mikä silmien väri ihanne naisella....

jokupaskapää :DD

onko se perinteinen sininen, viehättävä vihreä vai harvinaisempi ruskea nappisilmä ;)

52

5621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nooo

      Iha sama..vihree jos pakko valita

      • Anonyymi

        Itselläni on 💙 ihan puhtaan meren siniset silmät.
        Mutta mulla on myös 💚 vihreän sävyisiä raitoja niissä ovatko ne silloin harvinaiset ja kauniit.
        Itse pidän sinisistä silmistä


    • ja illalla

      tummansininen...
      kuin yrjomi haavekuva

      • silmät siniset

        Mulla on ihmeen siniset (vaaleat) En tiedä, mutta ovt kyllä kelvanneet.


      • ei tällä tavalla
        silmät siniset kirjoitti:

        Mulla on ihmeen siniset (vaaleat) En tiedä, mutta ovt kyllä kelvanneet.

        Oletko joskus kuullut pariskunnasta, jossa toinen osapuoli olisi päättänyt, ettei kumppanin silmienväri kelpaa hänelle?

        Joskus kannattaa laajentaa ajatuksia oman navan ulkopuolelle.


      • MML

        VIHREÄ
        SININEN
        JA SITTEN SINIVIHREÄT


    • M86

      tietysti. :)

    • silmien väreistä

      Ruskeat silmät on maailmanlaajuisesti kaikista yleisimmät. Siniset ja vihreät silmät ovat harvinaisia. Siniset ovat yleisempiä kuin vihreät, vihreät ovat kaikista harvinaisin väri.

      • douppis

        ...vihreät silmät synny jonkinlaisen mutaation (tms.)seurauksena? Et vihree ei ees olis luonnollinen silmien väri? Jotain tommosta oon joskus kuullu mut en oo varma :D


    • ruskea

      Mikä tahansa paitsi ruskea. En pidä ruskeista silmistä.

      Toisaalta vielä vähemmän pidän värillisistä piilolinsseistä. On kohtalaisen epämiellyttävää, kun "sielun peili" paljastuu keinotekoiseksi linssiksi.

      • ruskeasilmäinen

        nainen, joka ei pidä ruskeista silmistä miehillä.


    • -nam!

      ehdottomasti. Tummasilmäinen nainen laittaa polvet tutisemaan.. ;)

    • Aalio

      Semmoset keltaset silmät vihreillä raidoilla on hot! ja silmien lukumäärä voi olla 1-4

    • ::::::::::::::::::::::::::

      Vihreät silmät (vaaleahkot) ovat kinkyt, siniset ja ruskeet eivät niin erikoiset...
      Mutta: ei silmien väri pelasta jos muuten kokonaisuus ei kolahda.
      Mutta: kaunis nainen, jolla upeat vihreät (hieman vaaralliset) silmät niin huh huh..

      • miksei..

        no entäpä harmaat silmät?? Kukaan ei maininnut tästä. Ovat kuitenki ne yleisimmät


      • vihonviimeiset..

        tulee sammakko mieleen. :D Vihreä on värinä muutenkin jotenkin etova. Elikkäs ruskea on paras, sininenkin kiva jos on tummansiniset eikä sellaiset hailakat.


      • MML
        vihonviimeiset.. kirjoitti:

        tulee sammakko mieleen. :D Vihreä on värinä muutenkin jotenkin etova. Elikkäs ruskea on paras, sininenkin kiva jos on tummansiniset eikä sellaiset hailakat.

        SE KUULOSTAIS KIVALTA SIIPASSA JA PITKÄT VAALEAT HIUKSET


    • nami!

      Suklaanruskeat silmät...oijoi!

    • Hagax

      ...silmät on tosi jees! :)

    • vihertävänsininen

      Ruskeat silmät ovat usein hieman tyhjän ja sieluttoman näköiset, varsinkin jos silmät ovat hyvin tumman ruskeat eikä iiristä enää oikein erota mykiöstä. Ruskeat silmät ovat myös maailman yleisimmät, vaikka Suomessa harvinaisempi väri joten täällä saattaa herättää huomiota eksoottisuudella.

      Sekä siniset että vihreät ovat hyvin kauniit. Vihreiden ja sinisten sekoitus, sinivihreä tai hieman turkoosiin menevä sävy on jopa hätkähdyttävän kaunista. Tietenkin silmien kantajalla on suurin merkitys silmien kauneuteen.Joidenkin silmissä vain on sitä jotakin. ;)

      • todellakaan...

        Sieluttomat ovat siniharmaat. Ruskeissa on sitä jotain tunnetta ja sielua nimen omaan. Tosi sekyjä monesti just tumman ruskeat silmät.


    • ................

      Ne kun on suomalaisilla naisilla harvinaisemmat. Tummat silmät, ruskea tukka..... =)

    • vili

      on aika tärkeä. se on sinisen kaikki väriblandikset, en seurustelisi muun väristen kanssa.

      • oot sinkku ;D

        ------------------------------------

        onhan se toki TÄRKEIN juttu tuo silimän väri. mitä sillä luonteella ja muulla krääsällä loppujen lopuksi...... :D


      • MML
        oot sinkku ;D kirjoitti:

        ------------------------------------

        onhan se toki TÄRKEIN juttu tuo silimän väri. mitä sillä luonteella ja muulla krääsällä loppujen lopuksi...... :D

        VIHREÄT SILMÄT
        VAALEA TUKKA
        JA SITTEN VIELÄ NUKKEMAINEN


      • dhal
        MML kirjoitti:

        VIHREÄT SILMÄT
        VAALEA TUKKA
        JA SITTEN VIELÄ NUKKEMAINEN

        minä;)! Tosin lasketaanko turkoosit silmät vihreiksi vai sinisiksi?


      • vili
        oot sinkku ;D kirjoitti:

        ------------------------------------

        onhan se toki TÄRKEIN juttu tuo silimän väri. mitä sillä luonteella ja muulla krääsällä loppujen lopuksi...... :D

        hei..se on yksi kriteeri muiden joukossa


      • loppupeleissä
        vili kirjoitti:

        hei..se on yksi kriteeri muiden joukossa

        Vihreet silmät on niin eksoottiset joten kyllä ne on valittava.

        Vihreet silmät, tummat hiukset sekä kauniit kasvot.
        Myyty !

        Mutta ei se ole silmien väristä kiinni loppupeleissä ;)

        Mitkä on aika ankarat on sellaset harmaat/väri jota ei voi määritellä.


      • vili
        loppupeleissä kirjoitti:

        Vihreet silmät on niin eksoottiset joten kyllä ne on valittava.

        Vihreet silmät, tummat hiukset sekä kauniit kasvot.
        Myyty !

        Mutta ei se ole silmien väristä kiinni loppupeleissä ;)

        Mitkä on aika ankarat on sellaset harmaat/väri jota ei voi määritellä.

        kyllä ne must juttu, en kelannut mustalaisten kanssa alkaa seukkailee.


      • mml
        dhal kirjoitti:

        minä;)! Tosin lasketaanko turkoosit silmät vihreiksi vai sinisiksi?

        sinivihreät.siniharmaat silmät
        vaaleat hiukset
        taikka punaiset


      • MML
        vili kirjoitti:

        hei..se on yksi kriteeri muiden joukossa

        VIHREE TIETTY.....


    • on ykköset!

      Ruskeita tähtisimmuja ei voita mikään!
      Niitä vain ei täällä usein näe :(

      • yhteenveto aiheesta...

        elikkä tehkää yhteenveto mitkä silmät on näitten perusteella tällä palstalla halutuimmat laskekaa, sillä minä en jaksa :D muhahaa!!!


      • mr31pöö
        yhteenveto aiheesta... kirjoitti:

        elikkä tehkää yhteenveto mitkä silmät on näitten perusteella tällä palstalla halutuimmat laskekaa, sillä minä en jaksa :D muhahaa!!!

        koska mä heräsin vasta nyt.. Ja ruskeat on ihanimmat =)


    • bambisilmät

      on kauneimmat! :)

      • näin on

        jooooooooooo!


    • yleisin

      Maailman yleisin silmien väri on ruskea. Kyllä luulisi ruskeasilmäistä naista/naisia havittelevien löytävän helposti mieleisensä. Täytyy vain uskaltaa mennä merta edemmäksi "kalaan". Pohjoismaissa yleisin silmien väri on sininen.

      • niiiiiiiiii

        pitää olla suomalainen nainen ruskeilla silmillä! Vaalean ruskeat on kauniimmat kuin ihan tummanruskeat silmät. Ja vaalea iho on kaunis.


      • huomattu

        että sininen on täällä yleisin väri, huoh.

        Ruskeita silmiä näkee täällä aivan liian vähän.


      • rokkari mies

        Haluan naisen jolla on tummanruskeat silmät, mutta joka on valkoihoinen. Sellaiset ovat harvinaisuus.


    • jsdflög

      Ruskeat silmäthän on maailman yleisimmät. Sorry. Ja siksi myös tylsimmät. Moniväriset vaaleat timanttisilmät on ihanat.

      • näillä

        leveysasteilla suklaasilmät ovat todella harvinaiset.
        Sorry vaan, mutta nuo vaaleat sekaväriset on tosi tylsät.


      • ovat harvinaiset
        näillä kirjoitti:

        leveysasteilla suklaasilmät ovat todella harvinaiset.
        Sorry vaan, mutta nuo vaaleat sekaväriset on tosi tylsät.

        ja siksi taianomaiset, salaperäiset. Ruskeita silmiä maailmassa on niin paljon, että kyllä vihreiden jälkeen tulee sitten turkoosi ja sininen. Ei ruskeat silti rumat ole, mutta sieluttomat kyllä.


      • rokkari mies
        näillä kirjoitti:

        leveysasteilla suklaasilmät ovat todella harvinaiset.
        Sorry vaan, mutta nuo vaaleat sekaväriset on tosi tylsät.

        ruskeat valkoisilla naisilla ovat harvinaisuus. Varsinkin tummanruskeat. :(


      • mun mielestä
        ovat harvinaiset kirjoitti:

        ja siksi taianomaiset, salaperäiset. Ruskeita silmiä maailmassa on niin paljon, että kyllä vihreiden jälkeen tulee sitten turkoosi ja sininen. Ei ruskeat silti rumat ole, mutta sieluttomat kyllä.

        Ruskeissa silmissä on sielua ja sitä jotain. Varsinkin tummissa. Siniset ja vihreät ovat vain hailakat.


      • yksi nappisilmä(n) :)
        rokkari mies kirjoitti:

        ruskeat valkoisilla naisilla ovat harvinaisuus. Varsinkin tummanruskeat. :(

        Ei ne ruskeat silmät minusta ihan niiiin harvinaiset ole Suomessakaan. Ja jos mietin esim. opiskelukavereitani, niin noin puolella meistä on ruskeat silmät. ;) Ja siis ihan valkoihoisia olemme kaikki. :P Ruskeat silmät on kyllä parhaat. ;)


      • tässä alkaa
        ovat harvinaiset kirjoitti:

        ja siksi taianomaiset, salaperäiset. Ruskeita silmiä maailmassa on niin paljon, että kyllä vihreiden jälkeen tulee sitten turkoosi ja sininen. Ei ruskeat silti rumat ole, mutta sieluttomat kyllä.

        pitämään vihreistä tai sekavärisistä sieluttomista silmistä vain siksi, että ne ovat harvinaisemmat maailmassa.

        Ei mun mielestäkään vihreät tai muut ole rumia, mutta ruskeat on vain kauneimmat.


      • MML
        ovat harvinaiset kirjoitti:

        ja siksi taianomaiset, salaperäiset. Ruskeita silmiä maailmassa on niin paljon, että kyllä vihreiden jälkeen tulee sitten turkoosi ja sininen. Ei ruskeat silti rumat ole, mutta sieluttomat kyllä.

        VIHREET SILMÄT


    • Harvinainen...

      Ruskeasilmäisiä maailman väestöstä yli 90%... Onpa erikoinen väri.

      Mä en ottaisi mitään ruskeesilmäistä vaan siniset tai harmaat, ehkä vihreätkin vaikka sininen on paras.

      • KAUNEIMMASTA

        väristä.

        Ei harvinaisimmasta tai yleisimmästä.


      • santeri^

        ruskeat silmät on silti kauneimmat. ja SUOMESSA harvinaisimmat! en mä ainakaan ajatellut lähteä merta edemmäksi kalaan, haluan suomalaisen naisen mieluusti ihanilla mantelisilmillä.


      • eräs mimmi
        santeri^ kirjoitti:

        ruskeat silmät on silti kauneimmat. ja SUOMESSA harvinaisimmat! en mä ainakaan ajatellut lähteä merta edemmäksi kalaan, haluan suomalaisen naisen mieluusti ihanilla mantelisilmillä.

        Mulla on isot tummanruskeat silmät ja vaalea terve iho. Olen tavallinen suomalainen. En silti usko, että kukaan minua huolisi. Ei se ole silmien väristä kiinni, vaan siitä, mitä niistä näkee.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe