Olen aktiivisena netinkäyttäjänä törmännyt useastikin sivustoihin, joissa poseeraa miehiä pitsisissä pikkareissa. Olisin itsekin kiinnostunut tuntemaan pitsin hyväilyn ja kysynkin löytyykö täältä Pohjolasta miesten pikkareita myyviä liikkeitä? Naisten osastoille en kehtaa mennä.
PS: Vain asialliset vastaukset Kiitos
Pitsiset pikkarit Miehellä
10
2416
Vastaukset
- Juha Glönts
Olen aktiivisena netinkäyttäjänä törmännyt useastikin sivustoihin, joissa poseeraa miehiä raappahousuissa. Olisin itsekin kiinnostunut tuntemaan raappahousun hyväilyn ja kysynkin löytyykö täältä Pohjolasta miesten raappahousuja myyviä liikkeitä? Naisten osastoille en kehtaa mennä.
PS: Vain sialliset vastaukset Kiitos - Ilman saumaa
Helsingissä on liike Selma Palmu josta mieskin
voi huoleti ostaa itselleen pitsipikkarit.
Netissä xdress.com hyvä valinta (kokeiltu).- epeli65
olen myös sieltä ostanut ja on ok.
rakuten on japanista ja erittäin hyvä valinta myös
- pettymys...
...mutta se pitsi ei useimmiten ollenkaan hyväile, vaan kutittaa ja/tai hankaa...:) Mutta kaikkeahan kannattaa kokeilla. Onnea etsintään.
- kokeillut
Itse käytän yleinsä ohuita sukkahousuja alla, jos käytän pitsisiä alushousuja, paljon mukavampi niinpäin. Ei hankaa eikä hierrä. Samoin jos käytän controltop sukkahousuja, käytän aina alushousuja niiden päälä, enkä alla. Jos tiukkojen sukkahousujen alle laittaa alushousut, niin niiden reunat tai saumat puristaa aina ikävästi.
- evp Körmy
Olen aktiivisena netinkäyttäjänä törmännyt useastikin sivustoihin, joissa poseeraa miehiä peltisissä armeijan pikkareissa. Olisin itsekin kiinnostunut tuntemaan peltisen hyväilyn ja kysynkin löytyykö täältä Pohjolasta miesten peltisiä pikkareita myyviä liikkeitä? Naisten osastoille en kehtaa mennä.
PS: Vain asialliset vastaukset Kiitos- Kustaa korkki
Löytyskös ruåtsin armeijan ylijämävarastolta?
- Ilman saumaa
Vähiin on käyneet jutut äijillä. Pitsistä saa kyllä asiallisenkin
keskustelun aikaan, jos vain haluaa. Ja jos ei halua, niin
"fiksuna" miehenä hiljaa.- Anonyymi
Pitsit ei tee muuta kun hinkkaa ja hankaa en käyttäis kyllä päivittäin,juhlavaatteinatai seksileikkeihin ne kyllä käy.
- Anonyymi
Pitsistä en tiedä, mutta itsellä on polyamidin ja lycran sekoitusta, tylliä alushousujen kankaana. Toimii hengittävänä kankaana eikä kutita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947