Osaatteko sanoa mistä löytää esim. farkkuja?
25 tuuman vyötärö on liian iso, mutta lahkeissa pitäisi kuitenkin olla pituutta 34 tuumaa. Onko esim. jotakin farkkujen tehtaanmyymälää tms. josta saisi 24/34 kokoa tai selvästi kapeampia malleja?
Olen usein löytänyt italialaisia merkkifarkkuja, jotka ovat hoikemmille, mutta ne tulevat usein kalliiksi. :(
norm.pituinen mutta laiha
5
1132
Vastaukset
- sieltä löytyy
kokeile nettikauppoja. googlelta löytyy mitä vaan maan ja taivaan välillä. eu:n ulkopuolelta tilatessa tosin tulee tullimaksut ja verot päälle.
tai tee jokin shoppailumatka aasian suuntaan.- ensimmäinen
Siis olen ostanut vaatteita ulkomailta..lähinnä juuri Italiasta. Mutta olisi kiva löytää myös Suomesta sopivaa kokoa. Osaatteko sanoa Suomesta mitään liikettä?
- ninnukka
ensimmäinen kirjoitti:
Siis olen ostanut vaatteita ulkomailta..lähinnä juuri Italiasta. Mutta olisi kiva löytää myös Suomesta sopivaa kokoa. Osaatteko sanoa Suomesta mitään liikettä?
trend one nettimyymälää.. farkut edullisia ja koko 32 mulle tosi tiukka.. (yleensä koko 32 onlyssä sopiva ja koko 25 hyvä myös) mut tuon trend onen 32 ei oikeen mene päälle ja lahkeet on mulle aivan liian pitkät eli sulle vois olla ok? veikkaisin et jotain 34 pituuteen verrattavaa ne voi olla.. en sit tiedä pidätkö tyylistä.. mut käy katsoo=)
- sopivia
ninnukka kirjoitti:
trend one nettimyymälää.. farkut edullisia ja koko 32 mulle tosi tiukka.. (yleensä koko 32 onlyssä sopiva ja koko 25 hyvä myös) mut tuon trend onen 32 ei oikeen mene päälle ja lahkeet on mulle aivan liian pitkät eli sulle vois olla ok? veikkaisin et jotain 34 pituuteen verrattavaa ne voi olla.. en sit tiedä pidätkö tyylistä.. mut käy katsoo=)
täällä myös aika lailla sinun kokoisia varmaankin: http://www.ameerika.fi
- Dhai
sopivia kirjoitti:
täällä myös aika lailla sinun kokoisia varmaankin: http://www.ameerika.fi
Tuonne kannattaa mennä katsomaan. Itselle käynyt pienemmillään koko 27, mutta tuolla kun olen käynyt en ole saanut paljon isompia kokojakaan päälleni. Parasta oli farkut jotka jämähtivät jo pohkeeseen. :D
Eli todella pieniä kokoja vaikka lappu sanoisi mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023