Osaatteko sanoa mistä löytää esim. farkkuja?
25 tuuman vyötärö on liian iso, mutta lahkeissa pitäisi kuitenkin olla pituutta 34 tuumaa. Onko esim. jotakin farkkujen tehtaanmyymälää tms. josta saisi 24/34 kokoa tai selvästi kapeampia malleja?
Olen usein löytänyt italialaisia merkkifarkkuja, jotka ovat hoikemmille, mutta ne tulevat usein kalliiksi. :(
norm.pituinen mutta laiha
5
1113
Vastaukset
- sieltä löytyy
kokeile nettikauppoja. googlelta löytyy mitä vaan maan ja taivaan välillä. eu:n ulkopuolelta tilatessa tosin tulee tullimaksut ja verot päälle.
tai tee jokin shoppailumatka aasian suuntaan.- ensimmäinen
Siis olen ostanut vaatteita ulkomailta..lähinnä juuri Italiasta. Mutta olisi kiva löytää myös Suomesta sopivaa kokoa. Osaatteko sanoa Suomesta mitään liikettä?
- ninnukka
ensimmäinen kirjoitti:
Siis olen ostanut vaatteita ulkomailta..lähinnä juuri Italiasta. Mutta olisi kiva löytää myös Suomesta sopivaa kokoa. Osaatteko sanoa Suomesta mitään liikettä?
trend one nettimyymälää.. farkut edullisia ja koko 32 mulle tosi tiukka.. (yleensä koko 32 onlyssä sopiva ja koko 25 hyvä myös) mut tuon trend onen 32 ei oikeen mene päälle ja lahkeet on mulle aivan liian pitkät eli sulle vois olla ok? veikkaisin et jotain 34 pituuteen verrattavaa ne voi olla.. en sit tiedä pidätkö tyylistä.. mut käy katsoo=)
- sopivia
ninnukka kirjoitti:
trend one nettimyymälää.. farkut edullisia ja koko 32 mulle tosi tiukka.. (yleensä koko 32 onlyssä sopiva ja koko 25 hyvä myös) mut tuon trend onen 32 ei oikeen mene päälle ja lahkeet on mulle aivan liian pitkät eli sulle vois olla ok? veikkaisin et jotain 34 pituuteen verrattavaa ne voi olla.. en sit tiedä pidätkö tyylistä.. mut käy katsoo=)
täällä myös aika lailla sinun kokoisia varmaankin: http://www.ameerika.fi
- Dhai
sopivia kirjoitti:
täällä myös aika lailla sinun kokoisia varmaankin: http://www.ameerika.fi
Tuonne kannattaa mennä katsomaan. Itselle käynyt pienemmillään koko 27, mutta tuolla kun olen käynyt en ole saanut paljon isompia kokojakaan päälleni. Parasta oli farkut jotka jämähtivät jo pohkeeseen. :D
Eli todella pieniä kokoja vaikka lappu sanoisi mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890