C-stringit

Jenniiiihihi

13

3694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ihme touhua

Ihmettelin jo aikoinaan stringejä kun eikö nuo altista kaikenmaailman tulehduksille. Tuo c-stringi on kyllä ihan vihonviimeinen keksintö...

• altistaa?

Hieman ihmetyttää miten stringit altistaa tulehduksille. En minä ainakaan kisko niitä "sinne" pohjalle saakka. Yhtä "lähellä" on ihan tavalliset pikkupöksytkin. Kyllähän stringit vaihdetaan puhtaisiin vähintään kerran päivässä ihan niin kuin tavalliset pikkupöksytkin. Minulla ainakin on tuolla kaapissa string-mallisia pikkuhousunsuojiakin.

Tuosta ketjussa mainituista C-stringeistä en varmaankaan pitäisi. Minulle ne olisivat kyllä paljon sopivammat kuin tavalliset stringit, mutta en varmaankaan pitäisi siitä jatkuvasta puristuksen tunteesta.

• Luulin todellakin että alti...
        altistaa? kirjoitti:

Hieman ihmetyttää miten stringit altistaa tulehduksille. En minä ainakaan kisko niitä "sinne" pohjalle saakka. Yhtä "lähellä" on ihan tavalliset pikkupöksytkin. Kyllähän stringit vaihdetaan puhtaisiin vähintään kerran päivässä ihan niin kuin tavalliset pikkupöksytkin. Minulla ainakin on tuolla kaapissa string-mallisia pikkuhousunsuojiakin.

Tuosta ketjussa mainituista C-stringeistä en varmaankaan pitäisi. Minulle ne olisivat kyllä paljon sopivammat kuin tavalliset stringit, mutta en varmaankaan pitäisi siitä jatkuvasta puristuksen tunteesta.

Itselläni (silloin kun vielä yritin käyttää stringejä) ne kyllä menivät ihan sinne väliin päivän kuluessa. Epäilen, että altistaa, koska en usko että kovin monet vaihtaa päivittäin alushousujaan... siellähän ne bakteerit muhii, varsinkin tuolla kakkospaikan kohdalla.

• tasan tarkkaan
        Luulin todellakin että alti... kirjoitti:

Itselläni (silloin kun vielä yritin käyttää stringejä) ne kyllä menivät ihan sinne väliin päivän kuluessa. Epäilen, että altistaa, koska en usko että kovin monet vaihtaa päivittäin alushousujaan... siellähän ne bakteerit muhii, varsinkin tuolla kakkospaikan kohdalla.

SUURINOSA aikuisista naisista vaihtaa alushousunsa päivittäin ja myös pesee alapäänsä päivittäin, joten se siitä bakteerien muhimisesta!! Älä yleistä jos itse et huolehdi hygieniasta. Ja kyllä stringeillä pääsee "ilmaa vakoon" tuulettamaan enemmän kuin maximallissa ;)

• fkjhs

Kuka oikeasti pitää samoja alushousuja kauemmin kuin sen yhden päivän? Ei ihmekään jos altistut ties mille jos pidät samoja pöksyjä päivästä toiseen. Pitämällä vain huolta ihan perushygieniasta stringit ovat ihan yhtä "vaarattomat" kuin muutkin alushousut.

• siiipe

Kukaan ei tosissan, nainen siis, sano, ettei vaihda alushousuja joka päivä????? Itse vaihdan joka aamu ja ilta ja treenipäivinä treenin jälkeen. Hyiiii.

Yök, hyi. Noh jokaisen oma asia tietty. :D

Ja ei stringeistä tulehdusta saa. Joskus sanottiin, että niiden myötä lisääntynyt karvojen ajelu altistaa tulehduksille, mutta oma gyneni sanoi, että ilman karvoja on itseasiassa parempi koska silloin niihin ei jää mitään pöpöjä. :) Vaikka karvat toisaalta estävät pöpöjen pääsynkin paikkoihin.

• on pa kuu lia

toihan näyttää vaan pinkiltä terveyssiteeltä ;o)

• saada asiallista vastausta....
      • jjippajee

jes ny urakalla tilamaan värillisiä siteitä

• Jenniiiihihi

Kiitos!

• ????????????
        jjippajee kirjoitti:

jes ny urakalla tilamaan värillisiä siteitä

Mikä heitto tuo oli! Taisi kommentin kirjoittaja olla ihan pihalla mistä on kyse.

• Nimetön

Aivan ihme,(tämä taas on asiaton)sensuroin itse.

• Marjiska_

Itse olen käyttänyt reilun vuoden c-stringejä ja enkä kyllä vaihtaisi pois.
      Tyytyväinen olen ollut niihin, ja suosittelen. muillekin.

Vaikka näyttävät miltä näyttävä mutta hyvät on jalassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      115
      3676
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      23
      2739
    3. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      124
      2316
    4. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2305
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2004
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      36
      1626
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1076
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      990
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      964
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      48
      898
    Aihe