voiteet

jdpodj

kertokaas nyt mikä selluliittivoide on oikeasti hyvä?
minkälaisia voiteita ovat esim:
Lancomen Sculpturale Selluliittiseerumi ja
avonin selluliittivoide

4

1128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlpower1982

      Itse käytän Avonin tuotteita ja se selluliittivoide toimii! Olen saanut myös paljon hyvää palautetta asiakkailtani. Tärkeintä on säännöllinenkäyttö. Avonilla on se hyvä että jos et tykkää tuotteesta voit palauttaa sen ja saat rahat takasin.

      • lakjpj

        mistä noita avon tuotteita saisi sitten edullisesti?


      • girlpower1982
        lakjpj kirjoitti:

        mistä noita avon tuotteita saisi sitten edullisesti?

        Avon on suoramyyntiyritys eli tuotteita saa vain kauneuskonsulteilta. Itse voin toimittaa Turun ja Salon lähialueille kun täällä päin asun.
        Itse saat kyllä vielä 25% alennusta jos alat kauneuskonsultiksi (vaatimukset: 18v täyttänyt, sähköpostiosoite ja pääsy nettiin). Muuta ei vaadita.

        Olen ollut Avon kauneuskonsultti pari vuotta ja minulla on oikeudet antaa uusille kauneuskonsulteille tunnukset, joilla pääsee tilaamaan.

        Avon on jo 1886 perustettu kosmetiikkayritys. Se on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys ja toimii yli 150 maassa. Sen erikoisuutena on mm. kolmen kuukauden palautusoikeus. Uskallat varmasti kokeilla uusiakin tuotteita, kun voit palauttaa ne jos et jostain syystä pidä tuotteesta. Asiakkaasikin uskaltavat tilata näin helpommin.

        Avon myy korkealaatuisia ihonhoitotuotteita,meikkejä,hajuvesiä,koruja ja laukkuja. Kauneuskonsulttina saat 25% alennusta ja et maksa postikuluja yli 80 € tilauksesta. Saat upean tervetuliaislahjan (arvo n.30€). Osallistut kilpailuihin, saat upeita kaupanpäällisiä ilmaiseksi, voit osallistua Avonin ihonhoitokoulutuksiin, tapaamisiin ja muihin tapahtumiin. Tilaat vain kun itse haluat. Ei sido sinua mihinkään. Et maksa mitään liittymis tai jäsenmaksuja. Voit tilata vain itsellesi tai saada lisäansioita myymällä muille.
        80€ tilauksesta tulee siis sellanen 60€ lasku. 25% alennuksella siis tienaat/saat alennusta euron jokaista neljää euroa kohden.

        Pyydä minulta tunnukset tai lisätietoja: [email protected]

        saat uusimman kuvaston ja muutaman tuote-esitteen ja autan muutenkin parhaani mukaan. Kuvasto on upea ja Avon tarjoaa korkealaatuisia ja innovatiivisia tuotteita.Ei käytä eläinkokeita.


      • avonin konsulentti
        girlpower1982 kirjoitti:

        Avon on suoramyyntiyritys eli tuotteita saa vain kauneuskonsulteilta. Itse voin toimittaa Turun ja Salon lähialueille kun täällä päin asun.
        Itse saat kyllä vielä 25% alennusta jos alat kauneuskonsultiksi (vaatimukset: 18v täyttänyt, sähköpostiosoite ja pääsy nettiin). Muuta ei vaadita.

        Olen ollut Avon kauneuskonsultti pari vuotta ja minulla on oikeudet antaa uusille kauneuskonsulteille tunnukset, joilla pääsee tilaamaan.

        Avon on jo 1886 perustettu kosmetiikkayritys. Se on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys ja toimii yli 150 maassa. Sen erikoisuutena on mm. kolmen kuukauden palautusoikeus. Uskallat varmasti kokeilla uusiakin tuotteita, kun voit palauttaa ne jos et jostain syystä pidä tuotteesta. Asiakkaasikin uskaltavat tilata näin helpommin.

        Avon myy korkealaatuisia ihonhoitotuotteita,meikkejä,hajuvesiä,koruja ja laukkuja. Kauneuskonsulttina saat 25% alennusta ja et maksa postikuluja yli 80 € tilauksesta. Saat upean tervetuliaislahjan (arvo n.30€). Osallistut kilpailuihin, saat upeita kaupanpäällisiä ilmaiseksi, voit osallistua Avonin ihonhoitokoulutuksiin, tapaamisiin ja muihin tapahtumiin. Tilaat vain kun itse haluat. Ei sido sinua mihinkään. Et maksa mitään liittymis tai jäsenmaksuja. Voit tilata vain itsellesi tai saada lisäansioita myymällä muille.
        80€ tilauksesta tulee siis sellanen 60€ lasku. 25% alennuksella siis tienaat/saat alennusta euron jokaista neljää euroa kohden.

        Pyydä minulta tunnukset tai lisätietoja: [email protected]

        saat uusimman kuvaston ja muutaman tuote-esitteen ja autan muutenkin parhaani mukaan. Kuvasto on upea ja Avon tarjoaa korkealaatuisia ja innovatiivisia tuotteita.Ei käytä eläinkokeita.

        minun kauttani voit myös tilata tai hankkia omat tunnukset avonille, toimin oulun ja oulaisten alueella konsulenttina. Toimitan myös aloitteville konsulteille ilmaisen näytepaketin ja infoa konsulenttina toimisesta. Uudessa kuvastossa (kampanja12) on hyvä tarjous selluliittivoiteista.. jos kiinnostuit, ota yhteyttä: [email protected] niin kerron lisää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe