Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kenkägalluppia pienille

utelias pienijalkainen

Hei! Minua kiinnostaisi tietää kuinka pienijalkaisia naisia täältä löytyy ja mistä ostatte kenkänne. Siispä pistän pientä galluppia pystyyn :) Gallupin tarkoitus on vertaistuen lisäksi hyvien vinkkien antaminen ja saaminen.

1. Ikäsi?
2. Pituutesi?
3. Kengän koko?
4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen)
5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?

Omat vastaukseni ovat:

1. 25 vuotta
2. 150cm
3. 34-35, usein joudun ostamaan koon 36 eli käyttämään jopa kaksi kokoa liian suuria kenkiä
4. 21cm
5. Sopivimmat kenkäni olen löytänyt ulkomaanmatkoilta, flipfloppeja ostelen joskus lastenosastoilta ja joskus hyvin harvoin löydän sopivahkoja kenkiä esim. DinSkosta (Ideapark). Ne ovat kuitenkin kokoa 36. Myös Spiritstoresta olen löytänyt yhdet pienikokoiset koon 36 saapikkaat.

35

6266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen^

      1. Ikäsi?
      17v

      2. Pituutesi?
      160cm

      3. Kengän koko?
      35-36, riippuu mallista

      4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen)
      23cm

      5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?
      Heimosen kenkä, K-kenkä.. joskus Anttilastakin.

    • alesta usein löytyy

      Ikää 41, nainen ja kengän koko mallista riippuen 35-36. Hyvin löytyy kenkiä, yleensä alelaatikoista, koska ne pienet parit jää myymättä :D
      Lisäksi ostelen kenkiä matkoilta, viimeksi mm Tukholmasta ja Japanista ostin kerran peräti 5 paria kerralla :)
      Jos sinulla on ongelmia sopivan koon löytämiseen, tee pari kertaa vuodessa matka isompaan kaupunkiin Tku-Hki tai vaikkapa Tukholmaan tai Tallinnaan. Varmasti vielä kokoon 34-35 löytyy kivoja malleja. Muista myös liikkeet pienille naisille täällä kotimaassa (ainakin Tku ja Hki). Nettikauppoja unohtamatta. Google vaan esille ja etsimään mieleisiä malleja.

      • pieni jalka

        Heippa!

        Mistä löytäisin Tukholmasta pieniin kokoihin erikoistuneen kenkäkaupan? Oma kokoni on noin 34.


      • _diana_
        pieni jalka kirjoitti:

        Heippa!

        Mistä löytäisin Tukholmasta pieniin kokoihin erikoistuneen kenkäkaupan? Oma kokoni on noin 34.

        Onpa luoja luonutkin sulle pienen jalan mutta soman sellaisen! ( voisinpa rutistaa) Muistakseni Stureplanin liepeillä on ainakin ollut yksi sellainen liike! Onnea etasintään!:)


    • malena87

      1. 19 v.
      2. 157 cm
      3. 35-36
      4. 22.5 cm
      5. Mistä milloinkin, lastenosastoltakin välillä.. :)

    • mimmu

      1. 22v

      2. 155cm

      3. 35

      4. en valitettavasti löytäny mittaa mistään..

      5. talvella ostan koon 36 kenkiä kaikista ihan perus kenkäkaupoista ja ei ole ongelmaa niissä ollut ku käytän usein villasukkia ku jalkoja aina palelee =) mut kesällä vähä vaikeeta. ostin vagabond merkkiset ballerina tyyliset kengät ku sattui ihmeen kaupalla löytyy koko 35. väriä ei siis ollu vara valita ku 35 oli vaan yhtä väriä tarjolla.. saappaita en oo sopivia löytäny mistään. usein ostan kokoa 36 ja usein ne jää käyttämättä ku ei oo kiva liian isoilla kävellä.. et jos on jotain nettisivuja mistä löytyy 35 ni olis kiva

      • ---

        1. Ikäsi?
        2. Pituutesi?
        3. Kengän koko?
        4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen)
        5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?

        1. 33v
        2. 147cm
        3. 34/35
        4. 20,5cm
        5. Ostan sopivat NAISTEN kengät kun tulevat vastaan...ei ole merkitystä tarvinko niitä tai edes ovatko mun tyyppiset, niin harvon sopivia löytyy. Jos kengässä on leveä lesti 34 on ok, kapeammalla lestillä 35. 35:sia olen löytänyt hyvin Palmrothilta, kahdet saappaat on nyt hankittu (mokkaa ja tav.nahkaa) ovat kyllä hintansa väärtit, nää saappaat on suht leveällä lestillä käytän niissä sitten paksumpia sukkia, kun ei niitä kukaan nää :o) Muutamat sandaalit ja sandaletit olen kuin ihmeen kaupalla bongannut ohimennen jostain (toiset on vagabondin). 10 pointsilla on monesti myös se 35, mutta harvoin ehdin täältä pohjoisesta sellaiseen kauppaan et se ei olis jo menny.


      • löytyy kokoa 35

        itse ostin viime talveksi aivan ihanat teräväkärkiset nahkasaappaat 5cm korolla citymarketista! sieltä olen siitä lähtien ostanut kenkäni, sillä useissa naisten kengissä pienin koko on 35 :) aluksi tuntui oudolta ostaa kengät ruokakaupasta, mutta hyvin ovat kengät kestäneet ja ihan samanlaisia löytyy kun kenkäkaupoistakin, tosin kenkäkaupoissa samanlaiset kengät ovat kalliimmat :D kesäksi löysin citymarketista myös parit sandaalit kokoa 35. joskus ostan kenkiä myös anttilasta, kun siellä useimpien merkkien koko 36 on todella pieni.


      • camilla70

        sulla onkin tosi pieni jalka ja mikä onkaan sen kauniinmpaa:) Hyvä että sullekin löytyy niin pieniä kokoja:) mulla on 38 ja aina ovat ne koot melkein loppu koska se on naisen tyypillisen jalan koko!


    • jalkani

      1. 19
      2. 170cm
      3. 36
      4. 22,7cm
      5. ostelen kenkiä vähän kaikkialta...

      • tinttix

        Pituutesi nähden sinulla on tosi pieni jalka mutta tosi söpö sellainen! Siinä huomaa ettei pituuden kanssa ole mitään tekemistä jalan koon kanssa. Itse olen 162 cm ja koko 40!!


      • ....
        tinttix kirjoitti:

        Pituutesi nähden sinulla on tosi pieni jalka mutta tosi söpö sellainen! Siinä huomaa ettei pituuden kanssa ole mitään tekemistä jalan koon kanssa. Itse olen 162 cm ja koko 40!!

        Olen 178 cm ja kengät useimmin kokoa 41, mutta työkenkinä Birkestockit kokoa 39 ja kesällä ostin alesta Vagabondin korkkarit kokoa 40, toinen kenkä jopa liian väljä.


    • pienijalkainen

      1. 17
      2. Vähän alle 160
      3. 35-36
      4. Ei ole tullut mitattua, nyt ei mittaa lähettyvillä.
      5. Täällä Jyväskylässä harvoista kaupoista löydän. Joskus ostan lastenosastolta, mutta sieltä ei löydy kivoja malleja. Sandaalien osto on mahdoton tehtävä, pakko ostaa kokoa 36 ja ne ei sit oo kivan näköset kun on pikkusen isot. Jyväskylässä Sokkarilla myytiin semmosia kenkiä, joissa oli jotkut kummalliset koot, en tiiä mikskä niitä sanotaan, mut kokoja oli ehkä 3-7½:n ainakin siinä. Niissä se 3 oli sopiva. Kannattaa katella. Yleensä noista "tavallisista" kengistä ostan 36, mutta ballerinoja tms. en voi ostaa, koska liian isot ei sit pysy jalassa. Ei kiva, ei.

      • ei muuten niin pieni

        161cm, tosin en muuten niin pieni, masu tuppaa pullottamaan enemmän tai vähemmän...
        Jalan mitta vasurissa 21cm (sinne ukkovarpaan kärkeen, tosin akkavarvas hiukan pidempi) oikeassa 22cm. Varpaat vähän eriparia siis.
        Näillä mitoilla 35-36 sopiva kenkä, valmistajasta riippuen.
        Jalkaholvi erittäin korkea, joten matalat kengät istuu huonosti,maltilliset piikkarit parhaat jalassa 6-8cm korolla, mutta 12 cm toimii myös (tosin ei enää mikään kävelykenkä)
        Talvisaappaat muuten löytyy hyvin (sukka antaa armoa kengän nro:lle, mutta muuten pullukampana mm. vetoketjusaappaat ei pienissä kokonumeroissa tahdo varresta mennä kiinni. Uteliaisuuttani kokeillut joskus, että esim. saman mallin 38 menisi jo hyvin varrestaankin.
        Kenkähulluna nuohoan aina kenkäpaikat, ehkä eniten ostettu DinSkosta, Helsingin Kenkämarski myy joitakin pareja pieniä numeroita, myös 35, Top10 Mikonkadulla, ainakin viimevuonna vielä löytyi pieniä. Zara Aleksilla (tosin ei varsinaisesti kenkäkauppa, mutta niitäkin vaihtelevasti)


      • mustikkamansikka
        ei muuten niin pieni kirjoitti:

        161cm, tosin en muuten niin pieni, masu tuppaa pullottamaan enemmän tai vähemmän...
        Jalan mitta vasurissa 21cm (sinne ukkovarpaan kärkeen, tosin akkavarvas hiukan pidempi) oikeassa 22cm. Varpaat vähän eriparia siis.
        Näillä mitoilla 35-36 sopiva kenkä, valmistajasta riippuen.
        Jalkaholvi erittäin korkea, joten matalat kengät istuu huonosti,maltilliset piikkarit parhaat jalassa 6-8cm korolla, mutta 12 cm toimii myös (tosin ei enää mikään kävelykenkä)
        Talvisaappaat muuten löytyy hyvin (sukka antaa armoa kengän nro:lle, mutta muuten pullukampana mm. vetoketjusaappaat ei pienissä kokonumeroissa tahdo varresta mennä kiinni. Uteliaisuuttani kokeillut joskus, että esim. saman mallin 38 menisi jo hyvin varrestaankin.
        Kenkähulluna nuohoan aina kenkäpaikat, ehkä eniten ostettu DinSkosta, Helsingin Kenkämarski myy joitakin pareja pieniä numeroita, myös 35, Top10 Mikonkadulla, ainakin viimevuonna vielä löytyi pieniä. Zara Aleksilla (tosin ei varsinaisesti kenkäkauppa, mutta niitäkin vaihtelevasti)

        Heippa,

        Mä kyllä löydän omat poponi Bellissimasta, sielä helsingissä Fredrikinkatu 30:ssä.
        Tosi ihanaa kun löytää naisellista pieneen jalkaan, kun oma jalkani on vain 32.. :)


    • tallullah

      1.38 v
      2.160
      3.35-36
      4.Ihan mistä kerkee sopivat löytää.Tänä kesänä ei saanu ballerinoja,kun ei ollu tarpeeksi pieniä.Ostan yleensä heti,jos sopivan kokoiset ja miellyttävät löytyy.Viime aikoina on ostokset painottunut korkkaripuolelle,kun niitä tuntu löytyvän.

    • ...

      Heh,

      Aloittajan tiedot on melkein samat kuin minulla! =D

      1. Ikäsi?
      2. Pituutesi?
      3. Kengän koko?
      4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen)
      5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?

      1.25
      2.150
      3. 35-36 (yleensä 36 on sopiva)
      4. n. 20 cm
      5. Asun Rovaniemellä. Yleisistä kenkäkaupoista (andiamo, k-kenkä yms.) löytyy yleensä ainakin yhdet parit 36 kenkiä.. Nopeat voittavat hitaat tässä kilvassa. Kenkäkaupan myyjän mukaan 36 menee yleensä saman tien.. Myös postimyynnistä olen tilannut, halens (ruotsalainen postimyyntifirma) on aika hyvä. Olen tilannut sieltä parit kengät.

      En ole kokenut kenkien löytymistä vaikeaksi, yleensä olen kenkäkaupoista löytänyt sopivat kengät. Tietysti jalan muodollakin on vaikutusta sopivuuteen.

    • chs

      1)27
      2)159
      3)34-35
      4)Ei tiedossa, en ole koskaan mitannut
      5)Talvikenkiä ostan ihan normikenkäkaupoista, Aleksi13, Stockmann, Mekka, niihin kun voi laittaa niitä sukkia! Kesäkengät sitten onkin ongelma. Korkokenkiä vielä löytyy Suomesta, mutta yleensä hintaluokka 100€ ja aina nahkapohjilla. Ns käyttökenkiä, joissa valmiiksi kumipohjat ei löydy ollenkaan. Korkkareita ostanut mm Piccola Donnasta.

      p.s. Jos joku tietää mistä saisi Peter Kaiserin kenkiä ostettua netistä, otan vinkin kiitollisena vastaan ;) Niiden mallit sattunut sopimaan hyvin, ongelma vaan, ettei niitä pieniä kokoja tilata Suomeen kovinkaan usein.

    • pienijalkainen mies

      Helppoa teille naisille on löytää kenkiä. Mutta mun jalankoko 37. Eipä kovin monesta kaupasta löydy miesten kenkiä, itseasiassa ei yhdestäkään ole löytynyt. On aika nöyryyttävää mennä naisten osastolle etsimään kenkiä.
      Tietääkö joku mistä löytyy pieniä miesten kenkiä

      • ongelma ymmärretty

        Pieni- ja isojalkaisten yhdistys on kai tuttu?

        http://www.koputuksia.mpoli.fi/paakehys.html

        Tosin sen linkistö keskittyy isokoipisten miesten ongelmiin. Mutta jos silti sen vaiheilla liikkuisi enemmän valistunutta väkeä.

        Eipä se todella miellyttänyt allekirjoittanuttakaan, kun joitakin vuosia sitten kenkiä etsiessäni hyvää tarkoittava myyjä oli ohjastamassa juurikin naisten osastolle. Ei kiitos. Ja meikäläisellä on sentään vielä "siinä rajoilla" oleva numero, siis 39.

        Onneksi "mitättömän miehen merkit löytyvät ihan toisesta päästä", kuten (olikos) valtioneuvos Virolainen Napoleonin 38-numeroisesta saappaasta totesi.


    • löytyy

      Kokoni on 36 kävelykengissä ja sandaaleissa, talvisaappaissa 37. Ihan hyvin löydän kenkiä, edullisestikin, en maksa yli 40e.kengistä ja silti hyvät aina löytyy : ) ainut ärsyttävä asia on että pienet koot aina loppu, varsinkin alennusmyynneissä! Citymarketissa hyvä kenkävalikoima, sieltä ostankin lähes kaikki kengät!

    • ...,...

      1. Ikäsi?
      -21

      2. Pituutesi?
      -150cm

      3. Kengän koko?
      -34 (tosin ostin juuri reinotossut kokoa 32)

      4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen)
      -20-21cm

      5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?
      -en mistään! kaupoissa voi vain uneksia...

      • high heels

    • Marianne 84

      1. Ikäsi? 24v.
      2. Pituutesi? 155cm
      3. Kengän koko? 34-35
      4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen) 21cm
      5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.? Vagabond, Bianco footwear, Helsinki.

      Kenkien löytö vaikeaa. Noista yllämainituista kaupoista löydän valikoidusti 35 ja useimmissa malleissa liian isoja mut joskus tärppää. Urheilullisten kenkien löytö helppoa, esim adidas ku voi huoletta ostaa sieltä lasten osastolla ku ne ovat samanlaisia ku aikuisten puolellakin mut naisellisten kenkien löytö hemmetin vaikeaa. Nyt ongelmana että pitäis löytää siistin avokkaat/korkkarit ku hienommat juhlat tulossa. Vinkkejä?
      Jalkani on kapea joten tuntuu että sekin pienentää jalkaa. Onneksi tulee talvi(kenkä ostojen kannalta ajateltuna) niin voi ostaa niitä 36 ja käyttää villasukkia. Jos jalka olis kokoa 36 niin kokisin ettei ole ongelmaa koska sitä näyttää olevan tarjolla tavallisissa kenkäkaupoissa.
      Sorrun edelleen ostamaan liian suuria kenkiä haaveillen kaupassa että on nämä ihan ok kävellä ja lopputulos on aina se että jää käyttämättä ku kenkiä joilla ei ole hyvä kävellä ei vaan tule käytettyä.
      Kysyisin tuosta Belissima kaupasta mistä joku kertoi löytäneensa korkkareita, että millainen valikoima siellä on tarjolla? hintaluokka?
      Toki olen hyvistä ja sopivista kengistä valmis maksamaankin. (pakko myöntää että joskus kismittää sekin, kun kaverit kertoo onnellisena löytäneensä muodikkaat kengät 30e. )

      • vaikka

        mistä eli 1. ikää on 15v 2. pituutta 154cm 3. 35:set on täydellisen sopivia 4. jalan pituutta en oo pahemmin mittaillu 5. vaikeeta on, sillä jos jossain on 35:sia ne on lähes aina sellasia enemmän tai vähemmän mummo-mallisia. Mutta tämän kesäisiin rippijuhliini onnistuin löytämään ihanat korkkarit Helsingistä kaupasta nimeltä Zio. Hintaa kengille tuli aika reippaasti vaikka puoleen hintaan olivatkin. Mutta kaupassa oli myös tavallisia normaalihintaisia kenkiä joiden kaikkien koot lähtivät 35:sesta, se oli ihanaa!!! Talvisin käytän sitten villasukkaa 36:sissa. Ja muutamat 36:set tulee aina ostettua vaikka ne onkin ihan liian isoja. Voin käyttää edelleen kenkiä joita käytin ala-asteella, eli jalan kasvuun ei ole enää toivoakaan. Enkä haluakaan, haluan vain enemmän 35:sia kauppoihin!


      • InariE
        vaikka kirjoitti:

        mistä eli 1. ikää on 15v 2. pituutta 154cm 3. 35:set on täydellisen sopivia 4. jalan pituutta en oo pahemmin mittaillu 5. vaikeeta on, sillä jos jossain on 35:sia ne on lähes aina sellasia enemmän tai vähemmän mummo-mallisia. Mutta tämän kesäisiin rippijuhliini onnistuin löytämään ihanat korkkarit Helsingistä kaupasta nimeltä Zio. Hintaa kengille tuli aika reippaasti vaikka puoleen hintaan olivatkin. Mutta kaupassa oli myös tavallisia normaalihintaisia kenkiä joiden kaikkien koot lähtivät 35:sesta, se oli ihanaa!!! Talvisin käytän sitten villasukkaa 36:sissa. Ja muutamat 36:set tulee aina ostettua vaikka ne onkin ihan liian isoja. Voin käyttää edelleen kenkiä joita käytin ala-asteella, eli jalan kasvuun ei ole enää toivoakaan. Enkä haluakaan, haluan vain enemmän 35:sia kauppoihin!

        28v
        162cm
        36
        20
        Sopivia kenkiä minä olen löytänyt tuurilla KenkäMarskista, RedShoesta, Sokoksesta ja Biancosta.
        Monesti kaupoissa on vaan sellaisia löppänöitä. Sopivat varmaan kaikkien pullukoitten jalkaan.
        Onnella ja tuurilla joskus nappasee ja löytyy hyvät kengät. Aina vilkuilen alennusmyyntejä, josko jotain kivaa olisi jäänyt myymättä. Jo 36 numeroisetkin sievät kengät on usein myyty jo pois. Usein myyjän selitys on tämänkaltainen. Joudunkin tyytymään monesti isompiin kenkiin ja se harmittaa joskus vietävästi. Onneksi on olemassa sukkahousut ja vielä sukatkin päälle, niin saapikkaissa se ei niin tunnu ikävältä, mutta liian isot avokkaat, se on oikeastaan ärsyttävää, kun koko ajan lähtee kenkä jalasta.
        Suututtaa


      • t-
        InariE kirjoitti:

        28v
        162cm
        36
        20
        Sopivia kenkiä minä olen löytänyt tuurilla KenkäMarskista, RedShoesta, Sokoksesta ja Biancosta.
        Monesti kaupoissa on vaan sellaisia löppänöitä. Sopivat varmaan kaikkien pullukoitten jalkaan.
        Onnella ja tuurilla joskus nappasee ja löytyy hyvät kengät. Aina vilkuilen alennusmyyntejä, josko jotain kivaa olisi jäänyt myymättä. Jo 36 numeroisetkin sievät kengät on usein myyty jo pois. Usein myyjän selitys on tämänkaltainen. Joudunkin tyytymään monesti isompiin kenkiin ja se harmittaa joskus vietävästi. Onneksi on olemassa sukkahousut ja vielä sukatkin päälle, niin saapikkaissa se ei niin tunnu ikävältä, mutta liian isot avokkaat, se on oikeastaan ärsyttävää, kun koko ajan lähtee kenkä jalasta.
        Suututtaa

        1. Ikäsi? 22v

        2. Pituutesi? 158cm

        3. Kengän koko? 34-35

        4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen) En tiedä

        5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?
        Citymarketin lastenosastolta, din skon lastenosastolta tai lacosten kenkiä, jotka on melko pieniä 36-kenkiä, mutta jotka menevät jotenkin villasukan kanssa, joita muutenkin käytä aina.


      • kuoppahymy
        t- kirjoitti:

        1. Ikäsi? 22v

        2. Pituutesi? 158cm

        3. Kengän koko? 34-35

        4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen) En tiedä

        5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?
        Citymarketin lastenosastolta, din skon lastenosastolta tai lacosten kenkiä, jotka on melko pieniä 36-kenkiä, mutta jotka menevät jotenkin villasukan kanssa, joita muutenkin käytä aina.

        1. Ikäsi?
        2. Pituutesi?
        3. Kengän koko?
        4. Jalan pituus (kantapäästä pottuvarpaaseen)
        5. Mistä ostat kenkäsi, paikkakunta, kaupat jne.?

        1. 19v
        2.147cm
        3. 33-35
        4. ei juuri nyt muistu :)
        5. Citymarketista toisinaan löytyy lastenosastoilta ihan siedettäviäkin kenkiä, vaikeaa on toki löytää kenkiä jotka eivät näytä lastenkengiltä. Useasti myös löytänyt Biancosta korkkareita kokoa 35 ! tosin niissäkin usein vähän jotain pohjallista tms. mutta sitten on kyllä poikkeuksiakin kengissä, että pienimmät kenkäni on kyllä jopa kokoa 33! aika kapeat saa olla, että 35 on oikeasti hyvä :)
        Myös h&m lastenosastoilta löytyy kesäisin hyviä sandaaleja, mm "gladiaattorit" jotka näyttää ihan samoilta kuin kenkäkaupoissa "aikuisten" gladiaattorit :)


      • Rimleene

        Meillä on Lopella "klupi", joka pyörittää pientä Rimleene vintage-myymälää. Sinne eksyi marraskuun aikana melkoinen valimoima pieniä kokoja naisten kenkiä lahjoituksena. Joitakin pareja myös miesten pieniä kokoja. Ne jalat niihin vaan puuttuvat. Poiketakaa kokeilemaan.


    • Pikkujalkainen naine

      Ostan kaikki jalkineeni Turusta Pikkunaisia -liikkeestä, joka on erikoistunut naisten pienikokoisiin jalkineisiin koossa 32-35. Ei tarvitse juosta turhaan muualla ja vaivata päätään. Suosittelen lämpimästi! Heiltä voi ostaa myös postitse.

      • katja i.

        Mulla ois myynnissa parit korkkarit kokoa 34-35, itelle oli liian isot, upouudet korkealla piikkikorolla ja platformilla. nätit!! jos kiinostaa niin laitga meiliä niin voin laittaa kuvaa! nuppu00(at)jippii.fi

        -katja


      • pikkutöpötin
        katja i. kirjoitti:

        Mulla ois myynnissa parit korkkarit kokoa 34-35, itelle oli liian isot, upouudet korkealla piikkikorolla ja platformilla. nätit!! jos kiinostaa niin laitga meiliä niin voin laittaa kuvaa! nuppu00(at)jippii.fi

        -katja

        www.nelly.com , sieltä pystyy valitsemaan koon 35. Tosin ei usein kyllä löydy monia kenkiä mutta jotain kuitenkin. 36 koossa löytyy runsaasti!

        Ikä: 17 wee
        Pituus: 154cm
        Kengän koko:35

        Ostelen kenkäni aikalailla kaikkialta. Sorrun usein ostamaan koossa 36 kenkiä mutta kyllä se pitäisi sen koon pienempi olla. Ne jäävät aina lojumaan kaappeihin. h&m:n ballerinat koossa 36 on kyllä aina sopivia :) muissa paikoissa koon 36 kengät ovat yleensä liian isoja... Halensista löytyy joskus hyvännäköisiä kenkiä koossa 3 (usan koko joka vastaa noin 35).


    • kandeetsekata

      joskus löytyy pieniä kenkiä myös HUUTonetistä samoin muuta hyvää pientä vaatetta.

      • lilli-iita

        Mulla on jalka kokoa 32 ja ostan juhlakengät netistä osoitteesta marjoxs.fi ja hyvin toimii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe