Paljonkohan tohtisi (Helsingissä) laittaa palkkatoiveeksi varastopäällikön paikkaa hakiessa keskisuuresta yrityksestä?
Varastopäällikkö
8
3486
Vastaukset
- Varastopällikkö
Minulla on bruttopalkka noin 1580 joka on minun mielestä tosi paljon. Kai se realistinen palkka liikkuu siinä 1600 molemmin puolin.
- JUSTUS79
Enpä kyllä halua tietää mitä sun firmassa rividuunarit tienaa jos päällikönkin palkka on kympin luokkaa tunnilta...
- varastopällikkö
JUSTUS79 kirjoitti:
Enpä kyllä halua tietää mitä sun firmassa rividuunarit tienaa jos päällikönkin palkka on kympin luokkaa tunnilta...
Ne tienaa melkein saman, mutta olen ollut niin kauan firmassa että ymmärrän jos johtoporras ei halua maksaa minulle enemmän. Minulla tuntipalkka on 48 markkaa ja pärjään sillä kuitenkin ihan hyvin.
- onpi............
Tavan varastomiehen palkka joten arvioi siitä.Yrityksen koosta riippuen veikkailisin 3000-6000 euroa kuukaudessa peruspalkkaa.
- ...................
onpi............ kirjoitti:
Tavan varastomiehen palkka joten arvioi siitä.Yrityksen koosta riippuen veikkailisin 3000-6000 euroa kuukaudessa peruspalkkaa.
tais tulla vähän omaa lisää lukemiin. Ei varmasti pääse noihin summiin, kuin helvetinmoisilla ylitöillä, mitkä taasen ovat lainvastaisia. Kyllä 2000e on melko maksimi varastotyöntekijälle.
- Nojaaa....
................... kirjoitti:
tais tulla vähän omaa lisää lukemiin. Ei varmasti pääse noihin summiin, kuin helvetinmoisilla ylitöillä, mitkä taasen ovat lainvastaisia. Kyllä 2000e on melko maksimi varastotyöntekijälle.
Kyllä minä ainakin vedän varastotöistä 3200e/kk. Tosin olen ollut yövuorossa viimeisen vuoden 22-06. Mutta siis ihan 5 yötä viikossa.
- palkka?
Nojaaa.... kirjoitti:
Kyllä minä ainakin vedän varastotöistä 3200e/kk. Tosin olen ollut yövuorossa viimeisen vuoden 22-06. Mutta siis ihan 5 yötä viikossa.
Tekeekös varastopäällikkö yötyötä?
- on yälläkin
palkka? kirjoitti:
Tekeekös varastopäällikkö yötyötä?
töissä!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1313935
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162496