Elikkä oisin kulmakorua ottamassa ja asun tre:llä, mutta kun en tiedä missä täällä on lävistämöjä. Kulmakorun otan kertokaaa tietoa haittoja jne. Kiitos jo etu käteen:)
Tampereella Lävitys paikat?
3
313
Vastaukset
No mm. Putkatattoos,igors,madmax noista liikkeistä saa ainakin lävistyksiä. Ja aina voi googlettaa :D
Kulmakoru ei tulehdu jos osaa putsata sitä.Ulos saattaa kasvaa renkaalla helpommin joten kannattaa tapilla ottaa.- charlotta..
ite oon käyny kaikki lävistykseni ottaan tuolla :) tosi hyvä liike ja mukavia työntekijöitä...itekki tosin olen porin vierestä mut omal kohdal on sillai et ko kerran löytää hyvän paikan ni ei siitä heti luovu..mutta muutamasta nimeltämainitsemattomasta treen liikkeestä on tosi huooja kokemuksia tutuilla mutta jokainen löytää parhaan liikkeen vaan kokeilemalla :9
- jepsanpepsan
Putkassa ainakin moni kaveri on käyny tatuoinnit ja lävistykset ottaan, enkä oo yhtään huonoo kokemusta keltään kuullu. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537