Make-up store meikkauskurssi

Sallaaaa

Hei!

Onkohan kukaan ollut tuolla Make-up storen 60 euron meikki"kurssilla" missä saa sitten 60 e arvosta meikkejä? Oliko hyvä kannattaako. Olen aika tumpelo meikkaamisessa vaikka kohta 10 vuotta meikkiä käyttänyt..

Siis sokkarin kurssista ainakin täällä Jkl:ssä on puhe nyt..

19

28510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))

      Itse kävin juuri tuolla Jyväskylän Sokoksella ko. kurssilla. Ei ainakaan omaa silmää miellyttänyt se meikki, jonka ne teki siellä. Toivoin kevyttä ja luonnollista arkimeikkiä, mutta se oli sit jotain muuta, mitä sain.. :D Make-up storen tuotteet on kyllä hyviä ja kestäviä ym, eli ei tuotteiden laadussa ole valittamista.. Mut voihan se olla, että tekijä on nykyään eri ja löytyy sulle sopiva meikki.. :) Itse en vaan ollut kovinkaan tyytyväinen.

    • Aidoios

      Hei!

      Itse olen käynyt kyseisessä meikissä Helsingin Aleksi 13 Make up storessa. Sain juuri sellaisen meikin kuin halusin ja lisäksi neuvoja tarvitsemiini aihealueisiin meikissä.

      Esim. aiemmin en ole osannut käyttä eye lineria ja kurssilla minulle esiteltiin ns. vanhanajan kakku eye liner jota opin käyttämään heti.
      Ostan nyt lähes kaikki meikkini make up storelta ja voisin ylistää merkin laadukkuutta taivaisiin!
      Itselläni on todella vaativa atooppinen iho, kaiken maailman kausittaisine ongelmineen.

      Parasta kurssissa on se että saa valita meikkejä tuolla samaisella 60 eurolla eli tavallaan meikki on ilmainen ja sinänsä ei haittaa vaikka ei täysin olisikaan mitä haluisit!

    • meikkiepeli

      Itse sain lahjaksi tuollaisen "meikkikurssin" ja toivoin juhlavaa iltameikkiä, mutta mulle tehtiin tosi kevyt arkimeikki kuitenkin. Tai siltä se näytti :) tuotteet on kyllä laadukkaita ja hyviä ja niitä oon sen jälkeenkin käyttänyt! Että siinä mielessä rahanarvoinen kurssi.

    • zana

      Make up storen meikit ovat hinta-laatu suhteeltaan huippuluokkaa eikä raha mene varmasti hukkaan jos kurssilta ei mitään irti saisikaan. Meikkaushan on käytännössä ilmainen ja siitä opittavat asiat myös. Suosittelen kaikille!

      • ziile

        mistä näitä tuotteita voi ostaa??


      • : )
        ziile kirjoitti:

        mistä näitä tuotteita voi ostaa??

        Ainakin Helsingin Aleksi 13. saa, Samoin kun keskustan Sokoksesta. Nämä siis Helsingissä! Oikeastaan olen joskus tainut nähdä H&M vai oliko se Seppälän hyllyissä.(?) Kannattaa katsoa ainakin Sokoksista.


      • ------
        : ) kirjoitti:

        Ainakin Helsingin Aleksi 13. saa, Samoin kun keskustan Sokoksesta. Nämä siis Helsingissä! Oikeastaan olen joskus tainut nähdä H&M vai oliko se Seppälän hyllyissä.(?) Kannattaa katsoa ainakin Sokoksista.

        Ymmärsinkö oikein eli tällänen kurssi maksaa 60e. Ammattilaiset meikkaa sut ja saat valita tuotteita 60e edestä ?? :)


      • näin....
        ------ kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein eli tällänen kurssi maksaa 60e. Ammattilaiset meikkaa sut ja saat valita tuotteita 60e edestä ?? :)

        Eli siis saat noin tunnin kestävän meikkauksen ja sitten valita sillä 60 eurolla meikkejä. Mutta tuohon edelliseen kommentoisin että tuotteita ei tod mistään Seppälästä/ H&M:stä saa!


      • YaySamirah
        ziile kirjoitti:

        mistä näitä tuotteita voi ostaa??

        Eiks noita Make Up Storen meikkejä saa ainakin Tarjoustalosta?? ainaki Kaarinasta on saanu =DD


    • .............

      Järjestetäänkö tällaisia vielä Helsingissä??

      • K

        Espoossa Tapiolan Sokoksella kursseja järjestetään edelleen.


      • kurssille
        K kirjoitti:

        Espoossa Tapiolan Sokoksella kursseja järjestetään edelleen.

        Miten homma toimii? Menen vain paikalle vai pitääkö aika varata etukäteen?


      • Entäpä

        Tampereella!? Onko kukaan käynyt Tampereen Sokoksella kyselemässä?


      • kai3
        Entäpä kirjoitti:

        Tampereella!? Onko kukaan käynyt Tampereen Sokoksella kyselemässä?

        en ole käynyt meikkikurssilla mutta tampereelta löytyy todennäköisesti tooosi hyvä kokemus!


    • Hei,

      Meikkaustaito on aina tekijästä kiinni. Aina!

      Läheskään kaikki maskeeraajat eivät osaa tehdä raikasta, valoisaa ja silti näyttävää meikkiä.

      Toinen tekijä on hygieenisyys. Se on melkeinpä tärkeämpää kuin taito!
      Sen puuttuminen vaivaa lähes kaikkia maskeeraajia, valitettavasi.
      Katso liikkeen ilme, käy paikalla ennen ajan varaamista;
      Käytettävien siveltimien tulee olla puhtaina esillä, kynät teroitettava asiakkaan läsnäollessa, samoin huulten meikkaamsen ja ripsivärien laittamiseen käytettävät spaattelit desinfioitava aina asiakkaan paikalla ollessa jne.

      Hyvstä meikkausopastuksesta saat reseptin aina mukanasi.
      Hyvässä meikkausopastuksessa sinäkin opit, eli toisen puolen toteutat sinä itse.
      Harjoittelet kotona ja tarvittaessa voit konsultoida apua.

      Varaan itse Kauneuskeskus Elämänpyörteessä asiakkailleni opstuksessa 1, 5 h.

      Ammatiltani olen maskeeraaja, kosmetologi, parturi-kampaaja ja ekokampaaja.
      Tervetuloa www.elamanpyorre.fi
      Heidi

      • kursseista

        yhdyn edelliseen mitä hyötyä on käydä meikkikurssilla jos joku toinen tekee sinulle meikin? parhaiten oppii kun ensiksi näkee kuinka tehdään ja sen jälkeen tekee itse ammattilaisen opastuksella. minusta ei pitäisi edes puhua meikkikurssista vaan lähinnä meikkiopastuksesta tms.

        sinulle siis kaupataan kurssi 60€ ja näin olipa meikki hyvä/huono saadaan siulle myytyä tuotteita 60€...uskon kuitenkin monesti että meikkaajat ovat ammattitaitoisia, mutta se miellyttääkö tulos asiakasta on asiakkaan päätös. ja aina juhla-, häämeikkiin tehdään harjoitusmeikki vähän niinkuin kampaaja tekee harjoitus kampauksen. näin lopputulos on varmasti asiakasta miellyttävä.


    • :P

      Tietääkö kukaan että jos on edistyneempi meikkaaja, niin pystyvätkö ne mukauttamaan 'opetusta' ja suhtautuvatko he alentuvasti jos nyt täällä olisikin sellainen 15 vuotias oikeasti asiaan perehtynyt meikkitaiteilijan alku??

    • Fani88

      Make-Up Storen tuotteet on tulleet myyntiin Sokoksen verkkokauppaan! www.sokos.fi

    • ammatti-makeri

      www.clamos.net -verkkokaupasta saa MUSsit Sokosta edullisemmin suoraan maahantuojalta..MEIKIT30 -koodilla saa tuolta aina -30 % koko MUS-valikoimasta ja ovh-hinnat ovat jo valmiiksi edullisemmat...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe