Ajattelin tässä kolmen päivän paastoa. Mutta mietin että saako nauttia kahvia tai teetä ? Ilman sokeria tai maitoa tietysti. Entäpä esimerkiksi jotkun funlightin tiivistemehut, missä ei ole kaloreita kuin alle yksi ? Entäpä light limut ?
Tiedän että paastoja on erilaisia, mutta mitä mieltä te olette ? Mielenkiinnosta vain.
Paasto + juomat ?
3
2232
Vastaukset
- terveellisesti
Paastohan on oikeastaan terveyskuuri!
Älä juo missään nimessä mitään lighteja!
Jos juot, niin juo vettä tai purista itse mehut!
Teetä voit juoda, mutta juo vihreää teetä tai yrttiteetä. Luin, että musta tee ei ole yhtään terveellinen - päinvastoin!
Parasta on lähdevesi - EI siis kivennäisvesi, mihin on lisätty hiilihappoja!
Kaikista pahin on Cola!!! Ainut mihin se kelpaa on vessanpöntön puhdistamiseen!
Katso myös aina, onko tuotteissa joita ostat, lisäaineita! Minulla on lista kielletyistä lisäaineista, mutta se on aika pitkä, en viitsi kirjoittaa sitä tähän.
Parasta kun et käytä mitään tuotteita, joissa on lisäaineita! Minä siirryin siihen systeemiin ja olen pärjännyt ihan loistavasti! (Siis tuoteselostuksessa lukee, mitä kaikkia lisäaineita on lisätty).
Ajattele, että paaston aikana saat elimistösi puhtaaksi nopeasti ja kai sen tajuaa, että on ihan turhaa käyttää silloin tuotteita, mitkä on keinotekoisia ja sisältäävät lisäaineita!
Olen itse toista päivää ja olo on mahtava!
Ja ne limut! ÄLÄ OSTA MILLOINKAAN LIMUJA!
Nekin on niitä, jotka soveltuuvat vain vessanpöntön puhdistukseen! - Anonyymi
No olipas äkäinen vastaus. Olen itse juonut light limuja 80-luvun puolesta välistä, keskimäärin useamman litran päivässä. Eipä ole vielä mitään haittoja näkynyt, nyt 58v, normaalipainoinen.
- Anonyymi
En paastoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593895Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252547Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491631Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011576- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134