Kuulin eräänä päivänä kappaleen jonka kertosäe menee:"sä menit toiseen vuoteeseen ja aloit kaiken uudelleen.vaikka tiesitkin sen koskevan ja lopunkin murtavan."
Netistä hakemalla sain selville että on kyseessä kasevan kappale nimeltään tyhjyys.
Mutta se jonka kuulin,ei ollut kasevan esittämä vaan oli joku uudempi laulaja...Ja nyt olisi tämä laulaja hakusessa,aaaargh...
Kaseva-Tyhjää, HELP!
sky_fire
2
2702
Vastaukset
- esittää
sen nimellä Tyhjää, ei Tyhjyys. Harri Marstio on tehnyt siitä uuden version. Minulle kyllä kolahtaa tuo Kaseva...
- Nimby2
... levyttivät kumpikin version Kasevan Tyhjää-biisistä viime vuonna. Jonnan versio löytyy albumilta "Synkkien laulujen maa" ja Veskun versio "Ivalo"-albumilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574