Legenda: erittäin kaunis nainen on pihi. Pitääkö paikkaansa? Onko kokemusta? Tarkoitan siis sellaista naista, jonka perässä miehet ovat olleet niin paljon, että nainen tietää itse olevansa haluttu/kaunis.
Kaunis nainen on pihi?
34
4144
Vastaukset
- tarkoittaa...
Minkähän asian suhteen? no, tarkoittanet varmaankin sitä, ettei kaunis nainen anna?! Kaikilleko vai kenelle?
Oman mieheni mielestä olen yhä edelleen kaunein nainen, jonka hän on tavannut sekä myös seksikkäin. Joskus saan saman tyyppisiä kommentteja myös muilta miehilta. Olen myös itse tyytyväinen ulkonäkööni, eli oletetaan, että olen kaunis.
Pidän rakastelusta ja olen valmis myös silloin kun itseäni ei huvita mutta mieheni haluaa. Pihi olen totta kai muille miehille koska he eivät kiinnosta silla lailla eivätkä sytytä lainkaan, ehkä pientä flirttiä lukuun ottamatta.Mikä valta sinulla on?
Uskon, että asia on, kuten sanot.
Jos on, miehesi haluaa aina. Silloinkin, kun ei itse enää kykene. Valtasi on rajaton ja juuri se valta on muodostanut ihmiskunnan ja sivilisaation.
Älä käytä sitä väärin. Homma ei takuulla ole helppo.
Asia, jota Vihtori eniten maailmassa toivoo, on se, että tämä asetelma saadaan toimimaan kaikkialla. MYÖS islamin uskoisissa maissa, jossa se ei ole lainkaan niin huonolla tolalla, kuin lännessä luullaan.
Tv: Perästä kuuluu, kun siitä puhutaan.- tyhmyytesi
kun kehtasit noin tyhmiä asioita tuoda esille kuten ..muutkin kehuvat kauniiksi j.n.e. Jokainen normaalin näköinen nainen saa useinkin miehiltä imartelevia kommentteja ulkonäöstään. Jos se tarkoittaisi että todella on kaunis niin useimmat sitten onkin kauniita. Omat miehet melkein poikkeuksetta kehuvat omaa naistaan kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi mitä koskaan on nähnyt...siis niitä on vaikka kuinka... melkein jokainen suhteessa elävä nainen! Puolueettoman miehen näkökannasta katsottuna kaunis nainen voi olla vain sellainen joka on niin kaunis että poikkeaa huomattavasti normaalista naisesta joka suhteessa, myös käyttäytymisellään. Yksinkertaisuutta, ylpeyttä ja tyhmyyttä taas ei korvaa minkäänlainen kauneus vaan sellainen pysyy aina rumana. Tässä siis sivistyneen miehen vilpitön ja aito näkökanta.
- Paikkaansa
vihtori.pontto kirjoitti:
Mikä valta sinulla on?
Uskon, että asia on, kuten sanot.
Jos on, miehesi haluaa aina. Silloinkin, kun ei itse enää kykene. Valtasi on rajaton ja juuri se valta on muodostanut ihmiskunnan ja sivilisaation.
Älä käytä sitä väärin. Homma ei takuulla ole helppo.
Asia, jota Vihtori eniten maailmassa toivoo, on se, että tämä asetelma saadaan toimimaan kaikkialla. MYÖS islamin uskoisissa maissa, jossa se ei ole lainkaan niin huonolla tolalla, kuin lännessä luullaan.
Tv: Perästä kuuluu, kun siitä puhutaan.vaan kokemuksesta tiedän että mitä kauniimpi (ulkoisesti) nainen sitä enemmän hänen miehensä käy vieraissa! Tässä olisi aihetta jollekin professorille vaikka perusteelliseen tutkimukseen, mistä tällainen yhtälö johtuu.
Paikkaansa kirjoitti:
vaan kokemuksesta tiedän että mitä kauniimpi (ulkoisesti) nainen sitä enemmän hänen miehensä käy vieraissa! Tässä olisi aihetta jollekin professorille vaikka perusteelliseen tutkimukseen, mistä tällainen yhtälö johtuu.
Vastaväitteessä on sama puute, mikä on useammissa vastaväitteissä: Siinä ei ole huomattu kaikkia osatekijöitä;
Kauneimmat naiset ovat luonnollisesti kaikkein aktiivisimpien miesten tähtäimessä, kaikkein kiivaimmin. Siis gigolot kehrää hunajaa. Ei ne välitä arjen harmaasta. Silloin ne myös vaihtaa, eli haalii morsiammia yhä enemmän.
Valitettavasti.
Minä tarkoitin yksittäistä tapausta.
Tv: Vihtori P.- hauku
tyhmyytesi kirjoitti:
kun kehtasit noin tyhmiä asioita tuoda esille kuten ..muutkin kehuvat kauniiksi j.n.e. Jokainen normaalin näköinen nainen saa useinkin miehiltä imartelevia kommentteja ulkonäöstään. Jos se tarkoittaisi että todella on kaunis niin useimmat sitten onkin kauniita. Omat miehet melkein poikkeuksetta kehuvat omaa naistaan kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi mitä koskaan on nähnyt...siis niitä on vaikka kuinka... melkein jokainen suhteessa elävä nainen! Puolueettoman miehen näkökannasta katsottuna kaunis nainen voi olla vain sellainen joka on niin kaunis että poikkeaa huomattavasti normaalista naisesta joka suhteessa, myös käyttäytymisellään. Yksinkertaisuutta, ylpeyttä ja tyhmyyttä taas ei korvaa minkäänlainen kauneus vaan sellainen pysyy aina rumana. Tässä siis sivistyneen miehen vilpitön ja aito näkökanta.
ketään tyhmäksi. Eli se siitä sinun sivistyksestävi!
- höpö...
tyhmyytesi kirjoitti:
eipä ole järjenvalolla sinuakaan siunattu. Täyttä potaskaa koko kirjoituksesi.
- Onkin
hauku kirjoitti:
ketään tyhmäksi. Eli se siitä sinun sivistyksestävi!
kokenut melkoisen inflaation sanan väärinkäytöksen vuoksi yhteiskunnassamme. Toistan: "Paljastit tyhmyytesi" j.n.e. Tämä siis on toteamus jossa todetaan jonkun itse paljastaneen jonkin ominaisuutensa. Se voi olla positiivinen ominaisuus (esim. älykkyys) tai kuten tässä tapauksessa negatiivinen (tyhmyys). Asianomainen on siis omalla käyttäytymisellään osoittanut olevansa jotain. Kukaan ulkopuolinen siis ei ole sitä tehnyt vaan oma käyttäytyminen. Haukkuminen on jotain aivan muuta. Toivottavasti meni perille vaikka olikin oppitunti lyhyen kaavan mukaan.
- Ovatkin
höpö... kirjoitti:
eipä ole järjenvalolla sinuakaan siunattu. Täyttä potaskaa koko kirjoituksesi.
useimmat realistiset ja asiaa puhuvat mielipiteet tuomittu potaskaksi koska ne paljastavat ihmisissä heikkouksia. Ja ihminen kun yleensä yrittää välttää sellaisia tilanteita ettei joutuisi seinää vasten. On helpompi elää haaveissa ja kuvitelmissa, todellisuutta paossa. Voin silti sinuakin lohduttaa sillä tiedolla ettei sinua kukaan vaadi ymmärtämään enempää kuin mihin pystyt ja lahjasi riittävät. Kun on lusikalla annettu, ei kauhalla vaadita. Onneksi.
- löytynyt!!!
tyhmyytesi kirjoitti:
vaikkakin hän varmasti tukehtuu taas "fiksuuteensa" kun vastailee sanoja vääntelemällä. Nämä kotipsykologit naurattavat kuitenkin mukavasti niitä, jotka oikeasti asioista tietävät.
Puolueeton mies ja mitä kaikkea "kivaa" mutta valitettavasti, ilmeisetikin, kovin tyhmänviisaan ihmisen aivoituksia!
Nyt kun kerrankin on tilaisuus vastata ekana ja asia on näin merkittävä, niin Vihtori vastaa, pitkästä aikaa:
Ajatelkaas ny; Ninku Vihtorikin on kloppipojasta asti ajatellu, eli JOS on hyvän näkönen friidu ja sillee, niin miten herran duudeli sentään sellainen nuori (!) ihminen suhtautuu siihen, kun KAIKKI h-tin rontit roikkuu perässä, ninku iilimadot!?
Ei takuulla ole helppo osa.
Jotkut osaa käyttää sitä hyväkseen ja rakentaa maailmaa sen avulla, mutta on niitäkin, jotka tallataan jalkoihin, tuhotaan ja jopa raiskataan. Empä totisesti kadehdi.
Miten ihmeessä ne pärjää? Ei se ole pihtaamista. Sanoisin sen olevan varovaisuutta, edellä kerrotun nojalla?
Tv: Vihtori- asdf
eli kyse on tietysti siitä, elävätkö erittäin kauniiden naisten miehet puutteessa. tarkoitan naista joka tietää, että hänellä on aina maailman komeimmat ja parhaat miehet jonossa, jos oma mies alkaa hankalaksi hänen mielestään.
vai mistä tulee se, että jotkut naiset ovat pihejä ja jotkut ei?- naisten naruttaja
Olen miettinyt päissäni ihan itse tätä asiaa miksi toiset naiset ovat "pihejä" ja toiset eivät. Pullukat ovat joskus aika kiihkeää sakkia ja mietinkin aina miksi? Siksikö että heillä ei ole enää mitään menetettävää ulkonäössään / häpeilemistä, joten he voivat laskea vihdoinkin himonsa valloileen ja nauttia joka hetkestä. Vaiko siksi että he joutuvat alistumaan panoon kuin panoon, pelossa ettei muualtakaan heru?
Tämän ei ole tarkoitus loukata ketään, vaikka siellä kotikoneella nyt joku vetääkin hernettä nenään. Tarkoitan että pullukat on jees koska niiden kanssa voi pelmuta vällyjen välissä aikamoista vauhtia ilman estoja ja ainaista kiukuttelua. - se syy-yhteys
naisten naruttaja kirjoitti:
Olen miettinyt päissäni ihan itse tätä asiaa miksi toiset naiset ovat "pihejä" ja toiset eivät. Pullukat ovat joskus aika kiihkeää sakkia ja mietinkin aina miksi? Siksikö että heillä ei ole enää mitään menetettävää ulkonäössään / häpeilemistä, joten he voivat laskea vihdoinkin himonsa valloileen ja nauttia joka hetkestä. Vaiko siksi että he joutuvat alistumaan panoon kuin panoon, pelossa ettei muualtakaan heru?
Tämän ei ole tarkoitus loukata ketään, vaikka siellä kotikoneella nyt joku vetääkin hernettä nenään. Tarkoitan että pullukat on jees koska niiden kanssa voi pelmuta vällyjen välissä aikamoista vauhtia ilman estoja ja ainaista kiukuttelua.Tai sitten pullukat ovat pullukoita, koska he ovat nautinnonhaluisia, mikä näkyy myös seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Ei kaikilla pullukoilla ole niin huono itsetunto kuin sinun kirjoituksesi antaisi olettaa. - nuo muka?
Tämän ei ole tarkoitus loukata ketään, vaikka siellä kotikoneella nyt joku vetääkin hernettä nenään. Tarkoitan että pullukat on jees koska niiden kanssa voi pelmuta vällyjen välissä aikamoista vauhtia ilman estoja ja ainaista kiukuttelua.Onko kaunis automaattisesti hoikka tai hoikka aina kaunis? Mielestäni osa jopa malleista on vartaloltaan kauniita, mutta kasvoiltaan rumia. Itselläni taas on kauniit kasvot, mutta olen lyhyt ja pihtikinttu, vatsa pömpöttää vaikka olen hoikka.
Kasvojeni ja huumorintajun vuoksi aina seuraa löytyi, mutta koskaan en "ekana iltana" ja harva halusi tavata toista, ehkä ruman kroppani vuoksi. Tässä kävi niin, että mieheni oli sitten ensimmäinen joka sai. Enkä pihtaa ja kyllähän se johtuu siitä, että mieheni hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Minun ei tarvitse miettiä miltä näytän, vaan voin nauttia täydestä sydämestäni miehestäni.
Minä tunnen monta pyöreää naista, jotka ovat todella kauniita, paljon kauniimpia kuin minä. Sekä kasvoiltaan että vartaloltaan, vaikka vyötärönympärys onkin joitain kymmeniä senttejä enemmän. - ihan vikasuunnassa
Tämän ei ole tarkoitus loukata ketään, vaikka siellä kotikoneella nyt joku vetääkin hernettä nenään. Tarkoitan että pullukat on jees koska niiden kanssa voi pelmuta vällyjen välissä aikamoista vauhtia ilman estoja ja ainaista kiukuttelua.Mikä muka todistaa sen, että naisen halukkuus tai haluttomuus korreloisi hänen ulkonäkönsä kanssa. Ettekö ole koskaan kuulleet, että seksuaalisuus asuu korvien välissä. Tissi, peppu ja pimpsa tekee seksin harjoittamisen mahdolliseksi ja kroppa toimii ulkoisena ärsykkeenä kumppania kohtaan ja aistimuksien välittäjänä - ei muuta.
Kaunis voi olla haluton tai halukas, kaikki riippuu hänen psyykestään, tunne-elämästään, kasvatuksestaan ja kokemuksistaan. - tuossa yllä
nuo muka? kirjoitti:
Onko kaunis automaattisesti hoikka tai hoikka aina kaunis? Mielestäni osa jopa malleista on vartaloltaan kauniita, mutta kasvoiltaan rumia. Itselläni taas on kauniit kasvot, mutta olen lyhyt ja pihtikinttu, vatsa pömpöttää vaikka olen hoikka.
Kasvojeni ja huumorintajun vuoksi aina seuraa löytyi, mutta koskaan en "ekana iltana" ja harva halusi tavata toista, ehkä ruman kroppani vuoksi. Tässä kävi niin, että mieheni oli sitten ensimmäinen joka sai. Enkä pihtaa ja kyllähän se johtuu siitä, että mieheni hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Minun ei tarvitse miettiä miltä näytän, vaan voin nauttia täydestä sydämestäni miehestäni.
Minä tunnen monta pyöreää naista, jotka ovat todella kauniita, paljon kauniimpia kuin minä. Sekä kasvoiltaan että vartaloltaan, vaikka vyötärönympärys onkin joitain kymmeniä senttejä enemmän.Pätevä huomio.
Joillain on kauniit sääret, toisilla kasvot, kolmansilla rinnat ja kolmansien naapurilla takapuoli. Harvemmin kaikki osuu samalle yksilölle luomuna.
- Maaliman kaunein akka vähin...
...mutta miehistä ei ole ottajiksi!
Leikki sikseen. Miehetkin ovat "pihejä" niinkuin aloittaja asian ilmaisee. Minäkään en saa ukoltani sen rahoja vaikka kuinka yritän. Eikö tämä ole sitten sitä piheyttä parhaimmillaan? Rikasmies ja kaunisnainen, kumpi onkaan pihimpi? - on tottunut
Kaunis nainen on tottunut siihen, ettei hänen tarvitse maksaa mitään itse esim. ravintolassa tai vaatekaupassa. Siinä mielessä ainakin voi olla pihi, ettei omia rahojaan tuhlaa, vaan miehen pitää maksaa kaikki.
- eikä pihistellä
Miksi roikkua tuollaisten naisten perässä?
Jos nainen ei osoita mitään kiinnostusta niin viimeistään rahalla saa. Eikä ole seteleihinkään tarvinut useinkaan turvautua.
Vai mitä Jo? - baabu
Varmasti pitää osin paikkaansa, mutta sanoisin, että lisäksi vaikuttavat luonne ja kasvatus. Nimittäin kauniille tyttölapselle (ja ehkä tyttölapsille yleensäkin) saatetaan opettaa, ainakin joissakin kulttuureissa, että miehiä pitää käyttää hyväksi mennen tullen.
Minulla on amerikkalainen ystävätär, joka on nainut rikkaan miehen. Ystävätär on kaunis, ja hänen äitinsä kasvatti hänet uskomaan, että miehiä pitää käyttää hyväksi ja maksattaa heillä kaikki. Nyt tämä ystävätär on jo keski-iässä, ja hän on hyvin turhautuneen oloinen ihminen, kun ei ole koskaan joutunut tekemään töitä. Hän on myös erittäin pihi, kuten äitinsäkin.
Kauneuskin katoaa, ja jos mikään ei elämässä muuten muutu, ihminen tylsistyy. Tämäkin nainen on ihan älykäs, ja mietinkin usein, kuinka hirveän turhautuneelta hän aina vaikuttaa.- pihi olen
Minä olen kaunis ja pihi myös. MItä haluat mies reppana? Kyllä olisin halunnut myös, mutta kun kunnollisen naisen kuuluu olla ilman ja säästää itseään jotakin ihmeellistä varten. Säästinhän minä vuosia, en antanut kenellekään. Sitten tapasin hänet ja mentiin naimisiin. Sitten annoin mutta olen jo tottunut olemaan "kunnolla" että en halua seksiä, vuosikausien ajattelu että seksi tekee musta "huoran" teki sen että en nauti seksistä täysillä vaan se on mulle pakollista puuhaa. Luulen että jos olisin silloin nuorempana kun oli haluja, harrastanut seksiä silloin kun mieli teki niin seksualisuudeni olisi kehittynyt normaalisti. Nyt tämä mies sai kauniin ja koskemattoman nuoren naisen, mutta on silti onneton, koska ei hänkään mua koskea saa, ei ainakaan usein. Kiitos huoraksi haukkujat ja muut ääliöt miehet, pilasitte seksielämäni. Tunnen vihaa teitä kohtaan, itse olette kuin kiimaiset sohvaan runkkaavat uroskoirat mutta meidän naisten pitää olla vuosikaudet ilman seksiä ja odotta sitä oikeata, mitä jos se oikea tulee vasta kun on 40v? Haistakaa omaa karvaista persettä!
- xanus
kertoja olen päässyt touhuamaan erittäin kauniitten naisten kanssa. En voi väittää, että olisivat olleet pihistelijöitä.Kuitenkin minulla oli joka kerta täysi työ saada tyttö tajuamaan, mistä on kysymys.Osaamattomia ja hitaasti syttyviä.
- 333
Tuo oli oikein "sanottu", että onko toinen tosiaan kiinnostunut estoista huolimatta yrittämään.
- nainen mitenkä
Pihi ole, vaa se se vasta antaaki ku sille päälle rupeaa. Pirun nirsoja nuo vaa tuntuu oleva.
- mutta kenen näkökulmasta?
Miten niin kaunis nainen on nirso? No, ehkä silloin, jos kukaan ei kelpaa ja elää elämänsä selibaatissa. Suurimmalle osalle naisista riittää yksi mies, Se Oikea.
Missä se on määritelty, että kauniin naisen pitäisi sanoa jees joka suuntaan? - se sanotaan
mutta kenen näkökulmasta? kirjoitti:
Miten niin kaunis nainen on nirso? No, ehkä silloin, jos kukaan ei kelpaa ja elää elämänsä selibaatissa. Suurimmalle osalle naisista riittää yksi mies, Se Oikea.
Missä se on määritelty, että kauniin naisen pitäisi sanoa jees joka suuntaan?esimerkiksi dildonmyyntitilastojen räjähdysmäisessä kasvussa?
- sitten miehiä
se sanotaan kirjoitti:
esimerkiksi dildonmyyntitilastojen räjähdysmäisessä kasvussa?
harmittaa niin, että pitää oikein palstoilla kirjoitella vaikka mitä tilityksiä. Happamia on pihlajanmarjat, sano...
- On Kaunis
Nainen ja meillä on eläimellistä seksiä 4 krt viikossa! Kyllä se on luonteesta kiinni enemmän kuin ulkonäöstä. Onhan se ihan kiva kun on kaunis vaimo mutta on sillä varjopuolensakin mistä ei kovin usein puhuta. Onko kauniiden naisten perään vonkaavat miehet ajatellut koskaan jos vaikka eläisit parisuhteessa kyseisen naisen kanssa? Minulla on realismia kun mennään ravintolaan että noin 10 ukkoa illassa yrittää iskeä vaimoa joka kerta.. Vuosi toisensa jälkeen.. mutta jotain on tullut tehtyä oikein kun vielä sama sänky jaetaan.
- kyllä varmaan
On Kaunis kirjoitti:
Nainen ja meillä on eläimellistä seksiä 4 krt viikossa! Kyllä se on luonteesta kiinni enemmän kuin ulkonäöstä. Onhan se ihan kiva kun on kaunis vaimo mutta on sillä varjopuolensakin mistä ei kovin usein puhuta. Onko kauniiden naisten perään vonkaavat miehet ajatellut koskaan jos vaikka eläisit parisuhteessa kyseisen naisen kanssa? Minulla on realismia kun mennään ravintolaan että noin 10 ukkoa illassa yrittää iskeä vaimoa joka kerta.. Vuosi toisensa jälkeen.. mutta jotain on tullut tehtyä oikein kun vielä sama sänky jaetaan.
Ihan varmasti olet tehnyt montakin asiaa oikein suhteessa vaimoosi. Se usein unohtuu teiltä arvon herroilta, että myös kaunis nainen haluaa olla miehelle ensi sijassa nainen ja rakastettu ihminen ja vasta häntäsijoilla tulee tarve olla "kaunis nainen", jos sittenkään.
Niin, että se nirsoilukin on useasti pidättyväisyyttä ja sitä, ettei vain kerta kaikkiaan kiinnosta moinen huomio. Joskus ei uskalla edes hymyillä saati vaihtaa paria ystävällistä sanaa. Heti ollaan iholla ja normaali kanssakäyminen saa epämieluisia muotoja kuten sen, ettei kaveri millään käsitä että myös nätisti muotoiltu ei kiitos tarkoittaa EI. - se on
kyllä varmaan kirjoitti:
Ihan varmasti olet tehnyt montakin asiaa oikein suhteessa vaimoosi. Se usein unohtuu teiltä arvon herroilta, että myös kaunis nainen haluaa olla miehelle ensi sijassa nainen ja rakastettu ihminen ja vasta häntäsijoilla tulee tarve olla "kaunis nainen", jos sittenkään.
Niin, että se nirsoilukin on useasti pidättyväisyyttä ja sitä, ettei vain kerta kaikkiaan kiinnosta moinen huomio. Joskus ei uskalla edes hymyillä saati vaihtaa paria ystävällistä sanaa. Heti ollaan iholla ja normaali kanssakäyminen saa epämieluisia muotoja kuten sen, ettei kaveri millään käsitä että myös nätisti muotoiltu ei kiitos tarkoittaa EI.Meillä on mahtava suhde ollaan oltu jo 12 vuotta naimisissa ja osataan puhua kaikista asioista. Tuntuu että suhde parantaa kuin sika juoksuaan. :) Kyllä vaimokin on kyllästynyt jo niihin iholle tulijoihin siinä määrin ettei viitsi ravintolaan lähteä kovin helposti. Ei se jaksa niitä vonkaajia 5 promillen humalassa.. Rakkaus on ykkönen meidän suhteessa!
- ja sulla vain on
se on kirjoitti:
Meillä on mahtava suhde ollaan oltu jo 12 vuotta naimisissa ja osataan puhua kaikista asioista. Tuntuu että suhde parantaa kuin sika juoksuaan. :) Kyllä vaimokin on kyllästynyt jo niihin iholle tulijoihin siinä määrin ettei viitsi ravintolaan lähteä kovin helposti. Ei se jaksa niitä vonkaajia 5 promillen humalassa.. Rakkaus on ykkönen meidän suhteessa!
käynyt kaksinkertainen onni, että olet löytänyt itsellesi naisen, jota rakastat ja hän sattumalta on vielä ulkoisestikin kaunis. Eräänlainen happotesti on sen asian pikainen miettiminen, että olisiko vaimosi sinulle edelleen yhtä rakas, jos hän jostain syystä ei olisikaan enää yhtä kaunis kuin nyt. Semmoinen aika tietysti jokaiselle tulee, kun väistämättä vanhenee, mutta rakastuneen miehen silmissä pysyy sellaisena kuin joskus on ollut. Siinä on pientä taikaa ;)
Samoin on niin, että kun "kaunis nainen" kohtaa Sen Oikean, ei siihen suhteeseen sitten enää kukaan muu mies mahdu, vaikka minkälainen jono olisi oven takana. - on sellainen
ja sulla vain on kirjoitti:
käynyt kaksinkertainen onni, että olet löytänyt itsellesi naisen, jota rakastat ja hän sattumalta on vielä ulkoisestikin kaunis. Eräänlainen happotesti on sen asian pikainen miettiminen, että olisiko vaimosi sinulle edelleen yhtä rakas, jos hän jostain syystä ei olisikaan enää yhtä kaunis kuin nyt. Semmoinen aika tietysti jokaiselle tulee, kun väistämättä vanhenee, mutta rakastuneen miehen silmissä pysyy sellaisena kuin joskus on ollut. Siinä on pientä taikaa ;)
Samoin on niin, että kun "kaunis nainen" kohtaa Sen Oikean, ei siihen suhteeseen sitten enää kukaan muu mies mahdu, vaikka minkälainen jono olisi oven takana.Elämän suuria rakkauksia. Vaimoni on sisältä vielä kauniimpi kuin ulkoa. Ei mun elämään mahdu ketään muuta naista siinä mielessä niin kauan kuin me eletään. Vaikka kuulostaa lapselliselta mutta niin se vain on. En voi koskaan rakastaa ketään toista naista yhtä syvästi kuin vaimoani. Olen sellainen ei-gigolo yhden naisen mies joka ei tänä päivänä ole muodissa. Tiedän että saisin kyllä suhteita jos haluaisin mutta kun ei kiinnosta.. ei todellakaan. Suurimmat ja hienoimmat hetket voi kokea kun opettelee toisen ihmisen tuntemaan sisältä asti ja arvostaa ihmistä kokonaisena ihmisenä. Naisen sydän on kuin loputon meri.. :)
- kleopatra84
mie oon uskollinen en pihi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826205
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293733törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/253075Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3631664- 331368
- 261292
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42873Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42819