Miksi jotkut miehet alkaa ihan pokkana ehdottelee kaikkea seksiin liittyvää? Yksikin ehdotti että alkaisin sen kanssa pelkkään seksisuhteeseen..?! En pukeudu mitenkään horomaisesti, enkä myöskään käyttäydy niin. Mua on usein sanottu söpöksi ja viattoman näköseksi, joten sitä suuremmalla syyllä ihmettelen tällaisia suoria ehdotuksia ja nämä ehdotukset ei ole humalaisilta miehiltä. Voitteko miehet vähän valaista asiaa?? Olen sitten 20-vuotias nainen, että onko tällä iällä jotain tekemistä asian kanssa.. (??)
Suorat ehdotukset miehiltä
30
4454
Vastaukset
- vain
seksiä.suoraa sanovat mitä haluavat.Ei tarvi arpoa..Eikö sinun nyt olekin helppo hylätä tarjoukset(jos ei kiinnosta)!he saavat siirtyä seuraavaan ja myös sinä.Tuskinpa iällä mitään merkitystä.Kysynnän ja tarjonnan laki.näitä on joka ikäryhmässä ja myös naisia..
Ennen vanhaan oltiin lipeviä pillupalkallahöpöttäjiä. Koska poksyihin päästyämme naiset jostain syystä kuvittelivat, että kyse on avioliittoon ja lapsiin johtavasta seurustelusta, ovat puheet muuttuneet.
Naiset kun ovat valittaneet, että heille on annettu katteettomia lupauksi ja ihmetelty, mikseivät miehet voi suoraan sanoa, jos haluavat pelkkää seksiä?
No, joku on ottanyt onkeensa ja sanoo asiat suoraan. Nyt sitten itketään, että sekin on väärin. Ole tässä nyt sitten miehenä naisille mieliksi...- ~nainen~
väärin. Seksisuhdetta on kohteliasta ehdottaa vain tutulle naiselle. Vieraalle jos sellaista menee ehdottelemaan, niin ei tunnu kovin hyvältä. Tai ei itsestäni ainakaan tuntuisi. Parempi jos takana on jo seksiä näiden kahden ihmisen välillä ja sen verran luottamusta, että voi olettaa suhteen pysyvän kummankin haluamissa rajoissa.
- klfdhlkgsd
~nainen~ kirjoitti:
väärin. Seksisuhdetta on kohteliasta ehdottaa vain tutulle naiselle. Vieraalle jos sellaista menee ehdottelemaan, niin ei tunnu kovin hyvältä. Tai ei itsestäni ainakaan tuntuisi. Parempi jos takana on jo seksiä näiden kahden ihmisen välillä ja sen verran luottamusta, että voi olettaa suhteen pysyvän kummankin haluamissa rajoissa.
"Seksisuhdetta on kohteliasta ehdottaa vain tutulle naiselle. Vieraalle jos sellaista menee ehdottelemaan, niin ei tunnu kovin hyvältä."
No, onko sekään niin kohteliasta?
Seksi valitettavasti pilaa ystävyyssuhteet ja niin saattaa pilata seksin ehdottaminenkin, joten ei sekään niin hyvä idea ole. Ellei sitten tietysti ole niin, ettei oikeastaan välitä tuttavastaan eikä haittaa, vaikkei häntä enää näkisikään. ~nainen~ kirjoitti:
"Seksisuhdetta on kohteliasta ehdottaa vain tutulle naiselle." Jos olisin sinkku, niin en ikimaailmassa pilaisi ystävyyttämme ehdottamalla seksisuhdetta. Ei ihan äkkiä tule mieleen nopeampaa tapaa lopettaa koko ystävyyttä. Sinun kaveripiirissäsi mahtaa olla outoa porukkaa.
"Parempi jos takana on jo seksiä näiden kahden ihmisen välillä ja sen verran luottamusta, että voi olettaa suhten pysyvän kummankin haluamissa rajoissa." Onko sinulla paljonkin kokemusta onnistuneista vakipanosuhteista?
Harvoin tapaan ihmiseen, joka ajattelisi näistä kahdesta asiasta enää enempää eritavoin kuin minä.- ~nainen~
klfdhlkgsd kirjoitti:
"Seksisuhdetta on kohteliasta ehdottaa vain tutulle naiselle. Vieraalle jos sellaista menee ehdottelemaan, niin ei tunnu kovin hyvältä."
No, onko sekään niin kohteliasta?
Seksi valitettavasti pilaa ystävyyssuhteet ja niin saattaa pilata seksin ehdottaminenkin, joten ei sekään niin hyvä idea ole. Ellei sitten tietysti ole niin, ettei oikeastaan välitä tuttavastaan eikä haittaa, vaikkei häntä enää näkisikään.nyt tarkoitin jotain exää tai vastaavaa. Jotain jonka kanssa ollaan jo oltu siellä sängyssä ja jonka kanssa suhde ei ole loppunut aiemminkaan siihen seksiin.
- ~nainen~
Ratikkakuski kirjoitti:
"Seksisuhdetta on kohteliasta ehdottaa vain tutulle naiselle." Jos olisin sinkku, niin en ikimaailmassa pilaisi ystävyyttämme ehdottamalla seksisuhdetta. Ei ihan äkkiä tule mieleen nopeampaa tapaa lopettaa koko ystävyyttä. Sinun kaveripiirissäsi mahtaa olla outoa porukkaa.
"Parempi jos takana on jo seksiä näiden kahden ihmisen välillä ja sen verran luottamusta, että voi olettaa suhten pysyvän kummankin haluamissa rajoissa." Onko sinulla paljonkin kokemusta onnistuneista vakipanosuhteista?
Harvoin tapaan ihmiseen, joka ajattelisi näistä kahdesta asiasta enää enempää eritavoin kuin minä.Tuskin se ehdotus mitään välejä pilaisi, vaikkei toinen siihen suostuisikaan tai jos pilaisi niin ei se ystävyys kovin vahvalla pohjalla muutenkaan olisi.
Kyllä ystävykset nyt käsittääkseni voi puhua mistä tahansa taivaan ja maan välillä ilman että tarvii pelätä välien katkeamista. - ~nainen~
Ratikkakuski kirjoitti:
Harvoin tapaan ihmiseen, joka ajattelisi näistä kahdesta asiasta enää enempää eritavoin kuin minä.Ja ei minulle ole ehdotettu kyseistä asiaa koskaan, mutta jos se ehdotus tulisi tutulta mieheltä niin suhtautuisin siihen takuulla paljon paremmin, kuin jos joku vieras mies alkaisi ehdottelemaan jotain seksisuhdetta kanssani. Siinä on ihan selvä ero.
- se...
~nainen~ kirjoitti:
nyt tarkoitin jotain exää tai vastaavaa. Jotain jonka kanssa ollaan jo oltu siellä sängyssä ja jonka kanssa suhde ei ole loppunut aiemminkaan siihen seksiin.
että naiset valehtelee näillä palstoilla jatkuvalla syötöllä
- kuomaseni...
Ratikkakuski kirjoitti:
Harvoin tapaan ihmiseen, joka ajattelisi näistä kahdesta asiasta enää enempää eritavoin kuin minä.hyvää ystävyyssuhdetta ei kannata pilata vain pelkän seksin takia
- ~nainen~
se... kirjoitti:
että naiset valehtelee näillä palstoilla jatkuvalla syötöllä
selventää, että jos ehdotus tulee joltain tutulta mieheltä, se ei ole niin loukkaavaa, mutta jos se tulee vieraalta ihmiseltä, se voi olla sitä. Ihan sama koskeeko suora ehdotus seksiin vain yhtä iltaa vai kokonaista seksisuhdetta, niin silti vieraan ihmisen ei ole kohteliasta tulla sellaista ehdottelemaan. Oli siis vain minun mielipiteeni, joku toinen nainen voi olla ihan eri mieltä.
- väliaika
~nainen~ kirjoitti:
Tuskin se ehdotus mitään välejä pilaisi, vaikkei toinen siihen suostuisikaan tai jos pilaisi niin ei se ystävyys kovin vahvalla pohjalla muutenkaan olisi.
Kyllä ystävykset nyt käsittääkseni voi puhua mistä tahansa taivaan ja maan välillä ilman että tarvii pelätä välien katkeamista.kaveri tehnyt sellaisia lähentely-yrityksiä, että oksat pois. Ja olen siis itsekin mies. Ei se mitään kaverisuhdetta lopettanut. Minulle vain selvisi lopullisesti, että ko. mies on bi ja tosipuutteessa mieskin kävisi. Tein asian selväksi, ettei ole minun juttuja, jonka jälkeen asia unohdettiin. Asiasta ei tosin ole sen jälkeen puhuttu ja kyseisellä kaverilla on taas nainen kierroksessa. Onneksi olen avarakatseinen persoona.
- ~nainen~
väliaika kirjoitti:
kaveri tehnyt sellaisia lähentely-yrityksiä, että oksat pois. Ja olen siis itsekin mies. Ei se mitään kaverisuhdetta lopettanut. Minulle vain selvisi lopullisesti, että ko. mies on bi ja tosipuutteessa mieskin kävisi. Tein asian selväksi, ettei ole minun juttuja, jonka jälkeen asia unohdettiin. Asiasta ei tosin ole sen jälkeen puhuttu ja kyseisellä kaverilla on taas nainen kierroksessa. Onneksi olen avarakatseinen persoona.
tarkoitin, että kyllä ystävyyden nyt luulisi kestävän vaikka mitä. En mä ainakaan ketään alkaisi vieroksumaan sen takia, jos vaikka puhuisikin mitä vaan.
- ghjkghjkgkjhg
väliaika kirjoitti:
kaveri tehnyt sellaisia lähentely-yrityksiä, että oksat pois. Ja olen siis itsekin mies. Ei se mitään kaverisuhdetta lopettanut. Minulle vain selvisi lopullisesti, että ko. mies on bi ja tosipuutteessa mieskin kävisi. Tein asian selväksi, ettei ole minun juttuja, jonka jälkeen asia unohdettiin. Asiasta ei tosin ole sen jälkeen puhuttu ja kyseisellä kaverilla on taas nainen kierroksessa. Onneksi olen avarakatseinen persoona.
Jos kenestäkään, luulis sen nyt ainakin edes kavereistaan tietävän, ketkä ovat heteroja? Ei se taida paljon muita kunnioittaa, jos silti tulee lääppimään. Hyi helv.
Mulla olis kyllä loppunut kaveruus siihen. Ei voi mitään, joissain asioissa en sitten ilmeisesti ole kovin avarakatseinen, vaikken nyt mikään homovihaaja olekaan.
- Keksipurkille..
Olet mitä mainioin kumppani nautinnon ihanaan maailmaan! Kaikkea muuta kuin kulunut kapakkalutka.
Tämä on tätä naisten niiiiin kaipaamaa tasa-arvoa! - Tykkäät
ilmeisesti hätäisemmistä miehistä, jotka käyvät astumaan muitta mutkitta?
- Alkuperäinen kirjoittaja
Siinä vaiheessa se on ainakin loukkaavaa jos ollaan tunnettu jonkun aikaa kavereina ja sit toinen vaan yhtäkkii ehdottaa tollasta.. Sillonhan on toiselle vaan pelkkä reikä, thats it. Miehet, arvostatteko muka sellaista naista jolle ehdotatte pelkkää seksisuhdetta?
- MMies
" Miehet, arvostatteko muka sellaista naista jolle ehdotatte pelkkää seksisuhdetta?"
Kai sitä arvostaa toista sitten sinä reikänä, jos ei muuta? En tiedä, koska en ole ehdottanut kenellekään naislle pelkkää seksisuhdetta, mutta kuvittelisin, että siinä tilanteessa hormonaalinen toiminto ottaa ylivallan ajattelusta ja koko homma vaikuttaa hyvinkin asialliselta. Voihan nykypäivänä yhtähyvin nainenkin ehdottaa miehelle pelkkää seksisuhdetta, mutta ei se ole mikään miettimisen arvoinen seikka sinänsä. Vai?
tilanteissa nämä ehdottelut sit yleensä tapahtuu??? Älä vaan sano että yleensä silloin kun heti parien treffien ja ehkä muutaman panokerran jälkeen oot alkanu tenttaamaan veren kiilto silmissä 'suhteenne laatua' :-) Jotenkin musta vaan kuullostais aika vitun absurdilta idealta ehdottaa jotain panohommia jollekkin ns. oikealle naispuoliselle kaverille / tutulle, näin ollen epäilen et sulla on kuitenki ollu näitten miesten kans jonkun sortin viritystä päällä. Kaikkien kans ei voi napata seurustella, ei varsinkaan 20 vuotiaana mut pilluahan aina haluttaa, mitäs ihmeellistä noissa ehdotteluissa siis on. Jos toinen kysyy suoraan et haluaks alkaa ihq seukkaan mun kanssa niin miten se muka eroaa mitenkään siitä et kysyy suoraan et haluaks alkaa panosuhteeseen mun kanssa. Omituista ajattelumallia.
- Pullopersesika
Tunnen kyllä sellaisiakin miehiä jotka ovat konkretisoineet vanhan totuuden: kun kahdeltakymmeneltä kysyy suoraan, yksi antaa varmasti..
- Mangusti.
irvokasta olisi naisen ehdottaa ensimmäisellä tapaamisella miehelle avioliittoa.
- puhuminen enne ajattelua on...
Huume mailmassa jutut on irvokkaita jos ne niin esitetään. mulla on paikka sydämmessä . kihalasin hain apua ammatti apu . oletkos muutenvapaa . en kerro mihin . olen mies 50-
- Mangusti.
puhuminen enne ajattelua on... kirjoitti:
Huume mailmassa jutut on irvokkaita jos ne niin esitetään. mulla on paikka sydämmessä . kihalasin hain apua ammatti apu . oletkos muutenvapaa . en kerro mihin . olen mies 50-
Mennääks naimisiin?
- rusalka.rusalka
jotka eivät ole tilanteen tasalla. On kummallista, että naisia pitää saada kiusata millä tavalla tahansa...tuossa aloittajalla yksi esimerkki. Ikävä kyllä, mitä huomiota herättävämpi typykkä, sitä enemmän joutuu kaikkien fantasioitten kohteeksi.
Vain hölmöillä miehillä on niin vähän tunneälyä, että sutkauttelevat tuommoisia törkeyksiä. Tai sitten tekevät sen tahallaan.
Tässä vastaajat ovat pohtineet lähinnä sitä, milloin on sopivaa ehdotella. Luulisi miehen tosiaankin itse tajuavan tilanteen sen verran kirkkaasti, että jos TODELLA HALUAA jotain...sen asian alustaa siihen tyyliin.
Ennemminkin luulen, että ko. kyselyt tosiaankin on tarkoitettu loukkauksiksi. Miehen mielestä olet viehättävä, muttei mies usko pystyvänsä siihen, että sinusta tulisi hänen oma naisensa (miehellä huono itsetunto). Hän kuvittelee, ettet kuitenkaan huoli. Tämän ajatusketjun lopputuloksena mies sitten ehdottaa tuommoista, koska ei koe menettävänsä mitään...kun kerran hänen kuvitelmissaan olet saavuttamaton. Jotenka, jos hän saa rukkaset, on hän jo 'antanut sinulle takaisin samalla mitalla'.
Niin, tässä siis kysymyksessä mies viestittää, ettei sisäisellä kauneudella tai miten kukakin sen haluaa ilmaista...vaikkapa henkisyydellä tai ajatuksilla tai naisen minällä...ei ole merkitystä. Vain seksillä on merkitystä ja naista voisi käyttää välineenä nautinnon saamiseen.
Tuommoista ehdotusta pidän itsekin loukkaavana.
Näitä nainen kuitenkin saa kuulla: 'Ihan naitavan näkönen muija' jne. Tuo ei siis tarkoita muuta kuin, ettei naisesta muuhun tarkoitukseen olekaan kuin panemiseen. Joittenkin mielestä kohteliaisuus, monen mielestä ei.
Miehet ei todennäköisesti koskaan opi pitämään mölyjä mahassa naisten läsnä ollessa. Aina tulee olemaan näitä typeryksiä, jotka luulee kaikenlaista kaikille ehdottelemisesta. Semmoiset typerykset ansaitsevat vain omansa tasoista seuraa. Eikä niille tarvitse edes vastata. - masennu! :=)
sillä jo viiden vuoden kuluessa rupsahdat ja säästyt moisilta kauheuksilta jatkossa
- vili
baarissa sillä nyt ei ole juurikaan merkitystä, mitä siellä kenellekkin jauhaa. mielestäni voi suoraa kysyä 10 minsan tuntemisen jälkeen, ettei turhaan tarvitse drinkkjä ja takseja maksella.
- Mies.
Mies tarkoittaa, että olisitte edelleen samalla tavalla kavereita, kuin ennenkin sillä lisäyksellä, että seksi tulisi mukaan kuvioon.
- täällä
Olen ehkä vähän outo, mutta mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa, että kysyy suoraan niinkuin asia on! Mulle olis pelkästään positiivista, että mies sanois suoraan mitä ajattelee ja mitä hän haluaisi. Jos haluaisi seksisuhteen, kysyisi mitä olisin sellaisesta mieltä? Jos mua kiinnostais hän miehenä ja seksikumppanina, saattaisin suostuakin. Miksi esittää jotain muuta, kuin mitä haluaa?
Se vaan on tarkka juttu, että miten mies sen kysyy, että alkaisitko seksisuhteeseen.. Ei pidä kysyä silleen alentavasti, kuin näyttäisin huoralta tms!- Alkuperäinen kirjoittaja
Kiitos vaan kaikille keskusteluun osaanotosta. Ihan mielenkiintoisia näkemyksiä... En tarkoittanut baarissa humalaisten miesten ehdotuksia. Niitä nyt ei ota kukaan tosissaan. Lähinnä tarkoitin sitä, että jos jonkun kanssa on ollut "romanttista säpinää" niin sitten yhtäkkiä mies ehdottaakin seksisuhdetta, vaikka on antanut ymmärtää haluavansa jotain vakavaa. Olisi varmaan pitänyt tarkentaa tohon ekaan viestiin. Antaako mies tahalleen ymmärtää, että haluaa jotain vakavaa ja sitten kun mitään ei tapahdukkaan heti sänkypuolella niin sitten ehdotellaan jo päin naamaa..? Mitä mieltä olette tästä teoriasta?
- rusalka.rusalka
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Kiitos vaan kaikille keskusteluun osaanotosta. Ihan mielenkiintoisia näkemyksiä... En tarkoittanut baarissa humalaisten miesten ehdotuksia. Niitä nyt ei ota kukaan tosissaan. Lähinnä tarkoitin sitä, että jos jonkun kanssa on ollut "romanttista säpinää" niin sitten yhtäkkiä mies ehdottaakin seksisuhdetta, vaikka on antanut ymmärtää haluavansa jotain vakavaa. Olisi varmaan pitänyt tarkentaa tohon ekaan viestiin. Antaako mies tahalleen ymmärtää, että haluaa jotain vakavaa ja sitten kun mitään ei tapahdukkaan heti sänkypuolella niin sitten ehdotellaan jo päin naamaa..? Mitä mieltä olette tästä teoriasta?
Toivon, että pääsette samalle aaltopituudelle molemmat. Kumpikin tietää missä mennään eikä toinen vedätä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872