millaseen painoon tähtäätte? mikä olisi mielestänne oma ihannepainonne?
noin 173 cm naiset
21
3728
Vastaukset
- ja sellasnen
64 kiloo olisi hyva paino. Nyt taitaa olla jotain 70 kiloa.
- ......
Olen 170 cm pitkä. Tällä hetkellä painan 73,5. Haluan tiputtaa apinoni 68 kg. Joten vielä olisi jäljellä 5,5 kg tiputus.
- ja..
...haluaisin painaa 58-60kg. Tällä hetkellä vaaka näyttää 64kg. Jenkkakahvat vaivaavat vielä, ehkä ne tuolla muutaman kilon pudotuksella karisevat vyötäröltä.
- .....
Olen 174 cm pitkä ja aloitin painon tiputtamisen 72.6 kg:sta. Tavoitteena olisi ensin 67 kg josta toivon mukaan vielä ihan tavallisella elolla jonnekin 64, 63 kg:n tienoille, sen näkee sitten miten vartalo sopeutuu uuteen painoon josko haluaa enemmänkin tiputtaa. Tällä hetkellä painan n. 71kg, tullut hieman viime viikolla takapakkia.
- jahas_
171 olen pitkä ja painoa -70.
60 olen joskus painanut ja se on tavoitteena. 64kin tekisi onnelliseksi :) - 170 senttiä
Pahimmillaan olen painanut 75 kiloa ja nyt jo useamman vuoden 64-66 kiloa. Se on minulle sopiva paino: helppo ylläpitää (saa syödä herkkujakin) ja vaatekoko 38 sopiva. En ole ruumiinrakenteeltani todellakaan mikään siro ja persettä on vieläkin liikaa, mutta itsellä hyvä olla.
- positiivinen!
Kommentti. Mahtavaa, että joku osaa tyytyä kohtuuteen ja nauttia omasta NORMAALISTA vartalostaan. Vaatekoko kertoo kyllä kaiken oleellisen ihmisestä, mukavaa kesää sinulle!
- ja tavoitteena...
...n.55kg. Tuon verran painoin vielä pari vuotta sitten, ja silloin oli "sopivankokoinen" olo. Nyt edessä vielä 8kg pudotus.
- 172 cm pitkä
Ikää 34v. Olen aina painanut 61 kg, siis periaatteessa koko aikuisiän. Nyt on tullut 4 kg lisää. Ja ne on pois saatava! Eli 61 kg tavoitepaino, todellisuus nyt 65 kg.
- äskeiseen viestiin
Olen siis erittäin pieniluinen, eli oon tosi muodottoman näköinen tässä 65 painossa. Muuten olen kuin luuranko mutta maha ja perse ja reidet on kauheet läskit!
- hui kauhistus :D
lueskelin tuossa vastauksia ja melkein rupesi nolottamaan :D Itse 173 pitkä ja olisin enemmän kuin tyytyväinen jos vaaka näyttäisi alle 80!! :D sitä odotellessa... :) -20 kiloa siis pudotettavaa vielä :) hiljaa hyvä tulee
- 173 cm täti
Minun mielestäni on taasen hyvä mitä ajoissa herää ylipainoonsa! Ei kaikki anna sen kohota 30kg liikapainoon, kunnekka heräävät. Toiset herää jo 3-5 kilon kohtalla. Silloin ne on helpompi myös saada poiskin.
- Tai_ga
Painoa tärkeämpänä pidän itse kehon koostumusta, terveellisiä elämäntapoja, ruokavaliota ja liikuntaa.
Pituutta minulla on 176 cm. Olen suuriluinen ja kohtuullisen lihaksikas (typerä määritelmä) ja naisellisen muotoinen.
Olen painanut pahimmillaan siinä 93kg tietämillä
Nykyisenä aktiiviliikkujana paino saattaa vaihdella useita kilojakin riippuen treenistä ja ruokavaliosta.
'Ihanne paino' olisi 65 kg eli varsin lähellä nykyistä painoa. Rasvaprosenttia on tarkoitus vielä pienentää, sillä sitä ylimääräistä löytyy toki minultakin. Mutta en ota asiasta stressiä :) Tiedän miten läskiä saa poltettua kehosta, mutta tärkeämpää minulle on treenikunto, -palautuminen ja tulokset ja yleishyvinvointi. Ja hyvän ruoan ystävänä nautin aterioistani täysin siemauksin! :)
Kyllä terve keho löytää mittansa riittävällä liikunnalla ja sopivalla ruokavaliolla. Iloista kesää kaikille! :D - 171...
171cm, 56kg. Tyytyväinen olen, pari kiloa lähtenyt kesällä, housujen vyötärö ei kiristä enää:)
Miksi keski-ikäisenä suurin osa lihoo ja pitää sitä ikäänkuin iän tuomana ominaisuutena. En halua viiskymppisenä (10vuoden päästä)sellaista mahaa kuin naisilla näkyy olevan! Kasvoja kyllä kiristetään mutta se vyötärö...
Jos muuten pysyy terveenä niin on hyvät mahikset pitää kilotkin kurissa. - 173 cm
Tällä hetkellä 65.5 kg.. Ihanne olisi siinä 58-60 kg.
- dhsdhsd
174, tällä hetkellä paino 75, vähän alle, mutta aloitin lähempää 90:stä että hyvinhän sitä ollaan menty.
Tavoite 55-60 kg. Painoin tuon verran 5 vuotta sitten kun ikää 18 ja sitten alkoi ahminta ja läskistyin kokoajan.
Toisaalta olisin jo tyytyväinen 70 kiloonkin koska olen liikkunut monta kuukautta ja lihasta on tullut että alan nyt jo näyttää ihan hyvältä. (verrattuna 90:iin :D)
- tristy*
175 cm, painoa 96 , pahimmillaan 112....tavoitepaino 60 kg
tsemppiä kaikille ja iloista kevättä!- miäsoon
http://www.engineeringtoolbox.com/body-weight-versus-height-d_1551.html
ja äärimmäisen harva täyttää large framen kriteerit. Googlettamalla löytyy tapoja jolla kropan kokonsa voi arvioida ranteen ympärysmitan tai kyynärluun koon perusteella.
-> 65 kiloo sanoo tämä mies olisi passeli ;)
- 174/64
Olen 174 cm pitka ja painan 64 kiloa. Yritan aina tahdata 60 kiloon mutta tiukassa on! 62 asti olen paassyt mutta siita ei laske.
- Pirskatti_84
No tuota...Pituutta 174cm ja paino tällä hetkellä 82kg. Lähtöpaino viime lokakuussa oli 105 ja tavoitteena on toukokuun loppuun 75kg. Tällä hetkellä kun peilistä katson niin tosiaanki tuo 75 on se mun ihannepaino. Tuntuu et jos menee alle 70 niin alkaa luut paistaan... :/ Mutta tämähän on taas näitä makuasioita...
- Anonyymi
Itse Olen 173 cm ja painan 52 kg. Ehkä vois vielä 2 kg puottaa Olen vuosia ollut 50 kg ja vuoden Aikana on painoa Tullut lisää 2kg.
Mielestäni 50-53 kg on ihanne paino Jos haluaa olla mallin mitoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882