Laitetaan aiheesta "tämä ei ole sen ja sen biisi" toinen esimerkki:
Kaiketi 99% tietää ja muistaa vanhan hyvän kappaleen
"Self control" ja tietty yhdistävät sen välittömästi jo taivaallisille areenoille siirtyneeseen
Laura Braniganiin. No todellisuudessa mennään italo-osastolle ja esittäjähän oli RAF -että tässäkin alkuperäinen on jäänyt coverin jalkoihin, valitettavasti. Harmi, että jossain tuo sinkku luuraa mutta kun en muista mihin on tullut laitettua, toivottavasti en ole hukannut!
Self control
vanha vetäjä
4
557
Vastaukset 4
- niin löytyy
Löydät sen alkuperäisen esittäjän musavideon Youtubesta.
- vanha vetäjä
Se video ollu kuule jo pitkään mulla levyllä.
Kiroan sitä, että se orig. vinyylisinkku jon jossain hyvässä jemmassa - ei siihen kuule "juutuupit" auta!
No pitää jatkaa laatikoiden penkomista.
- synthman
Menin itsekin kaivelemaan vinyylisinkkujani ja löysin kyseisen sinkun.Siinä on a-puolella Self Control(Part1) ja b-puolella Self Control(Part2). Toivottavasti löydät omasi on muuten hyvä biisi.
- Micilito
Muistan hyvin , loisto veto! Raf vetää biisin hitonhyvin. Muitikuvani on ,että hän olis biisin sävellystuotantojoukoissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459