Osaatteko sanoa mistä löytää esim. farkkuja?
25 tuuman vyötärö on liian iso, mutta lahkeissa pitäisi kuitenkin olla pituutta 34 tuumaa. Onko esim. jotakin farkkujen tehtaanmyymälää tms. josta saisi 24/34 kokoa tai selvästi kapeampia malleja?
Olen usein löytänyt italialaisia merkkifarkkuja, jotka ovat hoikemmille, mutta ne tulevat usein kalliiksi. :(
norm.pituinen mutta laiha
5
1106
Vastaukset
- sieltä löytyy
kokeile nettikauppoja. googlelta löytyy mitä vaan maan ja taivaan välillä. eu:n ulkopuolelta tilatessa tosin tulee tullimaksut ja verot päälle.
tai tee jokin shoppailumatka aasian suuntaan.- ensimmäinen
Siis olen ostanut vaatteita ulkomailta..lähinnä juuri Italiasta. Mutta olisi kiva löytää myös Suomesta sopivaa kokoa. Osaatteko sanoa Suomesta mitään liikettä?
- ninnukka
ensimmäinen kirjoitti:
Siis olen ostanut vaatteita ulkomailta..lähinnä juuri Italiasta. Mutta olisi kiva löytää myös Suomesta sopivaa kokoa. Osaatteko sanoa Suomesta mitään liikettä?
trend one nettimyymälää.. farkut edullisia ja koko 32 mulle tosi tiukka.. (yleensä koko 32 onlyssä sopiva ja koko 25 hyvä myös) mut tuon trend onen 32 ei oikeen mene päälle ja lahkeet on mulle aivan liian pitkät eli sulle vois olla ok? veikkaisin et jotain 34 pituuteen verrattavaa ne voi olla.. en sit tiedä pidätkö tyylistä.. mut käy katsoo=)
- sopivia
ninnukka kirjoitti:
trend one nettimyymälää.. farkut edullisia ja koko 32 mulle tosi tiukka.. (yleensä koko 32 onlyssä sopiva ja koko 25 hyvä myös) mut tuon trend onen 32 ei oikeen mene päälle ja lahkeet on mulle aivan liian pitkät eli sulle vois olla ok? veikkaisin et jotain 34 pituuteen verrattavaa ne voi olla.. en sit tiedä pidätkö tyylistä.. mut käy katsoo=)
täällä myös aika lailla sinun kokoisia varmaankin: http://www.ameerika.fi
- Dhai
sopivia kirjoitti:
täällä myös aika lailla sinun kokoisia varmaankin: http://www.ameerika.fi
Tuonne kannattaa mennä katsomaan. Itselle käynyt pienemmillään koko 27, mutta tuolla kun olen käynyt en ole saanut paljon isompia kokojakaan päälleni. Parasta oli farkut jotka jämähtivät jo pohkeeseen. :D
Eli todella pieniä kokoja vaikka lappu sanoisi mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984