NAAMA-ONGELMA

~~~~.....~~~~

Moi!
Olen 15-vuotias tyttönen ja nyt saaatte kuulla valitustani :D
Mulle on tullut ulkonäöstä pien pakkkomielle, tai ainakin ajattelen ssitä paljon ja kärsin henkisesti (paljonkin) sen vuoksi.
Omista mielestäni kauniin vartalon, mutta naama..
Siis mulla on ihan kivat silmät, mutta ne ovat vähän liiian lähellä toisiaan. JJa ne ovat vähän vinot joten se näyttää kuvissa toodella urvolta.
Lisäksi omistan saatanana suuren otsan, jota vihaa, verisuonia otsa täys, joita vihaan ja pienehköt huulet jotka aivan varmasti suurennan kun täytän 18.
Ihailen Amy Winehousen ja erään galleriatyypin naamatalulua, mutta siitä on tullut kateutta ja huonoa itsetuntoa.
Vituttaa niin perkeleesti, en vaan pysty hyväksymään naamaani.

Jo kyllä mä käytän otsista mut hiusraja on niin korkeel et on toosi vaikee saada ne pysymään aloillaa.
Mulla on hieno tyyli, johon oon tyytyväinen, mut tää vitun naama... varsinkin ku hymyilen niin HYI.

14

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmasi kuitenkin

mentaalipuolella? Hakeudu ammattiauttajalle.

• hdjdfjkdfj

minullakin ongelmana ihan vitun kaukanen hiusraja ja siispä korkee otsa. muuten naama: ok.

menen täysi-ikäisenä hiustensiirto leikkaukseen! stna!!! ja ehkä myös suurennaan huuliani... .AAAAAARGGGH!

• jaise,

Olet vasta niin kamalan nuori ja muutut vielä paljon. Ajattele niitä, joilla ei ole kaunista vartaloa. Ne joilla ei vaikka ole toista jalkaa tai kättä, tai muuten "epänormaaleja" lisukkeita vartalossaan. Sinulla kun kerran on kaunis vartalo, josta itse pidät. Ole tyytyväinen nuori nainen!
      Oletko tosiaan valmis maksamaan maltaita leikkauksista, jotka eivät välttämättä edes onnistu. Netissä on paljon kuvia, mutta ota huomioon, että ne ovat vain pieni osa tehdyistä leikkauksista. Ja mitäs sitten, jos leikkaus meneekin pilalle, sitten vasta harmittaakin. Tai jos jostain muusta syystä et ole tyytyväinen tulokseen, kukaan ei sitä sinulle korvaa, maksat taas kalliista leikkauksesta.
      Kannattaa todella miettiä asiat läpi kunnolla ja miettiä onko se todella asia mitä haluat.

Itse sinun ikäisenäsi en pitänyt kasvoistani myöskään ja nyt olen niihin tyytyväinen (olen 21).

• ~~~~.....~~~~

Kyllä olen aika varma,että suurennutan pikkaisen huuliani. Ja teen myös pienen kasvojen kohotuksen, sillä poskeni lörpöttävät :DD
        Toivottavasti kuitenkin joskus sitten täysikäisenä oon eri mieltä, ja voin olla tyytyväinnen.
        Ois vaan ihanaa elää tää ainoa elämä oikein kaunottarena.

• Muistan nuo tunteet
        ~~~~.....~~~~ kirjoitti:

Kyllä olen aika varma,että suurennutan pikkaisen huuliani. Ja teen myös pienen kasvojen kohotuksen, sillä poskeni lörpöttävät :DD
        Toivottavasti kuitenkin joskus sitten täysikäisenä oon eri mieltä, ja voin olla tyytyväinnen.
        Ois vaan ihanaa elää tää ainoa elämä oikein kaunottarena.

Onneksi olet siinä iässä,että paljon tapahtuu vielä muutoksia.Koko kauneutesihan on vasta muodostumassa!Älä ihmeessä harkitse mitään leikkauksia.Jos olet ihan samaa mieltä vanhempana kun kaikki muutokset ovat tapahtuneet,päätä vasta sitten.Jos nyt menisit johonkin leikkaukseen,kaikki muutokset tapahtuvat silti kasvoillasi ja muualla.Mitä sitten tekisit,kun tulokset muuttuisivat saman tien?Paras kun meikkaat ja kampaat itsesi niin,että suurimmat ongelmasi peittyvät.Sitä paitsi,voihan olla,että vain sinä pidät itseäsi epätyydyttävänä?Ystäväsi ja omaisesi tykkäävät susta kuitenkin ja vain siksi,minkälainen olet ihmisenä.Itselläni on kauhea akne vuositolkulla ja niin monta virhettä kropassa ja joka paikassa.Kroppaan en ole vieläkään tyytyväinen,mutten enää jaksa välittää siitä.Elämässä tulee muita tärkeitä asioita tilalle.Uskon,että olet kaunis joka tapauksessa!Malleiksikin halutaan persoonallisia eikä tylsän peruskauniita.Moni persoonallinen on paljon kauniimpi kuin sellainen missityyppi.Nehän on kaikki toistensa klooneja:)

• ~~~~.....~~~~
        Muistan nuo tunteet kirjoitti:

Onneksi olet siinä iässä,että paljon tapahtuu vielä muutoksia.Koko kauneutesihan on vasta muodostumassa!Älä ihmeessä harkitse mitään leikkauksia.Jos olet ihan samaa mieltä vanhempana kun kaikki muutokset ovat tapahtuneet,päätä vasta sitten.Jos nyt menisit johonkin leikkaukseen,kaikki muutokset tapahtuvat silti kasvoillasi ja muualla.Mitä sitten tekisit,kun tulokset muuttuisivat saman tien?Paras kun meikkaat ja kampaat itsesi niin,että suurimmat ongelmasi peittyvät.Sitä paitsi,voihan olla,että vain sinä pidät itseäsi epätyydyttävänä?Ystäväsi ja omaisesi tykkäävät susta kuitenkin ja vain siksi,minkälainen olet ihmisenä.Itselläni on kauhea akne vuositolkulla ja niin monta virhettä kropassa ja joka paikassa.Kroppaan en ole vieläkään tyytyväinen,mutten enää jaksa välittää siitä.Elämässä tulee muita tärkeitä asioita tilalle.Uskon,että olet kaunis joka tapauksessa!Malleiksikin halutaan persoonallisia eikä tylsän peruskauniita.Moni persoonallinen on paljon kauniimpi kuin sellainen missityyppi.Nehän on kaikki toistensa klooneja:)

Mutta ei muuta mielipidettä leikkauksesta. :D
        Ku vaan pystyis aattelemaan noin.
        Miten oikeesti jaksais odottaa et pääsee huuulileikkaukseen ( :DD... ) tai sitten vaan unohtais oman lärvin. mut se on vaan niin vaikeeta !
        Ku oisin täydellinen jos ois pienempi otsa, suuremmat huulet ja suuremmat silmät...

Kiitos viesteistä btw !
        Voisikohan jonnekkin sivulle (ei photobucket, on jo kuvia siel ) Laittaaa kuvan huulistain niin saisitte sanoa pystyykö niitä muokkaamaan sellaisiksi kuin haluaisin ! :DD hähää ketä kiinnostaa... no jos jotakuta ? :D

• ollut ihan samanlainen
        ~~~~.....~~~~ kirjoitti:

Miten oikeesti jaksais odottaa et pääsee huuulileikkaukseen ( :DD... ) tai sitten vaan unohtais oman lärvin. mut se on vaan niin vaikeeta !
        Ku oisin täydellinen jos ois pienempi otsa, suuremmat huulet ja suuremmat silmät...

Kiitos viesteistä btw !
        Voisikohan jonnekkin sivulle (ei photobucket, on jo kuvia siel ) Laittaaa kuvan huulistain niin saisitte sanoa pystyykö niitä muokkaamaan sellaisiksi kuin haluaisin ! :DD hähää ketä kiinnostaa... no jos jotakuta ? :D

Hyvä,jos vähän helpotti!Laita vaan jonnekin huulistasi kuva,mutta varaudu siihen,että joku tahallaan ja ilkeyksissään sanoo jotain kurjaa.Luultavasti suurin osa sanoo,ettei sussa ole mitään vikaa.Jopa voi olla päinvastoin.Mitä vikaa huulissasi sun mielestä on?Etkö voisi harjoitella meikkaamaan huultenrajauskynää ja värejä käyttämällä niin,että ongelma hoituu.Meikkaajat neuvovat joka tavaratalossa kun meet ja kysyt.Kerro niille,mitä ongelmia itsessäsi näet olevan.Suahan autetaan tosi mielellään!

• ~~~~.....~~~~
        ollut ihan samanlainen kirjoitti:

Hyvä,jos vähän helpotti!Laita vaan jonnekin huulistasi kuva,mutta varaudu siihen,että joku tahallaan ja ilkeyksissään sanoo jotain kurjaa.Luultavasti suurin osa sanoo,ettei sussa ole mitään vikaa.Jopa voi olla päinvastoin.Mitä vikaa huulissasi sun mielestä on?Etkö voisi harjoitella meikkaamaan huultenrajauskynää ja värejä käyttämällä niin,että ongelma hoituu.Meikkaajat neuvovat joka tavaratalossa kun meet ja kysyt.Kerro niille,mitä ongelmia itsessäsi näet olevan.Suahan autetaan tosi mielellään!

mutta minne mä niitä kuvia laitan ?
        Ja en halua meiillä muuttAA muotoa ku sit ois aina sen varasssa ,tuntis olevansa vain tiettyinä hetkinä haluttava ja kaunis.
        Mutta kiitos taas viestistäsi & vinkeistäsi :))

• vastaus
        ~~~~.....~~~~ kirjoitti:

mutta minne mä niitä kuvia laitan ?
        Ja en halua meiillä muuttAA muotoa ku sit ois aina sen varasssa ,tuntis olevansa vain tiettyinä hetkinä haluttava ja kaunis.
        Mutta kiitos taas viestistäsi & vinkeistäsi :))

Mainitsit,että sinulla on korkea/laaja otsa?Eihän se mikään paha juttu ole.Tunnen erään mallitytön,jolla on tosi valtaisa otsa.Kuvissa ei siihen mitään huomiota kiinnitetä.Kasvoissa muut piirteet pääsevät paremmin oikeuksiinsa kun korkea otsa tekee ikään kuin kasvot ja katseen avoimemmaksi.Mitä huulten rajaukseen ja meikkaukseen tulee,eihän se pimeässä haittaa ja suudellessa,jos äkkiä häivyt meikkaamaan sen jälkeen.Kundit rakastuvat sinuun kokonaisuutena,eivätkä välitä noista ongelmistasi mitään ja tuskin älyävät katsoakaan niitä kuten sinä.Vinot silmät mainitsit.Moni haluaa hullun lailla kissamaiset silmät!!!Korosta sitä mitä sinulla on,.äläkä missään nimessä enää häpeile!

• ~~~~.....~~~~
        vastaus kirjoitti:

Mainitsit,että sinulla on korkea/laaja otsa?Eihän se mikään paha juttu ole.Tunnen erään mallitytön,jolla on tosi valtaisa otsa.Kuvissa ei siihen mitään huomiota kiinnitetä.Kasvoissa muut piirteet pääsevät paremmin oikeuksiinsa kun korkea otsa tekee ikään kuin kasvot ja katseen avoimemmaksi.Mitä huulten rajaukseen ja meikkaukseen tulee,eihän se pimeässä haittaa ja suudellessa,jos äkkiä häivyt meikkaamaan sen jälkeen.Kundit rakastuvat sinuun kokonaisuutena,eivätkä välitä noista ongelmistasi mitään ja tuskin älyävät katsoakaan niitä kuten sinä.Vinot silmät mainitsit.Moni haluaa hullun lailla kissamaiset silmät!!!Korosta sitä mitä sinulla on,.äläkä missään nimessä enää häpeile!

mutta kun rakastan itse paksuja huulia.. ja silmät ovat vääärinpäin vinot..

• tyytymätön ulkonäkööni

kaikki tuntui olevan pielessä. Nyt olen aivan tyytyväinen. Kerran tapasin vanhan koulukaverin ja meille tuli jonkinlainen seurustelusuhde. Olin pudota tuolilta kun hän sanoi kertoneensa veljelleen, että oli pokannut sen koulun kauneimman tytön! Sillä oli musta nahkiaisissa ja diskoissa otettuje kuvia, joita se sanoi ihailleensa 15 vuotta, koska mä olin kaunein nainen mitä se oli koskaan nähnyt.

Ajattelin hiljaa mielessäni, miten typerä olinkaan kouluaikoina ja käpertynyt itseeni. En nähnyt ollenkaan sitä mitä muut näkivät. Odota siis hyvä ystävä, kunnes saat palautetta ihmisiltä. Voit olla jonkun silmissä se kaikista kaunein tyttö!

• noin nuorena mitään
        ~~~~.....~~~~ kirjoitti:

Kiitos viesteistä btw !

huulillesi, muuten olet vanhana kuin ne Hollywood-kaunottaret, jotka on ihan muotopuolia.

Mulle on laitettu ylähuuleen restylanea kerran ja rasvaa kerran. Tulos ei ole pysyvä! Se kestää vain 6 kk! Eli koko ajan saa rampata kirurgilla eikä se ole halpaa lystiä. Hyvä puoli on se, että monilla epäonnistuu ja silloin on tietty onnellinen kun se häviää 6 kk:n kuluttua.

Joka kerta jää arpikudosta eli jos aloitat noin nuorena, millaiset huulesi ovat 50-vuotiaana? Aivan hirveät!

• se on älykkyyden merkki!
        ~~~~.....~~~~ kirjoitti:

mutta kun rakastan itse paksuja huulia.. ja silmät ovat vääärinpäin vinot..

inhoan matalaotsaisia ihmisiä! Korkea otsa on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin matala. Myönnettäköön, että normaali olisi parempi, mutten lähtisi otsastani ongelmaa tekemään. Olen käynyt kasvojenkohotuksessa ja luomileikkauksessa Nordströmillä ja siellä saa laitettua lisää hiuksia tuohon otsan ylärajaan, se on vaan yksi esimerkki. Se sopisi mulle, koska tukkakin on siitä ohut, mutta jätän mielelläni väliin, koska en kärsi asiasta tippaakaan. Mut jos täydellisyyttä etsisin, niin varmaan laitattaisin niitäkin.

• dfdsfsdf
        tyytymätön ulkonäkööni kirjoitti:

kaikki tuntui olevan pielessä. Nyt olen aivan tyytyväinen. Kerran tapasin vanhan koulukaverin ja meille tuli jonkinlainen seurustelusuhde. Olin pudota tuolilta kun hän sanoi kertoneensa veljelleen, että oli pokannut sen koulun kauneimman tytön! Sillä oli musta nahkiaisissa ja diskoissa otettuje kuvia, joita se sanoi ihailleensa 15 vuotta, koska mä olin kaunein nainen mitä se oli koskaan nähnyt.

Ajattelin hiljaa mielessäni, miten typerä olinkaan kouluaikoina ja käpertynyt itseeni. En nähnyt ollenkaan sitä mitä muut näkivät. Odota siis hyvä ystävä, kunnes saat palautetta ihmisiltä. Voit olla jonkun silmissä se kaikista kaunein tyttö!

Matala tai normaali otsa on ehdottomasti paras. Jos sinulla on normaalia korkeampi otsa, niin otan osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe