Gootti = EMO ???

sama asia

Onko EMO synonyymi gooteille?

144

26225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      no ei todellakaan

      • BubbleGirl

        ...hitto kun mää en ikinä tiedä, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
        Mikä on emo?


      • UINJhas
        BubbleGirl kirjoitti:

        ...hitto kun mää en ikinä tiedä, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
        Mikä on emo?

        Siinä vastaus...


      • sulle vastauksen
        BubbleGirl kirjoitti:

        ...hitto kun mää en ikinä tiedä, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
        Mikä on emo?

        Emo = emotional kid eli tunteellinen/tunteikas lapsi


      • vielä...
        sulle vastauksen kirjoitti:

        Emo = emotional kid eli tunteellinen/tunteikas lapsi

        Nimittäin kanaemo = kana, joka nyhjöttää häkin nurkassa ja viiltelee muniaan.


      • My Chemical Romance-asiaan
        BubbleGirl kirjoitti:

        ...hitto kun mää en ikinä tiedä, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
        Mikä on emo?

        Ja just omalla tyylilläsi. Hyvää Huomenta :)))


      • kertoo

      • heh heh

      • Burger Grill

      • BubbleGirl
        My Chemical Romance-asiaan kirjoitti:

        Ja just omalla tyylilläsi. Hyvää Huomenta :)))

        Joo, joo. Kiitti. Mooi!


      • BubbleGirl
        Burger Grill kirjoitti:

        Ja kun lukee ton viestit... Kauheeta angstausta ja noloa pätemisen tarvetta, eih... Tietääköhän se vieläkään mitä angst tarkoittaa? No varmasti kertoo sen meille.

        Kyl mää tän anstin olen jo oppinut. Mutta tiedättekö, ettei slangisanojen tunteminen tee ihmisestä sen fiksumpaa. Minulla ei ole tarvetta tuntea kaikkia teinisanontoja, koska voin muutenkin tuoda asiani julki.
        Päteminen on sitä paitsi kivaa, varsinkin kun vain joka kymmenennellä kerralla minua oikeasti kiinnostaa, mitä kirjoitan, ja silti kaikkia aina ärsyttää vallan kuolemaksi asti puhdas paskanjauhantani. xD

        Miten voitte antaa yhden ihmisen liikuttaa teitä niin paljon, että jaksatte aina kirjoittaa jotain epätoivoisen surkealta kuullostavaa herjausta vastaukseksi?
        Like... get a life. x)


      • Selkiyttäjä
        BubbleGirl kirjoitti:

        ...hitto kun mää en ikinä tiedä, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
        Mikä on emo?

        tosta videosta selviää mitä ne emot on... http://www.youtube.com/watch?v=d_oxZYnJotk (ei ole gootteja ei!!)


      • äksdee
        BubbleGirl kirjoitti:

        Kyl mää tän anstin olen jo oppinut. Mutta tiedättekö, ettei slangisanojen tunteminen tee ihmisestä sen fiksumpaa. Minulla ei ole tarvetta tuntea kaikkia teinisanontoja, koska voin muutenkin tuoda asiani julki.
        Päteminen on sitä paitsi kivaa, varsinkin kun vain joka kymmenennellä kerralla minua oikeasti kiinnostaa, mitä kirjoitan, ja silti kaikkia aina ärsyttää vallan kuolemaksi asti puhdas paskanjauhantani. xD

        Miten voitte antaa yhden ihmisen liikuttaa teitä niin paljon, että jaksatte aina kirjoittaa jotain epätoivoisen surkealta kuullostavaa herjausta vastaukseksi?
        Like... get a life. x)

        emo on puhunut :D:D


      • BubbleGirl
        äksdee kirjoitti:

        emo on puhunut :D:D

        Amen.


      • samalla mitalla takaisin.
        BubbleGirl kirjoitti:

        Kyl mää tän anstin olen jo oppinut. Mutta tiedättekö, ettei slangisanojen tunteminen tee ihmisestä sen fiksumpaa. Minulla ei ole tarvetta tuntea kaikkia teinisanontoja, koska voin muutenkin tuoda asiani julki.
        Päteminen on sitä paitsi kivaa, varsinkin kun vain joka kymmenennellä kerralla minua oikeasti kiinnostaa, mitä kirjoitan, ja silti kaikkia aina ärsyttää vallan kuolemaksi asti puhdas paskanjauhantani. xD

        Miten voitte antaa yhden ihmisen liikuttaa teitä niin paljon, että jaksatte aina kirjoittaa jotain epätoivoisen surkealta kuullostavaa herjausta vastaukseksi?
        Like... get a life. x)

        Oma kirjoitustyylisi täällä Suomi24:ssä on turhan usein ylimielinen, alentuva ja loukkaava. Profiilisi tekstit ovat provosoivaa pahistelua. Ei kannata ihmetellä siis.


      • BubbleGirl
        samalla mitalla takaisin. kirjoitti:

        Oma kirjoitustyylisi täällä Suomi24:ssä on turhan usein ylimielinen, alentuva ja loukkaava. Profiilisi tekstit ovat provosoivaa pahistelua. Ei kannata ihmetellä siis.

        Minen alennu koskaan. Ylimielinen en suinkaan ole, vittumainen vain. Ja tottahan toki loukkaava. Huonot tavat kaunistavat. x)

        Mutta mutta... mitä vikaa profiilissani on? Pitäisi varmaan lukea se ja päivitellä, kenties.


      • niin..
        BubbleGirl kirjoitti:

        Minen alennu koskaan. Ylimielinen en suinkaan ole, vittumainen vain. Ja tottahan toki loukkaava. Huonot tavat kaunistavat. x)

        Mutta mutta... mitä vikaa profiilissani on? Pitäisi varmaan lukea se ja päivitellä, kenties.

        et oo muuta ku yks ylimielinen paska.


      • ...
        Selkiyttäjä kirjoitti:

        tosta videosta selviää mitä ne emot on... http://www.youtube.com/watch?v=d_oxZYnJotk (ei ole gootteja ei!!)

        niin, no, jos tossa oli jotain sarkasmia, ni siinä biisissähän sanotaan et emo on "bad, cheap imitation of goth.."

        nii eli ei oo gootteja emot!!!


      • Deutscher
        BubbleGirl kirjoitti:

        Kyl mää tän anstin olen jo oppinut. Mutta tiedättekö, ettei slangisanojen tunteminen tee ihmisestä sen fiksumpaa. Minulla ei ole tarvetta tuntea kaikkia teinisanontoja, koska voin muutenkin tuoda asiani julki.
        Päteminen on sitä paitsi kivaa, varsinkin kun vain joka kymmenennellä kerralla minua oikeasti kiinnostaa, mitä kirjoitan, ja silti kaikkia aina ärsyttää vallan kuolemaksi asti puhdas paskanjauhantani. xD

        Miten voitte antaa yhden ihmisen liikuttaa teitä niin paljon, että jaksatte aina kirjoittaa jotain epätoivoisen surkealta kuullostavaa herjausta vastaukseksi?
        Like... get a life. x)

        Tiedokseks angst ei oo mikää slangisana; sana tulee suoraan saksan kielen sanasta die Angst, joka tarkoittaa suomennettuna pelkoa, tuskaa, ahdistusta tms.

        Pientä yleissivistystä.... ;D


      • BubbleGirl
        Deutscher kirjoitti:

        Tiedokseks angst ei oo mikää slangisana; sana tulee suoraan saksan kielen sanasta die Angst, joka tarkoittaa suomennettuna pelkoa, tuskaa, ahdistusta tms.

        Pientä yleissivistystä.... ;D

        Juu niin mikä juttu tämä tass oli? Kiinnostaa...


      • BubbleGirl
        Deutscher kirjoitti:

        Tiedokseks angst ei oo mikää slangisana; sana tulee suoraan saksan kielen sanasta die Angst, joka tarkoittaa suomennettuna pelkoa, tuskaa, ahdistusta tms.

        Pientä yleissivistystä.... ;D

        Tuli lueskeltua näitä kirjoituksia. Minä kyllä sanoisin, että vierasperäinen sana, joka muokkaantuu paikallisväestön suussa oman kielen väännökseksi, on slangisana. Vähän niinkuin 'finkku', ~keskisormi.


      • Deutscher
        BubbleGirl kirjoitti:

        Tuli lueskeltua näitä kirjoituksia. Minä kyllä sanoisin, että vierasperäinen sana, joka muokkaantuu paikallisväestön suussa oman kielen väännökseksi, on slangisana. Vähän niinkuin 'finkku', ~keskisormi.

        No slangihan siis on just muotoutunutta, mutta lainasanat on suoraan otettuja, et kyl toi enemmän sille puolelle menee, mutta joo ihan kuinka vaan. :D


      • -reien-

      • ...

      • emoboy93

      • vastauss
        BubbleGirl kirjoitti:

        Minen alennu koskaan. Ylimielinen en suinkaan ole, vittumainen vain. Ja tottahan toki loukkaava. Huonot tavat kaunistavat. x)

        Mutta mutta... mitä vikaa profiilissani on? Pitäisi varmaan lukea se ja päivitellä, kenties.

        No kattokaa vähä niiden ulkonäjöä. Sinä on yksi erilaisuus. Ja goottihan liittyy kuolemaan, pimeään yms. emo taas ei niin..


      • Gothic Rocker
        vastauss kirjoitti:

        No kattokaa vähä niiden ulkonäjöä. Sinä on yksi erilaisuus. Ja goottihan liittyy kuolemaan, pimeään yms. emo taas ei niin..

        Oletetusti olet urpo, ja hieman yksinkertainen. Goottimusan kuunteluun ei liity mitään typeriä kuolema ja synkkisjuttuja. Ei trolleja eikä EMOja.


      • Emixet Goottaa
        ... kirjoitti:

        niin, no, jos tossa oli jotain sarkasmia, ni siinä biisissähän sanotaan et emo on "bad, cheap imitation of goth.."

        nii eli ei oo gootteja emot!!!

        mä oon emogootti. eli emis. gothic emis ja niino ylypee ilonen satakilonen ymymym

        mordor kaikille kuulitsä


      • groottimsusiikki
        UINJhas kirjoitti:

        Siinä vastaus...

        kaikki gootit ovat emoja ja saatananpalvojia
        kaikki emot ovat gootteja ja saatananpalvojia
        kaikki saatananpalvojat ovat emoja ja gootteja

        GOOTTI = EMO = SAATANANPALVOJA


      • mushrooom
        sulle vastauksen kirjoitti:

        Emo = emotional kid eli tunteellinen/tunteikas lapsi

        eihän. ei emon oo pakko olla lapsi : DD
        emo on lyhenne sanasta EMOTIONAALISESTI EPÄKORREKTI.
        emo ja gootti on IHAN ERI ASIA.
        kattokaa vaikka wikipediasta jos oikeesti kiinnostaa : D

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Emo_(musiikki)#Muoti


      • emo-girl
        groottimsusiikki kirjoitti:

        kaikki gootit ovat emoja ja saatananpalvojia
        kaikki emot ovat gootteja ja saatananpalvojia
        kaikki saatananpalvojat ovat emoja ja gootteja

        GOOTTI = EMO = SAATANANPALVOJA

        no mä oon emo enkäkyl mikään saatananpalvoja -.- kiittivaan


      • emo-girl
        emoboy93 kirjoitti:

        Toi video ei kyllä kerro oikeen mitään totta emoista :/

        ihan täyttä pask.. -.-


      • Gothic Rocker
        Emixet Goottaa kirjoitti:

        mä oon emogootti. eli emis. gothic emis ja niino ylypee ilonen satakilonen ymymym

        mordor kaikille kuulitsä

        kuuntele jotain kunnon musaa. Emot on ihan paskaa, teeskentelevät punkia,mutta ovat enemmän Tapani Kansa osastoa ja humppaa!


      • Gootit on ok!
        groottimsusiikki kirjoitti:

        kaikki gootit ovat emoja ja saatananpalvojia
        kaikki emot ovat gootteja ja saatananpalvojia
        kaikki saatananpalvojat ovat emoja ja gootteja

        GOOTTI = EMO = SAATANANPALVOJA

        Gooti= ihminen jolla on tunteet
        Gootti ei ole saatananpalvoja vaan ylejäänkin pukeutumisesta pitävä ihminen.
        Sinä olet hölmö joka ajattelee vanhanaikaisella tavalla goottien olevan ilkeitä.
        GOOTTEUS ON OK!!!! IHAN SAMA KUN GOOTIT AJATTELISIVAT SINUSTA ETTÄ OLET PALVOJA KUN PUKEUDUT TUOLLEEN!
        GOOTTI=EMO=TAVAN IHMINEN


      • Gootit on ok!
        emo-girl kirjoitti:

        no mä oon emo enkäkyl mikään saatananpalvoja -.- kiittivaan

        emo-girl, olen ihan samaa mieltä. Itsekkin olen gootti/emo tyylistä pitävä ihminen, enkä ole todellakaan mikään saatananpalvoja. Kaupungilla ja koulussa olen emo, kotona tavallinen VERKKAREISSA ja T-PAIDASSA viihtyvä ihminen. :)
        IHMINEN SAA PUKEUTUA KUIN TAHTOO!


      • ÄÄLIÖT!
        vastauss kirjoitti:

        No kattokaa vähä niiden ulkonäjöä. Sinä on yksi erilaisuus. Ja goottihan liittyy kuolemaan, pimeään yms. emo taas ei niin..

        Tää suomi24 on täynnä kusipäitä! GOOTIT EI OLE MITÄÄN SAATANANPALVOJIA EIKÄ MITÄÄN PAHOJA IHMISIÄ!!!! ITSEKKIN VOIN SANOA ITSEÄNI GOOTIKSI MUTTA KUOLEMAA JA PAHAA EN TOIVO!!!! SUOMI ON TÄYNNÄ JUNTTEJA JOTKA ARVOSTELEE TOISIA PUKEUTUMISEN SUHTEEN! GOOTTIMUOTI ON MUN MIELESTÄ UPEETA EIKÄ SE MITÄÄN TARKOITA. D:


      • oot oikeessa
        ÄÄLIÖT! kirjoitti:

        Tää suomi24 on täynnä kusipäitä! GOOTIT EI OLE MITÄÄN SAATANANPALVOJIA EIKÄ MITÄÄN PAHOJA IHMISIÄ!!!! ITSEKKIN VOIN SANOA ITSEÄNI GOOTIKSI MUTTA KUOLEMAA JA PAHAA EN TOIVO!!!! SUOMI ON TÄYNNÄ JUNTTEJA JOTKA ARVOSTELEE TOISIA PUKEUTUMISEN SUHTEEN! GOOTTIMUOTI ON MUN MIELESTÄ UPEETA EIKÄ SE MITÄÄN TARKOITA. D:

        toi on totta gootti muoti on aivan upeeta!! eikä ihmisten pitäis arvostella toisten ulkonäköä tai vaatetusta :D


      • justme..
        vielä... kirjoitti:

        Nimittäin kanaemo = kana, joka nyhjöttää häkin nurkassa ja viiltelee muniaan.

        toi oli hyvä:D:D:D^
        gootti= goottia kuunteleva, gootiski pukeutuva ihminen
        emo=emoa kuunteleva, emoksi pukeutuva ihminen
        saatananpalvomisel ei oo mitää yhteyttä goottiuteen eikä varsinkaan emouteen
        emo tulee sanasta emotional ja se "emo musa" on musiikkia merkitykssellisil lyriikoil ja sellast.
        ise oon emo(kuuntelen emoo, punkiii ja metalcoree) ja oon ateisti, en palvo saatanaa enkä kyllä herraisääkään.
        ne jotka pukeutuu emoksi tai gootiksi kuitenkin kuuntelematta emoa tai goottia on wannabe emoja/gootteja. wannabe: haluaa olla. joten tarkkailkaa vähä ihmisii. jos emolt näyttävän kuulokkeist kuuluu justin bieberii/anna abreuta/ muuta paskaa ni se on wannabe eli täys idiootti
        uskokaa huviksee oon perehtyn tähä asiaa nuorest iästäni huolimatta(13:P)
        olen puhunut!
        ja hei en luken tän alla olevii viestei et anteeks jos toistan asiaa, mut nyt ei jaksa lukee mitää selityst


      • biblegir
        BubbleGirl kirjoitti:

        ...hitto kun mää en ikinä tiedä, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
        Mikä on emo?

        lol


      • BMTH 4EWAH
        justme.. kirjoitti:

        toi oli hyvä:D:D:D^
        gootti= goottia kuunteleva, gootiski pukeutuva ihminen
        emo=emoa kuunteleva, emoksi pukeutuva ihminen
        saatananpalvomisel ei oo mitää yhteyttä goottiuteen eikä varsinkaan emouteen
        emo tulee sanasta emotional ja se "emo musa" on musiikkia merkitykssellisil lyriikoil ja sellast.
        ise oon emo(kuuntelen emoo, punkiii ja metalcoree) ja oon ateisti, en palvo saatanaa enkä kyllä herraisääkään.
        ne jotka pukeutuu emoksi tai gootiksi kuitenkin kuuntelematta emoa tai goottia on wannabe emoja/gootteja. wannabe: haluaa olla. joten tarkkailkaa vähä ihmisii. jos emolt näyttävän kuulokkeist kuuluu justin bieberii/anna abreuta/ muuta paskaa ni se on wannabe eli täys idiootti
        uskokaa huviksee oon perehtyn tähä asiaa nuorest iästäni huolimatta(13:P)
        olen puhunut!
        ja hei en luken tän alla olevii viestei et anteeks jos toistan asiaa, mut nyt ei jaksa lukee mitää selityst

        apua mäki oon emo ja kaikki haukkuu mua angstiks ja wannabeks ja se sattuu mut oot täysin oikees oon 13 ja siis nuoret kokeilee paljon kaikkee ja ei ihme mut jos siit ihmisen omasta asiasta ruvetaa puhuu kaikkee vaikkei tiietä mitää siit aiheesta nii se on jo väärin ja saatanan palvontaki on ihan ihmisen oma asia D:< mul on monia emo kavereita ja meitä on ruvettu kiusaa porukas haukuttu saatanan palvojaks ja gootiks ja tiedoks niille ketkä ei viä tienny et gootti ja emo on ihan vittu eri asia saatana ja musiikki makuun ei oo kelläää sanomista toki se on jo aika vitun wnb jos kuuntelee justinia ja on emo ei sillä että sillä ois huonoja biisejä mutta kumminki ja sit viä vähä lisää tätä mun ihanaa saarnaa BMTH EI OO MITÄÄ HEVIÄ ET TE WNB BREEPERSEET VOITTE OLLA VAA IHA HILJAA SIÄLLÄ


      • muffin holic
        Burger Grill kirjoitti:

        Ja kun lukee ton viestit... Kauheeta angstausta ja noloa pätemisen tarvetta, eih... Tietääköhän se vieläkään mitä angst tarkoittaa? No varmasti kertoo sen meille.

        angstaaminen ei oo noloa jos jollain on paha olla se saattaa heijastua siihen pätemiseen kun esimerkiks joku vaan ottaa niin helvetisti päähän että nää tosi viisaat jutut voi iha vaa pitää siä pienes mieles joho ei taida mahtuu tosiasioita


      • Gootit on ok! kirjoitti:

        Gooti= ihminen jolla on tunteet
        Gootti ei ole saatananpalvoja vaan ylejäänkin pukeutumisesta pitävä ihminen.
        Sinä olet hölmö joka ajattelee vanhanaikaisella tavalla goottien olevan ilkeitä.
        GOOTTEUS ON OK!!!! IHAN SAMA KUN GOOTIT AJATTELISIVAT SINUSTA ETTÄ OLET PALVOJA KUN PUKEUDUT TUOLLEEN!
        GOOTTI=EMO=TAVAN IHMINEN

        PUHUT JÄRKEÄ!


      • TiätääMitäTekee
        groottimsusiikki kirjoitti:

        kaikki gootit ovat emoja ja saatananpalvojia
        kaikki emot ovat gootteja ja saatananpalvojia
        kaikki saatananpalvojat ovat emoja ja gootteja

        GOOTTI = EMO = SAATANANPALVOJA

        Olen emo, mutta en ole saatananpalvoja. Olen oikeastaan kristinuskoinen, ja se ei emo elämääni muuta mitenkään erilaisemmaksi.


      • TiätääMitäTekee
        sulle vastauksen kirjoitti:

        Emo = emotional kid eli tunteellinen/tunteikas lapsi

        Kaikkien emojen pitäs tietää toi. Mutta kaikki ei tiiä, ja mene sitten ihan vaan väittämään "mä oon emo kun mulla on tälaset hiukset ny!!". Se on elämäntyyli, ei vaan hiukset tai vaatteet.


      • Emo Abe
        emo-girl kirjoitti:

        no mä oon emo enkäkyl mikään saatananpalvoja -.- kiittivaan

        sama juttu ja en palvo mitää saatanaa ekakski emo ja gootti on ihan eri asia! Kiitos kuni ilkut saatananpalvojaksi! >.


      • huora1
        Gootit on ok! kirjoitti:

        emo-girl, olen ihan samaa mieltä. Itsekkin olen gootti/emo tyylistä pitävä ihminen, enkä ole todellakaan mikään saatananpalvoja. Kaupungilla ja koulussa olen emo, kotona tavallinen VERKKAREISSA ja T-PAIDASSA viihtyvä ihminen. :)
        IHMINEN SAA PUKEUTUA KUIN TAHTOO!

        asiahan on juurikin tällävtvalla saatana. asiallinen meininki


      • veänsuaturpaa
        Gothic Rocker kirjoitti:

        Oletetusti olet urpo, ja hieman yksinkertainen. Goottimusan kuunteluun ei liity mitään typeriä kuolema ja synkkisjuttuja. Ei trolleja eikä EMOja.

        haastaksä riitaa


      • homolotta
        ÄÄLIÖT! kirjoitti:

        Tää suomi24 on täynnä kusipäitä! GOOTIT EI OLE MITÄÄN SAATANANPALVOJIA EIKÄ MITÄÄN PAHOJA IHMISIÄ!!!! ITSEKKIN VOIN SANOA ITSEÄNI GOOTIKSI MUTTA KUOLEMAA JA PAHAA EN TOIVO!!!! SUOMI ON TÄYNNÄ JUNTTEJA JOTKA ARVOSTELEE TOISIA PUKEUTUMISEN SUHTEEN! GOOTTIMUOTI ON MUN MIELESTÄ UPEETA EIKÄ SE MITÄÄN TARKOITA. D:

        noh noh! oletkos nyt siinä. ei ole huora mitää syytä köyttää caps lockia. huor saatana ime ekrrii oereke
        huirs


      • vastaus vanhaa viest
        BubbleGirl kirjoitti:

        ...hitto kun mää en ikinä tiedä, mitä nämä lyhenteet tarkoittavat.
        Mikä on emo?

        Emo on semmone hiano tyyli ;3


      • Dubsteppia
        ÄÄLIÖT! kirjoitti:

        Tää suomi24 on täynnä kusipäitä! GOOTIT EI OLE MITÄÄN SAATANANPALVOJIA EIKÄ MITÄÄN PAHOJA IHMISIÄ!!!! ITSEKKIN VOIN SANOA ITSEÄNI GOOTIKSI MUTTA KUOLEMAA JA PAHAA EN TOIVO!!!! SUOMI ON TÄYNNÄ JUNTTEJA JOTKA ARVOSTELEE TOISIA PUKEUTUMISEN SUHTEEN! GOOTTIMUOTI ON MUN MIELESTÄ UPEETA EIKÄ SE MITÄÄN TARKOITA. D:

        Ihmiset luulee mua emoks vaattediden takia vaikka kuuntelen dubateppiä ja en näytä yhtään emolta ei skrillex:kää oo emo vaatteiden takia


    • Goth-Mog

      Saima Harmaja. Tutustukaa tuotantoon, niin jaatte näkemykseni.

      • Hornantuutti69

        ja Mette Mannonen, rapulassa.

        oon nähny kerran ryömivän himaansa Töölönlahdella, ja täytyy sanoo et tuulahdus oli JUST emoa ja goottia.


      • Mette rulzzz
        Hornantuutti69 kirjoitti:

        ja Mette Mannonen, rapulassa.

        oon nähny kerran ryömivän himaansa Töölönlahdella, ja täytyy sanoo et tuulahdus oli JUST emoa ja goottia.

        joo, mä näin mette mannosen kerran tosi rapulas.
        ja se muistutti kyl enemmän rölli-peikkoa. siis sitä näyttelijää.
        joten mette- what happened?


    • oikeassa oleva

      EMO on gootti-pissis !

      • emo.

        emo on teini kulttuuri ja alunperin pelkkä pukeutumistyyli (tennareita, raita-/bändipaitoja, pillifarkkuja olkalaukkuja yms.)


      • prkl93

        Ammu ittes. Ellei se ollu vitsi. No tottakai se oli. Totta tavallaan, pissisgootit on sydämeltään vaan emoja, jotka haluu olla erilaisia.


      • emo-girl

        aijaa mä oon emo enkyl mikää lissu kiittivaan -.-


    • blood.eye

      Pihalla kuin lumiukot...

      Tuosta Wikipedian jutusta kaikki käykin nyt melko hyvin ilmi, emolla ei ole mitään tekemistä gootin kanssa. Emo on punkin alalaji. Sanooko emotional hardcore mitään?

      Ja emokaan ei ole pelkästään mikään pukeutumistyyli, se on ajatus. Se on pään sisällä, ei vaatteissa. Eikä vaatteet ole aina aatteet, että vaikka joku pukeutuisikin emosti, niin ei sillä pään sisällä välttämättä kaikki ole ihan pimeää, masentunutta ja synkkää.

      Ja suurimmaksi osaksi tuo "emot on angstisia ja ajattelee vain itsemurhaa", on amerikkalaisen median hypyytystä ja sieltä se on suomalaisenkin kansan päähän tarttunut. Tunnen monia emoja, eikä ne läheskään kaikki ole mitään angst-pellejä. Se on vaan se stereotypinen käsitys, mitä tietämätön kansa viljelee.

      Terve angst on aina vaan ihan jees.

      • <333

        ite olen emo ja tunnen monta muutakin. Harmi vaan et kun "ryhdyin" emoksi mun luokan idiootit pissikset ja kaikki muut rupes heti. No eksä viiltel? Etkö ookkaan emo?? mikset sä viiltel? ootko koittanu itsarii??? haluisitko tehä itsarin?? Siis joo. on todett et sairastan masennusta, mut ei se akot mitenkään et olisin mitään tii tekemäs. olen kanssasi ihan täysin samaa mieltä. Ei tartte olla agst-pelle et voi ol emo.


    • diapolos

      Tällainen asiaan vihkiytymättömän analyysi:

      EMO: Tunteikas nuori. Pojilla riittää että on tunteikas, tytöillä pitää olla ylitunteikas. Ja tunteikkuuteen liitty angsti. Marttyyriys!

      Gootti: Synkistelee ja vihaa maailmaa, ei leiki marttyyriä.


      Otsikon paskaa osuus tulee koska vihaan teini-tyylejä yli kaiken.

    • emoemo

      emo ja gootti on ihan eri asia. menkää wikipediaan lukemaan tästä aiheesta.

    • truuemo

      Gootti ja emo ei ole sama asia, ei lähelläkään.
      Gootit kun sellasia kivinaamoja ovat toisin kuin emot (Joka tulee muuten sanasta emotional hardcore) näyttävät selvästi tunteensa.

      Tyylit ovat ihan erilaisia ja vaikka monet väittävät että emo ON VAIN PUKEUTUMISTYYLI se on myön elämäntapa.

      Goottejen ja emojen pukeutumistyyli on ihan erilainen. Gooteilla usein pitkät mustat hiukset, kuituja, puol päätä kalju tms, emoilla nou edellä mainitut raita-/bändipaidat, jalassa tennarit jne.
      Emojen (sekä tyttöjen, että poikien) hiustyyli on samanlainen, aika lyhyt silmillä roikkuva, pääosin pohjalta musta, suosittuja ovat siniset, blondit, pinkit (yms) raidat.

      Musiikkii on ihan erilaista.

      Toivottavasti tästä nyt ymmärrätte goottejen ja emojen suuren eron (:

      • truuemo

        Gootit kuuntelee metallia, heviä yms.
        Emot mm panic! at the discoa, fall out boyta, bullet for my valentinea, blink182:ta, 30 second to marsia yms.

        Anstaus ja viiltely liitetään yleensä emoihin, mutta harvat sitä oikeasti tekevät (:


      • Jossugothic
        truuemo kirjoitti:

        Gootit kuuntelee metallia, heviä yms.
        Emot mm panic! at the discoa, fall out boyta, bullet for my valentinea, blink182:ta, 30 second to marsia yms.

        Anstaus ja viiltely liitetään yleensä emoihin, mutta harvat sitä oikeasti tekevät (:

        En oikeen usko,että täällä on monikaan oikea gootti!Nimittäin en usko sitäkään, että he vänkäisivät asioista, josta te täällä vänkäätte!!!Olen iteki TAJUNU kovin vähän aikaa olevani goottihenkinen,vaik oon liki nelikybänen!
        En jaksaisi silti kinata aiheesta,onko joku aito vai ei!Mut niiku sanoion,ehkä sellainen ei ainakaan oo aito...!?!Missä kaikki aidot on tähä aikaa yöstä?Nukkuvat,ku ei täälläkä näy.......
        Et silleen....


    • penanen

      Emo ei ole gootti vaan se on gootin niinsanottu alaotsikko johon kuuluu tiukat vaatteet mustaksi värjätyt hiukset jne. Emo tarkoittaa myös musiikki tyyppiä. emo bändejä ovat muummuassa my chemical romance ja hawthrone heights. toivottavasti tästä viestistä oli sinulle apua.

      • emolover.

        My Chemical Romance ei ole emobändi, he ovat itse sanoneet, että inhoavat emoa.


      • xxxemo-kidxxx

        Idiootti. MCR ei ole emo! ... :'/


    • tulee mieleen vanha kunnon sananlasku:
      "gootti vihaa kaikkia, emo vain itseään."

    • Perpetrator

      emo on noin 10 - 18 vuotias nuori tyttö, joka luulee elävänsä kauheassa maailmassa. Oikeasti tämä henkilö on luonut oman surunsa ja elättää sitä kuvitelmillaan ja paskalla musiikilla. emo nuorisokulttuuriin kuuluu melodinen punkrock, kun taas gootit ovat musiikin ja pukeutumisen ala-kulttuuri. Musiikki eroaa selvästi. mm. death, black ja industrial metallia. Ja pukeutumisen tyyli eroaa selvästi.

      • lol

        emot voi olla jätkiäkin..


      • Duosteppia

      • Duosteppia
        Duosteppia kirjoitti:

        Tytöt kuuntelee emoo pojat dubsteppii kunnon stereoil äänet täysil niin et kuuluu kilometrin päähän tai drum n bassii http://youtu.be/YBJhzfvdyKw tää ei oo dubteppii (tää on http://youtu.be/YJVmu6yttiw )

        Ja kuuntelen ite dubateppi


    • Emon kamu

      Emo ja gootti ei tarkota samaa. Emot rakastavat yleensä mm. japanilaista krääsää, musiikkia ja sarjakuvia. Gootit taas muistuttavat ulkonäöltään hieman emoja, mutta eivät yleensä ole niin lääpällään japaniin. Joo.. ei oo sama asia todellakaan..

      • gööö

        siis eihä emot mitää japani-hulluja ole, sulla on tainnu vähä ernut ja emot mennä sekasi


      • black mind

        Mistä alkaen emot rakastavat japanilaista krääsää ja lukevat sarjakuvia?! Ernut ja otakut ovat erikseen, sun kaveris saattaa olla poikkeus, mutta on väärin luulla että emot on jotai ernuja.


      • CutieEmo/WeirdERNU
        black mind kirjoitti:

        Mistä alkaen emot rakastavat japanilaista krääsää ja lukevat sarjakuvia?! Ernut ja otakut ovat erikseen, sun kaveris saattaa olla poikkeus, mutta on väärin luulla että emot on jotai ernuja.

        Todellakin olet ernut ja emot sekoittanut.
        MIelestäni olen molempia..
        Ei jaksa alkaa selitteleen miten mutta silti. Ja minä osaan selittää


      • voi pask*

        siis ei saatana.. mitä te jaksatte tätä paskaa jauhaa? ensinnäkin emous ei ole todellakaan vaatteissa, hiustyylissä vaan aatteita. se että kasvattaa mustat hiukset silmän päälle jä käyttää bändipaitoja pillejä yms. ei tee todellakaan ihmisestä emoa.. huhhuh mitä saatanan jauhamista..


      • imamonster<3
        gööö kirjoitti:

        siis eihä emot mitää japani-hulluja ole, sulla on tainnu vähä ernut ja emot mennä sekasi

        ei ookkaan, mut ei kyllä ernutkaan... ernu=erilainen nuori, ei suoraan japanifriikki, vaan massasta erottuva nuori. itse en ole (kai?) emo, mutta sopivasti outo:) enkä kestä massapissiksiä..


      • botdf

        tiedoksesi vaan et OTAKUT on niit japani krääsä /manga / anime hullui...


    • Eppu^^

      Emo ja Gootti on kaks ihan eri asiaa. Gootit kuuntelevat gothic, deaht ja black metallia ja emot emorockkia tai poppia. Gootit palvovat pimeää ja emot ovat tunteikkaita ja iloisia ihmisiä. Emot ovat ihan ulkonäöltäänkin erillaisia!! Emo tyyli on hieman rockahtava ja punk tyylinen ja Goottit käyttävät mustia pitkiä takkeja ja jne.

      • Reddari

        Emo ja gootti eivät siis tosiaankaan ole sama asia niinkuin edellä on jo monesti mainittu.
        Emo sana juontuu englannin kielen sanoista emotive ja emotional ja sanaa käytetään tunteikkaasta musiikista, bädeistä ja ihmisistä.
        Näille emoille kun on olennaista olla hyvinkin angstisia ja melankolisia persoonian ainakin tunteellsia. Tai no ainakin se on olettamus että emot istuvat yksin jossain nurkassa viiltelemässä itseään.
        Tuntomerkkeinä riittävätkin mustat/tummat hiukset jotka roikkuvat silmillä, tummiin väreihin pukeutuminen, värikkäiden yksityskohtien maistamana.
        Pillifarkutkin ovat näiden emojen suosiossa.
        Elikkä Emot ovat aika paljon trendi ilmiö...kaikki joilla on mustat hiukset,synkkä asenne ja soittavat kitaraa kutsutaan nykyään emoiksi.
        Eivätkä varmasti kaikki emot japanikrääsää harrasta. He pimputtavat kitaraa jossain angstisen näköisenä.

        Gootit ovat taas aivan eriluokkaa...heistä nyt en jaksa selittää. Yleensä näyttävä pukeutumis tyyli,vahvat meikit sun muuta goottihenkistä krääsää ja death metal.


      • prkl93

        Palvotko pimeää? ;)


      • Goottiperkele

        Death ja black ja gothmeallilla ei ole niin mitään tekemistä goottijutun kanssa. Punkit on musiikillisesti huomattavasti lähempänä. Monet vanhat hyvät loistavat goottibändit on aluaan olleet punkbändejä uransa alussa tai jäsenet ovat soittaneet punkbändeissä. Tää Eppu on ihan pihalla kirjoituksessaan.


      • ShelleyX
        Goottiperkele kirjoitti:

        Death ja black ja gothmeallilla ei ole niin mitään tekemistä goottijutun kanssa. Punkit on musiikillisesti huomattavasti lähempänä. Monet vanhat hyvät loistavat goottibändit on aluaan olleet punkbändejä uransa alussa tai jäsenet ovat soittaneet punkbändeissä. Tää Eppu on ihan pihalla kirjoituksessaan.

        On se hassua, kuinka suuren ihmismassan on niin hankala tätä tajuta.

        Pitänee vielä kerran mainita ettei hevillä tai metallilla ole mitään tekemistä goottimusiikin kanssa. Ja ei, HIM, Cradle of Filth, 69 perseet, Type O Negative, Evanescence tai Within Temptations (tai mikä lieneekään) eivät ole goottirokkia.


      • GOOTTIEN PUOLESTA
        prkl93 kirjoitti:

        Palvotko pimeää? ;)

        GOOTTIUS JA EMOUS ON OK SE EI TARKOITA SITÄ ETTÄ ELÄMÄ ON IKÄVÄÄ JA TÄLLAISTA paskaa NIIN KUIN KAIKKI LUULEE! VAATTEETKO SEN KERTOO KUKA ON ILKEE JA KUKA EI?! OTETAAN ESILLE VAIKKA JOKU HITLER OLIKO SE GOOTTI? EI!!!! MUT SILTI SE OLI ILKEE JA EI VÄLITTÄNYT ETENKÄÄN TOISTEN ELÄMÄSTÄ. PUKEUTUMISESTA EI TIEDÄ MINKÄLAINEN IHMINEN ON SISÄLTÄ!


    • Emotive

      Ei todellakaan oo sama asia.

      Emo is not what you look like, it is what you feel.

      • wii<3

        Emotive, i luv u


    • ---

      EI TODELLAKAAN, EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI JA VIELÄ KERRAN EI.

      GOOTIT IHANNOIVAT KESKIAIKAISIA VAATTEITA yleensähän gootit tapaa pitkissä hameissa yms.

      EMOT converset,mustat pillit, bändi paita ja mahdollisesti niittivöitä ja bändi koruja

    • Äiti on rakas.

      Emo on ihan paskaa muka punkia, muka rajua roskaa. Äiti vois tykätä sellasesta löysäilystä. Vaikka äiti onkin paras ja rajuin.

    • prkl93

      Mcr ei ja fallout paska ei ole emobändejä. Hardcore-emo eli screamo on oikeaa emomusaa. Kaveri sanoi kerran koulussa, että lol tuol menee toi emo, siis yhestä tytöstä. Se ei ole emo. Selitin sitä kaverille, sanoi, et emo tarkottaa wannabe-goottia. XD Tyhmille, joita näillä palstoilla liikkuu selvästi paljon, emo ei tarkoita wannabe-goottia.

    • E mon A mon

      Emo = Emä = Äiti = Mamma = Mutsi

      Ja emomusapaskan voi vetää vessanpöntöstä alas!

      • Punkkari 77

        Eli emo on tissiposkimusaa!


    • EmoHater

      Ei mutta kuitenkin molemmat ovat ihan helveti ärsyttävä juttu. Ottaa päähän ku jotkut pistää mustan tukan silmille ja leijailee sillä ku on viillelly itteään tai sit se et näkee jonku ruma mustiin pukeutuvan lihavan ämmän kävelemässä kadulla. Voisin yrjötä. Sairasta.

      • -.-

        ei kaikki leiju viiltelemisellä -.- ite voin nyt tässä kertoa viilteleväni, koska tää on anonyymisti kirjotettu.


    • Emottakaa itseänne

      EI!
      Ei EMU eikä EMO ole Gootti. Emo-musa on lällyä punkvaikutteista poikapoppia.

    • sisäisesti gootti

      Niin paljon tietäviä ihmisiä...

      Riittäiskö selitykseksi että EMOt on vaan jotain pikku teinei, jotka kuvittelee olevansa jotain erilaista
      ja kulkee massan mukana siitä huolimatta.
      "niiku-kaverikin-niiku-käyttää-niiku-niiku-tälläsii-niiku-makeita-niiku-aatteita"-aivottomii kakaroita.
      en sano että kaikki mutta suurin osa.
      en ole tavannu vielä yhtäkään goottia joka pukeutuu kuin gootti vaan sen takia koska kaveritkin kulkee makeissa kuteissa

      • jaajaajaajaajaa

        Niinpä niin. Ite oon ollut emo 3 vuotta. eipä oo ikinä vastaan kävellyt ketään jolla olis ollu jokin vaate samanlainen.


      • 12 v tyttö

        jos oma pukeutuminen on emoa,ja jos tuntuu siltä että emo kuteeet tuntuu omalta nii eikö sais silleen sitte pukeutuu???miks pitäis kuunnela muitten arvostelua???emo tyypit,olkaa sellaisia kun olette.älkää kuunnelko muitten typerää arvostelua!

        t.12 v tyttö


      • onnea äidille!
        jaajaajaajaajaa kirjoitti:

        Niinpä niin. Ite oon ollut emo 3 vuotta. eipä oo ikinä vastaan kävellyt ketään jolla olis ollu jokin vaate samanlainen.

        Onko sun lapsi poika vai tyttö? Eikai äideillä mitään pukeutumiskoodia ole, paitsi kun on raskaana niin sillon emot käyttää isompia kuteita.


    • Fudaa sillai?

      joo tottakai.. ja palomies synonyymi merimiehelle. oot tyhmä tai siis pervo provo prole?

    • Hel Awaits 665

      mä kutsun mun mutsii emoks, mut ei se oo yhtään gootti.
      kuuntelee vaan jotain arabialaista panhuilumusiikkia.
      mitä mieltä kutsunx mä häntä epä-gootiks nyt sitten?

    • animaliaaaa

      emo ja gootti on eri asia. gootti pukeutuu yleensä pelkkään mustaan, pitsiin, hameisiin ja korsetteihi. emo taas voi pukeutuu miten vaan, mutta vaatteiden väritys yleensä musta, ja "tehosteväreinä" pinkki ja punanen. ja emot ja gootit kuuntelee täysin erilaista musaa. toisaalta emon ja gootin yhtäläisyys on se että molemmat on "surumielisiä". henkilökohtaisesti tykkään enemmän emoista 

      • lovelovelove

        kummista te tykkäätte enemmän, emoista vai gooteista???? (jos siis tajuutte niiden eron)


      • jfgjdxtyj
        lovelovelove kirjoitti:

        kummista te tykkäätte enemmän, emoista vai gooteista???? (jos siis tajuutte niiden eron)

        perseestä


      • lobotomiaaaann

        animaliaaaa toivottavasti vedit läpällä ton sun pienen tietopaketin


      • Äitini on emoni!
        lovelovelove kirjoitti:

        kummista te tykkäätte enemmän, emoista vai gooteista???? (jos siis tajuutte niiden eron)

        Rakastan äitiäni. Goottikavereita myös!


      • äitiiiiii!

        mäkin tykkään äideistä


    • Äitini on emo

      Emot on jotain nössöjä jotka pukeutuu vanhojen äijien kanssa samalla tavoin. Mahdollisimman vähän huomiotaherättävästi. Isosiäni pukeutui emovaatteisiin.

    • pädempähän vain

      emo ja gootti ovat molemmat musiikkigenrejä huraa.
      Molemmat ovat myös syntyneet punkista.. MUTTA
      Emo on syntynyt hardcorepunkista. Oikeaa emoa soittivat kasikytluvulla bändit, jotka painottivat lyriikoissaan enemmän tunteisiin ja mielenterveyteen liittyviä juttuja ja toiset punkkarit alko nauraa tälle jutulle ja nykynen käsitys emosta onki pääasiassa hcpunkkareiden läppää. Ei niillä 80 luvun emomusan soittajilla ollu kajaleit naamas ja homovaatteita. Nykysin tää "emo" on ilmeisesti jotain ihan muuta. Onneks vanhoi kunnon oldschool emoi on viel

      • IDIOOTEILLE

        ...lisäyksenä tähän vielä että jos olet v*tun idiootti, etkä tiedä, mikä on scene, niin scene on ulkonäöltään emo, mutta aivan yhtä pirteä ja ei-angstinen kuin ei-emot:):)


    • vitupaskatt

      siinä teille.

      • EmoLapsi

        Joku sentään tietää eikä jauha turhaa paskaa.


      • pilkkua nussin
        EmoLapsi kirjoitti:

        Joku sentään tietää eikä jauha turhaa paskaa.

        aattelin vaan korjata että se on emotional. emotion on pelkkä tunne, emotional tunteellinen:) ja tiiän oon pilkunnussija mut ihan sama:p


      • Tunteellinen gootti
        pilkkua nussin kirjoitti:

        aattelin vaan korjata että se on emotional. emotion on pelkkä tunne, emotional tunteellinen:) ja tiiän oon pilkunnussija mut ihan sama:p

        Itse en harrasta seksiä pilkkujen kanssa, vaan naisten kanssa.


      • Äityli=emo
        EmoLapsi kirjoitti:

        Joku sentään tietää eikä jauha turhaa paskaa.

        Ei lapsi voi olla emo eikä äiti. Ainakaan se ei ole toivottavaa!


    • Rakkaudella minä

      Kyrpii kuulkaas hieman tämä -.-
      Mitä väliä sillä on millasia emot on >: I
      tai gootit?
      Ne jotka on emoja tai gootteja niin ovat.
      Pitäkää ne turpanne jos on valittamista.

      Kiitos.

      • jfiwjfiewf

        Ei olla emoja..eikä kristinuskosia eikä gootteja ollaan vaikka ihmisiä.. Mun mielipide goottejen ja emojen vaatteista on etteivät ne ole vittu ihmisiä vaan eläimiä hyi helvetti! Kertokaa mulle joku motiivi miks pitäs olla 'emo' ? Kattokaa youtubesta joku emos sucks video :D meinasin oksentaa


      • öäh
        jfiwjfiewf kirjoitti:

        Ei olla emoja..eikä kristinuskosia eikä gootteja ollaan vaikka ihmisiä.. Mun mielipide goottejen ja emojen vaatteista on etteivät ne ole vittu ihmisiä vaan eläimiä hyi helvetti! Kertokaa mulle joku motiivi miks pitäs olla 'emo' ? Kattokaa youtubesta joku emos sucks video :D meinasin oksentaa

        Sä et siis tiiä mikä on emo?


      • Mies ei ole emo!
        öäh kirjoitti:

        Sä et siis tiiä mikä on emo?

        Mun mutsi on emo. Niin varmaan sunkin mutsis!


    • >:|

      Lopettakaahan jo tuo tyhmä emoilu. Ketä kiinnostaa kuka on mitäkin.. tosi pinnallista hommaa.

    • Älkää luulko väärin!

      TIEDOKSI IHAN KAIKILLE ETTÄ SE VANHA KÄSITYS SIITÄ ETTÄ GOOTIT/EMOT OVAT JOTAIN S**TANANPALVOJIA JOUTAA KAIVOON! GOOTTEUS ON VAAN PUKEUTUMIS TYYLI. GOOTIT HALUAVAT PUKEUTUA ERI TAVALLA KUIN MUUT. ITSE RAKASTAN GOOTTIVAATTEITA EIKÄ SE TARKOITA SITÄ ETTÄ OLEN JOTENKIN SYNKKÄ KAVERI. ON IHAN VANHANAIKAISTA AJATELLA NIIN! GOOTEILLAKIN ON TUNTEET. D:

    • Julia, Turku
    • oooiskotia ?

      Mielestäni EMO ja GOOTTI ovat eri asioita. Mielestäni gootti on semmonen "rajumpi" tyyli. Eli kaikkee missä on niittejä yms. vaatteet mustia ja sen semmosta. Ja emo on semmonen erilaisempi, hiukset yms. en jaksa selittää XD mut mä aattelen asian näin et gootti on ihan eriasia kun emo.

    • Se tyyppi

      NO NE ON IHAN V*ITUN ERILAISII KUKA VÄITÄÄ ET NE ON MUKA SAMAA ROTUU?
      SE TYYPPI VOI TULLA SUORAA MUN JA MUN EMO SISKON (ITE OON GOOTTI) LUO JA SIT VOIDAA KATTOO ET MIKÄ OK EMO JA MIKÄ ON GOOTTI.
      MEIL MOLEMMIL KYL ON ARPII JA HALU KUOLLA MUT EI SE VAIKUTA!!!

      • gOTHIC rOCK

        Ihmiset on ihmisiä. eLI KAIKKI OLLAAN SAMAA ROTUA. Vain luuseri haluu kuolla. eI MUN aidot GOOTTIKAVERIt HALUA KUOLLA, EIKÄ NIILLÄ OLE MITÄÄN VITUN VIILTELYARPIA. jotkut pellet LUULEE, ETTÄ GOOTTIUS ON JOTAIN MUUTA KUIN HYVÄÄ GOOTTIMUSAA. mENKÄÄ HOITOON MIELISAIRAALAAN JOS HALUATTE KUOLLA TAI VIIILLELLÄ ITSEÄNNE. aito gootti rakastaa hyvää musaa ja elämää ja kavereita ja hauskanpitoo ja keikoilla käymistä jne...
        Älkää nyt ottako goottiutta ja itseänne liian vakavasti!


      • gOTHIC rOCK kirjoitti:

        Ihmiset on ihmisiä. eLI KAIKKI OLLAAN SAMAA ROTUA. Vain luuseri haluu kuolla. eI MUN aidot GOOTTIKAVERIt HALUA KUOLLA, EIKÄ NIILLÄ OLE MITÄÄN VITUN VIILTELYARPIA. jotkut pellet LUULEE, ETTÄ GOOTTIUS ON JOTAIN MUUTA KUIN HYVÄÄ GOOTTIMUSAA. mENKÄÄ HOITOON MIELISAIRAALAAN JOS HALUATTE KUOLLA TAI VIIILLELLÄ ITSEÄNNE. aito gootti rakastaa hyvää musaa ja elämää ja kavereita ja hauskanpitoo ja keikoilla käymistä jne...
        Älkää nyt ottako goottiutta ja itseänne liian vakavasti!

        Puhut kyl nyt ihan totuutta. :'3


    • Gutcake

      Täällä ei tunnu olevan lapsilla pientäkään hajua mikä on gootti.

      Gootti ja emo eivät kuulu samaan v*tun lauseeseen ja niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

      Emo/scene tyyli on täysin varastettu muista ideologisista tyyleistä ja se on kaupallista paskaa, johon ei kuulu yhtään omaa alkuperäistä ideaa.

      Gootti-tyyli/musiikillisena suuntauksena täällä suomen maalla lähti jakautumaan punkista johon sekoitettiin syntikkaa ja melodioita JA tämän uuden aallon musiikin fanit olivat gootteja. Gootti ideologiaan kuuluu esim. kuoleman romantisointi, uskonnon vastustaminen, "narsismi" ja provosointi. "Jos jonkun päivä on pilalla sen takia miltä näytän, ulkonäköni goottina on onnistunut"

      Lyhyesti: synkempi ja sivistyneempi versio punkräyhäämisestä. Ei ole yhtä vahvaa tekijää kaikilla gooteilla, mutta ylempänä muutamia yhdistäviä tekijöitä.

      PS: Punk's dead, emo kids next!

      • Gootin Henki

        Olen soittanut goottibändeissä eikä kenenkään oikean gootin elämänkatwomuksee oikeasti kuulu mikään idiotismi kuten kuoleman romantisoiminen ja narsismi ja provosointi. Kaikki tuntemani, ja niitä on paljon, aidot gooyyityypit on oikeasti helvetin hauskoja ja huumorintajuisia ja elämänmyönteisiä tyyppejä Vaikka lauletaa synkkiä juttuja niin ei me mitää vitun nihilistejä olla. Jotkut muka gootit vaan luulee, että tässä on jotain pirun mystillist. Kuitekin nää suomalaiset ja ulkomaalaiset bändit haluaa vaan tehdä hyvää musaa. Musa on kaiken a ja o. Ei ole vitun väliä pukeudutko mustaan lepakon nahkaan vai kumisaappaisiin.. Mietitään mistä saisi ostaa samanlaisen goottiunivormun kuin tuhannella muullakin mustiinpukeutujalla on. SE MUSIIKKI ON PÄÄASIA. Kaikki pellet luulee, että Kaikki on goottia jos vaan pukeutuu mustaan univormuun. Ei goottius ole mikää armeijamainen vaatemuoti-ilmiö. Vaikka se tälläpalstalla tuntuu sitä olevan. Naurettavaa kun eräillä goottijuttu on vain trendivaatejuttu. Muotipellegootit on syvältä.
        Ja sitten niille jotka kyselee onko Yö, Indica, 69 eyes ja Tokyo Hotel goottia. Niin EI TODELLAKAAN OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • EI

      EI

    • emonvastustaja

      siis todellakin on ja sina olet juuri tallainen!!!

    • 6+12

      Emous lähtee katu-uskottavuudesta ja usein tietystä iästä.
      Goottius lähtee sydämestä.

      Onhan nämä nyt kaksi tasan eri asiaa.
      Emo musiikki on usein uhmakasta ja melankolista, kun taas goottimusiikki on usein taiteellista ja herkkää.

      • Goottius lähtee sydämmestä. se on totta. Olin itse jonkinsortin teinipissaliisa 7luokalla, kunnes tapasin nykyisen bestikseni, punkkarin :3 Nykyään ylpeä jonkinsortin goottipunk, suuntautumaan sekalaiseen tyyliin. Emoista en osaa sanoa, mutta se on minusta että halutaan suurimmaksi osakis huomiota. kamuni kuuntelee Mindles self indulgencea, tietokonemusaa, teknoa, japaninkielistä, mutta myös ihan suoraan klassista musiikkia. Itse mulle menee melki kaikki, paitsi klassinen ja teinipop. :D japani, mm. vocaloid on top ykkönen. ^.^


    • Imtrueemobitches

      Olen emo ja kuuntelen kyllä ihan vaan carnifexia, dying fetusta, we butter the bread with butteria, one morning leftiä... Ja sit kaikkee brutaalia gore musiikkia... Itse emomusiikkiahan vihaan yli kaiken. Varsinkin mcr:ää vaikkei se ole edes emo musiikkia. Lisäksi rakastan elämää ja irtosuhteita! Minulla on paljon ystäviä eikä mikään vaivaa.

    • iPOP

      gooteilla ja emoilla ei oikeastaan oo mitään yhteistä.
      (paitsi se että molemmat on haarautuneet punkista)

    • juliet_dawn

      emot on niitä sukupuolettoman näkösiä. mitä kauniimpi tyttö, sitä varmemmin poika, ja söpömpi poika, sitä varmemmin se on tyttö.

    • herrasmies

      emotional=emo=tunteellinen
      voi tarkoittaa myös mukeutumista tai musiikki tyyliä.
      Kaikilla meillä on tunteet.

    • HepZusi

      Joo gootti on synonyymi emolle!

      Tässä todiste:
      1.Rites Of Spring on vitun kova emobändi kuuntele niiden biisi For Want of.

      2. Sen jälkeen kaiva esiin kappaleesi Bauhausin Bela Lugosis Dead-singlestä kuuntele sekin.
      (Voit kuunnella nää myös toisessa järjestyksessä jos vaan haluut! )

      3.Totea itsekkin kuinka samalta ne kuulostaa ja päädy tähän jo aloitusviestissä ymmärrettyyn loistavaan johtopäätökseen gootti=emo.

    • Rotta5

      Onhan emoilla ja gooteilla toki omat merkityksensä ja elämäntapakulttuurinsa tms. Mutta kuka loppujen lopuksi voi määrittää sen, kuka on gootti, kuka on emo jne.?
      Ne jotka ovat pitempään esim. olleet vaikkapa gootteja, kertoilevat blogissaan (ainakin erään tapauksessa), että jos et kuuntele goottimusaa, et ole gootti, vaan ts. wannabe. Musiikki ei ole se ainoa osa-alue, joka tekee sinusta gootin tai emon, vaan myös ajattelumaailmasi ja elämäntapa. Esim. goottius on elämäntapa, eikä pelkkä musiikkityyli, joka määrittää sen mikä olet.

      Oma näkemykseni on kyllä sinne päin, että ne jotka ovat asettaneet kaikenmoisia ''sääntöjä'' ja kriteereitä vaikkapa goottiudelle (esim. juuri musiikin kuunteleminen), ovat kyllä itse niitä wannabe-tapauksia. En kyllä sitä usko, että emoudesta, goottiudesta jne. on asetettu joitain lokeroimisperinteitä, tyyliin; ''Tuo kuuntelee goottimusaa, joten se on aito gootti'' ja sitten ''Tuo ei kuuntele goottimusaa, joten se ei ole gootti''.
      En ole kyllä koskaan kuullut tai törmännyt sellaiseen tapaukseen, jossa satoja vuosia sitten olisi kiveen hakattu, mitkä määritelmät sinun pitää läpäistä, että olet tyyliltäsi ja elämäntavaltasi tuo, tuo ja tuo.

      Jos elämäntapasi vastaavat sekä pukeutumiselta, ajattelumaailmalta jne. goottiutta, niin eiköhän se ole se suurin osa-alue mitä siinä haetaan, toisin kuin musiikki. Missään ei lue, ettetkö voisi aktiivisesti huudattaa metallia päivästä toiseen ainaisen goottimusiikin sijaan, koska koet olevasi muilta osin gootti.

      Itseni tapauksessa on vähän vaikea sanoa, mikä olen, jos lähdetään noudattamaan noita määritelmiä. Lähimmäksi osuisi varmaan metallisti (ruutupaitaa ym. mukavaa) ainakin musiikin puolelta, sillä metallia kuuntelen lähes joka päivä. Eniten kuuntelen suosikkiyhtyettäni Marilyn Mansonia (Manson on kyllä yksi arvostamistani henkilöistä), koska jos kuuntelee biisien lyriikoita ja itse Mansonin mielipiteitä maailmasta, on tämä järkevä tapaus, ellei ajattele niitä kaikkia hulluja tekoja ja ulkonäköä (jota minä kyllä myönnettävästi rakastan).

      On kyllä alunperinkin ollut aivan järjetön ja idioottimainen idea lähteä keksimään tietyille tyyleille ja vaatteille jotain yhteistä lajinimitystä, koska siinä käy juuri näin - tuhat erilaista näkemystä ja kaikenmoiset maailmansodat netissä siitä, kuka on oikeassa mistäkin.

    • puhun totta!

      HEi!
      ei kaikki gootit oo emoja

      EMO ON TUNNE joka tarkottaa ahdistunutta ja surullista ym.
      Kaikki gootit tai scenet EI OLe EMOJA!!!

    • meikävain

      Okei... alunperinhän EMO oli vain musiikkityyli, mutta kuten tavallista, tietynlaista musiikkia kuuntelevat alkoivat pukeutua omalla tavallaan ja syntyi emo musiikkia kuunteleva joukkio, eli emot. Emo ei tarkoita tunnetilaa vaan tyyliä. Emot eivät ole masentuneita, kuka tietää mistä tuollainenkin käsitys on saanut alkunsa. Ollaksesi emo sinun ei tarvi olla masentunut. Jos olet masentunut et välttämättä ole emo. 80% masennuksesta kärsivistä ei ole tyyliltään emoja, vaan ihan tavallisia tyyppejä. Gootti sekoitetaan emoon ehkä tummanpuhuvan vaatetuksen ja meikin takia, mutta näillä kahdella on eroa. Emot ovat söpöjä, gootit ovat kauniita ja ylpeitä ja sitten on vielä punk-tyyli joka on räväkkä ja scene tyyli, johon kuuluu mm shokkiväriset hiukset. (älääkä nyt ruvetko pilkkua viilaamaan, toki on poikkeuksia)
      Ja älkää ihmiset sekoittako saatanan palvontaa tähän. Se mihin kukain uskoo on oma asia, eikä ole SINUN tehtäväsi päättää mihin kukain uskoo.
      Eli gootti ei ole sama kuin emo, eikä toisinpäin. Älkää sekoittako tyylejä.

    • pöppelipöö

      Gootti ja emo on kaks ihan eri asiaa -_-

    • ritvamummo
    • gootttttttiii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe