Ajattelin tässä kolmen päivän paastoa. Mutta mietin että saako nauttia kahvia tai teetä ? Ilman sokeria tai maitoa tietysti. Entäpä esimerkiksi jotkun funlightin tiivistemehut, missä ei ole kaloreita kuin alle yksi ? Entäpä light limut ?
Tiedän että paastoja on erilaisia, mutta mitä mieltä te olette ? Mielenkiinnosta vain.
Paasto + juomat ?
3
2088
Vastaukset
- terveellisesti
Paastohan on oikeastaan terveyskuuri!
Älä juo missään nimessä mitään lighteja!
Jos juot, niin juo vettä tai purista itse mehut!
Teetä voit juoda, mutta juo vihreää teetä tai yrttiteetä. Luin, että musta tee ei ole yhtään terveellinen - päinvastoin!
Parasta on lähdevesi - EI siis kivennäisvesi, mihin on lisätty hiilihappoja!
Kaikista pahin on Cola!!! Ainut mihin se kelpaa on vessanpöntön puhdistamiseen!
Katso myös aina, onko tuotteissa joita ostat, lisäaineita! Minulla on lista kielletyistä lisäaineista, mutta se on aika pitkä, en viitsi kirjoittaa sitä tähän.
Parasta kun et käytä mitään tuotteita, joissa on lisäaineita! Minä siirryin siihen systeemiin ja olen pärjännyt ihan loistavasti! (Siis tuoteselostuksessa lukee, mitä kaikkia lisäaineita on lisätty).
Ajattele, että paaston aikana saat elimistösi puhtaaksi nopeasti ja kai sen tajuaa, että on ihan turhaa käyttää silloin tuotteita, mitkä on keinotekoisia ja sisältäävät lisäaineita!
Olen itse toista päivää ja olo on mahtava!
Ja ne limut! ÄLÄ OSTA MILLOINKAAN LIMUJA!
Nekin on niitä, jotka soveltuuvat vain vessanpöntön puhdistukseen! - Anonyymi
No olipas äkäinen vastaus. Olen itse juonut light limuja 80-luvun puolesta välistä, keskimäärin useamman litran päivässä. Eipä ole vielä mitään haittoja näkynyt, nyt 58v, normaalipainoinen.
- Anonyymi
En paastoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701