Onko mies parempi rintakarvoilla,vai ilman?
Pitääkö miehellä olla rintakarvat
21
2947
Vastaukset
- "jihuu"
Pitää olla jonkin verran rintakarvoja..muuten on ihan nulikan näkönen..
- natalian
tottakai vähän voi olla, mutta mieluummin ei mitään kuin kunnon puska.
- ssssss
natalian kirjoitti:
tottakai vähän voi olla, mutta mieluummin ei mitään kuin kunnon puska.
Nii sellanen kunnon Ron Jeremy puska :))
- ,,,,,,,
ssssss kirjoitti:
Nii sellanen kunnon Ron Jeremy puska :))
sellanen löytyy myös RJ:n selkäpuolelta.
- Iso EI rinta- ja selkäkarvo...
sekä viiksille!
- ilman!!
ehdottomasti ilman.
- määrin...
karvoitusta joka puolella, myös viikset ovat ihanat. Vautsi.. upea tällainen mies.
ei se nyt mikään vaatimus ole, mutta todella kiva jos niin olisi :D.
- karvoilla
kiitos!
- Karvainen ja komea
Alec Baldwin on karvainen ja hän sai Kim Basingerin...kerran häntä haastateltiin Conan Obrienissa ja Conan kysyi häneltä(en muista kysymystä tarkkaan) "miten naiset reagoivat rintakarvoihin?". Alec sanoi et jos en kelpaa tälläisenä kun olen niin se on sit voi voi..mä oon samaa mieltä sis mä oon jätkä kyllä jätkä saa olla karvainen.
- se on
Joo,kyllä naiset on aina pörröttämässä rintakarvoja kätösillään,sen miehenä olen huomannut.Auttanee kai treenattu kroppakin....
- Kylläh kylläh
Pitää olla! Ehdottomasti! Mutta selän puolelle ei tarvitse jatkua :)
- yömyssy
Mielummin ilman ;)
- mutta.
ei niitä tarvitse alkaa ajamaankaan jos niitä on. Vahata tietenkin voi jos haluaa ne pois, silloin ei tule pistävää sänkeä. Toisille miehille, jotka eivät ole niin miehekkäitä, rintakarvat saattavat jopa miehistää, mutta liika on liikaa, varsinkin jos ne tulevat kaulaan asti. Myös selkäkarvat ovat yököttävät ja liika alapään karvoitus.
Makuja on monenlaisia. Mitään yleistä vastausta ei ole. - joku
en voi sietää rintakarvoja...
- Nuppu23
Rintakarvat = Rakkaus!!! Rakastan rintakarvoja, ovat aivan ihania!!! Saavat minut ihan hulluksi. Kiitos Jon Bongiovin, aloin hyvin nuorena arvostamaan miehistä komeutta..;)
- Anonyymi
rintakarvat on ja pysyy, naiseni rakastaa niitä ; )
- Anonyymi
Ei sul o naista 🫵🏻🤷🏻♂️
- Anonyymi
Ihan sama, kunhan vähän ihoakin on näkyvissä.
- Anonyymi
Kyllä pitää olla kunnon ryijy rinnassa ja mielellään myös selässä, silloin tyyppi on kunnon gorilla ja alfa uros.
- Anonyymi
🤮🤢🤢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794