Onko mies parempi rintakarvoilla,vai ilman?
Pitääkö miehellä olla rintakarvat
21
2633
Vastaukset
- "jihuu"
Pitää olla jonkin verran rintakarvoja..muuten on ihan nulikan näkönen..
- natalian
tottakai vähän voi olla, mutta mieluummin ei mitään kuin kunnon puska.
- ssssss
natalian kirjoitti:
tottakai vähän voi olla, mutta mieluummin ei mitään kuin kunnon puska.
Nii sellanen kunnon Ron Jeremy puska :))
- ,,,,,,,
ssssss kirjoitti:
Nii sellanen kunnon Ron Jeremy puska :))
sellanen löytyy myös RJ:n selkäpuolelta.
- Iso EI rinta- ja selkäkarvo...
sekä viiksille!
- ilman!!
ehdottomasti ilman.
- määrin...
karvoitusta joka puolella, myös viikset ovat ihanat. Vautsi.. upea tällainen mies.
ei se nyt mikään vaatimus ole, mutta todella kiva jos niin olisi :D.
- karvoilla
kiitos!
- Karvainen ja komea
Alec Baldwin on karvainen ja hän sai Kim Basingerin...kerran häntä haastateltiin Conan Obrienissa ja Conan kysyi häneltä(en muista kysymystä tarkkaan) "miten naiset reagoivat rintakarvoihin?". Alec sanoi et jos en kelpaa tälläisenä kun olen niin se on sit voi voi..mä oon samaa mieltä sis mä oon jätkä kyllä jätkä saa olla karvainen.
- se on
Joo,kyllä naiset on aina pörröttämässä rintakarvoja kätösillään,sen miehenä olen huomannut.Auttanee kai treenattu kroppakin....
- Kylläh kylläh
Pitää olla! Ehdottomasti! Mutta selän puolelle ei tarvitse jatkua :)
- yömyssy
Mielummin ilman ;)
- mutta.
ei niitä tarvitse alkaa ajamaankaan jos niitä on. Vahata tietenkin voi jos haluaa ne pois, silloin ei tule pistävää sänkeä. Toisille miehille, jotka eivät ole niin miehekkäitä, rintakarvat saattavat jopa miehistää, mutta liika on liikaa, varsinkin jos ne tulevat kaulaan asti. Myös selkäkarvat ovat yököttävät ja liika alapään karvoitus.
Makuja on monenlaisia. Mitään yleistä vastausta ei ole. - joku
en voi sietää rintakarvoja...
- Nuppu23
Rintakarvat = Rakkaus!!! Rakastan rintakarvoja, ovat aivan ihania!!! Saavat minut ihan hulluksi. Kiitos Jon Bongiovin, aloin hyvin nuorena arvostamaan miehistä komeutta..;)
- Anonyymi
rintakarvat on ja pysyy, naiseni rakastaa niitä ; )
- Anonyymi
Ei sul o naista 🫵🏻🤷🏻♂️
- Anonyymi
Ihan sama, kunhan vähän ihoakin on näkyvissä.
- Anonyymi
Kyllä pitää olla kunnon ryijy rinnassa ja mielellään myös selässä, silloin tyyppi on kunnon gorilla ja alfa uros.
- Anonyymi
🤮🤢🤢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1152468- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821169