Mulla ollu kynsivallin tulehdus viime marraskuusta asti. Antibiootteja syöny pari kuuria ja aina helpottaa, mutta sitten uusiutuu vaikka kuinka yrittää desinfioida ja puhtaana pitää. Nyt se on jo krooninen tulehdus ja ei näytä paranevan.
Onko kellään ollu vastaavaa tautia ja miten selvisit siitä?
Kynsivallin tulehdus!
3
1176
Vastaukset
- pupunen
mulla oli jatkuva tulehdus varpaankynnen vieressä. se ei asettunut muuten kuin ns. kiilaresektiolla eli kynnestä leikattiin puudutuksessa kiila sivusta pois. kannattaa mennä lääkäriin ja ehdottaa tätä.
- maddog87
Joo mulla tehtiin tuo leikkaus viime vuonna armeijassa. Pitkään pysyin hyvänä mutta nyt on taas tulehtunut. Meinaa ottaa pattiin tää tällanen. Ku ei oikee tiiä et mitä tän kanssa tekis. Iso varvas on ihan hemmetin kipee. Vaivaa minulla on ollut jo usean vuoden ajan. Antibiootteja syönyt ja kerran jopa koko kynsi poistettu. En tiedä mitä tekisi. Onke kenelläkään ideoita?
- gdsgsgdsgsgdga
maddog87 kirjoitti:
Joo mulla tehtiin tuo leikkaus viime vuonna armeijassa. Pitkään pysyin hyvänä mutta nyt on taas tulehtunut. Meinaa ottaa pattiin tää tällanen. Ku ei oikee tiiä et mitä tän kanssa tekis. Iso varvas on ihan hemmetin kipee. Vaivaa minulla on ollut jo usean vuoden ajan. Antibiootteja syönyt ja kerran jopa koko kynsi poistettu. En tiedä mitä tekisi. Onke kenelläkään ideoita?
Minullakin isovarpaan kynsivalli tulehtui vähän väliä kunnes kyllästyin ja menin leikkaukseen missä leikattiin pala kynnestä. Leikkauksesta kulunut 9 kk ja nyt varpaassa taas pientä tulehdusta ja kipee on. Harmittaa niin pirusti. Ei millään viittisi mennä uudestaan leikkaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171