Espanjalainen muusikko, soittaa huippuletkeää musaa sekoitellen rumbaa, reggaeta, reggaetonia, punkia, tangoa... Hittibiisin nimi on muistaakseni Pa mi guerrera. Tietääkö kukaan, mistä tämän levyjä saa? Tunteeko kukaan ylipäätään koko äijää?
Huecco
4
651
Vastaukset
- Ramon P
Viime vuoden hitti oli "Taccones baratos". Levyjä voisi yrittää löytää cdon.com:sta. Videoita löytynee http://musica.terra.es/videos
Hakusana siihen "buscar"
...käyn etsimässä levyjä netistä ja palaan asiaan... - Ramon P
En löytänyt Hueccon levyä ainakaan cdon.comista. Oman levyni ostin viime vuonna Espanjasta paikallisesta "shittarista" eli Carrefourista.
- tía
Jes, sattumalta pääsen shoppailemaan levyni ihan paikan päältä minäkin! Kiitos vinkistä, Ramon. Löysin Hueccon myspacen ja sieltä hauskan vekottimen, jolla häntä voi toivoa keikalle. Esitin toivomuksen. Yrittänyttä ei laiteta...
- ay me gusta
tía kirjoitti:
Jes, sattumalta pääsen shoppailemaan levyni ihan paikan päältä minäkin! Kiitos vinkistä, Ramon. Löysin Hueccon myspacen ja sieltä hauskan vekottimen, jolla häntä voi toivoa keikalle. Esitin toivomuksen. Yrittänyttä ei laiteta...
joo minäkin haluan hueccon keikalle. Ostin levyn aikoja sitten espanjasta, ja se on edelleen yksi lemppareistani. Kohta olen taas matkalla, joten vinkkejä jos tiedätte samankaltaisia bändejä tai muita hyviä espanjalaisartisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020