Jos sinä kunnollinen ja arkinen,tuttu ja turvallinen aviomies katselisit edes hiukan itsestään huolehtivan ja uusia vaatteita ostelevan vaimosi perään niin saattaisit huomata että hänelle on tullut paljon uusia menoja.On tyttöjen iltaa,ylitöitä ja turvesaunaa jne.Tekstareita tulee ja menee.Tarkista edes puhelin niin saatat huomata että viestin saajana ei suinkaan ole kiltin vaimon tyttöystävät vaan sieltä löytyy ihan erilaisia viestejä.Sinusta on tullut aisuri
Oletko aisuri
8
8616
Vastaukset
- kaikissa
niin miehissä kuin naisissa? Pikkuvaimo ei tajua kun mies fiksaa ittesä koulutukseen mikä hän sitte on?
- cölmklmk
naispuolista aisuria kutsutaan vaimoks....
- Hyväuskoinen hölmö
26 vuotta on yhdessä oltu, oli kaikki kunnossa siis ihan oikeasti eikä pelkästään materiaalisesti; hoivasin, huolsin, rakastin, tyydytin, harvoin juopottelin, en hakannut, kroppa kunnossa. Kaikesta huolimatta kävi ilmi että akalla on jatkunut sivusuhde puolitoista vuotta. Ja NYT sitten kuulemma avioliittomme onkin kuollut (?) Heh-heh, kai se vanha pölyinen aviomies tylsältä tuntuukin uuden puppelipojan rinnalla. Ihmettelen vaan että ämmä ei viitsinyt sanallakaan vihjaista tätä ennen että "nyt ahistaa" tms. "Jos toinen mies vie vaimosi niin paras kosto on antaa miehen pitää hänet".
- minä vaan
Päästä muija menemään
- Samma på svenska
minä vaan kirjoitti:
Päästä muija menemään
Olipas hyvä neuvo, kiitos! Ei tullut itsellenikään mieleen ollenkaan.
- Ali hassan
"tarkista edes puhelin niin saatat ....". Älä hitossa jaa tuollaisia ohjeita täällä. Olen kahden päivän ajan yrittänyt tavoittaa viimeisintä valloitusta mutta ei onnistu. Se aisankannattaja luuseri on alkanut vastaamaan vaimonsa puhelimeen.
- Odotas vaan...
... kyllä me vielä tavataan...
- en enää
Niin se vaan kävi, että kakkoseksi jäin. Naimisissa 7v.ja yksi poika. Siitä se alkoi naapurin yksinhuoltaja äidin kanssa ravintolan tansseissa. Niin sanotuissa viattomissa rentoutuksissa. Sieltä löytyi tumma muusikko Puolasta ja sitten sitä vietiin. En osannut aavistaakaan ennen kuin eukko kertoi kyllästyneensä minuun ja vaati eroa. Panin hanttiin, mutta ero tuli. Lähdin ja tilalle muutti se krakovalainen. Tämä tapahtui jo 70-luvulla.
Vuoden asuivat yhdessä ja sitten tuli Puolan pojalle lähtö kotiin oman perheen luokse. Sepä eukkoa kismitti ja valitteli.
Vieläkin akkaa varmaan harmittaa. Jäi nykyiset omakotiasumiset, jäi kaikki kukkapenkit ja tuli katkeruus. Ei päässyt mukaan tähän rauhaisaan oleskeluun omenapuun alla. Sielläpä kituu kaupungin asunnossa yksikseen jossain Haagassa.
Olin katkera, mutta en enää. On kiva vaimo ja lapsen lapsiakin 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591