Moro. Minulle on monesta lähteestä ennustettu "aikoinaan" että olen suuri Jumalan profeetta, ja että minulla on tärkeä ja merkittävä tehtävä Jumalan työssä. Ilmeisesti olen nyt sitten sellanen joka tietää asioita sitten. Olen profeetta, ennustaja....suuri mies.
Elikkä Jos mikään askarruttaa mieltä, tiedän kaikkeen vastauksen ja totuuden! kysykää pois. pyhä henki kertoo totuuden.
älkää aliarvioiko minua. Tämä on suuri tehtäväni.
kysykää minulta, olen suuri profeetta
28
770
Vastaukset
- Pakanain-Huuto
minkälaista säätä on ennustettu Lappeenrannan suuntaan viikonlopuksi?
- mk81
mk81 kirjoitti:
http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Lappeenranta
tosta pitäs näkyä:)mistä vetäsit ton LPR jutun? ei sillä että asuisin siellä tai mitään:) Tunnetaanko?
tosin tiedän asian laidan, olenhan suuri mies. - Pakanain-Huuto
mk81 kirjoitti:
mistä vetäsit ton LPR jutun? ei sillä että asuisin siellä tai mitään:) Tunnetaanko?
tosin tiedän asian laidan, olenhan suuri mies.kykyjä. Näin sinut joillain tapaa olevan yhteydessä Lappeenrantaan:) Olet suuri mies, mutta en tunne sinua.
- mk81
Pakanain-Huuto kirjoitti:
kykyjä. Näin sinut joillain tapaa olevan yhteydessä Lappeenrantaan:) Olet suuri mies, mutta en tunne sinua.
"Näin sinut joillain tapaa olevan yhteydessä Lappeenrantaan:) Olet suuri mies, mutta en tunne sinua."
no oho! aikamoinen profeetta oot:)
- Pro Feta
No kysytäänpä... Mitä Jumala on mieltä sellaisista profetoijista, jotka ennustelevat pahaa aavistamattomille vasta uskoon tulleille suuria tehtäviä ja näin vahingoittavat heidän psyykeään ja pahimmassa tapauksessa ovat osasyyllisiä profetoinnin kohteen henkiseen sairastumiseen, suuruudenhulluuteen ja mielisairaalaan joutumiseen?
- mk81
"No kysytäänpä... Mitä Jumala on mieltä sellaisista profetoijista, jotka ennustelevat pahaa aavistamattomille vasta uskoon tulleille suuria tehtäviä ja näin vahingoittavat heidän psyykeään ja pahimmassa tapauksessa ovat osasyyllisiä profetoinnin kohteen henkiseen sairastumiseen, suuruudenhulluuteen ja mielisairaalaan joutumiseen?"
Ihan ok Jumalasta. Mikäli henkilöstä ei kuitenkaan tule mitään mistä on puhuttu, se on ihmisen vika siinä vaiheessa. uskonpuutetta, elämässä liikaa syntiä jne.
- tuhat ja yksi
"suuriprofeetta" OLET ELÄMÄSSÄNI ENSIMMÄINEN JOKA ON JOTAIN TIENNYT, Lappeenrannan säätkin tiedät ! Mutta huomenna olet taas toisten hörhöjen tasolla jos et jo tänään !
(olisin kuitenkin siitä iloinen jos vain pilailisit silloin sinulla saattaisi olla vielä kaikki kotona !? )- tuhat ja yksi
Kuhan heräät rapulaisena iltapäivällä tutki vielä kerran ne Profetiasi ennen ,kuin heität ne pois ja täytät uusilla !
Voit olla myöskin aivan syytön ,kaikkeen esimerkiksi ,jos sinulle on joku Hengen heiluttama moista profetoinut ,niin sinä olet "tavallaan" syytön siihen eksytysyritykseen.! miten on ?
- ystävällinen kehoittaja
Kaikkein tärkeintä olisi se, että pääsisit kuoltuasi taivaaseen, muu on vähemmän tärkeää.
Joka itsensä korottaa, sen Jumala alentaa.
Älä usko kaikkia ennustuksia. Älä etsi ihmisten suosiota ja kunniaa.
Pyhä Henki ei ole ihmisen käytettävissä ja hallittavissa, eikä Pyhä Henki alennu toimimaan kysymys-vastaus koneena.
Leikkisi ja pilkkasi on mautonta.- mk81
no ok, en minä mikään profeetta ole. sori vaikka jo luulitte että olen.
Tosiaan on mielenkiintosta näin jälestäpäin muistella kuinka monia asioita minulle on profetoitu. Minulla piti olla joku "suuri tehtävä", jossa saisin käyttää kokemustani mielenterveys ongelmista...joku kansainvälinen työkin välähteli muiden ihmisten hurmostiloissa. Pahin tietty oli oma äitini:) noh häntä en tosissani ottanut, ehkä veti vähän kotiinpäin.
Tässä sitä nyt ollaan. En edes pääse paikalliseen tehtaaseen töihin, koska on ollut ongelmia menneisyydessä. sinne kyllä pääsee juopot ja narkkarit hommiin, senkun menee ja palkka on kova. En minä vaan päässyt. että tällanen suurmies. - äiti povasi
mk81 kirjoitti:
Tosiaan on mielenkiintosta näin jälestäpäin muistella kuinka monia asioita minulle on profetoitu. Minulla piti olla joku "suuri tehtävä", jossa saisin käyttää kokemustani mielenterveys ongelmista...joku kansainvälinen työkin välähteli muiden ihmisten hurmostiloissa. Pahin tietty oli oma äitini:) noh häntä en tosissani ottanut, ehkä veti vähän kotiinpäin.
Tässä sitä nyt ollaan. En edes pääse paikalliseen tehtaaseen töihin, koska on ollut ongelmia menneisyydessä. sinne kyllä pääsee juopot ja narkkarit hommiin, senkun menee ja palkka on kova. En minä vaan päässyt. että tällanen suurmies.jotain suurta tehtävää, siis oikeesti. Jaa-a, en oo ainakaan ite vielä huomannu.
- ystävällinen kehoittaja
mk81 kirjoitti:
Tässä sitä nyt ollaan. En edes pääse paikalliseen tehtaaseen töihin, koska on ollut ongelmia menneisyydessä. sinne kyllä pääsee juopot ja narkkarit hommiin, senkun menee ja palkka on kova. En minä vaan päässyt. että tällanen suurmies.Kuuntelin jokin aika sitten yhden saarnamiehen opetusta joka oli tallennettu kasetille, hän kertoi vanhasta miehestä, joka oli istunut seurakunnassaan vuosikymmeniä ja odottanut hänelle luvattua vallan suurta ja ihmeellistä tehtävää, mutta hänen vanhetessaan ja olleessaan lähellä 70 vuotta, hän oli vihdoin ymmärtänyt, ettei tule olemaan mitään suurta ja merkittävää tehtävää.
Olen nähnyt ja kuullut profetioita seurakunnissa ja niiden ulkopuolella, ja uskon, ettei mikään niistä ole ollut Jumalasta, vaan aina ihmisistä.
On eräitä surullisia paikkoja, kuten Nokia Missio, joissa profetiat ovat hatusta vedettyjä ja useimmiten paikkansa pitämättömiä, jonka tähden monet kärsineet ja elämän kolhimat sairaat ihmiset, joutuvat uskossaan haaksirikkoon ja masennukseen. Sellaisille ihmisille sanon, pysykää kaukana paikoista, joissa kaadetaan ihmisiä ja joissa on levoton ja rauhaton henki ja ylistyksen paljous.
Se olisi jo paljon tehtäväksi, jos sä yhtenä seurakunnan kokouksissa kävijänä, jos käyt jossakin seurakunnassa, tahtoisit ja jaksaisit olla, kohtelias ja ystävällinen, myös niitä ihmisiä kohtaan, joista muut seurakuntalaiset eivät välitä, jotka ovat muiden mielestä liian vähäisiä ja arvottomia heidän ylevään seuraansa. - mk81
ystävällinen kehoittaja kirjoitti:
Kuuntelin jokin aika sitten yhden saarnamiehen opetusta joka oli tallennettu kasetille, hän kertoi vanhasta miehestä, joka oli istunut seurakunnassaan vuosikymmeniä ja odottanut hänelle luvattua vallan suurta ja ihmeellistä tehtävää, mutta hänen vanhetessaan ja olleessaan lähellä 70 vuotta, hän oli vihdoin ymmärtänyt, ettei tule olemaan mitään suurta ja merkittävää tehtävää.
Olen nähnyt ja kuullut profetioita seurakunnissa ja niiden ulkopuolella, ja uskon, ettei mikään niistä ole ollut Jumalasta, vaan aina ihmisistä.
On eräitä surullisia paikkoja, kuten Nokia Missio, joissa profetiat ovat hatusta vedettyjä ja useimmiten paikkansa pitämättömiä, jonka tähden monet kärsineet ja elämän kolhimat sairaat ihmiset, joutuvat uskossaan haaksirikkoon ja masennukseen. Sellaisille ihmisille sanon, pysykää kaukana paikoista, joissa kaadetaan ihmisiä ja joissa on levoton ja rauhaton henki ja ylistyksen paljous.
Se olisi jo paljon tehtäväksi, jos sä yhtenä seurakunnan kokouksissa kävijänä, jos käyt jossakin seurakunnassa, tahtoisit ja jaksaisit olla, kohtelias ja ystävällinen, myös niitä ihmisiä kohtaan, joista muut seurakuntalaiset eivät välitä, jotka ovat muiden mielestä liian vähäisiä ja arvottomia heidän ylevään seuraansa."Olen nähnyt ja kuullut profetioita seurakunnissa ja niiden ulkopuolella, ja uskon, ettei mikään niistä ole ollut Jumalasta, vaan aina ihmisistä."
näin minäkin uskon. Jotenkii vaan persiistä kun on ollut "siellä sun täällä" Jumalan luona käymässä, mutta sitten tajuaakin että on vain pelleillyt hurmoshenkisten ihmisten kanssa jossain. Iteltä tosin ei mitään hurmosta koskaan irronnut, kun oli koko ajan paniikkikohtaus päällä. ei siinä paljon hallelujat irtoa.
Oletko lukenut Mooseksesta, että hän oli suuri profeetta ja samalla NÖYRIN mies Jumalan edessä. Älä halveksi kutsuasi vaan käy lähemmäksi Isän sydäntä, niin opit vaeltamaan Jeesuksen armon varassa. Hän ei sinua hylkää eikä jätä, vaan on uskollinen, sukupolvesta toiseen.
- kerro kerro kerro kerro.......
Olenko mies vai nainen ? Yhdessä vai yksin ? Mikä on salainen paheeni ? Ketä rakastan?
- mk81
"Olenko mies vai nainen ? Yhdessä vai yksin ? Mikä on salainen paheeni ? Ketä rakastan?"
ihan helppo. Olet mies, elät naisen kanssa, salainen paheesi on tupakointi naiseltasi salaa (hyihyi!), rakastat naistasi jonka nimi on Leena. - tuhat ja yksi
mk81 kirjoitti:
"Olenko mies vai nainen ? Yhdessä vai yksin ? Mikä on salainen paheeni ? Ketä rakastan?"
ihan helppo. Olet mies, elät naisen kanssa, salainen paheesi on tupakointi naiseltasi salaa (hyihyi!), rakastat naistasi jonka nimi on Leena.Profeettasi liekki 12 tunnissa ?
mitä minä kerron ? - ämkoo81
tuhat ja yksi kirjoitti:
Profeettasi liekki 12 tunnissa ?
mitä minä kerron ?oli aika lyhyt profeetan ura.
- Pakanain Huuto
vai vettä Hiiunmaale, tulevana viikonlopulla?
- mk81
noh vastaan tähän hieman arvoituksellisesti että "sateen jälkeen tulee pouta"...ja toisinpäin.
- Pakanain Huuto
mk81 kirjoitti:
noh vastaan tähän hieman arvoituksellisesti että "sateen jälkeen tulee pouta"...ja toisinpäin.
Kyllä susta profeetta tulee, ainakin sääprofeetta.
Jatkoja:)
- Pakanain Huuto
Lähdenkö nyt töistä pois, kävellen, fillarilla vai autolla?
Katson sitten illalla osasitko rofetoida.- mk81
"Lähdenkö nyt töistä pois, kävellen, fillarilla vai autolla?"
no fillarilla tietysti! - Pakanain Huuto
mk81 kirjoitti:
"Lähdenkö nyt töistä pois, kävellen, fillarilla vai autolla?"
no fillarilla tietysti!Mistä tiesit? ai niin, siitä kun sulla on se lahja.
- Pakanain-Huuto
Saat miettimisaikaa huomiseen (jos unessa tulisi näky)
Onko mulla kannettava vai ei-kannettava tietokone, siis kotona?- mk81
katos katos, pitää laittaa huomenna lotto vetämään:) (voin voin kertoa oikeat numerot jos haluat)
Ja eiköhän sinulla oo kannetava kotona. - Pakanain-Huuto
mk81 kirjoitti:
katos katos, pitää laittaa huomenna lotto vetämään:) (voin voin kertoa oikeat numerot jos haluat)
Ja eiköhän sinulla oo kannetava kotona.kannetteva se on. Kaikkiin kysymyksiin vastasit oikein! Lopetetaan tähän.Ettei tulisi romahdusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043