Infoa yläluomileikkauksesta ?

Eye°

Olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksia & infoa yläluomileikkauksesta.

Onko jotakin erityistä huomioitavaa ja vaihteleeko toipumisaika kuinka paljon yksilöistä riippuen. Minkä ajan kuluttua "pääsee" ihmisten ilmoille?

Miten hyvin arvet siliää? Onko mahdollista että toimenpide pitäisi myöhemmin vuosien karttuessa vielä uusia ja miten lienee leikkausarven tilanne tässä tapauksessa. Kokemuksia?

Tärkein asia, eli itse toimenpide. Millaisia riskejä?

Olen kuullut joistakin tapauksista joissa tulos on ollut ei toivottu, jossa silmien asento muuttunut tai tulos epäsymmetrinen.

Eräässä tapauksessa (kirjoitti joskus taannoin tällä palstalla) toinen luomi oli jäänyt osin roikkumaan kuin halvaantuneena, mahdollisen hermoradan vaurioitumisen vuoksi (?).

Kokemuksia & kommentteja.

24

2886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen menossa

Olen menossa vielä tänä syksynä yksityisen puolelle ko leikkaukseen.
      elokuun lopussa lääkäriaika, jolloin lääkäri päättää toimenpiteestä ja sovitaan leikkausaika.

• Marjushka**

Itsekin olen menossa tänä syksynä yksityiselle plastikkakirurgille leikkuuttamaan roikkuvat yläluomet. Hiukan jännittää ja toisaalta odotan ihan innoissani.

• luometar
        Marjushka** kirjoitti:

Itsekin olen menossa tänä syksynä yksityiselle plastikkakirurgille leikkuuttamaan roikkuvat yläluomet. Hiukan jännittää ja toisaalta odotan ihan innoissani.

itseltäni leikattiin tammikuussa ja kyllä on nyt ihana miten näyttää silmämeikki kauniilta kun luomet ei roiku ja silmät on kuin TÄHDET ;))

• Marjushka**
        luometar kirjoitti:

itseltäni leikattiin tammikuussa ja kyllä on nyt ihana miten näyttää silmämeikki kauniilta kun luomet ei roiku ja silmät on kuin TÄHDET ;))

Kuinka pian sinulla arvet häipyivät melkein näkymättömiin? Ja kuinka pian voi ottaa aurinkoa ettei arvet tummene, harkitsen nimittäin syksyllä tai talvella ulkomaille lähtöä ja olen innokas auringonottaja.

• luometar
        Marjushka** kirjoitti:

Kuinka pian sinulla arvet häipyivät melkein näkymättömiin? Ja kuinka pian voi ottaa aurinkoa ettei arvet tummene, harkitsen nimittäin syksyllä tai talvella ulkomaille lähtöä ja olen innokas auringonottaja.

en ole aurinkonpalvoja,mutta suojasni todella hyvin arvet puolenvuoden ajan ja arpia tuskin edes huomaa
        Missä leikkautat?

• voi voi voi
        luometar kirjoitti:

en ole aurinkonpalvoja,mutta suojasni todella hyvin arvet puolenvuoden ajan ja arpia tuskin edes huomaa
        Missä leikkautat?

Pyytäkää sit, että leikatkaa niin, ettei tuu ryppykasoja silmien sisäkulmiin, mulla tuli huono leikkaus, "nyssykat" ei oo vieläkään hävinneet, vaikka leikkaus tehtiin jo syyskuussa v.2005. Kyllä on harmittanut, ettei lääkäri osannut sen vertaa katsoa, kun leikkasi, mutta en mene toista kertaa samalle lääkärille.

• Eye°
        voi voi voi kirjoitti:

Pyytäkää sit, että leikatkaa niin, ettei tuu ryppykasoja silmien sisäkulmiin, mulla tuli huono leikkaus, "nyssykat" ei oo vieläkään hävinneet, vaikka leikkaus tehtiin jo syyskuussa v.2005. Kyllä on harmittanut, ettei lääkäri osannut sen vertaa katsoa, kun leikkasi, mutta en mene toista kertaa samalle lääkärille.

Suoritettiinko leikkaus yleisellä puolella vai varsinaisen plastiikkakirurgin toimesta?

Yleiselläkin puolella on varmastikin hyvin päteviä henkilöitä, joskaan leikkaavan lääkärin mainetta tuntematta en antaisi sinne työtä tehtäväksi.

Varsinkin mikäli toimenpide on tehty yksityisellä puolella, niin heidän tulisi nähdäkseni suorittaa korjausleikkaus samaan hintaan (?).

• ongelma ja menin
        voi voi voi kirjoitti:

lääkäriin. Eli pari vuotta sitten leikattiin yläluomet. Loistava tulos! Sitten valokuvissa näkyi sellaiset rasvapallot luomen sisäkulmissa. Menin ihan eri asioissa käymään kirurgin luona ja mainitsin palloista. Hän sanoi heti että voi korjata ne ilmaiseksi. Näin tehtiin ja nyt luomet on kuin uudet. Eli kannattaa aina mennä puhumaan jos on joku ongelma. Korjauksen saa ilmaiseksi! Ainakin Nordströmillä.

• epäilijä
        ongelma ja menin kirjoitti:

lääkäriin. Eli pari vuotta sitten leikattiin yläluomet. Loistava tulos! Sitten valokuvissa näkyi sellaiset rasvapallot luomen sisäkulmissa. Menin ihan eri asioissa käymään kirurgin luona ja mainitsin palloista. Hän sanoi heti että voi korjata ne ilmaiseksi. Näin tehtiin ja nyt luomet on kuin uudet. Eli kannattaa aina mennä puhumaan jos on joku ongelma. Korjauksen saa ilmaiseksi! Ainakin Nordströmillä.

että Nortti tekee mitään ilmaiseksi?

• lehmät lentää
        ongelma ja menin kirjoitti:

Ei tee Nortti mitään ilmaiseksi.
        Kokemusta on.
        Mainostajat taas liikkeellä.

• mutta minulle
        epäilijä kirjoitti:

että Nortti tekee mitään ilmaiseksi?

teki ilmaisen korjauksen. Muut puhukoot puolestaan. Miksi valehtelisin täällä? En ole mikään mainostaja, minulla ei ole mitään syytä mainostaa, kerron vain kokemukseni kuten kaikki täällä.

• sirkeäsilmä

Oma kokemukseni on yläluomileikkauksesta on tosi hyvä.

Leikkaus tehtiin toukokuun alussa, eikä arpia enää näy ollenkaan. Tosin ne ovat juuri siellä luomivaon pohjalla, että ei niitä näkynyt melko alussakaan paljon.

Menin töihin 10 päivän päästä leikkauksesta, vähäinen kellerrys silmien ympärillä peittyi meikillä.

Ymmärsin kirurgini puheista, ettei luomileikkausta uusita iän myötä, sen sijaan myöhemmin voidaan tarvita otsan kohotusta. Eihän sitä ylimääräistä nahkaa siinä yläluomessa kai loputtomiin riitä :)

Itse leikkaus sujui mukavasti paikallispuudutuksessa, enkä missään vaiheessa ollut niin kipeä, että olisin tarvinnut edes särkylääkettä.

Yläluomileikkaus on hyvin tavallinen toimenpide, enkä usko että riskejä perusterveelle ihmiselle juuri on, kunhan leikkaava lääkäri on ammattitaitoinen.

• Eye°

Mukava kuulla että toimenpide on ollut kaikin puolin onnistunut.

Uudelleenleikkauksen tarve tuli esille erään jo hieman iäkkään tuttuni tapauksen perusteella, sillä hänen kohdallaan korjaus / muutos oli varsin vaatomaton. Äkikseltään eroa ei juuri havainnut ja käyttömukavuus / luomien raskaus helpottui hänellä vain osittain, sillä ylimääräistä oli varsin paljon alun alkaen. Tuo leikkaus tehtiin yleisellä puolella lähetteen perusteella.

Itselläni luomet alkavat vuosi vuodelta painaa aina hieman lisää ja sen vuoksi asia harkinnassa puhtaasti fyysistä käyttömukavuutta ajatellen, jolloin mahdollinen hieman raikkaampi ilme tulsi sitten ihan bonuksena.

Luomileikkauksen riskien suhteen ajattelen lähinnä tunaroivaa kirurgia joka voi saada esteettisesti huonon tuloksen aikaan ja joskus jopa hermoja vaurioittaen. Sen vuoksi se kannattaa mieluummin teettää jollakin hyvämaineisella plastiikkakirurgilla.

• harkinnassa on

Te jotka olette yläluomileikkauksen jo läpikäyneet: Millä perusteilla valitsitte leikkauspaikan? Oletteko tyytyväisiä tulokseen? Paljonko maksoi?

• sirkeäsilmä

Minä kävin Siluetissa, koska paikalla ja sen lääkäreillä on hyvä maine. Vähän kalliimpaahan tuo taisi olla kuin muualla, n. 1300 kaikkiaan. Siellä vain tuntui turvalliselta käydä.
        Ja tulokseen olen tyytyväinen, samoin kuin koko operaatioon ja saamaani palveluun.

• Nordströmillä

ja tulos oli erinomainen. Toivuin hyvin nopeasti, se riippuu kai yksilöstä miten nopeasti mustelmat häviää. Arpiin sain Zeradermia, joka pehmittää arvet ihanasti. Silmistä tuli entistä kauniimmat joka tavalla, ei mitään valittamista. Jopa näkökyky parani, sitä en osannut odottaa. Kenellekään en kertonut, vaikka moni totesi että mulla on uusi ilme!

• Eye°

Oleellinen pointti hyvän lopputuloksen suhteen on varmastikin osaavan plastiikkakirurgin valinta. Se on varmastikin hintansa väärti.

Kun työ on oikein hyvin tehty sitä "ei huomaa", se täysin luonnollinen.

Näkökyky voi parantua ilmeisesti sen ansiosta etteivät raskaat luomet enää paina silmiä ja huomaamaton skarppaaminen jää pois, joka toisinaan voi aiheuttaa silmä- ja päänsärkyäkin.

Ps. Paljonko toimenpiteellä oli hintaa?

• enää hintaa
        Eye° kirjoitti:

Oleellinen pointti hyvän lopputuloksen suhteen on varmastikin osaavan plastiikkakirurgin valinta. Se on varmastikin hintansa väärti.

Kun työ on oikein hyvin tehty sitä "ei huomaa", se täysin luonnollinen.

Näkökyky voi parantua ilmeisesti sen ansiosta etteivät raskaat luomet enää paina silmiä ja huomaamaton skarppaaminen jää pois, joka toisinaan voi aiheuttaa silmä- ja päänsärkyäkin.

Ps. Paljonko toimenpiteellä oli hintaa?

mutta noin 3000 e hujakoilla.

• Eye°
        enää hintaa kirjoitti:

mutta noin 3000 e hujakoilla.

Vaikutaa olevan melko huima hintahaitari samalle toimenpiteele.

Tuossa ylempänä kirjoittaneelle hintaa Siluetissa noin 1300€ vs. noin 3000€.

Ps. Olisi kiinnostava tietää näissä paremmissa paikoissa tehtyjen leikkauksien omakustannushinta. Plastiikkakirurgia on erityisen hyvin tuottava bisnes jossa liikkuu suuret summat ja muhkeat katteet.

• en muista tarkkaan
        Eye° kirjoitti:

Vaikutaa olevan melko huima hintahaitari samalle toimenpiteele.

Tuossa ylempänä kirjoittaneelle hintaa Siluetissa noin 1300€ vs. noin 3000€.

Ps. Olisi kiinnostava tietää näissä paremmissa paikoissa tehtyjen leikkauksien omakustannushinta. Plastiikkakirurgia on erityisen hyvin tuottava bisnes jossa liikkuu suuret summat ja muhkeat katteet.

mutta sen muistan selvästi, että ajattelin myöhemmin, että olisi pitänyt tehdä saman tien alakasvojenkohotus, kun hintaero ei ollut suuren suuri (6000 e alakasvojen kohotus).

• hinta on

joku 3000€ kannattaa jo jättää tekemättä! Terve maalaisjärki sanoo että siinä jo rahastetaan ja hävyttömästi! Siis yläluomileikkauksesta on vain kyse. Edullisempia paikkoja löytyy ja varmaan tulos on varmaan yhtä hyvä.

• kallista on

• ilmaiseksi
        kallista on kirjoitti:

ainakin hesassa,mutta katselin ludwigin sivuja niin niissä maksaa yläluomi/kulmakarvojenkohotus niin 1500€
        http://www.plastiikkakirurgipalvelu.fi/hinnasto.php

yläluomien korjaus kasvojenkohotuksen yhteydessä Siluetissa! Tosin itse kohotus maksoi (ylä- ja alakasvot & kaula) maksoi yhteensä melkein 10.000 e. Tulos on kaikilta osiltaan loistava, olen todella tyytyväinen. En näytä leikellyltä, vaan nuorekkaalta.

t. nainen 48

• yläluomikirurgina
        ilmaiseksi kirjoitti:

yläluomien korjaus kasvojenkohotuksen yhteydessä Siluetissa! Tosin itse kohotus maksoi (ylä- ja alakasvot & kaula) maksoi yhteensä melkein 10.000 e. Tulos on kaikilta osiltaan loistava, olen todella tyytyväinen. En näytä leikellyltä, vaan nuorekkaalta.

t. nainen 48

Mahtavatko silmälääkärit leikata taitavasti yläluomia? Tietääkö joku?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1206
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1189
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      888
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe