Niin missä myydään sellaisia kevyitä pienikokoisia grillejä asuntovaunu käyttöön.
Ja alle 100 egellä.
Mistä kevyt grilli
8
1409
Vastaukset
- ja hyvää
...ei ole siis halpaa ja hyvää olemassa.
Alle satasella saat cramerin salkkugrillin ja voit kypsentää sapuskan sitten loppuun mikroaaltouunissa.
Tuplaa budjettisi ja osta Weber BabyQ tai vastaava. Nautit niin grillaamisesta kuin itse ruoastakin.- hahahahahhoi
jätkällä ei crameri toimi, mitäään ou beibe weber ihquu kannata ostaa. Cramerilla kuule käristää ruuat hienosti, siihen vaan pitää olla kaasua, tiesithän sen.
- -Lucifer-
"salkkumalli" kaasulle 39€
- halpaa haluava
Kiva ois grillikin, kun ei jaksa aina puita sytyttää.
- tuo
halpaa haluava kirjoitti:
Kiva ois grillikin, kun ei jaksa aina puita sytyttää.
toiminnu tarkoituksessaaan, varusteluna piezosytytys,säädin,ritilä ja taittuvat jalat lukittava kansi, kulkee mukavasti mukana kahvasta.
- Sakarias Hirrenveistäjä
Ääni tälle. On nääs todettu toimivaksi ja kyllin tukevaksi.
- Salkkugrilliä
Mikäli vielä on.
- pieni greenlandin ulkogrill...
Itse ostin tosi kevyen kaasugrillin Keskisen kaupasta Tuurissa ainakin 2 vuotta sitten. Se toimii nestekaasulla, siinä on peltinen pohjaosa ja peltinen kansiosa, ja kahsi "sankajalkaa", 1 kaasupoltin. Merkki oli muistaakseni jokin greenland. Ritilöitä 1 kpl ja grillin koko on pituus 40cm x leveys 27cm x korkeus 20 cm. Korkeus hieman nousee kun asettaa jalat ( ehkä 10 cm lisää).
Sitä voi käyttää vain ulkotilassa, koska ulkokuori kuumenee kovasti. Se myös jäähtyy nopeasti - eli porukalle olen samaan soittoon kypsentänyt jättipaketillisen grillimakkaroita (taisi olla 9 kpl) eikä teho lopu kesken - samoin onnistuu lihan grillaaminen. Pakettiin ei muistaakseni kuulunut kaasujohtoa eikä alipainesäädintä, mutta pieni erä ns laavakiviä oli mukana. Ruokailun jälkeen olen jättänyt grillin jäähtymään ja sen kasaaminen on tosi nopeaa; Tilaa se kasattuna vie mainitmani tilan verran. Kaasupullona käytin alussa 11 kg:n vaunun pulloa, mutta hommasin sitten erikseen 2,5 kg:n pullon. Se on kevyt ottaa mukaan kokonaisuutena paikkaan kuin paikkaan. Olen itse aika nuuka kaveri - joten ei tuo voinut maksaa paljoa (olisikohan ollut kympin luokkaa euroissa ) - iloa siitä on varmaan ollut täyden rahan edestä. Vaihtoehtoinan tuolloin ajattelin pientä hiilitoimista pallogrillia, mutta sitten päädyin tähän kaasutoimiseen. Tein oikean valinnan. Grilli toimii yhä moitteettomasti. Olen niitä nähnyt myytävänä myös muualla - taitavat kuulua puutarhaosaston artikkeleihin - . Jos olet käymässä vaikka Tokmannilla jms. liikkeessä niin vilkaise. Se on pakattuna aika pieneen pahvilaatikkoon. Grillin väri on yksipuolinen; alaosa musta ja kansiosa punainen. Grillin 1:n kokoamiseen tarvitsee pienen meisselin ja olikohan se 10 mm kiintoavaimen. Sen jälkeen saa heittää pakkauslaatikon nuotioon ja sijoittaa kasattu grilli vaikka isuinosan alle johonkin nurkkaan. Kuten itse olen tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803