
Tietsikka on ollut muutaman kerran huollossa ja viimeksi syksyllä toista kuukautta ja se teki vaan hyvää :)tietsikka tekee ärreeksi, kun luulen että osaan korjata vian, eikä siitä sitten tuukaan valmista, tai aikaa ainakin menee.
- tammikuun likka
henri.2 kirjoitti:
tietsikka tekee ärreeksi, kun luulen että osaan korjata vian, eikä siitä sitten tuukaan valmista, tai aikaa ainakin menee.
Tuleekin äreeks. Itte en osaa tehä tietsikalle yhtään mitään, vien huoltoon. Ja töitten jälkeen, jos on tarvetta, hoidan asiat työpaikalla, laskujen maksut, sähköpostit ja muut sellaset. En ny kuitenkaan suomi24 :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573