No niin miehet, kertokaahan mitä miehen logiikka sanoo seuraavista ilmiöistä:
- deodorantin lisääminen pesemättömiin kainaloihin (tyyliin, että illalla käy suihkussa ja aamulla laittaa dödöä)
- sukukalleuksien peseminen ennen/jälkeen seksin
Taustaksi: minua ällöttävät mieheni kaksi tapaa eli tuo dödön käyttäminen likaisissa kainaloissa ja sitten se, että hän ei pese alapäätään seksin jälkeen (joudumme tällä hetkellä käyttämään kondomia joten minun arvioini mukaan pesulle olisi kyllä tarvetta)saatika sitten ennen sitä.
Noh, tämä alkaa hiljalleen muodostua Asiaksi suhteessamme sillä mies jättää huomiotta koko sen keskustelun, jota yritän asiasta käydä. Olkaa kiltit, auttakaa!
KYSYMYS hygienia-asioista
35
2527
Vastaukset
harrastan silloin tällöin. Come on, se on vain limaista hajustetta kainaloon, joka uskoo sen mahtavampaan voimaan on vain yksinkertaisesti idiootti, vitut se mitään hikoilua ehkäise tai tee oikeastaan mitään muutakaan. Spray voi oikeasti viilentää pariksi sekunniksi mutta sekin johtuu vain alkoholin nopeammasta haihtumisesta, ei mistään taika rexonista.
Munat pesen ennen seksiä jos on toivomuksissa suihinottoa,en muuten, jos käy kerran päivässä suihkussa niin eipä siellä mitään ihmeempiä ällötyksiä pitäis olla vaikka ei just ennen actionia pesulla käviskään. Seksin jälkeen pesen itteni jos oli menkat tai sotkin itteni muuten vaan omiin mälleihini (olen pahoillani, olen rujo kuin rautakanki) nostamalla vaik navan alle ja läsähtämällä sen jäkeen ite siihen päälle 'makoileen'. Miks pitäis pestä vehkeet joka ikinen kerta kun sektaillaan, ei se pimppi / pippeli haista tai maista mitään.- Mangusti.
joskus mullakin vedettyä kiireessä dödöä puolipuhtaisiin kainaloihin, vaikka olenkin nainen.
Mä en halua *tuoksua* seksiltä tuolla kun kuljen ympäriinsä, joten alapesu kuuluu asiaan. Hygieniasta ei kuitenkaan ole kyse. - Kukkomies
- Dödö on antiperspirantti ja siinä on hajunsyöjää. Toisin sanoen, se toimii noinkin käytettynä. Älä marmata. Aamuisin on niin kiire ettei viitsi kastella itseään turhaan. Mun mielestä toi on just dödön oikeinkäyttöä.
- Emt. Itse ainakin pesen ennen ja jälkeen. Otappa joskus seksinjälkeisenä aamuna sen esinahan alta töhnää ja tuikkaa sormesi (vielä) nukkuvan miehesi sieraimen alle ja anna olla siinä kunnes reaktiota havaittavissa. Jatka tätä tapaa kunnes äijä oppii hygienian saloja.
Noniin. Nyt sinä saat luopua yhdestä nipojutusta ja miehesi on todettu syylliseksi törkyisyyteen toisessa. Sukupuolten välinen tasapaino palautettu. Zen ja maailma pelastuu. - Reispa
Dödöö tulee laitettuu toisinaan pesemättömiin kainaloihin. Parempi niin kuin kokonaan ilman, aina ei ehdi suihkuun ja toisinaan ei vain jaksa lähtee.
Sukukalleuksien peseminen taas riippuu täysin tilanteesta. Suuseksiä, kun meillä ei harrasteta niin ei ainakaan sen takia tarvitse vaivautua. Lähinnä tuoksujen takia tulee toisinaan pestyä jälkikäteen, etukäteen tosi harvoin.- haju
Se haju on kyllä kamala, jos joku on laittanut dödöä pesemättömiin kainaloihin. Mieluummin sit vaik ilman dödöä kuin silleen.
- Reispa
haju kirjoitti:
Se haju on kyllä kamala, jos joku on laittanut dödöä pesemättömiin kainaloihin. Mieluummin sit vaik ilman dödöä kuin silleen.
(Alteregoni ehti vastata jo puolestani, mutta heitin sen vastauksen mäkeen =D...) Häähää kuka ehti nähdä??
No siis mä käytän hajusteettomia antiperpiranttidödöjä just sen takii, et ne ei aiheuta mitään dunkkista hien kanssa vaan vähentää hikoilua...
- ... ... ...
Niin siis olen vaan saanut itse sellaisen kasvatuksen ja vahvoja kehoituksia levittää deodoranttia ainoastaan puhtaisiin kainaloihin siitä syystä, että myös osa tehosta perustuu siihen, että se levitetään juurikin puhtaalle ja kuivatulle iholle eikä jo valmiiksi hikiselle ja haisevalle iholle.
Kiitos vastauksistanne, puolustin nyt vaan tätä näkemystä, jolla minuakin on vahvasti opetettu... - kysymyksiin
"- deodorantin lisääminen pesemättömiin kainaloihin (tyyliin, että illalla käy suihkussa ja aamulla laittaa dödöä) "
Joo harrastelen kyllä tätä. Sinänsä jos käyn ennen nukumaan menemistä suihkussa en kyllä koe itseäni myöskään mitenkään erikoisen likaiseksi aamulla, jos oletetaan että todellakin vaan nukutaan, joten se kyllä vaikuttaa. Jos on hikinen tai paskanen olo en koskaan iske dödöä lisää pesemättä ensin.
"- sukukalleuksien peseminen ennen/jälkeen seksin"
Ennen - pyrin siihen että olen jotakuinkin puhdas, yleensä on tullut jossain vaiheessa ennen seksiä käytyä suihkussa mutta jos ei ja taas jos on sellanen paskanen olo että on vaikka hikoillut päivän niin käyn kyllä useimmiten ennen suihkussa. Tai ainakin sanon että ei tarvii/en halua että välttämättä otat suihin tällä kertaa niin sillä se selviää. En kuitenkaan suoranaisesti ennakoi seksiä menemällä suihkuun, millään tavalla.
Jälkeen - normaalisti joo, usein käyn pikaisesti myös suihkussa.
Ei mun mielestä kuitenkaan mikään iso kysymys, mutta jos suuseksiä antaa tai ottaa vastaan niin kyllä ite oon sitä mieltä että sen verta kohteliaisuutta pitäis löytyä ettei nyt ihan tolkuttoman paskasessa kunnossa lähde siihen mukaan. Suuseksin osalta siis tarkemmin...- ..... .......... ........
meillä tosiaan suuseksi kuuluu puolin ja toisin kuvioon usein ja itse pesen alapääni vessakäyntien yhteydessä, en siis mitenkään puunaa joka välissä siltä varalta, että päädyttäisiin sekstaamaan, mutta jos ei oo tullut hetkeen pieneen pestyä niin itse en kyllä aloita/ehdota/suostu suuseksiin.
- Pullopersesika
..oikeastaan pakko kömpiä aamuisin suihkuun, vaikka se aamu-unista vituttaakin yli kaiken. Ei oikein kehtaa haista liian miehiselle. Kainalo/munakarvat on tottunut pitämään urheilun yhteydessä lyhyehköinä, sillä säästää monta hajuhaittaa.
Toki mennään välillä dödölinjallakin, mitäpä sitä peittelemään. Eihänä se omaan nenään haise, hehe...
Kyllä heltan alta huuhtaistaan ennen seksiä, pikasuhteissa tosin nyt harvemmin tulee jommankumman luo tultaessa ensimmäisenä suihkuun kammettua. Joskushan se on toki kivaa esi/jälkileikkiä.
Säännöllisten nussikavereiden kanssa toki huolehditaan hygieniasta tarkasti.
Mutta seksin jälkeen..eiköhän sinne suihkuun aamullakin ehdi.- saara.
EN halua olla "tuhannes kaatosi"...;)
Laitoit dödöä tai et...! Ei mieskään nyt KAIKKIEN kanssa saa panna kuin....pulloperseSIKA!;) - sarvikuonokas
Ihan vain mielenkiinnosta... Missä urheilulajissa urheilijat ajelevat munakarvojaan?! Ihme touhua.. Noh.. (teko)syynsä kuullakin
- Pullopersesika
sarvikuonokas kirjoitti:
Ihan vain mielenkiinnosta... Missä urheilulajissa urheilijat ajelevat munakarvojaan?! Ihme touhua.. Noh.. (teko)syynsä kuullakin
JOten paha mennä spesifisoimaan. Poslarilla ja munakarvojen siistimisellä on vissi ero. Itse harrastan jälkimmäistä.
Tosin mun puolesta jokainen voi tehdä karvoillaan mitä lystää.
Jos sinua miesten karvoitus yleisemmin kiinnostaa, joudut kyselemään faktoja muualta. Itse olen tutustunut vain omiini. - Pullopersesika
saara. kirjoitti:
EN halua olla "tuhannes kaatosi"...;)
Laitoit dödöä tai et...! Ei mieskään nyt KAIKKIEN kanssa saa panna kuin....pulloperseSIKA!;)..minä kaikkien kanssa vielä ole pannutkaan, kun en ole millään kerennyt..
- sarvikuonokas
Pullopersesika kirjoitti:
JOten paha mennä spesifisoimaan. Poslarilla ja munakarvojen siistimisellä on vissi ero. Itse harrastan jälkimmäistä.
Tosin mun puolesta jokainen voi tehdä karvoillaan mitä lystää.
Jos sinua miesten karvoitus yleisemmin kiinnostaa, joudut kyselemään faktoja muualta. Itse olen tutustunut vain omiini.Älä nyt ittees ota =).
- vaikka
sarvikuonokas kirjoitti:
joissa vaaditaan munasuojien käyttöä. Ei ole kiva, jos munakarvat on suojien väleissä kesken kaiken.
- onko sulla
omassa alapäässäsi ärsyttävää ja pahanhajuista vuotoa? Yläpäässäsi nimittäin on.
- pestä
Miksi pitäisi pestä seksin jälkeen? Hyiiii, seksi on niin likaista, äkkiä suihkuun, yyääääääk?
Jo on aikoihin eletty. Ei tulisi mieleenkään sännätä illalla seksin jälkeen suihkuun. Ehdin suihkuun aamullakin.
Seksin jälkeinen pakkopeseytyminen on neurootikkojen puuhaa.- mies aina
varautuu aina wc-paperirulla vierelle,kun aloitamme seksin.
Ei paljoa innosta,hyppää heti ylös ja kikkeli kouraan ja paperitollo avuksi.
Siinä sitten venyttelee munaansa ja "lypsää"viimeset mehut pois!
Ole siinä sitten hempeässä tilassa...hitto!
Kyllä jää niin paljosta paitsi kun se ns.jälkilämpö puuttuu,ei ihme että on menny pikkuhiljaa halut ja siitä syytetään mua! - ......... .............. .....
"Miksi pitäisi pestä seksin jälkeen? Hyiiii, seksi on niin likaista, äkkiä suihkuun, yyääääääk? "
ei vaan siksi kun me pupuset vielä eletään oikeen mahdotonta huumaa ja usein ukko on halukas vielä toiselle kierrokselle. Toisin kuin minä jos ei oo genitaaleja pesty puuhien jälkeen.
"Jo on aikoihin eletty. Ei tulisi mieleenkään sännätä illalla seksin jälkeen suihkuun. Ehdin suihkuun aamullakin. "
Iltaseksi yötä vasten on asia erikseen. Huomaan olevani nyt siinä kiitollisessa tilanteessa, että meillä ei rakastella ainoastaan päivän päätteeksi ja väsyneenä ja nukahdeta sitten vaan silloin kun haluttaa ja vaikka kuinka monta kertaa.
"Seksin jälkeinen pakkopeseytyminen on neurootikkojen puuhaa. "
samaa mieltä tästä.
Tän palstan nimi pitäis varmaan olla joku "keskenkasvusten poikien logiikka" kun tuntuu olevan niin ala-arvosia vastauksia. Otin asian esiin myös siitä näkökulmasta, että mikä on parisuhteessa toista kunnioittavaa käytöstä ja nyt tulee tän tasosia vastauksia. Hohhoijjaa... - jälkeen tarvitsekaan
......... .............. ..... kirjoitti:
"Miksi pitäisi pestä seksin jälkeen? Hyiiii, seksi on niin likaista, äkkiä suihkuun, yyääääääk? "
ei vaan siksi kun me pupuset vielä eletään oikeen mahdotonta huumaa ja usein ukko on halukas vielä toiselle kierrokselle. Toisin kuin minä jos ei oo genitaaleja pesty puuhien jälkeen.
"Jo on aikoihin eletty. Ei tulisi mieleenkään sännätä illalla seksin jälkeen suihkuun. Ehdin suihkuun aamullakin. "
Iltaseksi yötä vasten on asia erikseen. Huomaan olevani nyt siinä kiitollisessa tilanteessa, että meillä ei rakastella ainoastaan päivän päätteeksi ja väsyneenä ja nukahdeta sitten vaan silloin kun haluttaa ja vaikka kuinka monta kertaa.
"Seksin jälkeinen pakkopeseytyminen on neurootikkojen puuhaa. "
samaa mieltä tästä.
Tän palstan nimi pitäis varmaan olla joku "keskenkasvusten poikien logiikka" kun tuntuu olevan niin ala-arvosia vastauksia. Otin asian esiin myös siitä näkökulmasta, että mikä on parisuhteessa toista kunnioittavaa käytöstä ja nyt tulee tän tasosia vastauksia. Hohhoijjaa...Eikö seksin jälkeen tarvitsekaan aina mennä suihkuun? Ihanaa, että olet tässä asiassa niin johdonmukainen. Ymmärrän toki, että oraaliseksiä ei ole kiva harrastaa toisella kierroksella ilman suihkuttelua. Alkuperäisessä viestissä ei kuitenkaan ollut sanaakaan uusintakierroksesta.
Onko kuitenkin pakko mennä aamu- tai päiväseksin jälkeen suihkuun, jos on kiire lähteä johonkin?
Oletko tullut ajatelleeksi, että peseytyminen seksin jälkeen (ilman uusintakierrosta!) voisi olla toista kohtaan jopa epäkunnioittavaa?
Olen teidän korkeutenne kanssa samaa mieltä, että erilaiset mielipiteet kuin omanne ovat aina ala-arvoisia mielipiteitä. - . ............ ...............
jälkeen tarvitsekaan kirjoitti:
Eikö seksin jälkeen tarvitsekaan aina mennä suihkuun? Ihanaa, että olet tässä asiassa niin johdonmukainen. Ymmärrän toki, että oraaliseksiä ei ole kiva harrastaa toisella kierroksella ilman suihkuttelua. Alkuperäisessä viestissä ei kuitenkaan ollut sanaakaan uusintakierroksesta.
Onko kuitenkin pakko mennä aamu- tai päiväseksin jälkeen suihkuun, jos on kiire lähteä johonkin?
Oletko tullut ajatelleeksi, että peseytyminen seksin jälkeen (ilman uusintakierrosta!) voisi olla toista kohtaan jopa epäkunnioittavaa?
Olen teidän korkeutenne kanssa samaa mieltä, että erilaiset mielipiteet kuin omanne ovat aina ala-arvoisia mielipiteitä."Olen teidän korkeutenne kanssa samaa mieltä, että erilaiset mielipiteet kuin omanne ovat aina ala-arvoisia mielipiteitä. "
Mikä ihme teidän korkeus ja koska olen sanonut, että muu kuin oma mielipiteeni olisi ala-arvoinen? Luehan oikein! Perustelut täällä on vaan kuin ala-asteikäisen kynästä. Mielipiteiden kirjossa sinänsä ei ole mitään vikaa.
Ja mä en ole tässä mitään ohjekirjaa laatimassakaan vaan peräämässä nimenomaan MIEHEN logiikkaa tässä hygienia-asiassa. Ja näyttää siltä, että valtaosa miehistä ei miellä puhtaanapidon yhteyttä toisen kunnioittamiseen. Mun puolesta case closed. Olen yllättyneenä huomannut, että exäni ovat olleen poikkeuksellisia tässä toisen huomioimisessa ja hygieniassa (enkä tarkoita nyt mitään ylihysteerisiä äkkiähetipesullejahangataanoikeinkunnollakunkerranonharrastettuseksiäyöklikaistaseksiä-maanikkoja vaan ihan vaan peruspesunsa hoitavia, ihan miehekkäitä miehiä). Ilokseni huomaan, että nykyinen mieheni on oletettavasti ainakin fiksumpi kuin täällä kirjoittelevat pojankoltiaiset. - ,,,,,,
. ............ ............... kirjoitti:
"Olen teidän korkeutenne kanssa samaa mieltä, että erilaiset mielipiteet kuin omanne ovat aina ala-arvoisia mielipiteitä. "
Mikä ihme teidän korkeus ja koska olen sanonut, että muu kuin oma mielipiteeni olisi ala-arvoinen? Luehan oikein! Perustelut täällä on vaan kuin ala-asteikäisen kynästä. Mielipiteiden kirjossa sinänsä ei ole mitään vikaa.
Ja mä en ole tässä mitään ohjekirjaa laatimassakaan vaan peräämässä nimenomaan MIEHEN logiikkaa tässä hygienia-asiassa. Ja näyttää siltä, että valtaosa miehistä ei miellä puhtaanapidon yhteyttä toisen kunnioittamiseen. Mun puolesta case closed. Olen yllättyneenä huomannut, että exäni ovat olleen poikkeuksellisia tässä toisen huomioimisessa ja hygieniassa (enkä tarkoita nyt mitään ylihysteerisiä äkkiähetipesullejahangataanoikeinkunnollakunkerranonharrastettuseksiäyöklikaistaseksiä-maanikkoja vaan ihan vaan peruspesunsa hoitavia, ihan miehekkäitä miehiä). Ilokseni huomaan, että nykyinen mieheni on oletettavasti ainakin fiksumpi kuin täällä kirjoittelevat pojankoltiaiset."Ilokseni huomaan, että nykyinen mieheni on oletettavasti ainakin fiksumpi kuin täällä kirjoittelevat pojankoltiaiset."
Väärin. Olet vain huomannut, että nykyinen miehesi ajattelee enemmän sinun tavallasi kuin moni täällä. Fiksuudella ei ole seksin _jälkeisen_ peseytymisen kanssa mitään tekemistä. Kyse on mieltymykestä. Toiset eivät tunne itseään seksin __jälkeen__ niin likaiseksi, että pitäisi käydä suihkussa. - ........... .............. ...
,,,,,, kirjoitti:
"Ilokseni huomaan, että nykyinen mieheni on oletettavasti ainakin fiksumpi kuin täällä kirjoittelevat pojankoltiaiset."
Väärin. Olet vain huomannut, että nykyinen miehesi ajattelee enemmän sinun tavallasi kuin moni täällä. Fiksuudella ei ole seksin _jälkeisen_ peseytymisen kanssa mitään tekemistä. Kyse on mieltymykestä. Toiset eivät tunne itseään seksin __jälkeen__ niin likaiseksi, että pitäisi käydä suihkussa.Jos satuit keskustelusta lukemaan niin olen hyvilläni siitä, että on olemassa monenlaisia mielipiteitä ja toiseksi siitä, että oma ukkoni argumentoi edes oman saastaisen mielipiteensä perusteellisemmin kuin jotkut loanheittäjät täällä.
- scale
Mä kun käyn aamulla ekana suihkussa, niin siinähän se mun vastaus on.
Jos tuntuisi tarvetta lisätä dödöä, niin pesisin kyllä kainalot ensin.
Jos on mahdollista ja tervetta(aina ei olla kotona), niin onhan se hyvä pestä vehkeet ennen käyttöä.
Käytön jälkeen saattaa heppi jäädä pesemättä, jos siihen ei ole mahdollisuutta, tai nukahtaa.
Miten sua täältä käsin voisi kukaan auttaa, kyllä sun tarvitsee asia vatvoo miehesi kanssa.- pistetätiä
"Miten sua täältä käsin voisi kukaan auttaa, kyllä sun tarvitsee asia vatvoo miehesi kanssa."
Voimme kyllä auttaa. Menkäämme kaikki pistetädin kotiovelle kytikselle, ja kun ähinä ja puhina loppuu, syöksymme sisään ja viemme pistetädin miehen heppiä pesemään. Pistetäti vatvokoon pesun jälkeen. ;)
- mun sanat
aiheesta.
Jos käyn illalla suihkussa ja yöllä vain nukkuu,niin hajutonta antiperspiranttia tulee kainaloihin laitettua ennen töihin menoa ilman suihkussa käyntiä.
Työni on muutenkin raskasta ja hiki virtaa kuin puro konsanaan.
Ei,hikeni ei muuten haise pistävän karseelle.
Eli on ihan sama laitanko sitä vai en.Se estää vain hien suuremmat virtaamiset,hajua kun ei ole.
Vaikka käyn tanssimassa parikin tunnin sessioita ja paita on ihan märkä,niin hiki ei pistävältä haise.
Olenkin huomannut naisten kiinnostuvan helpommin,kun ei käytä miehille myytäviä ikäviltä tuoksuvia dödöjä. Ne feromit:) Sais nainenkin miehen kiinnostumaan.. no,kerrotaan sitten: ennen raflaan menoa sipaisee sormella hunajaa sieltä alhaalta (siis puhtaasta) ja hieraisee sitä ohimoille ja kaulalle hieman;)
No,joo..älkää takertuko tähän. B)
Töiden vuoksi käyn pesul muutaman kerran päivässä ja aina suhteessa pidän itseni puhtaana.
Vehkeet pesen ennen käyttöä jos edellisestä pesusta on kulunut tunteja tai on hikoillut välissä.
Itse suorituksen jälkeen menen yleensä suihkuun aika nopeasti jäähdyttelemään rankan tuokion jälkeen.. Ei ole naista vielä ollut,joka ei olisi ymmärtänyt suihkussa käymistäni.
Haluan olla puhdas toisten seurassa,mutta seksin jälkeen haju ei kovin kummoinen ole.Hikinen vain ja se jälkihiki jos mikä kastelee koko sängyn.
Suihku auttaa asiaan.Hikoileminen on lisääntynyt yhden lääkkeen vuoksi,mut ennemmin hikoileminen,kuin ilmavaivat joita ainoa markkinoilla oleva vastaava lääke aiheuttaa.
Olen iloinen,etten haise rankkitynnyriltä hikoillessa.En syö valkosipulia,metwurstia,sinappia yms mausteita niin hajut pysyy poissa.
Jeps,pidän kassit karvattomina ja muut karvat siistittynä,niin hiki ei ala siellä haisemaan.
Haaroista useimpien miesten äklö haju taitaa lähteä..siis yök yks työkamu, joka haisee just munahieltä kun hikoo töissä kuin eläin.Se haju on jotain sellaista,että roskalaatikko auringonpaisteessa jää usein toiseksi. :D
En mä vaan kehtais siltä haista.
Nauttikaa puhtaudesta,haudassa ehtii haista;)
T.Nyt sinkku M32
PS.olen kuullut seurustelukumppaneilta miehistä,joilla on ollut juustot vakiotavaraa makkarassa..ovat siinä sitten pyytäneen suutoimintaa...aaargh. Ei ihme,että miehiä sanotaan eläimiksi.
Mun mielestä mies,joka ei huolehdi puhtaudesta ei ansaitse suhteessa seksiä! Naiset huomauttakaa asiasta miehille..ei seksiä jos ei käyntiä pesulla. Ei edes kumin kanssa,älä anna periksi.
Itse huomautan naiselle, jos haluan hänen huuhtovan hunajakennonsa..harvoin on niin tarvinnut tehdä,kun tietävät mitä ihanaa saavat vastineeksi puhtaudesta;)
Ei kalua tarvitse oikeasti pestä heti seksin jälkeen.Naisen alapää on puhtaana/terveenä tarpeeksi steriilipaikka,että ehtii siellä pesulla käydä herättyäkin.
Ja tämä on tosi,esim palohaavat (hitsauksessa tulleet paranevat puolet nopeammassa ajassa, kun harrastaa seksiä ihan normaalisti siis ilman kumia (3-5 kertaa pvs) niiden aikana..on vuosien kokemus asiasta. =)
On naisella ihmeellinen parantava vaikutus,oli kyseessä sairaus tai rakkaus;)- ..... ..... ........... ......
Okei perun sanani siitä keskenkasvuisten palstasta koska tässä oli asiallista perustelua!
Ja huomatkaa nyt kiltit ihmiset se, että annan kredittiä siitä, että perustelee asiansa enkä siitä että on samaa mieltä tällasen "vuotavan yläpään" kanssa samaa mieltä. Koska näinhän ei ihan kokonaisuudessaan tässäkään ole.
wow.
Mä oon aidosti sitä mieltä että mikään ei ole pahempi seksintappaja kuin epähygienisyys.
- vai mikä mättää
Missä te oikein nukutte tai mitä te oikein syötte ja juotte että olette aamulla "likaisia", jos käytte illalla suihkussa?
- .......... ........... .......
hei opettelehan jotain siitä mitä tarkottaa puhdas iho. iholla elää bakteereja ja ne kun pesee pois niin on puhdas. ei nyt tarvi olla mitään näkyvää likaa!
- scale
mulla tuo aamusuihku on eräänlainen tapa, jota ilman ei oikein silmät meinaa aueta.
- joops.
.......... ........... ....... kirjoitti:
hei opettelehan jotain siitä mitä tarkottaa puhdas iho. iholla elää bakteereja ja ne kun pesee pois niin on puhdas. ei nyt tarvi olla mitään näkyvää likaa!
No huh huh. Tartteeko siellä suihkussa koko ajan ravata? Tosiaan jos illalla käy suihkussa niin pitäis riittää, siitä ne bakteerit vasta tykkääkin jos kuivattaa ihoa liikaa. Ihme hygieniahysteerikkoja täälläkin.
- samaa mieltä
joops. kirjoitti:
No huh huh. Tartteeko siellä suihkussa koko ajan ravata? Tosiaan jos illalla käy suihkussa niin pitäis riittää, siitä ne bakteerit vasta tykkääkin jos kuivattaa ihoa liikaa. Ihme hygieniahysteerikkoja täälläkin.
Samaa mieltä oon. Kyllä toi alkaa mennä oikeesti jo jonkinmoisen sairaalloisuuden puolelle. Eihän sitä uskalla kohta ennen varsinaista yhdyntää/suuseksiä tehdä yhtään mitään - siis kirjaimellisesti yhtään mitään - siinä pelossa että saattaa jo ollakin liian likainen itse toimitukseen. Naikaa siellä suihkussa sitten jos noin neuroottista touhua on, silläpähän tästäkin selviää.
Ihme touhuu. - Ahkera suihkuttaja
Mä en kyllä jättäisi aamusuihkua väliin vaikka ilta suihkusta olisi kulunut alle viisi tuntia. Suihkussa voi käydä vaikka ei olekaan likainen.
- miehesi.......
käyttäytymiselle on pelko siitä, että vesi loppuu kaivosta jos sitä lotraa turhaan menemään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649