Tämäkin kysymys on tainnut täällä jo olla, mutta kysyn kuitenkin. Mitä ensivaikutelma sinulle naisessa merkitsee? Oletko siinä hyvä ihmistuntija? Vai oletko mennyt pahasti metsään?
Ensivaikutelma
4
744
Vastaukset
- perusteella
ei kyllä mitään syvällisiä luonneanalyysejä tehdä vaikka olisi millainen ihmistuntija tahansa.
Ensivaikutelmassahan melkein kaikki perustuu ulkonäköön, vaatteisiin, meikkeihin, ruumiinkieleen ja muuhun ulkoiseen. Voi mennä pahastikin metsään, jos noiden perusteella syvällisempää arviota tekee.- Jumputin
Tähän naisen ensivaikutelmaan vaikuttaa vielä se, että minkälaisen päätelmän hän on tehnyt miehestä -ulkoisen olemuksen perusteella:)
Esim. itse näytän aina hieman rujolta ja ehkä jopa kovalta ulkoapäin, koska se mitä sisällä tapahtuu, ei ulospäin normitilanteissa näy.
Toki olen yleensä hyvin huomaavainen ja ystävällinen, mutta monesti ensivaikutelma on jo annettu ja tuomiot julistettu, ennen kuin näitä ominaisuuksia kerkeää esittelemään. - joskus metsään mennyt
Jumputin kirjoitti:
Tähän naisen ensivaikutelmaan vaikuttaa vielä se, että minkälaisen päätelmän hän on tehnyt miehestä -ulkoisen olemuksen perusteella:)
Esim. itse näytän aina hieman rujolta ja ehkä jopa kovalta ulkoapäin, koska se mitä sisällä tapahtuu, ei ulospäin normitilanteissa näy.
Toki olen yleensä hyvin huomaavainen ja ystävällinen, mutta monesti ensivaikutelma on jo annettu ja tuomiot julistettu, ennen kuin näitä ominaisuuksia kerkeää esittelemään.Saatat olla oikeassa. Naiset tekee omat päätelmänsä (kuten varmaan miehetkin) ulkoisen olemuksen perusteella, mutta siinähän se pointti onkin. Kannattaa tutustua, myös sellaisiin ihmisiin, joiden ensivaikutelma ei sytytä heti. Monesti saattaa olla, että on saanut aivan vääränlaisen ensivaikutelman ihmisestä.
- myös se
joskus metsään mennyt kirjoitti:
Saatat olla oikeassa. Naiset tekee omat päätelmänsä (kuten varmaan miehetkin) ulkoisen olemuksen perusteella, mutta siinähän se pointti onkin. Kannattaa tutustua, myös sellaisiin ihmisiin, joiden ensivaikutelma ei sytytä heti. Monesti saattaa olla, että on saanut aivan vääränlaisen ensivaikutelman ihmisestä.
että moni on todella haksahtanut luottamalla ensivaikutelmaan. Esimerkiksi luonnevikainen on erittäin taitava antamaan itsestään mitä miellyttävimmän kuvan ulospäin. Pukeutuu hyvin, on komea, puhuu mukavia, vaikuttaa itsevarmalta, vakuuttaa olemuksellaan...jne. Se on nimittäin hänen elämäntehtävänsä näyttää ulospäin mahdollisimman hyvältä ja saada ihailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904